市場調査レポート
商品コード
1262708
ゼリー&グミの世界市場規模調査&予測、フレーバー別(グレープフルーツ、チェリー、ピーチ、ベリー、アップル、その他)、流通チャネル別(ストアベース、ノンストアベース)、地域別分析、2022-2029年Global Jellies & Gummies Market Size study & Forecast, by Flavor (Grapefruit, Cherry, Peach, Berries, Apple, Others), by Distribution Channel (Store Based, Non-store Based) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ゼリー&グミの世界市場規模調査&予測、フレーバー別(グレープフルーツ、チェリー、ピーチ、ベリー、アップル、その他)、流通チャネル別(ストアベース、ノンストアベース)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月17日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のゼリー&グミ市場は、2021年に約318億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ドイツ発祥のゼラチンベースのお菓子として最も有名なのが、ゼリーやグミです。ゼリーやグミの主成分は砂糖であるにもかかわらず、その製造にはハイドロコロイドが使用されています。グミとゼリーは、色合い、サイズ、フレーバーのバリエーションが豊富で、どちらもソフトでドライな粘着性のあるテクスチャーを持っています。市場の成長を促す主な要因は、菓子類の販売増加やミレニアル世代の増加です。さらに、主要な市場関係者による製品発売によるイニシアチブの高まりが、予測期間2022年から2029年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。
Statistaによると、チョコレートと菓子類の売上は上昇しており、それがゼリーやグミの成長を促進しています、2016年には8,200億米ドル、2027年には1兆3,300億米ドルまで増加すると予測されています。世界の主要な菓子類メーカー4社(Ferrero、Mars、Nestle、Lindt)は、2017年に自社製品の半分を200キロカロリー以下にするという5年目標を設定しました。2022年には、90%の菓子類について、パッケージの表面にカロリーを表示することを目指しています。従来の菓子類メーカーに比べ、これらの事業者は低カロリー菓子市場の成長を大きく上回っています。しかし、ゼリー&グミに関連する副作用が、2022-2029年の予測期間を通じて市場成長を阻害しています。
ゼリー&グミの世界市場調査において考慮された主要地域は以下の通りです:アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカ地域です。北米は、ブランド企業の優位性により、企業収益の面でこの市場を独占しており、また、この市場はミレニアル世代によって支配されています。2021年の米国におけるミレニアル世代は、7,219万人。アメリカの多くの家庭で、安くて健全なおやつとみなされています。米国の顧客は、季節感のあるフレーバーのゼリーやグミに関心を寄せています。これとともに、消費者の需要が高まり、マース、ハリボー、クロエッタなどのメーカーが無糖グミ、ゼリー、ピックアンドミックススイーツなどの革新的な製品を投入していることから、欧州は最も成長率の高い地域となっています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢と市場情勢の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Jellies & Gummies Market is valued at approximately USD 31.8 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4% over the forecast period 2022-2029. The most well-known gelatin-based candy, which originated in Germany, are jellies and gummies. Even though sugar is the primary ingredient in jelly and gummy candies, hydrocolloids are used in their production. Gummies and jellies come in a wide range of hues, sizes, and flavours and both have a soft and dry-sticky texture. The major factors driving growth for the market are rising sales of confectionery products and growing millennial generation. Moreover, rising initiatives by the product launch by the key market players are creating lucrative growth opportunities for the market over the forecast period 2022-2029.
According to Statista, the sales of chocolate and confectionery market is rising which is driving the growth for jellies and gummies, in 2016, USD 0.82 trillion and is projected to increase up to USD 1.33 trillion in 2027. The major four confectionery producers in the world- Ferrero, Mars, Nestle, and Lindt-set a five-year goal in 2017 to keep half of their products in the 200-calorie range or below. By 2022, they want to publish calories on the front of packets for 90% of their confectionery goods. Compared to manufacturers of traditional confectionery, these businesses have had significantly more growth in the low-calorie confectionery market. However, side effects associated with Jellies & Gummies stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Jellies & Gummies Market study include: Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the space in terms of revenue, owing to the dominance of branded companies, and the market is also dominated by millennial generation. The millennial generation in the US in 2021 with 72.19 million individuals. In a lot of American households, it is regarded as a cheap and wholesome treat. Customers in the United States are interested in jellies and gummies with seasonal flavours. Along with this, due to rising consumer demand and the introduction of innovative products such as sugar-free gummies, jellies, and pick-and-mix sweets by manufacturers such as Mars, Haribo, and Cloetta, Europe is the region with the fastest growth rate.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Flavor offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.