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市場調査レポート
商品コード
1258136
レインウェアの世界市場規模調査&予測、製品別(ジャケット、パンツ、スーツ)、エンドユース別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年Global Rainwear Market Size study & Forecast, by Product (Jackets, Pants and Suits) by End Use ( Men, Women and Kids), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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レインウェアの世界市場規模調査&予測、製品別(ジャケット、パンツ、スーツ)、エンドユース別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月10日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のレインウェア市場は、2021年に約36億6,322万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
この市場は主に、世界の労働人口の間でレインウェアの人気が高まっていることと、ファッショントレンドの開拓によって牽引されています。ファッションステートメントとしてのレインウェアの関連性は、特にミレニアル世代で高まっています。カラーブロックのストリートファッションの動向は、業界を支配し、成長させています。半透明のレースレインコートや撥水加工されたトレンチコートは、その斬新なデザインから人気が高まっています。その結果、今後数年間は市場が大きく拡大すると予想されます。しかし、レインウェアのコストが高いことが、市場の成長を阻害する可能性があります。
予測期間中、ハイキング、キャンプ、ランニングなどの屋外レジャー活動の人気も、レインウェアの需要増加に寄与すると考えられます。2021年アウトドア参加動向調査によると、2020年、6歳以上のアメリカ人の53%が少なくとも一度はアウトドアレジャーに参加し、参加率は過去最高となりました。2020年に6歳以上のアメリカ人が少なくとも1回のアウトドア活動に参加し、その数は1億6,070万人にのぼりました。2019年と比較すると、2020年には約710万人のアメリカ人がアウトドアアクティビティを楽しんでいます。さらに、2021年のアウトドア消費者に関するISPOの調査によると、欧州全域で、2020年に81%の人がアウトドア活動に参加しました。このように、さまざまな地域でアウトドア活動が盛んになっていることが、市場の成長を後押ししています。また、人口増加に伴う使用量の増加が、市場の有利な成長をもたらしています。しかし、模倣品の出現は、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
レインウェアの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界のその他の地域です。アジア太平洋は、労働人口が多く、アウトドア活動への参加が増加していることから、売上高で市場を独占しています。一方、北米は、アウトドア活動の活発化などにより、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年における様々な分野や国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Rainwear Market is valued approximately USD 3663.22 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.5% over the forecast period 2022-2029 The market is primarily driven by the developing fashion trend of rainwear as well as the rising popularity of rainwear among working populations worldwide. The relevance of rainwear as a fashion statement has increased, especially among millennials. Color-blocked street fashion trends are taking over and growing the industry. Due to their innovative designs, translucent lace raincoats and water-repellent trench coats are becoming more and more popular. As a result, it is anticipated that the market would expand significantly during the following years. However, high cost of rainwear may halt market growth.
Over the projected period, the popularity of outdoor leisure activities including hiking, camping, and running will also contribute to an increase in the demand for rainwear. According to the 2021 Outdoor Participation Trends study, in 2020, 53% of Americans aged 6 and older participated in outdoor recreation at least once, the highest participation percentage ever. Americans aged 6 and over engaged in at least one outdoor activity in 2020, totaling 160.7 million. In comparison to 2019, around 7.1 million more Americans enjoyed outdoor activities in 2020. Furthermore, according to the ISPO survey on outdoor consumers in 2021, throughout Europe, 81% of people participated in outdoor activities in year 2020. As a result, rising outdoor activities among various region is fostering the market growth. In addition, increase in usage coupled with rise in population is creating a lucrative growth to the market. However, advent of counterfeit brands stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Rainwear Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of large working population, growing participation in outdoor activities. Whereas North America is expected to grow with a highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising outdoor creativities.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.