表紙:スマートパッケージングソリューションおよび技術市場:次のレベルの資産可視化イノベーションを可能にする
市場調査レポート
商品コード
1230286

スマートパッケージングソリューションおよび技術市場:次のレベルの資産可視化イノベーションを可能にする

Smart Packaging Solutions and Technologies: Enabling the Next Level of Asset Visibility Innovation

出版日: | 発行: ABI Research | ページ情報: 英文 15 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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スマートパッケージングソリューションおよび技術市場:次のレベルの資産可視化イノベーションを可能にする
出版日: 2023年02月08日
発行: ABI Research
ページ情報: 英文 15 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、スマートパッケージングソリューションおよび技術市場について調査し、スマートロジスティクスパッケージングソリューションの概要と市況、製品概要などをまとめています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 エコシステムの構成

第3章 ロジスティクスパッケージング

  • スマートロジスティクスパッケージングソリューションの価値
  • 市場の状況

第4章 製品パッケージング

  • B2C製品パッケージング
  • B2B製品パッケージング

第5章 まとめと推奨事項

目次
Product Code: AN-5693

Actionable Benefits:

  • Identify the segments driving smart packaging adoption.
  • Understand the value of different types of technologies used in smart packaging.
  • Identify key use cases and growth areas for smart packaging solutions.

Critical Questions Answered:

  • What are the drivers for the growing smart packaging market?
  • What roles do the Internet of Things (IoT) and digital Identity (ID) technologies play in enabling this market?
  • What is the relative importance of hardware and software in growing this market?

Research Highlights:

  • Identification of segments for growth in smart packaging.
  • Identification of use cases and features required in different smart packaging solutions.
  • Recommendations for technology solution providers to target this market.

Who Should Read This?

  • Technology hardware and software vendors looking to understand how they can position themselves in an early-stages market.
  • Smart packaging vendors looking to understand the technologies and use cases with which to evolve solutions for greater benefits to customers.

Table of Contents

1. Introduction

2. Ecosystem Composition

3. Logistics Packaging

  • 3.1. Value of Smart Logistics Packaging Solutions
  • 3.2. State of the Market

4. Product Packaging

  • 4.1. B2C Product Packaging
  • 4.2. B2B Product Packaging

5. Summary and Recommendations