表紙:建築技術B2B eコマースの世界市場:成長の機会
市場調査レポート
商品コード
1277015

建築技術B2B eコマースの世界市場:成長の機会

Global Building Technology B2B eCommerce Growth Opportunities

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 70 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
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建築技術B2B eコマースの世界市場:成長の機会
出版日: 2023年04月21日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

B2B eコマースは、BT企業のオムニチャネル・マーケティング戦略における追加的かつ重要な手段として機能しており、顧客体験を向上させる統合的かつ近代的な販売方法を確立しています。しかし、購入プロセスはハイブリッドであり、一定額以上の購入や広範な要件がある場合は、オフラインでの取引や営業担当者のアドバイスが必要となります。今後、B2B eコマースによる製品やサービスのカスタマイズは、人工知能(AI)などの技術的進歩により、バーチャルシミュレーションの導入が進むことで改善されると思われます。

当レポートでは、世界の建築技術B2B eコマース市場について調査し、市場の概要とともに、戦略的インペラティブ、成長の機会などを提供しています。

目次

戦略的インペラティブ

  • 成長がますます困難になるのはなぜか
  • 戦略的インペラティブ
  • 建築技術B2B eコマース業界に対する上位3つの戦略的インペラティブの影響
  • 成長の機会が成長パイプラインエンジンを加速させる

イントロダクション

世界の動向

世界のB2B eコマースの動向

  • 米国のB2B eコマース
  • 欧州のB2B eコマース
  • 開発のマイルストーン

成長の機会分析- 建築技術におけるB2B eコマース

  • B2B eコマースを拡大する主な理由
  • B2B eコマースのテーマとその影響
  • 成長の原動力
  • 成長の抑制
  • 販売チャネルのロードマップ
  • BASのB2B eコマース
  • LED照明におけるB2B eコマース
  • HVACにおけるB2B eコマース
  • FMにおけるB2B eコマース

成長の機会分析- 建築技術B2B eコマースの実践

  • BTのB2B eコマースエコシステム
  • Siemens
  • Schneider Electric
  • Signify
  • Acuity Brands
  • Carrier
  • Trane
  • JLLT
  • Edgenta NXT
  • B2B eコマースチャネルを持つその他の注目すべき参入企業

成長の機会領域

  • 成長の機会のエコシステム
  • 成長の機会1-シームレスなeコマースのためのコグニティブサプライチェーンマネジメント
  • 成長の機会2-パーソナライズされたeコマースエクスペリエンスのためのCRM
  • 成長の機会3-カスタマイズされたソリューションを提供するeコマース
  • 成長の機会4-eコマースを通じたサブスクリプションとXaaS販売
  • 成長の機会5-eコマースでのユニークな購入体験のためのインタラクティブ性
  • 成長の機会PWAベースおよびヘッドレスeコマースを強化する6データ分析
  • 添付文書リスト
  • 免責事項
目次
Product Code: PE4D-19

The Advancement of B2B Online Sales is Crucial to Distribution Channel Optimization

This Frost & Sullivan research service focuses on B2B eCommerce in the building technology (BT) industry and its related business growth opportunities. Frost & Sullivan segments the BT industry into building automation systems (BAS); light-emitting diode (LED) lighting; heating, ventilation, and air conditioning (HVAC) equipment; and facility management (FM). The study examines B2B eCommerce as an independent online sales channel owned proprietarily by BT industry participants. Third-party online channels or third-party marketplaces are excluded from the scope of the study.

B2B eCommerce acts as an additional and important avenue in BT companies' omnichannel marketing strategies, which establish an integrated and modern sales method that enhances the customer experience. However, the buying process is a hybrid one, and purchases above a certain value or with extensive requirements will require offline transactions and advice from sales personnel. In addition, customers expect a B2C experience when buying from BT companies. Virtual tours are trending alongside the online simulation of select products and services. Moving forward, product and service customization through B2B eCommerce is likely to see improvement with the increased adoption of virtual simulation due to technological advancements, including artificial intelligence (AI).

Companies with B2B eCommerce channels or digital service offerings mentioned in this study include: Siemens, Schneider Electric, Carrier, Trane, Signify, Acuity Brands, JLL Technologies, and Edgenta NXT. Six growth opportunities are identified, and they cover 3 major strategic imperatives, that is, Customer Value Chain Compression, Innovative Business Models, and Disruptive Technologies.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top 3 Strategic Imperatives on the Building Technology (BT) Business-to-Business (B2B) eCommerce Industry
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Introduction

  • Scope of Analysis
  • Definitions

Global Trends

  • Global Trends-Internet
  • Top Trends to Watch Out For
  • Top Trends Impacting BT

Global B2B eCommerce Trends

  • B2B eCommerce in the United States
  • B2B eCommerce in Europe
  • Development Milestones

Growth Opportunity Analysis-B2B eCommerce in Building Technologies

  • Top Reasons to Expand B2B eCommerce
  • B2B eCommerce Themes and Implications
  • Growth Drivers
  • Growth Restraints
  • Sales Channel Roadmap
  • B2B eCommerce in BAS
  • B2B eCommerce in LED Lighting
  • B2B eCommerce in HVAC
  • B2B eCommerce in FM

Growth Opportunity Analysis-B2B eCommerce Practices in Building Technologies

  • B2B eCommerce Ecosystem in BT
  • Siemens
  • Schneider Electric
  • Signify
  • Acuity Brands
  • Carrier
  • Trane
  • JLLT
  • Edgenta NXT
  • Other Notable Participants with B2B eCommerce Channels

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity Ecosystem
  • Growth Opportunity 1-Cognitive Supply Chain Management for Seamless eCommerce
  • Growth Opportunity 2-CRM for Personalized eCommerce Experiences
  • Growth Opportunity 3-eCommerce Offering Customized Solutions
  • Growth Opportunity 4-Subscription and XaaS Sales through eCommerce
  • Growth Opportunity 5-Interactivity for a Unique Purchase Experience in eCommerce
  • Growth Opportunity 6-Data Analytics to Power Up PWA-based and Headless eCommerce
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer