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市場調査レポート
商品コード
1209763
飲料市場 - 飲料の役割:消費者の洞察、動向、サステナビリティの分析、ケーススタディRole of Beverages - Analyzing Consumer Insights, Trends, Sustainability and Case Studies |
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飲料市場 - 飲料の役割:消費者の洞察、動向、サステナビリティの分析、ケーススタディ |
出版日: 2022年12月13日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 29 Pages
納期: 即納可能
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飲料は、今後数年間、外食産業全体の業績において重要な役割を果たします。効果的にマーケティングを行えば、飲料はブランドイメージと顧客体験を向上させ、顧客とロイヤリティを高めることができます。
当レポートは、飲料市場について調査し、消費者の洞察、動向、サステナビリティの分析などを、ケーススタディを交えて提供しています。
This report is part of a series on key trends which are currently affecting the foodservice landscape. This report explains the various reasons why Localism is important to the consumer and how industry players can leverage it, with a view to how the trend will evolve over the next few years
Beverages have a crucial role to play in the overall performance of foodservice operators in the next few years. When marketed effectively, beverages can enhance brand image and customer experience as well as increasing custom and loyalty.