市場調査レポート
商品コード
1209763

飲料市場 - 飲料の役割:消費者の洞察、動向、サステナビリティの分析、ケーススタディ

Role of Beverages - Analyzing Consumer Insights, Trends, Sustainability and Case Studies

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 29 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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飲料市場 - 飲料の役割:消費者の洞察、動向、サステナビリティの分析、ケーススタディ
出版日: 2022年12月13日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 29 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
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概要

飲料は、今後数年間、外食産業全体の業績において重要な役割を果たします。効果的にマーケティングを行えば、飲料はブランドイメージと顧客体験を向上させ、顧客とロイヤリティを高めることができます。

当レポートは、飲料市場について調査し、消費者の洞察、動向、サステナビリティの分析などを、ケーススタディを交えて提供しています。

目次

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  • イントロダクション
  • 動向の詳細
  • ケーススタディ
  • テイクアウト

付録

目次
Product Code: GDFS220008SI

This report is part of a series on key trends which are currently affecting the foodservice landscape. This report explains the various reasons why Localism is important to the consumer and how industry players can leverage it, with a view to how the trend will evolve over the next few years

Beverages have a crucial role to play in the overall performance of foodservice operators in the next few years. ​When marketed effectively, beverages can enhance brand image and customer experience as well as increasing custom and loyalty.​

Scope

  • Beverages are often a secondary focus and underutilized in the foodservice industry.​
  • Brands are starting to take advantage of innovative formulations and technologies on the market to provide added-value, multi-benefit, and novel experiences.
  • Partnerships between beverage and foodservice brands will help businesses weather the current economic climate.

Reasons to Buy

  • Understand the challenges and opportunities for foodservice brands in order to tap into the food waste trend.
  • Gain insight into how competitors are responding to this trend.
  • Access valuable strategic take-outs to help direct future decision-making and inform new product and service development.

Table of Contents

Table of Contents

  • Introduction
  • Trends deep dive
  • Case studies
  • Take-outs

Appendix