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市場調査レポート
商品コード
1761635

米国のスナック菓子市場

Snacks in the US


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=145.63円
米国のスナック菓子市場
出版日: 2025年06月27日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

2025年、米国のスナック菓子の小売売上高は増加傾向にありますが、その伸び率は小幅にとどまっります。この継続的な減速は、2024年に始まった急激な減速に続くもので、COVID-19の流行開始以来記録された2桁または2桁に近い堅調な伸びを反転させるものです。2024年には顕著な価格鈍化が見られましたが、消費者の安心感は緩やかなものでした。経済の不確実性は2025年の市場パフォーマンスをさらに阻害します。

Euromonitor Internationalの調査レポート「米国のスナック菓子」は、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供します。2020年~2024年の最新の小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要動向と人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復といった主要動向が現在どのように市場を形成しているのか、また今後5年間の見通しとともに、市場がどのように変化していくのかを明確に示しています。

対象製品:菓子類、アイスクリーム、セイボリースナック、スイートビスケット、スナックバー、フルーツスナック

データ範囲:市場規模(実績および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ

このレポートを購入する理由

  • スナック菓子市場の詳細な把握
  • 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定
  • 競合環境、市場の主要参入企業、主要ブランドを理解
  • 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価

Euromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において50年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、ベンガルール、サンパウロ、ソウル、香港、デュッセルドルフ、メキシコシティにオフィスを構え、100カ国にアナリストネットワークを持つ同社は、独自の能力と多様な市場を理解し、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発しています。

目次

目次と表の一覧

エグゼクティブサマリー

  • 2025年のスナック:全体像
  • 2025年の主な動向

競合情勢

  • チャネル開発
  • 次にくるスナック

市場データ

免責事項

情報源

米国のチョコレート菓子類

主なデータ結果

2025年の発展

  • 継続的な価格上昇により小売量は減少
  • Hersheyはコスト削減に努める一方、フェレロは現地生産に投資している
  • インフレによりアメリカ人はオンラインショッピングに走る

展望と機会

  • 価格上昇は数量成長をさらに阻害する
  • コストが増加する中でイノベーションが重要
  • 小規模で新興のブランドは貿易紛争の中で苦戦する

カテゴリーデータ

米国のガム

主なデータ結果

2025年の発展

  • 健康意識の高まりが販売量に悪影響
  • Mars Wrigleyはイノベーションに重点を置いてリード
  • 消費者は価値重視のチャネルへと継続的に移行している

展望と機会

  • 機能的イノベーションが慎重な楽観主義を牽引
  • 風船ガムは目新しいものには限界がある
  • 需要の高まりに応じて、機能性表示が普及する

カテゴリーデータ

米国の砂糖菓子類

主なデータ結果

2025年の発展

  • 斬新さと革新性が砂糖菓子類の大量販売を支えている
  • 強力なブランドパフォーマンスがトップ参入企業のFerrara Candyを後押し
  • ソーシャルメディアがeコマースの売上を伸ばす

展望と機会

  • 砂糖菓子は、継続的なコスト圧力にもかかわらず、販売量が増加すると予想
  • 健康関連法は製品の改良を促す可能性が高め
  • GLP-1の影響は限定的

カテゴリーデータ

米国の甘いビスケット、スナックバー、フルーツスナック

主なデータ結果

2025年の発展

  • 2025年にはウェルネス動向の成長が鈍化する
  • コアブランドへの戦略的重点
  • 価値を意識した買い物が小売流通チャネル全体の成長を導く

展望と機会

  • 健康強調表示と製品の改良が予測期間のイノベーションに影響を与える
  • インフルエンサーとソーシャルメディアマーケティングがブランドエンゲージメントをさらに促進
  • 規制の変更とGLP-1の使用によりスナックの嗜好が変化

カテゴリーデータ

米国のICEクリーム

主なデータ結果

2025年の発展

  • 賢明な贅沢と計画的な支出がICEクリームの進化を情勢
  • Unileverは米国の成長に焦点を絞る
  • スーパーマーケットがリードする一方、コンビニエンスストアは圧力に苦戦

展望と機会

  • ICEクリームの進歩にはさらなる課題が伴う
  • ココア価格がICEクリームの革新を圧迫
  • 需要の減少:減量薬がICEクリームの売上に及ぼす潜在的な影響

カテゴリーデータ

米国のおいしいスナック

主なデータ結果

2025年の発展

  • 風味スナックのサブカテゴリー間での需要の変化
  • ビジネス戦略はコアブランドの成長に焦点を当てる
  • コスト削減策と本物志向の追求により、成長はチャネル間で分散している

展望と機会

  • 経済の不安定さは需要に影響を与え続ける
  • 透明性と規制を求める声がイノベーション戦略に影響を与える
  • 成長と開発の鍵となるヒスパニックとアジアの影響

カテゴリーデータ

目次
Product Code: SNUS

In 2025, snacks in the US is posting an increase in retail current value sales though the rate of growth remains modest. This continued deceleration follows the sharp slowdown that began in 2024, reversing the robust double-digit or near double-digit increases recorded since the onset of the COVID-19 pandemic. Despite noticeable price slowdowns in 2024, consumer relief has been gradual. Economic uncertainty is further impeding market performance in 2025, reflecting persistent consumer concerns a...

Euromonitor International's Snacks in USA report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2020-2024, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are currently shaping the market along with prospects for the next five years, clearly indicating how the market is expected to change.

Product coverage: Confectionery, Ice Cream, Savoury Snacks, Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Snacks market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Snacks in 2025: The big picture
  • Key trends in 2025

Competitive Landscape

  • Channel developments
  • What next for snacks?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Snacks by Category: Volume 2020-2025
  • Table 2 Sales of Snacks by Category: Value 2020-2025
  • Table 3 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 4 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 5 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2021-2025
  • Table 6 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2022-2025
  • Table 7 Penetration of Private Label by Category: % Value 2020-2025
  • Table 8 Distribution of Snacks by Format: % Value 2020-2025
  • Table 9 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2025-2030
  • Table 10 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2025-2030
  • Table 11 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 12 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2025-2030

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

CHOCOLATE CONFECTIONERY IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Retail volumes fall amid persistent price rises
  • Hershey strives to save costs while Ferrero invests in local production
  • Inflation pushes Americans to shop online

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Rising prices to further undermine volume growth
  • Innovation critical as costs increase
  • Small, nascent brands will struggle amid trade disputes

CATEGORY DATA

  • Table 13 Sales of Chocolate Confectionery by Category: Volume 2020-2025
  • Table 14 Sales of Chocolate Confectionery by Category: Value 2020-2025
  • Table 15 Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 16 Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 17 Sales of Chocolate Tablets by Type: % Value 2020-2025
  • Table 18 NBO Company Shares of Chocolate Confectionery: % Value 2021-2025
  • Table 19 LBN Brand Shares of Chocolate Confectionery: % Value 2022-2025
  • Table 20 Distribution of Chocolate Confectionery by Format: % Value 2020-2025
  • Table 21 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: Volume 2025-2030
  • Table 22 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: Value 2025-2030
  • Table 23 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 24 Forecast Sales of Chocolate Confectionery by Category: % Value Growth 2025-2030

GUM IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Rising health awareness subverts volume sales
  • Mars Wrigley leads with focus on innovation
  • Continued consumer shift towards value-oriented channels

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Functional innovations drive cautious optimism
  • Bubble gum faces only limited novelty
  • Functional claims will become more prevalent in response to rising demand

CATEGORY DATA

  • Table 25 Sales of Gum by Category: Volume 2020-2025
  • Table 26 Sales of Gum by Category: Value 2020-2025
  • Table 27 Sales of Gum by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 28 Sales of Gum by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 29 Sales of Gum by Flavour: Rankings 2020-2025
  • Table 30 NBO Company Shares of Gum: % Value 2021-2025
  • Table 31 LBN Brand Shares of Gum: % Value 2022-2025
  • Table 32 Distribution of Gum by Format: % Value 2020-2025
  • Table 33 Forecast Sales of Gum by Category: Volume 2025-2030
  • Table 34 Forecast Sales of Gum by Category: Value 2025-2030
  • Table 35 Forecast Sales of Gum by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 36 Forecast Sales of Gum by Category: % Value Growth 2025-2030

SUGAR CONFECTIONERY IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Novelty and innovation support volume sales for sugar confectionery
  • Strong brand performances bolster leading player Ferrara Candy
  • Social media boosts e-commerce sales

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Sugar confectionary should see volume sales rise despite persistent cost pressures
  • Wellness legislation likely to prompt product reformulations
  • Limited impact from GLP-1
  • Summary 2 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2025

CATEGORY DATA

  • Table 37 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2020-2025
  • Table 38 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2020-2025
  • Table 39 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 40 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 41 Sales of Chewy Candies by Type: % Value 2020-2025
  • Table 42 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2021-2025
  • Table 43 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2022-2025
  • Table 44 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2020-2025
  • Table 45 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2025-2030
  • Table 46 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2025-2030
  • Table 47 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 48 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2025-2030

SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Prevailing wellness trends slow growth in 2025
  • Strategic focus on core brands
  • Value-conscious shopping directs growth across retail distribution channels

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Health claims and product reformulations will inform innovation in forecast period
  • Influencer and social media marketing set to further drive brand engagement
  • Regulation changes and GLP-1 use reshape snack preferences

CATEGORY DATA

  • Table 49 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2020-2025
  • Table 50 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2020-2025
  • Table 51 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 52 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 53 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2021-2025
  • Table 54 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2022-2025
  • Table 55 NBO Company Shares of Sweet Biscuits: % Value 2021-2025
  • Table 56 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits: % Value 2022-2025
  • Table 57 NBO Company Shares of Snack Bars: % Value 2021-2025
  • Table 58 LBN Brand Shares of Snack Bars: % Value 2022-2025
  • Table 59 NBO Company Shares of Fruit Snacks: % Value 2021-2025
  • Table 60 LBN Brand Shares of Fruit Snacks: % Value 2022-2025
  • Table 61 Distribution of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Format: % Value 2020-2025
  • Table 62 Distribution of Sweet Biscuits by Format: % Value 2020-2025
  • Table 63 Distribution of Snack Bars by Format: % Value 2020-2025
  • Table 64 Distribution of Fruit Snacks by Format: % Value 2020-2025
  • Table 65 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2025-2030
  • Table 66 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2025-2030
  • Table 67 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 68 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2025-2030

ICE CREAM IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Mindful indulgence and measured spending drive ice cream's evolving landscape
  • Unilever hones in on US growth
  • Supermarkets lead while convenience retail struggles under pressure

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Ice cream faces further challenges to progress
  • Cocoa prices to put the squeeze on ice cream innovation
  • Melting demand: a potential effect of weight-loss drugs on ice cream sales

CATEGORY DATA

  • Table 69 Sales of Ice Cream by Category: Volume 2020-2025
  • Table 70 Sales of Ice Cream by Category: Value 2020-2025
  • Table 71 Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 72 Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 73 Sales of Ice Cream by Leading Flavours: Rankings 2020-2025
  • Table 74 Sales of Impulse Ice Cream by Format: % Value 2020-2025
  • Table 75 NBO Company Shares of Ice Cream: % Value 2021-2025
  • Table 76 LBN Brand Shares of Ice Cream: % Value 2022-2025
  • Table 77 NBO Company Shares of Impulse Ice Cream: % Value 2021-2025
  • Table 78 LBN Brand Shares of Impulse Ice Cream: % Value 2022-2025
  • Table 79 NBO Company Shares of Take-home Ice Cream: % Value 2021-2025
  • Table 80 LBN Brand Shares of Take-home Ice Cream: % Value 2022-2025
  • Table 81 Distribution of Ice Cream by Format: % Value 2020-2025
  • Table 82 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Volume 2025-2030
  • Table 83 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Value 2025-2030
  • Table 84 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 85 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2025-2030

SAVOURY SNACKS IN THE US

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Demand shifts across savoury snacks subcategories
  • Business strategies zero in on core brand growth
  • Growth disperses across channels amid cost-saving measures and the search for authenticity

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Economic volatility will continue to impact demand
  • Calls for transparency and regulation influence innovation strategies
  • Hispanic and Asian Influence as key to growth and development
  • Summary 3 Other Savoury Snacks by Product Type: 2025

CATEGORY DATA

  • Table 86 Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2020-2025
  • Table 87 Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2020-2025
  • Table 88 Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 89 Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 90 NBO Company Shares of Savoury Snacks: % Value 2021-2025
  • Table 91 LBN Brand Shares of Savoury Snacks: % Value 2022-2025
  • Table 92 Distribution of Savoury Snacks by Format: % Value 2020-2025
  • Table 93 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2025-2030
  • Table 94 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2025-2030
  • Table 95 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 96 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2025-2030