表紙:ライフサイエンスにおけるデジタルマーケティングと広告:2024年
市場調査レポート
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1454270

ライフサイエンスにおけるデジタルマーケティングと広告:2024年

2024 Digital Marketing & Advertising in the Life Sciences

出版日: | 発行: BioInformatics | ページ情報: 英文 95 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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ライフサイエンスにおけるデジタルマーケティングと広告:2024年
出版日: 2024年03月22日
発行: BioInformatics
ページ情報: 英文 95 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

デジタルメディアの習慣を包括的に理解して、ライフサイエンスの顧客に効果的に情報を提供し、影響を与える方法を学びましょう!

サプライヤーがライフサイエンス分野におけるデジタルマーケティング戦略を策定するのを支援するため、当社では世界のライフサイエンス研究者448名を対象に、デジタルチャネルの利用状況、これらのチャネルの効果に対する認識、サプライヤーとの現在の関わり方について尋ねる調査を実施しました。その結果が最新レポート「ライフサイエンスにおけるデジタルマーケティングと広告 (2024年)」です。

当レポートでは、オンライン広告に対する一般的な態度、ソーシャルメディア・プラットフォームの利用状況、サプライヤーのWebサイトへの認識や覚えやすさ、ライブストリームやウェビナーに関する経験、サプライヤー提供コンテンツに対する要求事項など、デジタルマーケティングの最も重要な要素について調査しています。また、デジタルメディアに対する考え方の変遷を理解するため、過去のレポート(2022年、2020年、2018年、2013年、2008年)の結果の一部も比較対象としています。

目的

  • デジタルチャネルの利用状況と選好を理解する
  • ソーシャルメディアと科学関連Webサイトが科学者の認識に与える影響を解明する
  • サプライヤーがライフサイエンス研究者にマーケティング・関係構築を行うための、最も効果的な戦略を決定する

調査対象企業

  • 1. Abcam
  • 2. Agilent Technologies
  • 3. ATCC
  • 4. BD Biosciences
  • 5. Beckman Coulter
  • 6. Bio-Rad Laboratories
  • 7. Bio-Techne (R&D Systems, Novus Biologicals, ProteinSimple)
  • 8. Bruker
  • 9. Cell Signaling Technology
  • 10. Corning Life Sciences
  • 11. Cytiva/Pall
  • 12. Danaher
  • 13. Eppendorf
  • 14. IDT (Integrated DNA Technologies)
  • 15. Illumina
  • 16. Leica
  • 17. MilliporeSigma/Merck
  • 18. New England Biolabs
  • 19. Promega
  • 20. QIAGEN
  • 21. Repligen
  • 22. Revvity
  • 23. Roche Molecular Systems
  • 24. Santa Cruz Biotechnology
  • 25. Sartorius
  • 26. SCIEX
  • 27. STEMCELL Technologies
  • 28. Tecan
  • 29. Thermo Fisher Scientific (including individual brands: Applied Biosystems, Invitrogen, etc.)
  • 30. VWR
  • 31. Waters
  • 32. ZEISS

目次

  • 調査概要と目的
  • 人口統計データ
  • エグゼクティブサマリー
  • デジタルチャネルの利用状況
  • ソーシャルメディアプラットフォームの利用状況
  • オンライン広告に対する考え方
  • サプライヤー提供コンテンツ
  • バーチャル体験とアクティビティ
  • ビデオ
  • モバイルマーケティング
  • 調査手法
  • BioInformaticsについて
  • 付録
目次
Product Code: 24-016

Learn how to effectively inform and influence your life science customers with a comprehensive understanding of their digital media habits!

To help suppliers develop their digital marketing strategies within the life sciences, we designed a study that asked 448 global life scientists about their usage of digital channels, their perceptions of the effectiveness of these channels, and how they currently engage with their suppliers. The outcome is our newest report, '2024 Digital Marketing & Advertising in the Life Sciences'.

This report examines some of the most important elements of digital marketing, including general attitudes towards online advertising, usage of social media platforms, perceptions of supplier websites and memorability, experiences with livestreams and webinars, and requirements for supplier-sponsored content. A selection of results from past report titles (2022, 2020, 2018, 2013, 2008) have also been included for comparison where applicable to understand how attitudes toward digital media have shifted over the years.

Objectives

  • Understand the usage and preference of digital channels
  • Characterize the impact of social media and science-related websites on scientists' perceptions
  • Determine the most effective strategies for suppliers to market to and engage life science researchers

Companies Mentioned:

  • 1. Abcam
  • 2. Agilent Technologies
  • 3. ATCC
  • 4. BD Biosciences
  • 5. Beckman Coulter
  • 6. Bio-Rad Laboratories
  • 7. Bio-Techne (R&D Systems, Novus Biologicals, ProteinSimple)
  • 8. Bruker
  • 9. Cell Signaling Technology
  • 10. Corning Life Sciences
  • 11. Cytiva/Pall
  • 12. Danaher
  • 13. Eppendorf
  • 14. IDT (Integrated DNA Technologies)
  • 15. Illumina
  • 16. Leica
  • 17. MilliporeSigma/Merck
  • 18. New England Biolabs
  • 19. Promega
  • 20. QIAGEN
  • 21. Repligen
  • 22. Revvity
  • 23. Roche Molecular Systems
  • 24. Santa Cruz Biotechnology
  • 25. Sartorius
  • 26. SCIEX
  • 27. STEMCELL Technologies
  • 28. Tecan
  • 29. Thermo Fisher Scientific (including individual brands: Applied Biosystems, Invitrogen, etc.)
  • 30. VWR
  • 31. Waters
  • 32. ZEISS

Table of Contents

  • Study Overview and Objectives
  • Demographics
  • Executive Summary
  • Digital Channel Usage
  • Usage of Social Media Platforms
  • Attitudes Towards Online Advertising
  • Supplier Sponsored Content
  • Virtual Experiences and Activities
  • Video
  • Mobile Marketing
  • Methodology
  • About Us
  • Appendix