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市場調査レポート
商品コード
1279712
デジタル広告の世界市場規模調査&予測、フォーマット別(検索広告、動画広告、ソーシャルメディア広告、バナー広告、その他)、プラットフォーム別(モバイル、デスクトップ、ノートPC、その他)、地域別分析、2022-2029年Global Digital Advertising Market Size study & Forecast, by Format (Search Advertising, Video Advertising, Social Media Advertising, Banner Advertising Others) by Platform (Mobile, Desktop and laptops, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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カスタマイズ可能
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デジタル広告の世界市場規模調査&予測、フォーマット別(検索広告、動画広告、ソーシャルメディア広告、バナー広告、その他)、プラットフォーム別(モバイル、デスクトップ、ノートPC、その他)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月09日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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デジタル広告市場とは、オンライン上で広告を売買するエコシステムを指します。
検索エンジン、ソーシャルメディア、ディスプレイ広告、モバイルアプリ、ビデオストリーミングサービスなど、さまざまなプラットフォームやチャネルが含まれます。デジタル広告では、テキスト、画像、音声、動画などさまざまなフォーマットを用いて、特定の視聴者をターゲットにしたメッセージやコンテンツを提供することができます。広告主は、高度なターゲティングと分析ツールを使ってキャンペーンを最適化し、そのパフォーマンスをリアルタイムで追跡することができます。世界のデジタル広告市場の主な促進要因は、インターネット普及率の上昇、ソーシャルメディアの利用拡大、データ駆動型マーケティングへの需要の高まりです。さらに、動画広告の人気上昇とeコマース産業の人気拡大が、予測期間2022-2029年にかけて市場に有利な成長機会を生み出しています。
国際通信連合(ITU)によると、世界でインターネットを利用する個人の割合は、2005年の18.0%から2019年には51.2%に増加しました。同様に米国では、インターネットを利用できる世帯の割合は、1997年の18%から2019年には90%に増加しています。出典はこちら米国国勢調査局「米国におけるコンピュータとインターネットの利用状況」2020年版。しかし、Digital Advertisingのコストが高いため、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
デジタル広告の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカです。北米はデジタル広告の最大市場であり、米国は同市場への最大の貢献者です。この地域のデジタル広告市場の成長は、高いインターネット普及率、大手ハイテク企業の存在、デジタルメディア消費へのシフトによってもたらされています。アジア太平洋は、デジタル広告の市場として最も急速に成長しており、中国、日本、インドが主要な貢献者となっています。この地域のデジタル広告市場の成長は、インターネット普及率の上昇、スマートフォンユーザーの増加、eコマースの台頭によってもたらされています。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、競合情勢や主要企業の提供する製品の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Digital Advertising Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. The digital advertising market refers to the ecosystem of buying and selling advertisements online. It encompasses a range of platforms and channels, including search engines, social media, display advertising, mobile apps, and video streaming services. Digital advertising enables businesses to target and reach specific audiences with tailored messages and content, using a variety of formats such as text, images, audio, and video. Advertisers can use sophisticated targeting and analytics tools to optimize their campaigns and track their performance in real-time. The major driving factor for the Global Digital Advertising Market are increased internet penetration, growing use of social media and rising demand for data-driven marketing. Moreover, rising popularity for video advertising and growing popularity of e-commerce industry is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029.
According to the International Telecommunication Union (ITU), the percentage of individuals using the internet worldwide increased from 18.0% in 2005 to 51.2% in 2019. Similarly, in the United States, the percentage of households with internet access increased from 18% in 1997 to 90% in 2019. Source: U.S. Census Bureau, "Computer and Internet Use in the United States," 2020. However, the high cost of Digital Advertising stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Digital Advertising Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the largest market for digital advertising, with the United States being the biggest contributor to the market. The growth of the digital advertising market in this region is driven by the high internet penetration rate, the presence of major tech companies, and the shift towards digital media consumption. Asia-Pacific is the fastest-growing market for digital advertising, with China, Japan, and India being the major contributors. The growth of the digital advertising market in this region is driven by the increasing internet penetration rate, the growing number of smartphone users, and the rise of e-commerce.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Format offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.