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市場調査レポート
商品コード
1135105

ヘッドセットの世界市場規模調査、製品別(インイヤーヘッドセット、オーバーイヤーヘッドセット)、価格別(50ドル以下、50-100ドル、100ドル以上)、技術別(有線、無線)、用途別(個人、商用)、地域別予測2022-2028年

Global Headset Market Size study, By Product (In-Ear Headsets, Over-Ear Headsets), By Pricing (Below USD 50, USD 50-100, Above USD 100), By Technology (Wired, Wireless), By Application (Personal, Commercial) and Regional Forecasts 2022-2028

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円
ヘッドセットの世界市場規模調査、製品別(インイヤーヘッドセット、オーバーイヤーヘッドセット)、価格別(50ドル以下、50-100ドル、100ドル以上)、技術別(有線、無線)、用途別(個人、商用)、地域別予測2022-2028年
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ヘッドセットの世界市場は、2021年に約166億6,069万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には7.1%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

ヘッドセットは、聞くだけでなく話すこともできるヘッドフォンの一種として定義することができます。ヘッドセットは主に電話会社で使用されます。ヘッドセットは、聞くことと話すことの両方ができるセットです。ヘッドセットは、スマートフォン、コンピュータ、ノートパソコンなど、さまざまなデバイスに接続することができ、聞くだけでなく、通話で話すことができます。ヘッドセットはデバイスに接続され、聞くためにはインイヤーを装着する必要があり、話すときにはマイクが口の近くにあり、別の人が私たちの話を聞くことができます。世界中でスマートフォンの普及が進み、用途に応じたヘッドセットの需要が高まっていること、また、主要な市場関係者による戦略的な取り組みが、市場の成長を促進する主な要因となっています。例えば、Statistaによると、2020年のインドのスマートフォンユーザー数は7億4800万人と推定されており、予測では2040年までに15億人を超えるとされています。さらに、市場の主要プレイヤーは、ヘッドセットの需要増に対応するため、新たな買収に向けて取り組んでいます。例えば、2021年9月、バイトダンスは、中国のPico社の買収を発表しました。Pico社は、バーチャルリアリティ(VR)ヘッドセットの大手メーカーです。また、強化された通信機器への需要の高まりや、IoT接続デバイスの浸透の高まりは、予測期間中に市場に有利な成長機会を生み出すでしょう。しかし、耳の感染症などの健康問題の増加や原材料コストの変動は、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害します。

ヘッドセットの世界市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、大手市場プレイヤーの存在や、地域の異なる産業間でのヘッドセットの利用増加などの要因により、収益の面で主要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、BPOやコールセンター産業の拡大、スマートフォンユーザーの増加などの要因により、最も急速に成長している地域であり、アジア太平洋地域全体の市場のための有利な成長の見通しを生み出します。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。

  • Alclair Audio, Inc.
  • Apple Inc.
  • Bose Corporation
  • Grado Labs
  • Harman Internationals Industries Incorporated
  • JVC Kenwood Corporation
  • Koninklijke Philips N.V.(Philips)
  • Logitech International SA.
  • Audio-Technica Corporation
  • Plantronics, Inc.

本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後8年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。

製品別

インイヤーヘッドセット

オーバーイヤーヘッドセット

価格別:

50ドル以下

50~100ドル

100ドル以上

技術別

有線

ワイヤレス

アプリケーション別

個人

商業

地域別

北米

米国

カナダ

欧州

英国

ドイツ

フランス

スペイン

イタリア

その他欧州

アジア太平洋地域

中国

インド

日本

オーストラリア

韓国

その他アジア太平洋

ラテンアメリカ

ブラジル

メキシコ

世界のその他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。

実績年-2018年、2019年、2020年

基準年-2021

予測期間-2022年から2028年まで

当レポート、世界のヘッドセット市場の対象読者。

主要なコンサルティング会社・アドバイザーの方々

大企業、中堅企業、中小企業

ベンチャーキャピタル

付加価値再販業者(VARs)

サードパーティナレッジプロバイダー

投資銀行家

投資家

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界市場・セグメンテーションの推定・予測、2020-2028年
    • ヘッドセットの世界市場、地域別、2020-2028年
    • ヘッドセットの世界市場、製品別、2020-2028年
    • ヘッドセットの世界市場、価格別、2020-2028年
    • ヘッドセットの世界市場、技術別、2020年~2028年
    • ヘッドセットの世界市場、アプリケーション別、2020-2028年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 ヘッドセットの世界市場:定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 ヘッドセットの世界市場力学

  • ヘッドセット市場のインパクト分析(2020-2028年)
    • 市場促進要因
      • 世界のスマートフォンの普及率の上昇
      • アプリケーションに特化したヘッドセットに対する需要の高まり
      • 主要市場プレイヤーの戦略的イニシアティブ
    • 市場の課題
      • ヘッドセットに関連する健康への懸念
      • 原材料の不安定なコスト
    • 市場機会
      • 強化された通信機器への需要の高まり
      • IoT接続デバイスの普及率の増加。

第4章 ヘッドセットの世界市場:産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2018-2028年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

    • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
    • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 ヘッドセットの世界市場:製品別

  • 市場スナップショット
  • ヘッドセットの世界市場:製品別、性能別、ポテンシャル分析
  • ヘッドセットの世界市場、製品別推定・予測2018-2028年
  • ヘッドセットの世界市場、サブセグメント別分析
    • インイヤーヘッドセット
    • オーバーイヤーヘッドセット

第7章 ヘッドセットの世界市場:価格別

  • 市場スナップショット
  • ヘッドセットの世界市場:価格別、性能別、ポテンシャル分析
  • ヘッドセットの世界市場、価格別推定・予測2018~2028年
  • ヘッドセットの世界市場、サブセグメント別分析
    • 50ドル以下
    • 50ドル~100ドル
    • 100ドル以上

第8章 ヘッドセットの世界市場:技術別

  • 市場スナップショット
  • ヘッドセットの世界市場:技術別、性能別、ポテンシャル分析
  • ヘッドセットの世界市場、技術別推定・予測2018-2028
  • ヘッドセットの世界市場、サブセグメント別分析
    • ワイヤード
    • ワイヤレス

第9章 ヘッドセットの世界市場、アプリケーション別

  • 市場スナップショット
  • ヘッドセットの世界市場、アプリケーション別実績・ポテンシャル分析
  • ヘッドセットの世界市場、アプリケーション別推定・予測2018-2028
  • ヘッドセットの世界市場、サブセグメント分析
    • パーソナル
    • 商業用

第10章 ヘッドセットの世界市場:地域別分析

  • ヘッドセットの世界市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品推定・予測、2018年~2028年
      • 価格に関する推定・予測、2018年~2028年
      • 技術の推定・予測、2018年~2028年
      • アプリケーションの推定・予測、2018年~2028年
    • カナダ
  • 欧州ヘッドセット市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のヘッドセット市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのヘッドセット市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第11章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Alclair Audio, Inc.
      • 主な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の開発状況
    • Apple Inc.
    • Bose Corporation
    • Grado Labs
    • Harman International Industries Incorporated
    • JVC Kenwood Corporation
    • Koninklijke Philips N.V.(Philips)
    • Logitech International SA.
    • Audio-Technica Corporation
    • Plantronics, Inc.

第12章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Headset Market, report scope
  • TABLE 2. Global Headset Market estimates & forecasts by Region 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 3. Global Headset Market estimates & forecasts by Product 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 4. Global Headset Market estimates & forecasts by Pricing 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 5. Global Headset Market estimates & forecasts by Technology 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 6. Global Headset Market estimates & forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 7. Global Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 8. Global Headset Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 9. Global Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 10. Global Headset Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 11. Global Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 12. Global Headset Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 13. Global Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 14. Global Headset Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 15. Global Headset Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 16. Global Headset Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 17. U.S. Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 18. U.S. Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 19. U.S. Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 20. Canada Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 21. Canada Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 22. Canada Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 23. UK Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 24. UK Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 25. UK Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 26. Germany Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 27. Germany Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 28. Germany Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 29. RoE Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 30. RoE Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 31. RoE Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 32. China Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 33. China Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 34. China Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 35. India Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 36. India Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 37. India Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 38. Japan Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 39. Japan Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 40. Japan Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 41. RoAPAC Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 42. RoAPAC Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 43. RoAPAC Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 44. Brazil Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 45. Brazil Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 46. Brazil Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 47. Mexico Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 48. Mexico Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 49. Mexico Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 50. RoLA Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 51. RoLA Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 52. RoLA Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 53. Row Headset Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 54. Row Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 55. Row Headset Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Million)
  • TABLE 56. List of secondary sources, used in the study of global Headset Market
  • TABLE 57. List of primary sources, used in the study of global Headset Market
  • TABLE 58. Years considered for the study
  • TABLE 59. Exchange rates considered

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Headset Market, research methodology
  • FIG 2. Global Headset Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Headset Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Headset Market, growth prospects 2022-2028
  • FIG 6. Global Headset Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Headset Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Headset Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Headset Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 10. Global Headset Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 11. Global Headset Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 12. Global Headset Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 13. Global Headset Market by segment, 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 14. Global Headset Market, regional snapshot 2018 & 2028
  • FIG 15. North America Headset Market 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 16. Europe Headset Market 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 17. Asia pacific Market 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 18. Latin America Headset Market 2018 & 2028 (USD Million)
  • FIG 19. Global Headset Market, company Market share analysis (2021)
目次

Global Headset Market is valued at approximately USD 16660.69 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.1 % over the forecast period 2022-2028.

The Headset can be defined as a type of headphones from which one can listen as well as talk. Headsets mainly are used in telephonic companies. Headsets are a set of both listening and speak. Headsets can be connected with different devices like smartphones, computers and laptop where we can listen as well as talk on call also. Headsets are connected in our devices, we have to wear in-ears to hear, and a microphone is near to our mouth when we speak and another person can hear our talk. The increasing adoption of Smartphones worldwide and rising demand for application-specific headsets as well as Strategic initiatives from leading market players are key factors driving the market growth. For instance, according to Statista, in the year 2020, the total number of smartphone users in India was estimated at 748 million, and as projections, the number of smartphone users in the country would exceed 1.5 billion users by 2040. Moreover, leading market players are working towards new acquisitions to capitalize on the growing demand for Headsets. For instance, in September 2021, Byte dance announced the acquisition of China-based Pico. Pico is a leading manufacturer of Virtual Reality (VR) headsets. Also, growing demand for enhanced communication equipment and increasing penetration of IoT connected Devices would create lucrative growth opportunities for the market during the forecast period. However, an increase the health issues such as ear infections as well as the volatile cost of raw materials impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Headset market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region in terms of revenue owing to factors such as the presence of leading market players and increasing utilization of headsets across different industries in the region. Whereas Asia Pacific is the fastest growing region owing to factors such as the rising expansion of BPO and Call Center industries as well as the increasing number of smartphone users in the region would create lucrative growth prospects for the market across the Asia Pacific region.

Major market players included in this report are:

Alclair Audio, Inc.

Apple Inc.

Bose Corporation

Grado Labs

Harman Internationals Industries Incorporated

JVC Kenwood Corporation

Koninklijke Philips N.V. (Philips)

Logitech International SA.

Audio-Technica Corporation

Plantronics, Inc.

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product

In-Ear Headsets

Over-Ear Headsets

By Pricing

Below USD 50

USD 50-100

Above USD 100

By Technology

Wired

Wireless

By Application

Personal

Commercial

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year - 2018, 2019, 2020

Base year - 2021

Forecast period: - 2022 to 2028

Target Audience of the Global Headset Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors

Large, medium-sized, and small enterprises

Venture capitalists

Value-Added Resellers (VARs)

Third-party knowledge providers

Investment bankers

Investors

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
    • 1.2.1. Global Headset Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
    • 1.2.2. Global Headset Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
    • 1.2.3. Global Headset Market, by Pricing, 2020-2028 (USD Million)
    • 1.2.4. Global Headset Market, by Technology, 2020-2028 (USD Million)
    • 1.2.5. Global Headset Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Headset Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Headset Market Dynamics

  • 3.1. Headset Market Impact Analysis (2020-2028)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing adoption of Smartphones worldwide.
      • 3.1.1.2. Rising demand for application specific headsets.
      • 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players.
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Health concern associated with Headsets
      • 3.1.2.2. Volatile cost of raw materials.
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Growing demand for enhanced communication equipment.
      • 3.1.3.2. Increasing penetration of IoT connected Devices.

Chapter 4. Global Headset Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2018-2028)
  • 4.2. PEST Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
  • 4.3. Investment Adoption Model
  • 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.5. Top investment opportunity
  • 4.6. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

    • 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
    • 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Headset Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Headset Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Headset Market Estimates & Forecasts by Product2018-2028 (USD Million)
  • 6.4. Headset Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. In-Ear Headsets
    • 6.4.2. Over-Ear Headsets

Chapter 7. Global Headset Market, by Pricing

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Headset Market by Pricing, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Headset Market Estimates & Forecasts by Pricing 2018-2028 (USD Million)
  • 7.4. Headset Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Below USD 50
    • 7.4.2. USD 50-100
    • 7.4.3. Above USD 100

Chapter 8. Global Headset Market, by Technology

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Headset Market by Technology, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Headset Market Estimates & Forecasts by Technology 2018-2028 (USD Million)
  • 8.4. Headset Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Wired
    • 8.4.2. Wireless

Chapter 9. Global Headset Market, by Application

  • 9.1. Market Snapshot
  • 9.2. Global Headset Market by Application, Performance - Potential Analysis
  • 9.3. Global Headset Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
  • 9.4. Headset Market, Sub Segment Analysis
    • 9.4.1. Personal
    • 9.4.2. Commercial

Chapter 10. Global Headset Market, Regional Analysis

  • 10.1. Headset Market, Regional Market Snapshot
  • 10.2. North America Headset Market
    • 10.2.1. U.S. Headset Market
      • 10.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028
      • 10.2.1.2. Pricing estimates & forecasts, 2018-2028
      • 10.2.1.3. Technology estimates & forecasts, 2018-2028
      • 10.2.1.4. Application estimates & forecasts, 2018-2028
    • 10.2.2. Canada Headset Market
  • 10.3. Europe Headset Market Snapshot
    • 10.3.1. U.K. Headset Market
    • 10.3.2. Germany Headset Market
    • 10.3.3. France Headset Market
    • 10.3.4. Spain Headset Market
    • 10.3.5. Italy Headset Market
    • 10.3.6. Rest of Europe Headset Market
  • 10.4. Asia-Pacific Headset Market Snapshot
    • 10.4.1. China Headset Market
    • 10.4.2. India Headset Market
    • 10.4.3. Japan Headset Market
    • 10.4.4. Australia Headset Market
    • 10.4.5. South Korea Headset Market
    • 10.4.6. Rest of Asia Pacific Headset Market
  • 10.5. Latin America Headset Market Snapshot
    • 10.5.1. Brazil Headset Market
    • 10.5.2. Mexico Headset Market
  • 10.6. Rest of The World Headset Market

Chapter 11. Competitive Intelligence

  • 11.1. Top Market Strategies
  • 11.2. Company Profiles
    • 11.2.1. Alclair Audio, Inc.
      • 11.2.1.1. Key Information
      • 11.2.1.2. Overview
      • 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 11.2.1.4. Product Summary
      • 11.2.1.5. Recent Developments
    • 11.2.2. Apple Inc.
    • 11.2.3. Bose Corporation
    • 11.2.4. Grado Labs
    • 11.2.5. Harman International Industries Incorporated
    • 11.2.6. JVC Kenwood Corporation
    • 11.2.7. Koninklijke Philips N.V. (Philips)
    • 11.2.8. Logitech International SA.
    • 11.2.9. Audio-Technica Corporation
    • 11.2.10. Plantronics, Inc.

Chapter 12. Research Process

  • 12.1. Research Process
    • 12.1.1. Data Mining
    • 12.1.2. Analysis
    • 12.1.3. Market Estimation
    • 12.1.4. Validation
    • 12.1.5. Publishing
  • 12.2. Research Attributes
  • 12.3. Research Assumption