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市場調査レポート
商品コード
1354443
快適さ・不確実性 - Consumer TrendSights Analysis(2023年)Comfort and Uncertainty - Consumer TrendSights Analysis, 2023 |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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快適さ・不確実性 - Consumer TrendSights Analysis(2023年) |
出版日: 2023年07月25日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即納可能
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快適さ・不確実性は、GlobalDataがTrendSightsシリーズの一部として取り上げているメガトレンドの1つです。
快適さ・不確実性のメガトレンドは、消費者の生活や彼らを取り巻く世界におけるストレスや不確実性の高まりにより、消費者が安全性、伝統、シンプルさ、安心感を重視していることを認めています。これは、昔ながらの伝統的な工芸品や、地元に根ざしたもの、変化に対する一般的な警戒心の復活と結びついており、その結果、消費者が知っていて信頼できるなじみのあるブランドや製品をより好むようになっています。
当レポートでは、快適さ・不確実性の消費者動向について調査分析し、この動向の重要性、影響、ブランドやメーカーによる活用法、将来の見通しなどの知見を提供しています。
"Comfort & Uncertainty" is one of the mega-trends that GlobalData covers as part of our TrendSights series . The analysis covers what the trend is, why it is important, who is most influenced by it, and how brands and manufacturers can capitalize. The research concludes by identifying where the trend is heading next and how long it will last.
The Comfort & Uncertainty mega-trend recognizes that consumers value safety, tradition, simplicity, and reassurance due to rising stress and uncertainty in their lives and the world around them. This is linked to a resurgence in old-fashioned craft traditions, all things local, and general caution towards change, in turn driving a greater preference for familiar brands and products that consumers know and trust.