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市場調査レポート
商品コード
1181991

アンビエントコマースの世界市場規模調査&予測、コンポーネント別(センサー・アクチュエーター・カメラ・その他)、エンドユース別(食料品店、コンビニエンスストア、スーパーマーケット、百貨店、その他)、地域分析、2022-2029年

Global Ambient Commerce Market Size study & Forecast, by Component (Sensors Actuators, Camera and Others) by End Use ( Grocery Stores, Convenience Stores, Supermarkets, Department Stores, Others), and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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アンビエントコマースの世界市場規模調査&予測、コンポーネント別(センサー・アクチュエーター・カメラ・その他)、エンドユース別(食料品店、コンビニエンスストア、スーパーマーケット、百貨店、その他)、地域分析、2022-2029年
出版日: 2023年01月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

アンビエントコマースの世界市場は、2021年に約50億2000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には33.4%以上で成長すると予想されています。

顧客に多感な購買体験を提供するために、アンビエントコマースは人工知能(AI)、モノのインターネット(IoT)、拡張現実(AR)、センサー、アクチュエーター、その他の最先端技術を融合しています。購入や再入荷が容易であること、店舗運営費が安く済むことなどは、アンビエントコマースのメリットとして、市場の拡大を説明するための材料に過ぎません。さらに、金融取引に関するデータ、消費者の嗜好、行動動向など、さまざまなeコマース情報を提供しています。アンビエントコマース市場が拡大している背景には、eコマースの売上、自動ショッピングサービスの需要拡大、非接触型小売決済手段の需要拡大といった要因があります。

Statistaのレポートによると、電子商取引プラットフォームからの上昇売上と結果として、アンビエントコマースの需要や採用も上昇しています。さらに、人工知能(AI)と機械学習(ML)の技術的進歩は、市場で有利な成長を生み出しています。しかし、サイバー攻撃やデータ漏洩の脅威が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げになる可能性があります。

世界のアンビエントコマース市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域です。これらの地域のうち、北米は主要な市場プレイヤーの存在、キャッシュレス決済の普及、高度な小売手法に対する需要の高まりなどの要因から、最も高いシェアを占めています。アジア太平洋地域は、小売チェーン店の存在や人口の多さなどの要因により、最も高いCAGRレートで成長すると予測されています。

本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争情勢や競合情勢の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界&セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • アンビエントコマース市場、地域別、2019年~2029年
    • アンビエントコマース市場:コンポーネント別、2019年~2029年
    • アンビエントコマース市場:エンドユース別、2019年~2029年
  • 主な動向
  • 調査手法の概要
  • 調査前提条件

第2章 アンビエントコマースの世界市場定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 アンビエントコマースの世界の市場力学

  • アンビエントコマース市場のインパクト分析(2019年~2029年)
    • 市場促進要因
      • eコマース売上高の増加
      • 自動ショッピングサービスに対する需要の高まり
      • 非接触型小売決済手段への需要拡大
    • 市場の課題
      • 情報漏えいやサイバー攻撃の脅威に関する懸念
    • 市場機会
      • 人工知能(AI)、機械学習(ML)の技術的進歩

第4章 アンビエントコマースの世界市場、産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 アンビエントコマースの世界市場、コンポーネント別

  • 市場スナップショット
  • アンビエントコマースの世界市場:コンポーネント別、実績-ポテンシャル分析
  • アンビエントコマースの世界市場、コンポーネント別推定・予測2019-2029
  • アンビエントコマース市場、サブセグメント別分析
    • センサー
    • アクチュエータ
    • カメラ
    • その他

第7章 アンビエントコマースの世界市場:エンドユーザー別

  • 市場スナップショット
  • アンビエントコマースの世界市場:エンドユース別実績・ポテンシャル分析
  • アンビエントコマースの世界市場、エンドユース別推定・予測2019-2029
  • アンビエントコマース市場、サブセグメント別分析
    • 食料品店
    • コンビニエンスストア(Convenience Stores
    • スーパーマーケット
    • 百貨店
    • その他

第8章 アンビエントコマースの世界市場:地域別分析

  • アンビエントコマース市場:地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • コンポーネント別の推定・予測、2019年~2029年
      • エンドユース別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州アンビエントコマース市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のアンビエントコマース市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのアンビエントコマース市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第9章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Apple Inc.
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務情報(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Amazon.com, Inc.
    • Alibaba Group Holding Limited
    • Trigo Vision Ltd.
    • Tesco plc
    • AWM SMART SHELF
    • Grabango Co.
    • Zippin
    • Standard AI
    • Sensei

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Ambient Commerce Market, report scope
  • TABLE 2. Global Ambient Commerce Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Ambient Commerce Market estimates & forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Ambient Commerce Market estimates & forecasts by End Use 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Ambient Commerce Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Ambient Commerce Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Ambient Commerce Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Ambient Commerce Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Ambient Commerce Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Ambient Commerce Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Ambient Commerce Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Ambient Commerce Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Ambient Commerce Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Ambient Commerce Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. U.S. Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. Canada Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. UK Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. Germany Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. France Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. Italy Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Spain Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. RoE Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. China Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. India Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. Japan Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. South Korea Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. Australia Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. RoAPAC Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. Brazil Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Mexico Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. RoLA Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. Row Ambient Commerce Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Ambient Commerce Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. List of secondary sources, used in the study of global Ambient Commerce Market
  • TABLE 70. List of primary sources, used in the study of global Ambient Commerce Market
  • TABLE 71. Years considered for the study
  • TABLE 72. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Ambient Commerce Market, research methodology
  • FIG 2. Global Ambient Commerce Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Ambient Commerce Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Ambient Commerce Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Ambient Commerce Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Ambient Commerce Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Ambient Commerce Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Ambient Commerce Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Ambient Commerce Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Ambient Commerce Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Ambient Commerce Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Ambient Commerce Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Ambient Commerce Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Ambient Commerce Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Ambient Commerce Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Ambient Commerce Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Ambient Commerce Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Ambient Commerce Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Ambient Commerce Market is valued at approximately USD 5.02 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 33.4% over the forecast period 2022-2029. To give customers a multisensory purchasing experience, ambient commerce blends artificial intelligence (AI), the internet of things (IoT), augmented reality (AR), sensors, actuators, and other cutting-edge technology. The ease of purchasing, restocking, and cheaper store operating expenses are only a few advantages of ambient commerce that can be used to explain the market's expansion. Additionally, it offers various e-commerce information, including data on financial transactions, consumer preferences, and behavioral trends. The Ambient Commerce market is expanding because of factors such as e-commerce sales, growing demand for automated shopping services, and growing demand for contactless retail payment methods.

According to the report of Statista, in the year 2018 the total sales value from commerce- platforms stood at USD 2982 billion which increased to USD 4248 in the year 2020 and it is projected to reach USD 8148 billion by the year 2026, As a result with the rising sales from an e-commerce platform, the demand and adoption of Ambient Commerce also rise. Furthermore, technological advancements in Artificial Intelligence (AI) and Machine Learning (ML) are creating lucrative growth in the market. However, threat of cyber-attacks and data breaches may hamper the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Ambient Commerce Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Among these regions, North America holds the highest share owing to factors such as the presence of key market players, growing adoption of cashless payment shopping, and growing demand for advanced retail methods. The Asia Pacific is anticipated to grow with the highest CAGRrate owing to factors such as the large presence of retail chain stores, and the presence of a large population.

Major market players included in this report are:

Apple Inc.

Amazon.com, Inc.

Alibaba Group Holding Limited

Trigo Vision Ltd.

Tesco plc

AWM SMART SHELF

Grabango Co.

Zippin

Standard AI

Sensei

Recent Developments in the Market:

  • In September 2022, Amazon unveiled new updates and products. The business claims that with its "personalised, intuitive, and proactive" technology, these new releases aim to enhance Amazon's ambition for ambient intelligence.
  • In October 2021, Tesco GetGo announced the opening of its first high-street service without a checkout. The system, which makes use of AI and computer vision technology, enables customers to enter a store, scan a QR code to check in, choose products to buy, and then, you know what's coming next, just walk out.

Global Ambient Commerce Market Report Scope:

Historical Data: 2019-2020-2021

Base Year for Estimation: 2021

Forecast period: 2022-2029

Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends

Segments Covered: Component, End Use, Region

Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World

Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Component offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component:

Sensors

Actuators

Camera

Others

By End Use:

Grocery Stores

Convenience Stores

Supermarkets

Department Stores

Others

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Ambient Commerce Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Ambient Commerce Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Ambient Commerce Market, by End Use, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Ambient Commerce Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Ambient Commerce Market Dynamics

  • 3.1. Ambient Commerce Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rising E-commerce Sales
      • 3.1.1.2. Growing demand for automated shopping services
      • 3.1.1.3. Growing demand for contactless retail payment methods
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Concern related to data breaches and the threat of cyber attacks
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Technological advancements in Artificial Intelligence (AI) and Machine Learning (ML)

Chapter 4. Global Ambient Commerce Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Ambient Commerce Market, by Component

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Ambient Commerce Market by Component, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Ambient Commerce Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Ambient Commerce Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Sensors
    • 6.4.2. Actuators
    • 6.4.3. Camera
    • 6.4.4. Others

Chapter 7. Global Ambient Commerce Market, by End Use

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Ambient Commerce Market by End Use, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Ambient Commerce Market Estimates & Forecasts by End-Use 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Ambient Commerce Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Grocery Stores
    • 7.4.2. Convenience Stores
    • 7.4.3. Supermarkets
    • 7.4.4. Department Stores
    • 7.4.5. Others

Chapter 8. Global Ambient Commerce Market, Regional Analysis

  • 8.1. Ambient Commerce Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Ambient Commerce Market
    • 8.2.1. U.S. Ambient Commerce Market
      • 8.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. End Use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Ambient Commerce Market
  • 8.3. Europe Ambient Commerce Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Ambient Commerce Market
    • 8.3.2. Germany Ambient Commerce Market
    • 8.3.3. France Ambient Commerce Market
    • 8.3.4. Spain Ambient Commerce Market
    • 8.3.5. Italy Ambient Commerce Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Ambient Commerce Market
  • 8.4. Asia-Pacific Ambient Commerce Market Snapshot
    • 8.4.1. China Ambient Commerce Market
    • 8.4.2. India Ambient Commerce Market
    • 8.4.3. Japan Ambient Commerce Market
    • 8.4.4. Australia Ambient Commerce Market
    • 8.4.5. South Korea Ambient Commerce Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Ambient Commerce Market
  • 8.5. Latin America Ambient Commerce Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Ambient Commerce Market
    • 8.5.2. Mexico Ambient Commerce Market
  • 8.6. Rest of The World Ambient Commerce Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Apple Inc.
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Amazon.com, Inc.
    • 9.2.3. Alibaba Group Holding Limited
    • 9.2.4. Trigo Vision Ltd.
    • 9.2.5. Tesco plc
    • 9.2.6. AWM SMART SHELF
    • 9.2.7. Grabango Co.
    • 9.2.8. Zippin
    • 9.2.9. Standard AI
    • 9.2.10. Sensei

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption