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市場調査レポート
商品コード
1735519

シンガポールの美容とパーソナルケア市場

Beauty and Personal Care in Singapore


出版日
ページ情報
英文 143 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.76円
シンガポールの美容とパーソナルケア市場
出版日: 2025年05月12日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 143 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

シンガポールでは、美容とパーソナルケアの市場規模は2024年に小売現在高が堅調な伸びを示しました。しかし、シンガポール国民がインフレと生活費の増加という課題に直面したため、いくつかのカテゴリーでは増加率が鈍化しました。これを受けて、一部の消費者はライフスタイルを調整し、全体的な消費動向が変化しました。例えば、若い消費者は海外に避難して商品を購入するようになっています

この調査レポート「シンガポールの美容とパーソナルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2020年から2024年までの最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。2029年までの予測では、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品:ベビー・子供用製品、バス・シャワー、カラー化粧品、デオドラント、脱毛剤、皮膚化粧品ビューティ・パーソナルケア、フレグランス、ヘアケア、マスビューティ・パーソナルケア、メンズグルーミング、オーラルケア、オーラルケア(電動歯ブラシを除く)、プレミアムビューティ・パーソナルケア、プレステージビューティ・パーソナルケア、スキンケア、サンケア

データ範囲:市場規模(実績と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ

このレポートを購入する理由

  • ビューティ・パーソナルケア市場の詳細な把握
  • 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する
  • 競合環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する
  • 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価

Euromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において50年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、ベンガルール、サンパウロ、ソウル、香港、デュッセルドルフ、メキシコシティにオフィスを構え、100カ国にアナリストネットワークを持つ同社は、独自の能力と多様な市場を理解し、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発しています。

目次

目次と表の一覧

エグゼクティブサマリー

市場データ

免責事項

情報源

シンガポールのマスビューティーとパーソナルケア

主なデータ結果

2024年の発展

  • 大量生産品のプレミアム化
  • 新規参入者との競合の激化
  • 慎重な支出とお買い得品の探求

展望と機会

  • 多機能製品の台頭
  • 天然成分への欲求の高まり
  • イノベーションが際立つ鍵

カテゴリーデータ

シンガポールのプレミアムビューティー・パーソナルケア

主なデータ結果

2024年の発展

  • 一部の美容・パーソナルケア分野ではプレミアムセグメントが優位に立っている
  • より統合された競合情勢
  • コスト上昇と旅行パターンの変化の中での消費者行動

展望と機会

  • パーソナライゼーションとブランドパーソナリティの向上
  • 高級処方に込められたNatureの魅力
  • 成長の触媒としての継続的なイノベーション

カテゴリーデータ

シンガポールのベビー・子供用品

主なデータ結果

2024年の発展

  • 高級マス製品と皮膚化粧品の台頭
  • 皮膚化粧品ブランドが牽引する競合情勢
  • 小売eコマースのダイナミズム

展望と機会

  • ベビー・子供向け商品のプレミアム化
  • 天然成分の継続的な探求
  • 包装と配合における革新

カテゴリーデータ

シンガポールのバス・シャワー

主なデータ結果

2024年の発展

  • 思慮深い消費主義への移行
  • 複数のブランドが成熟カテゴリーから徐々に撤退
  • オフライン小売業の継続的な優位性

展望と機会

  • ボディパウダーと固形石鹸の継続的な減少
  • 新たな地域ブランドの参入
  • あらゆる分野におけるイノベーション

カテゴリーデータ

シンガポールのカラーコスメティクス

主なデータ結果

2024年の発展

  • アイ、リップ、ネイル製品の嗜好の変化
  • 非伝統ブランドとの競合の激化
  • 消費者が海外での購入を優先するにつれ、オフライン小売のシェアは減少している

展望と機会

  • C-Beautyの台頭
  • ソーシャルコマースの台頭により購買行動が変化
  • 製品フォーマットと配合の革新

カテゴリーデータ

シンガポールのデオドラント

主なデータ結果

2024年の発展

  • 健康志向や代替デオドラントの需要増加
  • Beiersdorfがリード、Unileverは力強い成長
  • デオドラントの流通チャネルの変化

展望と機会

  • 革新的な製品によるデオドラントの成長機会
  • 消費者は効果的でありながら肌に優しい製品を求める
  • ホリスティックスキンケアソリューションとしてのデオドラント

カテゴリーデータ

シンガポールの脱毛剤

主なデータ結果

2024年の発展

  • 新しい脱毛法の模索、しかし剃毛は依然として人気
  • プライベートブランドの台頭と大手ブランドの優位性
  • 大手小売業者別流通の変化

展望と機会

  • ボディポジティブとナチュラルビューティー運動を受け入れる
  • 長期的な脱毛ソリューションの採用増加
  • 消費者の健康を優先する製品の需要増加

カテゴリーデータ

シンガポールのフレグランス

主なデータ結果

2024年の発展

  • マスフレグランスにおける価値重視の購買の増加
  • プレミアムフレグランスの断片的な性質
  • 進化する流通チャネル

展望と機会

  • 高級量販品の人気の高まり
  • プレミアムユニセックスフレグランスの継続的な登場
  • 体験とパッケージにおける革新の進化

カテゴリーデータ

シンガポールのヘアケア

主なデータ結果

2024年の発展

  • シンガポール人の健康意識の高まりと標準的なシャンプーへの継続的な注目
  • 急速に変化する競合情勢
  • オフライン小売からeコマースまで、進化する流通チャネル

展望と機会

  • ヘアトリートメントの重要性の高まり
  • 製品の多様性とパーソナライゼーションの拡大に対する需要
  • 配合とパッケージの継続的な革新が鍵となる

カテゴリーデータ

シンガポールのメンズグルーミング

主なデータ結果

2024年の発展

  • 健康志向のグルーミングへの微妙な変化
  • 競合情勢の進化と、男性用フレグランスの高級マス向け製品への移行
  • オフラインチャネルの優位性は継続しているが、小売eコマースは上昇傾向を維持

展望と機会

  • 男性の健康志向製品ラインの拡充
  • 男性の健康とプレミアム化における機会
  • 製品配合とブランド価値の伝達における革新

カテゴリーデータ

シンガポールの口腔ケア

主なデータ結果

2024年の発展

  • 電動歯ブラシの普及拡大
  • 強力な既存ブランドと新興競合ブランド
  • 電動歯ブラシを中心としたマルチチャネル流通

展望と機会

  • 電動歯ブラシの普及の持続的な成長
  • 新規参入の機会と製品差別化
  • 製品とメッセージングにおけるイノベーションの推進

カテゴリーデータ

シンガポールのスキンケア

主なデータ結果

2024年の発展

  • スキンケアにおけるホリスティックケアの融合
  • 競争の激しいスキンケア業界
  • 最も多くの消費者にリーチするためにはマルチチャネルモデルが好まれる

展望と機会

  • スキンケアにおけるパーソナライゼーションとプレミアム化
  • 製品形態の拡大
  • 競争優位性を定義するイノベーション

カテゴリーデータ

シンガポールの日焼けケア

主なデータ結果

2024年の発展

  • 多機能日焼け止め製品の登場
  • 日焼けケアはますます混雑している
  • 小売チャネルの再定義

展望と機会

  • 多機能製品の継続的な増加
  • パーソナライゼーションが重要な差別化要因
  • 次の波を牽引するイノベーション

カテゴリーデータ

目次
Product Code: CTSG

In Singapore, beauty and personal care saw solid retail current value growth in 2024. However, several categories saw a slowdown in the rate of increase, as Singaporeans faced challenges from inflation and increased living costs. In response, some consumers adjusted their lifestyle, shifting overall consumer trends. For instance, younger consumers started to seek refuge by purchasing products overseas. With many Singaporeans travelling overseas to neighbouring countries to purchase, some retail...

Euromonitor International's Beauty and Personal Care in Singapore report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Beauty and personal care in 2024: The big picture
  • 2024 key trends
  • Competitive landscape
  • Retail developments
  • What next for beauty and personal care?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 2 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 3 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 4 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 5 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
  • Table 6 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2019-2024
  • Table 7 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2019-2024
  • Table 8 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2024
  • Table 9 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 10 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Premiumisation of mass products
  • Growing competition from newer entrants
  • Cautious spending and the search for deals

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • The rise of multifunctional products
  • Growing appetite for natural ingredients
  • Innovation key to standing out

CATEGORY DATA

  • Table 11 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 12 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 13 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 14 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
  • Table 15 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 16 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The dominance of the premium segment in some beauty and personal care categories
  • A more consolidated competitive landscape
  • Consumer behaviour amidst rising costs and shifting travel patterns

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Increased personalisation and brand personality
  • Nature's allure in high-end formulations
  • Ongoing innovation as a catalyst for growth

CATEGORY DATA

  • Table 17 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 18 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 19 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
  • Table 20 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
  • Table 21 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 22 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029

BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The rise of higher-end mass products and dermocosmetics
  • A competitive landscape driven by dermocosmetics brands
  • The dynamism of retail e-commerce

