市場調査レポート
商品コード
1258022
キッズトイの世界市場規模調査&予測:エンドユーザー別、製品タイプ別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Kids Toys Market Size study & Forecast, by End User, by Product Type, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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キッズトイの世界市場規模調査&予測:エンドユーザー別、製品タイプ別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のキッズトイ市場は、2021年に約658億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には3.0%以上の堅調に成長すると予測されています。
キッズトイには、10歳以下の年齢層向けの玩具が含まれます。キッズトイは、子供が遊ぶために設計された物体で、多くの場合、娯楽、教育、または発達を目的としています。プラスチック、木、金属、布など様々な素材で作られ、シンプルで使いやすいものから、高度な機能を持つ複雑な電子玩具まで様々なものがあります。キッド人口の増加、玩具への支出の増加、製品イノベーションの増加、子供や若年層の需要の増加、公共の場でのゲームやゲームゾーンの出現などが、市場の成長を促進する要因となっています。
調査部によると、2019年、世界の玩具市場は約900億米ドルと推定されました。同年の北米における子ども1人当たりの玩具への平均支出額は約300米ドル、欧州では約212米ドルと推定されます。また、ユニセフによると、現在、世界には5歳未満の子どもが約6億5,600万人いると言われています。子供人口の増加と玩具への支出の増加は、市場の成長を促進する主な要因となっています。その他、製品革新の進展、子供や若年層の需要の増加、公共の場でのゲームやゲームゾーンの出現などが、市場拡大を促す重要な要素となっています。さらに、環境に配慮した製品の革新と生産の増加、有利な政策が、予測期間中に大きな市場機会を創出する要因となっています。しかし、市場の拡大を制限する関税は、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
キッズトイの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカを含みます。アジア太平洋は、インドや中国などの地域の人口が多く、可処分所得が増加しているため、玩具に対する需要が高く、売上高で市場を独占しています。北米は、子供人口の増加、娯楽への支出の増加、子供向け玩具の需要の増加などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品タイプの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Kids Toys Market is valued at approximately USD 65.8 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.0% over the forecast period 2022-2029. Kids Toys include toys for the age group 10 or less. Kids' toys are objects designed for children to play with, often for the purpose of entertainment, education, or development. Toys can be made of a variety of materials such as plastic, wood, metal, and fabric, and can vary from simple or easy to use toys to complex electronic toys which have advanced features. The rising Kid population, increasing spending on toys, increasing Product innovation, growing demand from children and the young population, and emerging games and game zones in public places are the factors driving the growth of the market.
According to the research department, in 2019, the global toy market was estimated at around 90 billion US dollars. In the same year average spending on toys per child in North America was around 300 US dollars and in Europe, it was estimated at around 212 US dollars. Additionally, according to UNICEF Organization, Currently, there are around 656 million children under the age of 5 around the world. The rising kid population and increasing spending on toys are the major factors driving the growth of the market. Other important components driving market increase are increasing Product innovation, growing demand from children and the young population, and emerging games and game zones in public places. Furthermore, rising innovation and production of environment-friendly products, and favourable policies are the factors creating major market opportunities in the forecast period. However, Tariff duties to restrict market expansion stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Kids Toys Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the high demand for toys due to large populations in the regions such as India and China, and the region's increasing disposable income. North America is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as a rising kid population, increasing expenditure on entertainment, and increasing demand for kid toys in the region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Product Type offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.