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市場調査レポート
商品コード
1691685
ライフサイエンス業界における戦略的インペラティブトップ10(2025年)Top 10 Strategic Imperatives in the Life Sciences Industry, 2025 |
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ライフサイエンス業界における戦略的インペラティブトップ10(2025年) |
出版日: 2025年02月19日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 34 Pages
納期: 即日から翌営業日
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ライフサイエンス業界の絶え間ない開発と課題により、利害関係者は成功するために適応性、革新性、競争力を持ち続けなければならないです。業界のリーダーたちは、潜在力、課題、推進力など、変革の背後にある主な力を理解することで、戦略的ポジションを毎年再考しなければなりません。
当レポートでは、世界のライフサイエンス業界について調査し、市場の概要とともに、戦略的インペラティブ、成長の機会などを提供しています。
Key Challenges, Trends, and Changes Transforming the Life Sciences Industry
Owing to constant developments and challenges in the life sciences industry, stakeholders must continue to be adaptable, innovative, and competitive to thrive. Industry leaders must reconsider their strategic positions annually by understanding the main forces behind the transformation, including potential, challenges, and drivers.
This analysis explores the strategic imperatives shaping and transforming the life sciences industry. They are as follows: SaaS evolution provides adaptive intelligence for laboratories CDMOs augment competencies in new modalities, and digital transformation delivers end-to-end partnerships Expanding direct-to-consumer (DTC) genetic testing beyond ancestry testing to multi-pathogenic STIs Uncertainty about trade wars disrupts pharmaceutical supply chains Decentralized clinical trials (DCTs) boost efficiency for CGTs and rare disorders Next-generation sequencing (NGS) and liquid biopsy revolutionize oncology diagnostics Failed clinical trials and shifting market conditions setback biotech innovation ESG initiatives climb to the top of CEOs' strategic priorities Real-world insight (RWI) emerges as a strategic compass point to reimagine commercial strategies CRISPR technology advances biologics R&D