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市場調査レポート
商品コード
1392192
フライドオニオン市場規模:流通チャネル、用途別、形態別、世界予測、2023年~2032年Fried Onion Market Size-By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail, Foodservice), Application (Toppings & Garnishes, Snacks & Ready Meals, Salad & Sandwiches, Soup/Stews), Form & Global Forecast, 2023-2032 |
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カスタマイズ可能
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フライドオニオン市場規模:流通チャネル、用途別、形態別、世界予測、2023年~2032年 |
出版日: 2023年10月19日
発行: Global Market Insights Inc.
ページ情報: 英文 210 Pages
納期: 2~3営業日
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フライドオニオンの市場規模は、消費者の嗜好の変化、簡便食品への需要の増加、様々な料理で提供される汎用性により、2023年から2032年にかけてCAGR 4.9%で拡大すると予測されています。
多忙なライフスタイルがフードサービス部門の躍進に寄与しています。さらに、ファストフードの人気拡大が、スナック、サラダ、トッピングにフライドオニオンを多く取り入れることにつながっています。よりヘルシーなフライ技術や革新的なフレーバーのイントロダクションが製品需要をさらに高め、フライドオニオンは家庭料理と食品業界の双方で人気の食材となっています。例えば、バーガーキングは2023年10月、「Have It Your Way」というキャッチフレーズに遊び心を加えて、定番のフライドポテトとオニオンリングを創造的に組み合わせた新しいサイドディッシュを発表しました。
フライドオニオン市場は、形態、用途、流通チャネル、地域に分類されます。
形態別では、便利ですぐに使える食材に対する消費者の嗜好の高まりに起因して、フレーク・セグメントの業界価値は2032年まで4.5%以上のCAGRを示すと予測されています。フレークは汎用性があり、様々な料理に簡単に取り入れることができます。フライドオニオンフレークが提供する保存期間の長さも、同分野の成長を後押しします。
スナック&調理済み食品用途は、便利で風味を高める食材への需要の高まりによって、2023年から2032年にかけてCAGR 4.4%を示し、フライドオニオン市場で大きなシェアを占めると予測されています。フライドオニオンは、歯ごたえと香ばしい風味を加えることができるため、スナックや調理済み食品の人気商品となっています。
流通チャネルの面では、外食産業の市場シェアは2032年までCAGR 5.5%で推移します。これは、レストランやその他の外食産業でプレフライドオニオンの採用が拡大しているためです。このような環境では、調理済みフライドオニオンの利便性と時間節約へのアクセスが容易であることも、同分野の拡大に寄与するであろう。
地域別では、欧州のフライドオニオン産業規模は2023年から2032年の間に4.7%の成長率で拡大する予定です。これは、食生活の嗜好の変化、簡便食品への需要の増加、欧州料理におけるフライドオニオンの多様な用途に起因しています。すぐに使える食材に対する消費者の志向の高まりが、この地域の市場拡大をさらに後押しすると思われます。
Fried onion market size is projected to expand at 4.9% CAGR from 2023 to 2032, driven by the changing consumer preferences, the increasing demand for convenience foods, and the versatility of offered in various cuisines.
The busy lifestyles is contributing to the rising advances in the foodservice sector. Additionally, the expanding popularity of fast food is leading to higher incorporation of fried onions in snacks, salads, and toppings. The healthier frying techniques and the introduction of innovative flavors will further elevate the product demand, making fried onions a sought-after ingredient for both home cooks and the food industry. For instance, in October 2023, Burger King introduced a new side dish, creatively combining its classic fries and onion rings, in a playful nod to the "Have It Your Way" tagline.
The fried onion market is segregated into form, application, distribution channel, and region.
Based on form, the industry value from the flakes segment is projected to exhibit over 4.5% CAGR through 2032, attributed to the rising consumer preference for convenient and ready-to-use ingredients. Flakes offer versatility and easy incorporation into various dishes. The longer shelf life offered by fried onion flakes will also boost the segment growth.
The snacks & ready meals application is projected to accumulate sizeable share of the fried onion market, depicting 4.4% CAGR from 2023 to 2032, driven by the rising demand for convenient and flavor-enhancing ingredients. Fried onions, on account of their ability to add crunch and savory taste, has emerged as a popular choice for snacks and ready-to-eat meals
In terms of distribution channel, the market share from the food service segment will reflect 5.5% CAGR through 2032. This is owing to the growing adoption of pre-fried onions by restaurants and other foodservice establishments. The ease of access to convenience and time-saving aspects of pre-prepared fried onions in these settings will also contribute to the segment expansion.
Regionally, the Europe fried onion industry size is slated to expand at 4.7% growth rate during 2023-2032. This can be attributed to the changing dietary preferences, increasing demand for convenience foods, and the versatile application of fried onions in European cuisines. The rising consumer inclination towards ready-to-use ingredients will further boost the regional market expansion.