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • The premiumisation of baby and child-specific products
  • A continued search for natural ingredients
  • Innovation in packaging and formulations

CATEGORY DATA

  • Table 23 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2019-2024
  • Table 24 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 25 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 26 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2020-2024
  • Table 27 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2021-2024
  • Table 28 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2021-2024
  • Table 29 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2021-2024
  • Table 30 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2021-2024
  • Table 31 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2024-2029
  • Table 32 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 33 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2024-2029

BATH AND SHOWER IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The shift towards thoughtful consumerism
  • Multiple brands gradually exit mature categories
  • Continued dominance of offline retail

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Continued declines for body powder and bar soap
  • Entry of new regional brands
  • Innovation in all areas

CATEGORY DATA

  • Table 34 Sales of Bath and Shower by Category: Value 2019-2024
  • Table 35 Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 36 Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 37 NBO Company Shares of Bath and Shower: % Value 2020-2024
  • Table 38 LBN Brand Shares of Bath and Shower: % Value 2021-2024
  • Table 39 LBN Brand Shares of Premium Bath and Shower: % Value 2021-2024
  • Table 40 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: Value 2024-2029
  • Table 41 Forecast Sales of Bath and Shower by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 42 Forecast Sales of Bath and Shower by Premium vs Mass: % Value 2024-2029

COLOUR COSMETICS IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Shifting preferences in eye, lip, and nail products
  • Increased competition from non-heritage brands
  • Offline retail sees a share decline as consumers prioritise purchases abroad

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • The rise of C-Beauty
  • The rise of social commerce reshapes the purchasing journey
  • Innovation in product formats and formulations

CATEGORY DATA

  • Table 43 Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2019-2024
  • Table 44 Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 45 NBO Company Shares of Colour Cosmetics: % Value 2020-2024
  • Table 46 LBN Brand Shares of Colour Cosmetics: % Value 2021-2024
  • Table 47 LBN Brand Shares of Eye Make-up: % Value 2021-2024
  • Table 48 LBN Brand Shares of Facial Make-up: % Value 2021-2024
  • Table 49 LBN Brand Shares of Lip Products: % Value 2021-2024
  • Table 50 LBN Brand Shares of Nail Products: % Value 2021-2024
  • Table 51 LBN Brand Shares of Premium Colour Cosmetics: % Value 2021-2024
  • Table 52 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: Value 2024-2029
  • Table 53 Forecast Sales of Colour Cosmetics by Category: % Value Growth 2024-2029

DEODORANTS IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Growing demand for health-conscious and alternative deodorant formats
  • Beiersdorf leads, while Unilever sees strong growth
  • Shifting distribution channels in deodorants

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Opportunities for growth in deodorants with innovative products
  • Consumers will look for effective yet skin-friendly products
  • Deodorants as a holistic skin care solution

CATEGORY DATA

  • Table 54 Sales of Deodorants by Category: Value 2019-2024
  • Table 55 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 56 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 57 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2020-2024
  • Table 58 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2021-2024
  • Table 59 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2021-2024
  • Table 60 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2024-2029
  • Table 61 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 62 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2024-2029

DEPILATORIES IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Exploration of new hair removal methods, but shaving remains popular
  • The rise of private label and the dominance of the leading brand
  • Shifts in distribution through major retailers

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Embracing body positivity and the natural beauty movement
  • Increased adoption of long-term hair removal solutions
  • Increased demand for products that prioritise consumers' health

CATEGORY DATA

  • Table 63 Sales of Depilatories by Category: Value 2019-2024
  • Table 64 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 65 Sales of Women's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2020-2024
  • Table 66 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2020-2024
  • Table 67 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2021-2024
  • Table 68 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2024-2029
  • Table 69 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2024-2029

FRAGRANCES IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Rise of value-driven purchases in mass fragrances
  • Fragmented nature of premium fragrances
  • Evolving distribution channels

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Increased popularity of higher-end mass products
  • Continued emergence of premium unisex fragrances
  • Evolving innovation in experience and packaging

CATEGORY DATA

  • Table 70 Sales of Fragrances by Category: Value 2019-2024
  • Table 71 Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 72 NBO Company Shares of Fragrances: % Value 2020-2024
  • Table 73 LBN Brand Shares of Fragrances: % Value 2021-2024
  • Table 74 LBN Brand Shares of Premium Men's Fragrances: % Value 2021-2024
  • Table 75 LBN Brand Shares of Premium Women's Fragrances: % Value 2021-2024
  • Table 76 Forecast Sales of Fragrances by Category: Value 2024-2029
  • Table 77 Forecast Sales of Fragrances by Category: % Value Growth 2024-2029

HAIR CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Singaporeans' growing health consciousness and the continued focus on standard shampoos
  • The rapidly shifting competitive landscape
  • Evolving distribution channels, from offline retail to e-commerce

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Rising significance of hair treatments
  • Demand for greater product variety and personalisation
  • Continued innovation in formulations and packaging is key

CATEGORY DATA

  • Table 78 Sales of Hair Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 79 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 80 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2019-2024
  • Table 81 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2020-2024
  • Table 82 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2020-2024
  • Table 83 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2021-2024
  • Table 84 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2021-2024
  • Table 85 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2021-2024
  • Table 86 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2021-2024
  • Table 87 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2021-2024
  • Table 88 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 89 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 90 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2024-2029

MEN'S GROOMING IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Subtle shift towards health-conscious grooming
  • Evolving competitive landscape, and a move to higher-end mass offerings in men's fragrances
  • Dominance of offline channels continues, but retail e-commerce maintains its rising trend

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Broadening men's health-conscious product lines
  • Opportunities in men's wellness and premiumisation
  • Innovation in product formulation and communication of brand values

CATEGORY DATA

  • Table 91 Sales of Men's Grooming by Category: Value 2019-2024
  • Table 92 Sales of Men's Grooming by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 93 Sales of Men's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2021-2024
  • Table 94 Sales of Men's Skin Care by Type: % Value Breakdown 2021-2024
  • Table 95 NBO Company Shares of Men's Grooming: % Value 2020-2024
  • Table 96 LBN Brand Shares of Men's Grooming: % Value 2021-2024
  • Table 97 LBN Brand Shares of Men's Razors and Blades: % Value 2021-2024
  • Table 98 Forecast Sales of Men's Grooming by Category: Value 2024-2029
  • Table 99 Forecast Sales of Men's Grooming by Category: % Value Growth 2024-2029

ORAL CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Growing adoption of power toothbrushes
  • Strong established brands, along with emerging contenders
  • Multi-channel distribution, especially for power toothbrushes

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Sustained growth in the adoption of electric toothbrushes
  • Opportunities for new entrants and product differentiation
  • Driving innovation in products and messaging

CATEGORY DATA

  • Table 100 Sales of Oral Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 101 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 102 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2019-2024
  • Table 103 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 104 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2020-2024
  • Table 105 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2020-2024
  • Table 106 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2021-2024
  • Table 107 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2021-2024
  • Table 108 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2021-2024
  • Table 109 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 110 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2024-2029
  • Table 111 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2024-2029
  • Table 112 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2024-2029

SKIN CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • Holistic care fusion evident in skin care
  • The competitive skin care arena
  • Multi-channel model favoured to reach the highest number of consumers

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Personalisation and premiumisation in skin care
  • Expansion of product formats
  • Innovation to define a competitive edge

CATEGORY DATA

  • Table 113 Sales of Skin Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 114 Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 115 NBO Company Shares of Skin Care: % Value 2020-2024
  • Table 116 LBN Brand Shares of Skin Care: % Value 2021-2024
  • Table 117 LBN Brand Shares of Basic Moisturisers: % Value 2021-2024
  • Table 118 LBN Brand Shares of Anti-agers: % Value 2021-2024
  • Table 119 LBN Brand Shares of Firming Body Care: % Value 2021-2024
  • Table 120 LBN Brand Shares of General Purpose Body Care: % Value 2021-2024
  • Table 121 LBN Brand Shares of Premium Skin Care: % Value 2021-2024
  • Table 122 Forecast Sales of Skin Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 123 Forecast Sales of Skin Care by Category: % Value Growth 2024-2029

SUN CARE IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

  • The emergence of multifunctional sun care products
  • Sun care is becoming increasingly crowded
  • Redefining retail channels

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • The continued rise of multifunctional products
  • Personalisation as a key differentiator
  • Innovation driving the next wave

CATEGORY DATA

  • Table 124 Sales of Sun Care by Category: Value 2019-2024
  • Table 125 Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2019-2024
  • Table 126 NBO Company Shares of Sun Care: % Value 2020-2024
  • Table 127 LBN Brand Shares of Sun Care: % Value 2021-2024
  • Table 128 LBN Brand Shares of Premium Adult Sun Care: % Value 2021-2024
  • Table 129 Forecast Sales of Sun Care by Category: Value 2024-2029
  • Table 130 Forecast Sales of Sun Care by Category: % Value Growth 2024-2029