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市場調査レポート
商品コード
1279824
フライドオニオンの世界市場規模調査&予測、形態別(ストリング、フレーク、パウダー、その他)、用途タイプ別(スープ、ソース、食事のトッピング、サラダとサンドイッチ、即席麺、その他)、地域別分析、2022-2029年Global Fried Onion Market Size study & Forecast, by Form (Strings, Flakes, Powder, Others), by Application type (Soups, Sauces, Meal toppings, Salads and Sandwiches, Instant Noodles, Others), and Regional Analysis, 2022-2029 |
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カスタマイズ可能
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フライドオニオンの世界市場規模調査&予測、形態別(ストリング、フレーク、パウダー、その他)、用途タイプ別(スープ、ソース、食事のトッピング、サラダとサンドイッチ、即席麺、その他)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月15日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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フライドオニオンの世界市場は、2021年に約40億1,900万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.70%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
フライドオニオンは、タマネギを浅く炒めたり、揚げたりしたもので、スナックとして食べたり、他のレシピの材料として使用したりすることができます。
フライドオニオンの成長は、主に、新しいエキゾチックな味を試そうとする消費者の嗜好の増加により、フライドオニオン料理に様々な組み合わせを作るようになったことに起因しています。例えば、各社はフライドオニオン料理にインドのスパイスを加え、フライドオニオン料理の定番の味であるユニークで異なる味を消費者に提供しています。オニオンリングはフライドオニオンから作られ、Taste wiseの報告によると、オニオンリングは毎年平均1.43回食べられています。フライドオニオン市場成長のもう一つの原動力は、人々の外出先での間食習慣であり、各社が便利で持ち運びやすい袋に入れたフライドオニオンを提供しているため、間食に最適な選択肢の一つです。Deerfield社が発表したレポートによると、64%の人々が従来の食事や通常の食事よりもスナックを選んでおり、これがスナック、ひいてはフライドオニオンの市場を牽引しています。しかし、価格の変動と玉ねぎの不足が、フライドオニオン市場の抑制要因となっています。玉ねぎの価格変動には、豪雨や季節外れの長引く干ばつなど、さまざまな理由があります。米国では、2022年5月のタマネギの価格は698米ドルで、前月比-9.1%の下落があっています。そして、これらの変動は、フライドオニオン市場の課題として機能する世界の多くの国で存在しています。
植物性食生活の成長は、フライドオニオン市場にとって機会として作用します。現在、多くの企業が、菜食主義者やグルテン不耐症の人々が食べることができるフライドオニオンを作るために、植物由来の代替品を使用しています。調査によると、菜食主義者は世界で7,900万人、グルテン不耐症者は人口の0.5~6%であり、フライドオニオン市場には植物由来の食生活を利用する良い機会と余地があることがわかります。さらに、多くのメーカーがリサイクル可能なパッケージの使用を開始し、電力消費の削減や水の使用量の削減など、より持続可能な生産・包装方法を採用していることから、持続可能なパッケージも機会として機能します。これらの持続可能な手法に従うことで、メーカーはフライドオニオンの味と風味をより良くすることができ、環境に害を与えることはありません。レポートの通りです。世界の持続可能なパッケージング市場は、フライドオニオン市場における持続可能なパッケージングのための多くの機会を作成する2022年から2031年に7.4%のCAGRで成長すると思われます。
フライドオニオンの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域を含みます。アジア太平洋は、フライドオニオンの最大の輸出国であるインド、次いでベトナムのおかげで、収益の面で市場を独占しています。VolzaのGlobal Export Dataによると、インドとベトナムが輸出した出荷量はそれぞれ4027と2719です。アジア太平洋地域は、気候条件や玉ねぎの入手のしやすさなどの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Fried Onion Market is valued at approximately USD 4019 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.70% over the forecast period 2022-2029.
Fried Onions are pieces of onion which are either shallow-fried or deep fried and they are consumed as a snack or can either be used as an ingredient for other recipes.
The growth of Global Fried Onion is mainly driven by the increase in consumer tastes and preferences towards trying new and different exotic flavors, which led to making different combinations in fried onion dishes. For instance, the companies are adding Indian spices to their fried onion dishes to give consumers a unique and different taste, a classic flavor of fried onion dishes. Onion rings are made from fried onions and as per the reports of Taste wise, onion rings are eaten on an average of 1.43 times every year. Another driving factor for the growth in the fried onion market is the on-the-go snacking habits of the people and fried is one the best choice for snacking because the companies are providing them in convenient and easy-to-carry bags. As per the reports released by Deerfield, 64% of the people choose to snack over their traditional or regular time meals which drive the market for snacking and ultimately fried onions. However, the fluctuating prices and shortage of onions are the restraining factors in the fried onions market. There are a lot of reasons for fluctuating prices of onions such as heavy rains and that too unseasonal and prolonged droughts and so on. In the US, the price of onion was USD 698 in May 2022 and there was a decline of -9.1% as compared to the previous month. And these fluctuations are existing in many countries of the world which acts as a challenge for the fried onions market.
The growth of plant-based diets acts as an opportunity for the fried onions market. Nowadays, many companies are using plant-based alternatives to make fried onions which can be consumed by vegans and gluten-intolerant people. As per studies, there is total of 79 million people who are vegan globally and 0.5-6% of the population are gluten intolerant, so there is a good scope and opportunity for the fried onions market to use plant-based diets. Moreover, sustainable packaging also acts as an opportunity as many manufacturers have started using recyclable packaging and they were using more sustainable methods of production and packaging such as reducing electricity consumption and reducing water usage. By following these sustainable practices, the manufacturers can deliver a better taste and flavors of fried onions and it won't harm the environment. As per reports. The global sustainable packaging market would be growing at a CAGR of 7.4% from 2022 to 2031 which will create a lot of opportunities for sustainable packaging in the fried onions market.
The key regions considered for the Global Fried Onion Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the highest exporter of fried onions which is India followed by Vietnam. The shipments exported by India and Vietnam are 4027 and 2719 respectively as per Volza's Global Export Data. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to the factors such as climatic conditions and easy availability of growing onions in this region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.