市場調査レポート
商品コード
1135034
eコマースアパレルの世界市場規模調査、タイプ別(レディースアパレル、メンズアパレル、キッズアパレル)、地域別予測2022-2028年Global E-commerce Apparel Market Size study, By Type (Women's Apparel, Men's Apparel, Children's Apparel), and Regional Forecasts 2022-2028 |
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eコマースアパレルの世界市場規模調査、タイプ別(レディースアパレル、メンズアパレル、キッズアパレル)、地域別予測2022-2028年 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のeコマースアパレル市場は、2021年に約5531億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には7.9%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
この成長は、進化するファッション動向、働く女性の増加、女性人口の増加、買い物客の余剰消費力などに起因しています。また、セレブリティやソーシャルメディアの影響力の高まりが、メーカーが常に新しいスタイルやデザインを導入する原動力となっています。また、世界のeコマース売上高の増加が、予測期間中の世界のeコマースアパレル市場の成長を促進しています。例えば、Statistaによると、2020年、eコマースの売上高は4兆9380億米ドルであり、2023年には6兆7670億米ドルまで増加すると予測されています。このように、市場は大きく成長しています。国連UNCTADによると、ビジネスのeコマースへの移行に伴い、消費形態の変化に伴い、キャッシュレス決済の導入が急速に進んでいます。モバイルマネーによる決済は、eバンクやクレジットカードによる取引に続いて、eコマース事業者の約60%、オンラインの第三者市場であるマーケットプレースの70%を超える大幅な成長率を記録しています。また、予想される期間において、ソーシャルメディアは市場の成長に大きな影響を与えると思われます。ジュエリー、布、靴、アクセサリーなどのファッション製品を宣伝するコンテンツクリエイターやブランドインフルエンサーとして。このようなプラットフォームの浸透が進むことで、市場が繁栄する機会が提供されます。そのため、企業はアフィリエイトマーケティングを通じて、YouTube、Facebook、Twitter、Instagramなどのソーシャルメディアプラットフォームでファッション製品を宣伝することが多くなっています。しかし、ブランドロイヤルティは低下しており、予測期間中の市場成長を抑制する要因となっています。
世界のeコマースアパレル市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。欧州は、フランス、英国、ドイツなどの国々で女性用衣料品の需要が伸びていること、ファッション性の高い衣料品の動向が高まっていることから、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。また、インターネット普及率の上昇、eコマースの売上拡大、綿花の生産量増加も市場の大きな要因となっています。また、欧州委員会は、EUの繊維・アパレル部門は国際市場を独占していると主張しています。サイズ、品質、デザインの面で最大級であることに加え、EU単一市場は世界の輸出の30%以上を占めています。欧州委員会は、国際貿易の平価維持に努めています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予想されています。eコマースアパレルのアプリケーションの増加や、主要な市場プレイヤーのプレゼンスの上昇などの要因は、アジア太平洋地域全体のeコマースアパレル市場の有利な成長の見通しを生み出します。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
タイプ別
レディースアパレル
メンズアパレル
子供用アパレル
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
当レポート、世界のeコマースアパレル市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global E-commerce Apparel Market is valued approximately USD 553.1 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.9% over the forecast period 2022-2028.
The growth is accredited to evolving fashion trends, the growing number of working women, the rising female population, and the surplus spending power of shoppers. Additionally, the rising influence of celebrities and social media are driving the manufacturers to constantly introduce new styles and designs. Along with this, rising e-commerce sales globally is driving the growth for the Global E-commerce Apparel Market over the forecasted period. For instance, according to Statista, in 2020, the sales of e-commerce were USD 4,938 billion which is predicted to increase up to USD 6,767 billion in 2023. Thus, the market is rising significantly. Along with this shift of business to e-commerce platform, according to United Nations UNCTAD, cashless payment options have been adopted more quickly as consumption patterns have changed. Mobile money payments, which are followed by transactions using e-banking and credit cards, are experiencing substantially greater growth rates than nearly 60% of e-commerce businesses and 70% of online third-party marketplaces. In addition, over the anticipated period, social media is expected to have a significant impact on market growth. As content creators and brand influencers that promote fashion products such as jewelry, cloths, footwear and accessories.. Growing penetration of such platforms provide opportunities for the market to flourish. Accordingly, companies are increasingly advertising fashion products on social media platforms such as YouTube, Facebook, Twitter, and Instagram through affiliate marketing. However, the brand loyalty is declining which is restraining the market growth over the forecasted period.
The key regions considered for the global E-commerce Apparel Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing demand for the women's apparel in the countries such as France, United Kingdom and Germany, rising trend for fashionable cloths. Along with this, major driving factors for the market are growing internet penetration, rising sales of e-commerce industry and growing production of cotton in the region. Along with this, European Commission claims that the EU's textile and apparel sector dominates international markets. In addition to being one of the largest in terms of size, quality, and design, the EU Single Market also accounts for more than 30% of global exports. The Commission strives to maintain parity in international trade. Whereas, Asia-Pacific is anticipated to exhibit the highest CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the increasing application of E-commerce Apparel, as well as the rising presence of the leading market players, would create lucrative growth prospects for the E-commerce Apparel Market across the Asia-Pacific region.
Major market players included in this report are:
Walmart, Inc.
Amazon, Inc.
JD.com
Alibaba
eBay.com
Flipkart
Shopify
Myntra
OpenCart
Jabong
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed infromation about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Women's Apparel
Men's Apparel
Children's Apparel
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global E-commerce Apparel Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors