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市場調査レポート
商品コード
1224825
デジタル化 - TrendSights消費者分析:2022年Digitalization - Consumer TrendSights Analysis, 2022 |
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デジタル化 - TrendSights消費者分析:2022年 |
出版日: 2022年09月27日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 46 Pages
納期: 即納可能
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デジタル化が進み、ハイパーコネクテッド社会の中で、消費者は複数の技術の使用を生活や購買行動に取り込んでいます。デジタル化のトレンドは、健康&ウェルネス、簡単&手頃さ、サステナビリティ&倫理、個人主義&表現、快適&不確実性などといったその他のメガトレンドと関わり合い、デジタル化の進展がより広い消費者トレンドに影響を与えているという現実を明確なものにしています。
当レポートでは、デジタル化の動向と消費者トレンドへの影響を調査し、COVID-19によって強化されたデジタル経済など、デジタル化の主要な推進要因や、消費財部門全体における影響を明らかにしています。
Digitalization is one of the eight mega-trends that GlobalData covers as part of our TrendSights series of consumer insight studies. It reflects that consumers integrate the use of multiple technologies into their lives and buying behaviors in a hyper-connected society.
Digitalization trends cross over with other mega-trends such as Health & Wellness, Easy & Affordable, Sustainability & Ethics, and Individualism & Expression, as well as Comfort & Uncertainty, underscoring the reality that digital developments impact wider consumer trends. This report explores key drivers of the Digitalization trend, such as the digital economy enhanced by the pandemic, to identify the impact of the trend across the consumer goods sectors.