市場調査レポート
商品コード
1119113
インセンティブカードの世界市場規模調査、タイプ別(消費者インセンティブカード、従業員/パートナーインセンティブカード)、機能属性別(クローズドループ、オープンループ)、エンドユーザー別(個人、企業機関)、地域別予測2022-2028Global Incentive Cards Market Size study, By Type (Consumer Incentive Card and Employee/Partner Incentive Card), By Functional Attribute (Closed Loop and Open Loop), and By End User (Individuals, Corporate Institutions), and Regional Forecasts 2022-2028 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
インセンティブカードの世界市場規模調査、タイプ別(消費者インセンティブカード、従業員/パートナーインセンティブカード)、機能属性別(クローズドループ、オープンループ)、エンドユーザー別(個人、企業機関)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年08月14日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
インセンティブ・カードは、さまざまな組織が従業員、リセラー、顧客、ベンダーにインセンティブを配布するために利用する物理的または仮想的な報酬カードと定義することができます。
インセンティブ・カードには、オープン・ループ・カードとクローズ・ループ・カードの2種類があります。オープンループカードは、そのブランドのカードが使用できる場所であればどこでも使用できますが、クローズループカードは特定の小売店でのみ使用することができます。従業員への報酬として非金銭的なインセンティブが使われるようになり、キャッシュレス決済が好まれるようになったこと、また、パートナーシップやプロモーションの数が増えていることが、世界市場の需要を加速している要因となっています。例えば、Statistaによると、2022年現在、世界のデジタル決済分野の総取引額は8兆4900億米ドルと推定され、総取引額は2022年から2026年にかけて年平均成長率(CAGR)12.82%を示し、2026年までに13兆7500億米ドルに達すると予測されています。さらに、大手市場関係者は、インセンティブカードの需要増に対応するため、協業に向けて取り組んでいます。例えば、2021年9月、ギフトカードの小売ソリューションを専門とするパインラボ社のQwikcilverは、Vistara航空で旅行するための柔軟なギフトカードである「Purple Ticket」を発表しました。Vistara航空の顧客は、航空券の購入とは別に、優先座席の予約、ラウンジの利用、超過手荷物などの追加サービスの購入にPurple Ticketを使用することができます。また、従業員のエンゲージメントとリテンションに対する関心の高まりや、非現金インセンティブにおけるイノベーションの増加が、予測期間中の市場需要に対する触媒として作用すると予想されます。しかし、物理的なインセンティブカードに関連する高コストは、2022年から2028年の予測期間にわたって市場の成長を阻害します。
インセンティブカードの世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれます。北米は、従業員に対する非金銭的なインセンティブに対する嗜好の高まりと、大手企業の存在により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて著しい成長率を示すと予想されています。キャッシュレス化の進展や大手企業の台頭といった要因が、アジア太平洋地域におけるインセンティブカードの世界市場に有利な成長見通しをもたらすものと思われます。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
タイプ別
消費者向けインセンティブカード
従業員/パートナーインセンティブカード
機能属性別
クローズドループ
オープンループ
エンドユーザー別
個人
企業・団体
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年~2028年
当レポート、インセンティブカードの世界市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Incentive Cards Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028.
The Incentive Cards can be defined as physical or virtual reward cards utilized by different organizations to distribute incentives to employees, resellers, customers, or vendors. There are two types of incentive cards Open loop cards & close loop cards. An open loop card can be used anywhere that brand of card is accepted, whereas close loop card can only be used at a specific retailer. The rising usage non-monetary incentives to reward employees and increasing preference for cashless payments as well as growing number of Partnerships and Promotions activities are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista - as of 2022, total transaction value in the Digital Payments segment worldwide is estimated at USD 8.49 trillion, and the total transaction value is projected to show an annual growth rate (CAGR) of 12.82% between 2022 & 2026 to reach to USD 13.75 trillion by 2026. Furthermore, leading market players are working towards collaborations to capitalize the growing demand for Incentive Cards. For instance, in September 2021, Qwikcilver, a Pine Labs company that specialises in gift card retail solutions launched 'Purple Ticket', a flexible gift card for travel on Vistara Airlines. Vistara Customers can use the Purple Ticket to purchase air tickets as well as additional services such as preferred seat booking, lounge access, and excess baggage, apart from buying a ticket. Also, growing concern over employee engagement & retention and increasing number of innovations in non-cash incentives are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, a high cost associated with physical incentive cards impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Incentive Cards Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing preference towards non-monetary incentives for employees and presence of leading market players. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as the increasing adoption of cashless transactions and rising penetration of leading market players, would create lucrative growth prospects for the global Incentive Cards Market across the Asia Pacific region.
Major market players included in this report are:
Visa Inc.
Mastercard Incorporated
American Express Company
PayPal Holdings Inc.
JCB Co. Ltd.,
JP Morgan Chase & Co.
Bank of America
Discover Financial Services Inc.
Johnson & Johnson
Citi Bank
.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Consumer Incentive Card
Employee/Partner Incentive Card
By Functional Attribute
Closed Loop
Open Loop
By End User
Individuals
Corporate Institutions
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Incentive Cards Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors