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市場調査レポート
商品コード
1629747
無煙タバコ市場:製品別、形態別、流通チャネル別、地域別Smokeless Tobacco Market, By Product (Chewing Tobacco, Snuff, Others), By Form (Dry, Moist), By Distribution Channel (Online, Offline), By Geography (North America, Latin America, Asia Pacific, Europe, Middle East, and Africa) |
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カスタマイズ可能
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無煙タバコ市場:製品別、形態別、流通チャネル別、地域別 |
出版日: 2024年12月20日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 115 Pages
納期: 2~3営業日
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世界の無煙たばこの市場規模は2024年に229億米ドルと推定され、2024年から2031年にかけてCAGR3.5%で成長し、2031年には291億8,000万米ドルに達すると予測されます。
レポート範囲 | レポート詳細 | ||
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基準年 | 2023 | 2024年の市場規模 | 229億米ドル |
実績データ | 2019年から2023年まで | 予測期間 | 2024年から2031年まで |
予測期間2024年から2031年 CAGR: | 3.50% | 2031年の価値予測 | 291億8,000万米ドル |
噛みたばこや湿った嗅ぎたばこを含む無煙たばこ製品は、数十年にわたって世界中で使用されています。噛みタバコとスナッフは煙を出さずにニコチンを利用者に提供するため、喫煙に比べて一定の健康上の利点があります。しかし、無煙タバコはそれ自体に深刻な健康リスクをもたらします。口やのどのがんを引き起こし、頭頸部がん、心臓病、脳卒中のリスクを高める可能性があります。噛みタバコやスナッフは、若い消費者を惹きつけ、ニコチン中毒にさせるような味付けがされていることが多いです。世界の規制当局は、公衆衛生を守るため、特に未成年者の無煙タバコの使用を抑制する政策と法律を議論しています。
世界の無煙タバコ市場は、様々なフレーバーの噛みタバコやスナッフ製品が入手可能であること、喫煙用タバコに比べて低コストであること、特定の地域で文化的に受け入れられていることなどの要因によって牽引されています。しかし、無煙タバコの健康リスクに対する意識の高まり、フレーバーとマーケティングに関する厳しい規制、使用を控える様々な健康キャンペーンが市場の成長を抑制しています。グラフィック健康警告の義務化と無煙たばこの増税は、消費をさらに抑制する可能性があります。同時に、喫煙に代わる害の少ない選択肢として無煙タバコをマーケティングすることは、業界の大手企業が開拓している機会でもあります。近代的な無煙タバコの選択肢として新しい経口ニコチンパウチの開発も新たな成長の道を開いています。
本レポートは、世界の無煙タバコ市場を詳細に分析し、2023年を基準年とした予測期間(2024-2031年)の市場規模および複合年間成長率(CAGR%)を提供します。
また、さまざまなセグメントにわたる潜在的な収益機会を明らかにし、この市場の魅力的な投資提案のマトリックスについて解説しています。
また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の上市や承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競争戦略などに関する重要な考察も提供しています。
企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要なハイライト、財務実績、戦略などのパラメータに基づいて、世界の無煙タバコ市場における主要企業プロファイルを掲載しています。
本調査の対象となる主要企業には、Altria Group Inc.、British American Tobacco PLC、Imperial Brands PLC、Japan Tobacco Inc.、Swedish Match AB、Swisher International Group Inc.、MacBaren Tobacco Company A/S、Dharampal Satyapal Limited、Universal Corporation、Reynolds Tobacco Companyなどが含まれます。
本レポートからの洞察により、マーケティング担当者や企業の経営陣は、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。
世界の無煙タバコ市場レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者に対応しています。
利害関係者は世界の無煙タバコ市場を分析する際に使用される様々な戦略マトリックスを通じて意思決定が容易になります。
Global Smokeless Tobacco Market is estimated to be valued at USD 22.90 Bn in 2024 and is expected to reach USD 29.18 Bn by 2031, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 3.5% from 2024 to 2031.
Report Coverage | Report Details | ||
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Base Year: | 2023 | Market Size in 2024: | US$ 22.90 Bn |
Historical Data for: | 2019 To 2023 | Forecast Period: | 2024 To 2031 |
Forecast Period 2024 to 2031 CAGR: | 3.50% | 2031 Value Projection: | US$ 29.18 Bn |
Smokeless tobacco products including chewing tobacco and moist snuff have been used worldwide for decades. Chewing tobacco and snuff provide nicotine to the user without producing smoke which leads to certain health advantages compared to smoking. However, smokeless tobacco poses severe health risks of its own. It can cause cancer of the mouth and throat as well as increase risks of head and neck cancer, heart disease and stroke. Chewing tobacco and snuff are often flavored which attract younger consumers and get them addicted to the nicotine in these products. Regulatory authorities worldwide are debating policies and laws to curb the use of smokeless tobacco especially among minors to protect public health.
The global smokeless tobacco market is driven by factors such as availability of various flavored chewing tobacco and snuff products, low cost compared to smoking cigarettes and cultural acceptance in certain regions. However, increasing awareness about health risks of smokeless tobacco, stringent regulations on flavors and marketing, and various health campaigns discouraging use are restraining the market growth. Mandating graphic health warnings and raising taxes on smokeless tobacco can further curb consumption. At the same time, marketing smokeless tobacco as a less harmful alternative to smoking is an opportunity being tapped by leading players in the industry. Development of novel oral nicotine pouches as a modern smokeless option are also opening new growth avenues.
This report provides in-depth analysis of the global smokeless tobacco market, and provides market size (US$ Billion) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2024-2031), considering 2023 as the base year.
It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market.
This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players.
It profiles key players in the global smokeless tobacco market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies.
Key companies covered as a part of this study include Altria Group Inc., British American Tobacco PLC, Imperial Brands PLC, Japan Tobacco Inc., Swedish Match AB, Swisher International Group Inc., MacBaren Tobacco Company A/S, Dharampal Satyapal Limited, Universal Corporation, Reynolds Tobacco Company.
Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics.
The global smokeless tobacco market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts.
Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global smokeless tobacco market.