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市場調査レポート
商品コード
1674525
ホームオーディオの世界市場:市場トラッカーGlobal Home Audio Market Tracker |
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ホームオーディオの世界市場:市場トラッカー |
出版日: 2024年11月28日
発行: Futuresource Consulting Ltd.
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: お問合せ
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2024年第3四半期のホームオーディオ市場は、数量ベースで前年比減少が続いています。この期間で最も好調だったのは経済地域で、特に若い消費者が割引やキャンペーンを利用して手頃な価格でホームオーディオを購入したことが要因となっています。東欧やラテンアメリカのような新興国市場の成長率は低かったのですが、これは飽和レベルが上昇し続けているこれらの地域で、初めて携帯電話を購入する消費者の需要が旺盛であることを示しています。
当レポートでは、世界のホームオーディオ市場について調査し、市場規模、ホームオーディオ市場シェアの最新情報と市場データを提供しています。対象製品はワイヤレススピーカー、サウンドバー、Hi-Fiシステムで、ホームオーディオ製品に関心のあるあらゆる企業に戦略的枠組みを提供します。
The home audio quarterly tracker report is a regular output of Futuresource Consulting's home audio equipment market research program. This report provides an update on the global home audio market size and home audio market share, as well as provides market data.
Products under review are wireless speakers, soundbars and Hi-Fi systems, providing a strategic framework for any enterprise with an interest in home audio products. For those subscribers with Analyzer, it's also accompanied by the Futuresource Analyzer Cube, along with a detailed spreadsheet which breaks out six regions and 11 countries. For annual subscribers, there's also a dashboard deliverable.
The home audio market continues to decline in volume terms in Q3 2024 year on year. META was the best performing region within this time period, driven by young consumers purchasing such devices especially when discounts and offers are available increasing their affordability. Other developing markets such as Eastern Europe and Latin America grew at lower rates, indicating the strong consumer demand within these regions for first time buyers where saturation levels continue to rise.
Futuresource has been tracking, researching and consulting on the CE landscape for the last 30 years. This publication is one in a series of research reports, produced to provide businesses with a fully rounded view of the market.
Any business operating within the home audio space and related sectors will benefit from this report, particularly: