市場調査レポート
商品コード
1119148
非乳製品冷凍デザートの世界市場規模調査、タイプ別(アイスクリーム、シャーベット、カスタード、ヨーグルト、ジェラート、シャーベット、フローズンノベルティ)、流通チャネル別(フードサービス、小売)、地域予測2022-2028年Global Non-Dairy Frozen Dessert Market Size study, by Type (Ice Cream, Sorbet, Custard, Yogurt, Gelato, Sherbet, Frozen Novelties), By Distribution Channel (Food Service, Retail) and Regional Forecasts 2022-2028 |
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非乳製品冷凍デザートの世界市場規模調査、タイプ別(アイスクリーム、シャーベット、カスタード、ヨーグルト、ジェラート、シャーベット、フローズンノベルティ)、流通チャネル別(フードサービス、小売)、地域予測2022-2028年 |
出版日: 2022年08月14日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の非乳製品冷凍デザート市場は、2021年に約54億3000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には8.70%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
乳製品ベースの冷凍製品から非乳製品ベースの冷凍製品へと顧客が着実に移行していることが、製品需要を促進しています。植物由来の食事は、高タンパクで低カロリー、コレステロール値の改善を促進するため、消費者の間でますます人気が高まっています。社会化の動向、健康意識の高まり、乳糖不耐症やその他の乳製品に関連する健康問題の蔓延が、予測期間を通して業界の成長を促進すると予想されます。ベジタリアン、フレキシタリアン、ビーガン食が普及するにつれ、COVID-19の大流行が非乳製品冷凍デザート事業に好影響を及ぼしました。環境、個人の健康、動物福祉、世界の持続可能性に関する懸念が、非乳製品や植物由来の食事への欲求を駆り立てた。また、健康や食生活の重要性に対する意識が高まり、パンデミックによって乳製品を使わないデザートが開発されました。国際食品情報評議会(IFIC)の「Food &Health Survey 2020」によると、アメリカ人の85%がパンデミックの影響で食事パターンを変えたといいます。さまざまなフレーバーを持ついくつかの製品の発売は、予測期間を通じて非乳製品フローズンデザート業界を刺激します。例えば、Bruster's Real Ice Creamは、2022年4月にオーツミルクで作成した14種類のフレーバーを持つ非乳製品アイスクリームラインを再導入しました。同社は、風味と品質を向上させ、よりクリーミーな製品を提供することを目標としています。新規参入企業の浸透により、流通チャネルが増加し、製品全体の販売量が押し上げられます。一方、非乳製品冷凍デザートの高コストが、2022-2028年の予測期間を通じて市場拡大を阻害します。
非乳製品冷凍デザートの世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、および世界のその他の地域を含みます。北米は、世界市場に最も貢献しています。顧客がプレミアムで健康的な選択肢を求める中、この地域の非乳製品フローズンデザート事業は大きく成長しました。この地域の消費者は、持続可能で倫理的、かつ低カロリーなライフスタイルを求めており、これが製品需要を促進しています。予測期間中、欧州は最も早いCAGRで拡大すると予測されています。消費者はライフスタイルに合った非乳製品の選択肢を求め、食べるものに大きな関心を寄せており、それがこの地域の非乳製品フローズンスイーツの需要を促進しています。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
ヨーグルト
ジェニースプレンディッドアイスクリームズLLC
クールハウス
ミヨコズ・クリーマリー
ナダムー
リップルフーズ
ディノシーデイリーフリー
ヌーナズアイスクリーム株式会社
So Delicious Dairy Free(ソー・デリシャスデイリーフリー
ブレイヤーズ(ユニリーバ)
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における業界の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
タイプ別
アイスクリーム
ソルベ
カスタード
ヨーグルト
ジェラート
シャーベット
フローズンノベルティ
その他
流通チャネル別
フードサービス
小売
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界の非乳製品冷凍デザート市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Non-Dairy Frozen Dessert Market is valued approximately USD 5.43 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.70% over the forecast period 2022-2028. The steady migration of customers away from dairy-based frozen products and toward non-dairy-based frozen products is driving product demand. Plant-based diets are becoming increasingly popular among consumers because they are high in protein, low in calories, and promote better cholesterol levels. Socialization trends, greater health awareness, and the rising prevalence of lactose intolerance and other dairy-related health concerns are expected to drive the industry's growth throughout the projected period. As vegetarian, flexitarian, and vegan diets became more popular, the COVID-19 pandemic had a favourable influence on the non-dairy frozen dessert business. Concerns about the environment, personal health, animal welfare, and global sustainability spurred the desire for nondairy and plant-based diets. As customers grew more aware of the significance of health and good eating, the pandemic boosted the development of non-dairy dessert items. According to the International Food Information Council's (IFIC) Food & Health Survey 2020, 85 percent of Americans have changed their eating patterns as a result of the epidemic. Several product launches with varying flavours will stimulate the non-dairy frozen dessert industry throughout the projection period. Bruster's Real Ice Cream, for example, reintroduced a non-dairy ice cream line with 14 different flavours created with oats milk in April 2022. The company's goal is to provide a better, creamier product with improved flavour and quality. The increased penetration of new entrants will increase the number of distribution channels, boosting the overall sales volume of the product. The high cost of Non-Dairy Frozen Dessert, on the other hand, stifles market expansion throughout the projection period of 2022-2028.
The key regions considered for the Global Non-Dairy Frozen Dessert Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America contributed the most to the worldwide market. As clients seek a premium, healthier option, the region's non-dairy frozen dessert business has grown significantly. This region's consumers are looking for a sustainable, ethical, and low-calorie lifestyle, which has fueled product demand. During the forecast period, Europe is predicted to expand at the quickest CAGR. Consumers are seeking for non-dairy choices that fit their lifestyle and are putting a lot more attention on what they eat, which has fueled demand for non-dairy frozen treats in the region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: