市場調査レポート
商品コード
1135105
ヘッドセットの世界市場規模調査、製品別(インイヤーヘッドセット、オーバーイヤーヘッドセット)、価格別(50ドル以下、50-100ドル、100ドル以上)、技術別(有線、無線)、用途別(個人、商用)、地域別予測2022-2028年Global Headset Market Size study, By Product (In-Ear Headsets, Over-Ear Headsets), By Pricing (Below USD 50, USD 50-100, Above USD 100), By Technology (Wired, Wireless), By Application (Personal, Commercial) and Regional Forecasts 2022-2028 |
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ヘッドセットの世界市場規模調査、製品別(インイヤーヘッドセット、オーバーイヤーヘッドセット)、価格別(50ドル以下、50-100ドル、100ドル以上)、技術別(有線、無線)、用途別(個人、商用)、地域別予測2022-2028年 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ヘッドセットの世界市場は、2021年に約166億6,069万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には7.1%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
ヘッドセットは、聞くだけでなく話すこともできるヘッドフォンの一種として定義することができます。ヘッドセットは主に電話会社で使用されます。ヘッドセットは、聞くことと話すことの両方ができるセットです。ヘッドセットは、スマートフォン、コンピュータ、ノートパソコンなど、さまざまなデバイスに接続することができ、聞くだけでなく、通話で話すことができます。ヘッドセットはデバイスに接続され、聞くためにはインイヤーを装着する必要があり、話すときにはマイクが口の近くにあり、別の人が私たちの話を聞くことができます。世界中でスマートフォンの普及が進み、用途に応じたヘッドセットの需要が高まっていること、また、主要な市場関係者による戦略的な取り組みが、市場の成長を促進する主な要因となっています。例えば、Statistaによると、2020年のインドのスマートフォンユーザー数は7億4800万人と推定されており、予測では2040年までに15億人を超えるとされています。さらに、市場の主要プレイヤーは、ヘッドセットの需要増に対応するため、新たな買収に向けて取り組んでいます。例えば、2021年9月、バイトダンスは、中国のPico社の買収を発表しました。Pico社は、バーチャルリアリティ(VR)ヘッドセットの大手メーカーです。また、強化された通信機器への需要の高まりや、IoT接続デバイスの浸透の高まりは、予測期間中に市場に有利な成長機会を生み出すでしょう。しかし、耳の感染症などの健康問題の増加や原材料コストの変動は、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害します。
ヘッドセットの世界市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。北米は、大手市場プレイヤーの存在や、地域の異なる産業間でのヘッドセットの利用増加などの要因により、収益の面で主要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、BPOやコールセンター産業の拡大、スマートフォンユーザーの増加などの要因により、最も急速に成長している地域であり、アジア太平洋地域全体の市場のための有利な成長の見通しを生み出します。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後8年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
インイヤーヘッドセット
オーバーイヤーヘッドセット
価格別:
50ドル以下
50~100ドル
100ドル以上
技術別
有線
ワイヤレス
アプリケーション別
個人
商業
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
当レポート、世界のヘッドセット市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VARs)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Headset Market is valued at approximately USD 16660.69 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.1 % over the forecast period 2022-2028.
The Headset can be defined as a type of headphones from which one can listen as well as talk. Headsets mainly are used in telephonic companies. Headsets are a set of both listening and speak. Headsets can be connected with different devices like smartphones, computers and laptop where we can listen as well as talk on call also. Headsets are connected in our devices, we have to wear in-ears to hear, and a microphone is near to our mouth when we speak and another person can hear our talk. The increasing adoption of Smartphones worldwide and rising demand for application-specific headsets as well as Strategic initiatives from leading market players are key factors driving the market growth. For instance, according to Statista, in the year 2020, the total number of smartphone users in India was estimated at 748 million, and as projections, the number of smartphone users in the country would exceed 1.5 billion users by 2040. Moreover, leading market players are working towards new acquisitions to capitalize on the growing demand for Headsets. For instance, in September 2021, Byte dance announced the acquisition of China-based Pico. Pico is a leading manufacturer of Virtual Reality (VR) headsets. Also, growing demand for enhanced communication equipment and increasing penetration of IoT connected Devices would create lucrative growth opportunities for the market during the forecast period. However, an increase the health issues such as ear infections as well as the volatile cost of raw materials impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Headset market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region in terms of revenue owing to factors such as the presence of leading market players and increasing utilization of headsets across different industries in the region. Whereas Asia Pacific is the fastest growing region owing to factors such as the rising expansion of BPO and Call Center industries as well as the increasing number of smartphone users in the region would create lucrative growth prospects for the market across the Asia Pacific region.
Major market players included in this report are:
Alclair Audio, Inc.
Apple Inc.
Bose Corporation
Grado Labs
Harman Internationals Industries Incorporated
JVC Kenwood Corporation
Koninklijke Philips N.V. (Philips)
Logitech International SA.
Audio-Technica Corporation
Plantronics, Inc.
The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
In-Ear Headsets
Over-Ear Headsets
By Pricing
Below USD 50
USD 50-100
Above USD 100
By Technology
Wired
Wireless
By Application
Personal
Commercial
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Headset Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors