市場調査レポート
商品コード
1134970
ブレンドスパイスの世界市場規模調査&予測、タイプ別(ガラムマサラ、ベルベール、五香粉、七味唐辛子、その他)、流通チャネル別(B2B、B2C)、地域分析、2022-2029年Global Blended Spices Market Size study & Forecast, by Type (Garam Masala, Berbere, 5 Chinese Spices, Shichimi Togarashi, Others), by Distribution Channel (B2B, B2C) and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
ブレンドスパイスの世界市場規模調査&予測、タイプ別(ガラムマサラ、ベルベール、五香粉、七味唐辛子、その他)、流通チャネル別(B2B、B2C)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年10月08日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のブレンドスパイス市場は、2021年に約202億3000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.4%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
毎日の料理に香り高い味を加えるために、ブレンドスパイスは複数のハーブやスパイスを正確な割合で組み合わせたものです。ブレンドスパイスの製造には、花、樹皮、種子、葉、果実、芽、根など、さまざまな植物成分が使用されます。ブレンドスパイスは、2種類以上のスパイスを組み合わせたもので、数多くの複雑な料理の調理に必要なものです。エキゾチックな料理におけるブレンドスパイスの使用は、パッケージ食品の消費量の増加に伴い増加しており、市場の拡大に拍車をかけています。
Statistaによると、2018年、パッケージ食品の総売上高は2兆5,789億米ドルに達し、2019年には2兆6,441億米ドルに増加しました。したがって、パッケージ食品の売上高の増加は、市場の成長に対応しています。その他の特典の消費者意識の高まりは、ブレンドスパイスの全体的な消費者基盤を増加させています。ブレンドスパイスの過剰摂取は、健康に悪影響を及ぼすことが示されています。消化不良を引き起こすだけでなく、辛い食べ物は市場の成長を阻害する可能性があります。その結果、スパイスの過剰摂取による悪影響が、売上金額ベースでの市場拡大を阻んでいます。健康上の利点から、いくつかのブレンドスパイスは消費者の間で高い需要があり、これは市場参加者に多くの可能性を提示します。
世界のブレンドスパイス市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。アジア太平洋地域は、ブランド種の優位性、および地域の高い消費者基盤のために、収益の面でスペースを支配しました。北米は、レディミールの採用や主要プレイヤーの地理的拡大などの要因により、予測期間中に大きく成長することが期待されています。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢やタイプ別提供品の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
タイプ別
ガラムマサラ
ベルベール
中国産スパイス5種
七味唐辛子
その他
流通経路別
B2B
B2C
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
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List of figures
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Global Blended Spices Market is valued at approximately USD 20.23 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.4% over the forecast period 2022-2029. To add an aromatic flavor to everyday cooking, blended spices are a combination of several herbs and spices in exact proportions. Many different plant components, including flowers, barks, seeds, leaves, fruits, buds, and roots, are used to make blended spices. Blended spices are a combination of two or more spices and are required for the preparation of numerous intricate dishes. The use of blended spices in exotic cuisines has increased with the rise in packaged food consumption, fueling the market's expansion.
According to Statista, in the year 2018 the total sales of packed food reached USD 2,578.9 billion which increased to USD 2644.1 billion in the year 2019. Thus, rising sales of packaged food is catering to the growth of the market. Additionally, increased consumer awareness of health benefits has increased the overall consumer base for blended spices. Overconsumption of blended spices has been shown to negatively affect one's health. In addition to causing problems with digestion, spicy food may hamper the growth of market. As a result, the negative effects of consuming too much spice prevent the market from expanding in terms of value sales. Due to their health advantages, some blended spices are in high demand among consumers, which presents market participants with plenty of potential.
The key regions considered for the Global Blended Spices Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the space in terms of revenue, owing to the dominance of branded species, and high consumer base in the region. North America is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as adoption of ready meals, and geographic expansion of key players, in the market space.
Major market players included in this report are:
Spices, Inc.
Tony Chachere's
Empresas Tajin
Badia Spices, Inc.
Mahashian Di Hatti Private Limited
Shan Foods (Pvt.) Ltd.
McCormick & Company, Incorporated
Everest Food Products Pvt. Ltd.
World of Spice Ltd.
MTR Foods Pvt Ltd.
Recent Developments in the Market:
Global Blended Spices Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Type, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Type offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Garam Masala
Berbere
5 Chinese Spices
Shichimi Togarashi
Others
By Distribution Channel:
B2B
B2C
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World