表紙:デジタル糖尿病管理の世界市場-2022-2029
市場調査レポート
商品コード
1140718

デジタル糖尿病管理の世界市場-2022-2029

Global Digital Diabetes Management Market - 2022-2029

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 180 Pages | 納期: 約2営業日

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デジタル糖尿病管理の世界市場-2022-2029
出版日: 2022年10月20日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 180 Pages
納期: 約2営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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  • 概要
  • 目次
概要

市場の概要

デジタル糖尿病管理の市場規模は、2021年に118億4000万米ドル、2029年には297億6000万米ドルに達し、予測期間(2022~2029年)にCAGR13.65%で成長すると予測されています。

糖尿病は、血糖値が高くなることで発症する代謝性疾患です。膵臓から十分なインスリンが分泌されないか、分泌されたインスリンを体が効果的に利用できないために起こります。のどの渇きと排尿の増加、空腹感の増大、疲労感、目のかすみ、足や手のしびれ、治らない痛み、原因不明の体重減少などが特徴です。肥満、高血圧、心臓病、うつ病、運動不足などは、糖尿病の発症リスクを高めると言われています。デジタル糖尿病管理システムは、血糖値を下げ、低い血糖値を持続させることで、自己管理の向上と糖尿病のコントロールに使用されます。

市場力学

世界のデジタル糖尿病管理市場は、糖尿病患者の有病率の上昇など、いくつかの要因によって成長しています高齢者人口の増加、座りがちなライフスタイル、肥満と新しい技術の進歩で市場の成長を駆動します。

糖尿病の有病率の上昇と様々な新しい技術の進歩が市場成長を促進すると予想されます。

糖尿病患者の有病率の上昇は、老年人口、座りがちなライフスタイル、肥満の増加とともに、市場の成長を促進します。国際糖尿病連合によると、20~79歳の成人のうち、世界中で約4億6,300万人が糖尿病を患っているとされています。この数は、2045年までに増加し、7億人に達すると予想されています。

市場では、新規のデジタル糖尿病治療薬の発売や承認が相次いでいます。例えば、2022年5月、Roche diabetes careは、インスリンの投与をほぼ無痛でスムーズに行うことができるペン型針「Accu-Fine」を発売しました。これは、糖尿病患者へのインスリン投与を容易にすることで、より良い糖尿病管理を目指すものです。

2022年6月、アボット社は、1つのセンサーでグルコースとケトンのレベルを連続的にモニターする新しいバイオウェアを開発中です。このシステムはすでに米国FDAからブレークスルーデバイスの指定を受けており、生命を脅かす症状を持つ人々の生活をより快適なものにします。

この市場は、連続グルコースモニター、ポンプとモニターの両方を組み合わせてインスリン投与をアルゴリズムで自動化するシステム、遠距離患者ケア製品、人工膵臓などの技術的進歩製品の存在によって支配されています。例えば、2021年2月、Medtronicは1日に何度も注射できるスマートインスリンペンInPenのCEマークを取得し、糖尿病治療の判断に指の棒を必要としないセンサーGuardian 4もCEマークを取得したと発表しました。これにより、InPenやMiniMed 780Gとセンサーを統合し、持続的なグルコースモニタリングを行うことが可能になりました。

糖尿病管理製品のコスト高が市場成長の阻害要因に

スマートフォン接続型インスリンポンプ、センサー式持続血糖測定器、デジタル自己血糖測定器など、デジタル糖尿病管理用製品の高価格が市場の妨げになっています。さらに、一部の国では不利な償還シナリオが存在することも、市場成長の妨げになると思われます。特にインドや中国などの新興諸国では、償還政策に格差があるため、しばしば治療への非遵守を招くことになります。

産業分析

世界のデジタル糖尿病管理市場は、ポーターの5つの力、規制分析、サプライチェーン分析、価格分析など、様々な業界要因に基づいた市場の詳細な分析を提供しています。

セグメント別分析

デジタル糖尿病管理の世界市場では、製品・サービス分野が最大の市場シェアを占める見込み

世界のデジタル糖尿病管理市場は、製品・サービスのタイプ別に、デバイス、デジタル糖尿病管理アプリ、データ管理ソフトウェア&プラットフォーム、サービスに分類されます。最も高い市場シェアを占めるのは、デバイス分野です。デバイス分野には、スマートグルコースメーター、持続的血糖値モニタリング(CGM)システム、スマートインスリンペン、スマートインスリンポンプ/クローズドループポンプ、スマートインスリンパッチなどが含まれます。連続血糖値モニタリングシステムは、スマートデバイスとの互換性により、最も高い市場シェアを占めています。連続血糖測定システムは、表示デバイスとなるスマートデバイスとの互換性により、40.0%弱の最大シェアを獲得しました。また、特定のグルコース閾値に達すると、患者にカスタムアラートを送信するように設定することも可能です。持続的グルコースモニタリング機器には、皮下に挿入するセンサーが使用されています。1~5分ごとにグルコースの測定値がモニターに表示されます。この装置により、特定のグルコース閾値に達したときに、患者にカスタムアラートを送信することが可能です。この市場は、DexCom G4 Platinum、Medtronic Diabetes Guardian Real-Time、Medtronic Diabetes MiniMed Paradigm Real-Time Revelといった米国食品医薬品局(FDA)承認の製品が利用可能であることが支配的で、これは持続グルコースモニターとインスリンポンプが一体となった製品です。

スマートインスリンペンセグメントは、スマートインスリンペンを開発する企業が多すぎるため、積極的な市場成長が期待されます。スマートインスリンペンの発売が増加しています。例えば、2020年11月、MedtronicはCompanion Medicalの買収後、同社のguardian connectグルコースモニタリングシステムと統合されたInPenデバイスを発売しました。InPenは、インスリン注射器ペンと直感的なスマートフォンアプリ、ブルートゥース技術を用いたボーラスアドバイザーで構成される最初で唯一のFDA認可のソリューションです。プライミングを含むインスリン投与量のトラッキングに有効です。また、ユーザーのモバイル端末にデータを自動送信し、インスリン治療の成功に必要な常時モニタリングと計算のための意思決定サポートを提供します。

さらに、市場はデバイスの種類によって、ハンドヘルドデバイスとウェアラブルデバイスに分類されます。ウェアラブルデバイスは、アクセス性、拡張性、どこでも検査できるなどの利点から、ウェアラブルデジタル糖尿病管理デバイスの採用が進んでいるため、最大の市場シェアを占めています。人工知能の導入、自己投与型インスリン送達デバイスの採用拡大、クローズドループポンプシステムやスマートインスリンパッチなどの技術的進歩が進んでいます。

地域分析

デジタル糖尿病管理の世界市場において、北米地域が最大のシェアを占める

地域別では、世界のデジタル糖尿病管理市場は、北米、南米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカに区分されます。すべての地域の中で、北米は糖尿病の有病率が高いため、世界のデジタル糖尿病管理市場を独占しています。米国糖尿病協会(ADA)によると、毎年約150万人のアメリカ人が糖尿病と診断されています。2022年には、米国人口の11.3%にあたる約3730万人が糖尿病を患っているとされています。デジタル糖尿病管理製品の開発のための技術的進歩の高まりは、市場を刺激するものと思われます。有利な償還政策とより良いヘルスケア施設の存在は、市場の成長を促進するでしょう。

アジア太平洋地域は、糖尿病患者の増加により、積極的な市場拡大が見込まれています。アジア糖尿病予防イニシアチブによると、世界の糖尿病人口の60%がアジアに居住しています(2020年)。インドや中国などの新興諸国は、アジアにおける糖尿病患者の有病率が高いです。中国では、約1390万人の成人、すなわち成人人口の11.6%が糖尿病を患っています。インドでは約6,510万人の成人が糖尿病を患っています。2030年には中国、インドともに5億人近い糖尿病患者を抱えることになると予想されています。糖尿病患者の管理、診断、治療に関して、いくつかの組織、団体、研究機関が意識を高めています。技術的進歩、ヘルスケアへの投資の増加、研究開発活動の活発化が、市場の成長を刺激するものと思われます。

競合情勢

世界のデジタル糖尿病管理市場は、複数の国際市場および国内市場が存在するため、非常に競争が激しくなっています。製品の多様化、収益の創出、そして機会が市場の競争を激化させています。Medtronic Plc、F. Hoffmann-La Roche Dexcom, Inc.、Abbott Laboratories、B. Braun Melsungen AG、Lifescan, Inc.(Subsidiary of Johnson &Johnson), and Agamatrix, Inc.が大きな市場シェアを持つ大手市場プレイヤーです。

企業は、新製品の発売、製品開発、市場の拡大、技術的進歩の戦略を用いて、市場での地位を保持しています。

企業は、デジタル糖尿病管理の需要を高め、世界中で拡大するために、コラボレーション、合併、戦略的パートナーシップ、買収に参入しています。例えば、2019年9月、メドトロニックはノボノルディスクと提携し、糖尿病患者のより良い体調管理を支援するために、それぞれの技術を組み合わせたデジタルソリューションを提供していました。この契約により、Guardian Connectシステムを含むMedtronicの持続的グルコース監視(CGM)デバイスは、Novo Nordiskと現在開発中のスマートインスリンペンからのインスリン投与データを統合することになります。

2022年7月、インスリンデリバリーおよび糖尿病関連技術を提供するタンデムダイアベツケア社が、輸液セット開発のキャピラリーバイオメディカル社の買収を発表。

8月、チューブレスインスリンポンプ技術のリーダーであるInsulet Corporationが、1型糖尿病を持つ2歳以上の小児用自動インスリン送達システム「Omnipod 5」の米国FDAによる認可を発表しました。

各社は、市場への浸透を高めるために資金調達や投資を行っています。例えば、2020年1月、Virtaはデジタル糖尿病製品とリーチを拡大するために、9300万米ドルのシリーズCファイナンスを調達していました。

注目の主要企業

メドトロニック・ピーエルシー(Medtronic Plc:

概要Medtronic plcは、米国で事業を展開し、米国ミネアポリスに医療機器本部を置き、製造・販売を行っている企業です。約140カ国で事業を展開し、9万人の従業員が働いています。

製品ポートフォリオ

I-PORT ADVANCE:皮下にカニューレを残すため、挿入時の痛みがなく、少ない穿刺回数で3日に1回のペースで薬剤を注入できる注入ポートです。小児だけでなく、成人も使用可能。

主な発展。2020年8月、医療技術のリーダーであるMedtronicは、InPenメーカーであるCompanion Medicalの買収を発表しました-唯一の米国FDA承認スマートインスリンペンシステム。

世界のデジタル糖尿病管理市場レポートでは、約45+市場データ表、40+図、180ページの構成で提供しています。

目次

第1章 調査手法と調査範囲

  • 調査手法
  • 調査目的および調査範囲

第2章 市場の定義と概要

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場影響要因
    • 促進要因
      • 糖尿病罹患率の上昇
      • 技術的進歩の増加
    • 抑制要因
      • 糖尿病管理用デジタルデバイスの高コスト
    • ビジネスチャンス
    • 影響分析

第5章 産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • 規制分析
  • サプライチェーン分析
  • プライシング分析

第6章 製品・サービス別

  • デバイス
    • スマートグルコースメーター
    • 持続的血糖値モニタリング(CGM)システム
    • スマートインスリンペン
    • スマートインスリンポンプ/クローズドループポンプ/スマートインスリンパッチ
  • デジタル糖尿病管理アプリ
    • 糖尿病・血糖値管理アプリ
    • 体重・食事管理アプリ
  • データ管理ソフトウェア&プラットフォーム
  • その他

第7章 デバイスタイプ別

  • ハンドヘルドデバイス
  • ウェアラブルデバイス

第8章 エンドユーザー別

  • セルフ/ホームヘルスケア
  • 病院・糖尿病専門クリニック
  • 学術・研究機関
  • その他

第9章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他の南米地域
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東・アフリカ地域

第10章 競合情勢

  • 主な展開と戦略
  • 企業シェア分析
  • 製品・サービスベンチマーキング
  • 注目の主要企業リスト

第11章 企業プロファイル

  • Medtronic Plc
    • 企業概要
    • 製品・サービスのポートフォリオと内容
    • 主なハイライト
    • 財務概要
  • F. Hoffmann-La Roche Dexcom, Inc.
  • Dexcom, Inc.
  • Ascensia Diabetes Care Holdings Ag.
  • Abbott Laboratories
  • B. Braun Melsungen AG
  • Tidepool
  • Glooko, Inc.
  • Lifescan, Inc.(Subsidiary of Johnson & Johnson)
  • Agamatrix, Inc.

第12章 デジタル糖尿病管理の世界市場-DataM

目次
Product Code: DMMD2392

Market Overview

Digital Diabetes Management Market size was valued US$ 11.84 billion in 2021 and is estimated to reach US$ 29.76 billion by 2029, growing at a CAGR of 13.65% during the forecast period (2022-2029).

Diabetes is a metabolic disease that occurs due to high level of blood sugar levels. The result of either the pancreas does not produce enough insulin, or the body cannot effectively use the insulin it produces. It is characterized by the increased thirst and urination, increased hunger, fatigue, blurred vision, numbness or tingling in the feet or hands, sores that do not heal, and unexplained weight loss. Obesity, high blood pressure, heart disease, depression, physical inactivity, and others increase the risk of developing diabetes. The digital diabetes management system is used for improving self-management and controlling diabetes by reducing the blood glucose level and sustaining lower blood glucose.

Market Dynamics

The global digital diabetes management market is growing due to several factors such as the rising prevalence of diabetics drives the market growth with a rising geriatric population, sedentary lifestyle, and obesity. and novel technological advances.

Rising prevalence of diabetes and various new technological advancements are expected to drive market growth.

The rising prevalence of diabetics drives the market growth with a rising geriatric population, sedentary lifestyle, and obesity. According to the International Diabetes Federation, approximately 463 million adults of age-groups 20-79 have diabetes worldwide. This number is expected to increase and reach up to 700 million by 2045.

The market is witnessing the launch and approval of novel digital diabetes products. For instance, in May 2022, Roche diabetes care launched Accu-Fine, pen needles that provides virtually painless and smooth process of insulin delivery. It aims to better diabetes management by making insulin delivery easier for diabetic patients.

In Jun 2022, Abbott is developing a novel biowearable that will monitor glucose & ketone levels continuously in 1 sensor. System has already received breakthrough device designation from U.S.FDA. that will make life easier of people with life-threatening conditions.

The market is dominated by the presence of technological advancement products, including continuous glucose monitors, the systems that combine both a pump and a monitor for algorithm-driven automation of insulin delivery, long-distance patient care products, and artificial pancreas. For instance, in Feb 2021, Medtronic announced it got CE Mark for InPen smart insulin pen that can be used for multiple daily injections and Guardian 4 sensor also received CE Mark that doesn't need fingersticks for diabetes treatment decisions. This now permits the integration of sensor with InPen or MiniMed 780G for continuous glucose monitoring.

High cost of diabetes management products is expected to hamper the market growth.

The market is hindered by the high cost of digital diabetes management products, including smartphone-connected insulin pumps, sensor-based continuous glucose monitors, Digital self-monitoring blood glucose meters, etc. Moreover, the presence of unfavorable reimbursement scenarios in few countries shall hamper the market growth. There are disparities in reimbursement policies that often result in non-compliance to treatment, especially in developing countries, including India and China.

Industry Analysis

The global digital diabetes management market provides in-depth analysis of the market based on various industry factors such as Porter's Five Forces, Regulatory Analysis, Supply Chain Analysis, Pricing Analysis.

Segment Analysis

Product & service segment is expected to hold the largest market share in global digital diabetes management market

The global digital diabetes management market is segmented on product & service types as devices, digital diabetes management apps, data management software & platforms, and services. The devices segment accounts for the highest market share. The device segment includes smart glucose meters, continuous glucose monitoring (CGM) systems, smart insulin pens, smart insulin pumps/closed-loop pumps & smart insulin patches. The continuous blood glucose monitoring systems account for the highest market share due to their compatibility with smart devices. The continuous blood glucose monitoring systems segment held the largest market share of just under 40.0% owing to their compatibility with smart devices that serve as display devices. Moreover, they can also be set to send custom alerts to patients when certain glucose thresholds are reached. Continuous glucose monitoring devices involved the use of a sensor that is inserted under the skin. It provides glucose reading every one to five minutes on the monitor. It is possible to send custom alerts to patients when certain glucose thresholds are reached through this device. The market is dominated by the availability of the US Food and Drug Administration (FDA) approved products, including the DexCom G4 Platinum, Medtronic Diabetes Guardian Real-Time, and Medtronic Diabetes MiniMed Paradigm Real-Time Revel, which is a combination continuous glucose monitor and insulin pump.

The smart insulin pen segment is expected to have positive market growth, with too many companies developing the smart insulin pen. There is an increase in the launch of the smart insulin pen. For instance, in Nov 2020, Medtronic launched its InPen device integrated with its guardian connect glucose monitoring system after its acquisition of Companion Medical. InPen is the first and only FDA-cleared solution comprised of the insulin injector pen with an intuitive smartphone app and bolus advisor using bluetooth technology. It is effective in tracking insulin doses, including priming. It automatically sends the data to the user's mobile device, providing decision support for the constant monitoring and calculating necessary for successful insulin therapy.

Further, the market is also classified based on device type as handheld devices and wearable devices. The wearable devices segment accounts for the largest market share owing to the higher adoption of wearable digital diabetes management devices because of their advantages, such as better accessibility, scalability, and the ability to test anywhere. There is growing technological advancement, including the introduction of artificial intelligence, the growing adoption of self-administering insulin delivery devices, and closed-loop pump systems and smart insulin patches.

Geographical Analysis

North America region holds the largest market share in the global digital diabetes management market

By region, the global digital diabetes management market is segmented into North America, South America, Europe, Asia-Pacific, Middle-East, and Africa. Among all of the regions, North America dominated the global digital diabetes management market due to the high prevalence of diabetes. According to the American Diabetes Association (ADA), approximately 1.5 million Americans are diagnosed with diabetes every year. Around 37.3 million people, or 11.3% of the US population, have diabetes in 2022. The growing technological advancement for the development of digital diabetes management products shall stimulate the market. The presence of favourable reimbursement policies and better healthcare facilities shall fuel the market growth.

The Asia Pacific region is expected to have positive market growth owing to the increasing prevalence of diabetics. According to the Asian Diabetes Prevention Initiative, 60% of the world's diabetic population lives in Asia (2020). Developing countries such as India and China have a high prevalence of diabetics in Asia. Around 13.9 million adults, i.e., 11.6% of the adult population, have diabetes in China. Approximately 65.1 million adults with diabetes in India. It is expected that both China and India would have almost half a billion diabetic patients by 2030. Several organizations, associations, and institutes create awareness regarding the management, diagnosis, and treatment of diabetics. The growing technological advancement, rising healthcare investment, and increasing research and development activities shall stimulate market growth.

Competitive Landscape

The global digital diabetes management market is highly competitive with the presence of several international and local markets. Product diversification, revenue generation, and opportunities intensify the market competition. Medtronic Plc, F. Hoffmann-La Roche Dexcom, Inc., Abbott Laboratories, B. Braun Melsungen AG, Lifescan, Inc. (Subsidiary of Johnson & Johnson), and Agamatrix, Inc. are the leading market players with significant market share.

Companies are using the new product launch, product development, market expansion, and technological advancement strategies for holding their market position.

The companies are entering into collaborations, mergers, strategic partnerships, and acquisitions to increase the demand for digital diabetes management and their expansion across the globe. For instance, In September 2019, Medtronic had entered into a collaboration with Novo Nordisk to provide digital solutions that would combine their respective technologies to help diabetic patients better manage their condition. Under the terms of the agreement, Medtronic's continuous glucose monitoring (CGM) devices, including the Guardian Connect system, would integrate insulin dosing data from smart insulin pens currently in development with Novo Nordisk.

In Jul 2022, Tandem Diabetes Care, Inc., insulin delivery as well as diabetes technology company announced its acquisition of Capillary Biomedical, an infusion set developer.

In Aug 2022, Insulet Corporation, leader in tubeless insulin pump technology announced U.S. FDA clearance for automated Omnipod 5 insulin delivery system for children aged 2 years or above having type 1 diabetes.

The companies are raising the funding and investment to increase their market penetration. For instance, in January 2020, Virta had raised the USD 93 million Series C financing for increasing the reach of the digital diabetes product and reach.

Key Companies to Watch

Medtronic Plc:

Overview: Medtronic plc is an American company that operates in U.S. and manufactures and markets medical device headquarters in Minneapolis, US. It is operational in around 140 countries and 90,000 people are employed there.

Product Portfolio:

I-PORT ADVANCE: It is an injection port with painless insertion, as it leaves cannula under skin and with fewer punctures medications can be injected in every 3 days. It can be used by adults as well as children.

Key Developments: In Aug 2020, Medtronic, medical technology leader announced its acquisition of Companion Medical, InPen manufacturer- only U.S.FDA approved smart insulin pen system.

The global digital diabetes management market report would provide an access to an approx. 45+market data table, 40+figures and 180pages.

Table of Contents

1. Methodology and Scope

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Research Objective and Scope of the Report

2. Market Definition and Overview

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Market Impacting Factors
    • 4.1.1. Drivers:
      • 4.1.1.1. Rising prevalence of diabetes
      • 4.1.1.2. Increasing technological advancements
    • 4.1.2. Restraints:
      • 4.1.2.1. High cost of digital diabetes management devices
    • 4.1.3. Opportunity
    • 4.1.4. Impact Analysis

5. Industry Analysis

  • 5.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 5.2. Regulatory Analysis
  • 5.3. Supply Chain Analysis
  • 5.4. Pricing Analysis

6. By Product & Service

  • 6.1. Introduction
    • 6.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product & Service Segment
    • 6.1.2. Market Attractiveness Index, By Product & Service Segment
  • 6.2. Devices
      • 6.2.1.1. Introduction
      • 6.2.1.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
      • 6.2.1.3. Smart Glucose Meters
      • 6.2.1.4. Continuous Glucose Monitoring (CGM) Systems
      • 6.2.1.5. Smart Insulin Pens
      • 6.2.1.6. Smart Insulin Pumps/Closed-loop Pumps & Smart Insulin Patches
  • 6.3. Digital Diabetes Management Apps
    • 6.3.1. Diabetes & Blood Glucose Tracking Apps
    • 6.3.2. Weight & Diet Management Apps
  • 6.4. Data Management Software & Platforms
  • 6.5. Others

7. By Device Type

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type Segment
    • 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Device Type Segment
  • 7.2. Handheld Devices
      • 7.2.1.1. Introduction
      • 7.2.1.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
  • 7.3. Wearable Devices

8. By End User

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User Segment
    • 8.1.2. Market Attractiveness Index, By End User Segment
  • 8.2. Self/Home Healthcare
      • 8.2.1.1. Introduction
      • 8.2.1.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
  • 8.3. Hospitals & Specialty Diabetes Clinics
  • 8.4. Academic & Research Institutes
  • 8.5. Others

9. By Region

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 and Y-o-Y Growth Analysis (%), 2021-2029, By Region
    • 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.2.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product & Service
    • 9.2.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
    • 9.2.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
    • 9.2.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.2.6.1. U.S.
      • 9.2.6.2. Canada
      • 9.2.6.3. Mexico
  • 9.3. Europe
    • 9.3.1. Introduction
    • 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.3.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product & Service
    • 9.3.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
    • 9.3.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
    • 9.3.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.3.6.1. Germany
      • 9.3.6.2. U.K.
      • 9.3.6.3. France
      • 9.3.6.4. Italy
      • 9.3.6.5. Spain
      • 9.3.6.6. Rest of Europe
  • 9.4. South America
    • 9.4.1. Introduction
    • 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.4.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product & Service
    • 9.4.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
    • 9.4.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
    • 9.4.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.4.6.1. Brazil
      • 9.4.6.2. Argentina
      • 9.4.6.3. Rest of South America
  • 9.5. Asia Pacific
    • 9.5.1. Introduction
    • 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.5.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product & Service
    • 9.5.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
    • 9.5.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
    • 9.5.6. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 9.5.6.1. China
      • 9.5.6.2. India
      • 9.5.6.3. Japan
      • 9.5.6.4. Australia
      • 9.5.6.5. Rest of Asia Pacific
  • 9.6. Middle East and Africa
    • 9.6.1. Introduction
    • 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 9.6.3. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product & Service
    • 9.6.4. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
    • 9.6.5. Market Size Analysis, and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User

10. Competitive Landscape

  • 10.1. Key Developments and Strategies
  • 10.2. Company Share Analysis
  • 10.3. Product & Services Benchmarking
  • 10.4. List of Key Companies to Watch

11. Company Profiles

  • 11.1. Medtronic Plc
    • 11.1.1. Company Overview
    • 11.1.2. Product & Service Portfolio and Description
    • 11.1.3. Key Highlights
    • 11.1.4. Financial Overview
  • 11.2. F. Hoffmann-La Roche Dexcom, Inc.
  • 11.3. Dexcom, Inc.
  • 11.4. Ascensia Diabetes Care Holdings Ag.
  • 11.5. Abbott Laboratories
  • 11.6. B. Braun Melsungen AG
  • 11.7. Tidepool
  • 11.8. Glooko, Inc.
  • 11.9. Lifescan, Inc. (Subsidiary of Johnson & Johnson)
  • 11.10. Agamatrix, Inc.

LIST NOT EXHAUSTIVE

12. Global Digital Diabetes Management Market - DataM

  • 12.1. Appendix
  • 12.2. About Us and End User
  • 12.3. Contact Us