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市場調査レポート
商品コード
1761825

マーチャンダイジングユニットの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2025年から2033年までの予測

Global Merchandising Units Market Research Report- Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2025 to 2033


出版日
ページ情報
英文 106 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=145.63円
マーチャンダイジングユニットの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2025年から2033年までの予測
出版日: 2025年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 106 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

マーチャンダイジングユニットの世界市場規模は、2024年の5億5,408万米ドルから2033年には9億5,455万米ドルに成長し、2026~2033年の予測期間中に6.23%の堅調な年間平均成長率(CAGR)を示すと予測されます。

マーチャンダイジングユニット市場は、小売業者がショッピング体験の向上と商品ディスプレイの最適化にますます注力するようになり、大きな成長を遂げています。マーチャンダイジングユニットには、什器、ディスプレイ、POS資材などが含まれ、集客と販売促進に重要な役割を果たしています。小売産業の競合が激化する中、企業は商品を効果的に展示するだけでなく、魅力的なショッピング環境を作り出す革新的なマーチャンダイジングソリューションに投資しています。この動向は、ファッション、エレクトロニクス、消費財など、消費者の関心を引くために視覚的な魅力と商品へのアクセス性が最も重要なセグメントで特に顕著です。

さらに、eコマースの台頭はマーチャンダイジングユニット市場にも影響を及ぼしており、小売業者はオムニチャネルでの一貫した体験を作り出そうとしています。消費者がオンラインと店舗で買い物をする機会が増える中、企業は複数のプラットフォームにまたがるマーチャンダイジング戦略を統合する方法を模索しています。これには、顧客の嗜好や行動に関する貴重なデータを提供しながら、店舗での体験を向上させるデジタルディスプレイやインタラクティブキオスクの活用が含まれます。小売企業は、技術を活用することで、消費者の動向や嗜好の変化に適応するダイナミックマーチャンダイジングユニットを構築し、最終的に売上と顧客ロイヤルティを向上させることができます。

また、消費者がエコフレンドリー製品や習慣を求めるようになっていることから、マーチャンダイジングユニット市場では、持続可能性が重要な検討事項となっています。小売企業は、より広範な企業の社会的責任への取り組みに沿う形で、マーチャンダイジングユニットのサステイナブル材料やデザインを模索しています。このシフトは、環境への懸念に対応するだけでなく、購買決定において持続可能性を優先する消費者の共感を呼んでいます。市場が進化を続ける中、革新的なマーチャンダイジングソリューション、eコマース戦略の統合、持続可能性の重視が組み合わさることで、マーチャンダイジングユニット市場は持続的な成長を遂げ、小売業者と消費者の多様なニーズに応えています。

当社のレポートは、様々な産業や市場に関する包括的かつ実用的な洞察を顧客に提供するために、綿密に作成されています。各レポートは、市場情勢を完全に理解するために、いくつかの重要な要素を含んでいます。

市場概要:定義、分類、産業の現状など、市場に関する詳細なイントロダクション。

市場力学:市場成長に影響を与える主要促進要因・抑制要因・機会・課題を詳細に分析します。このセクションでは、技術の進歩、規制の変更、新たな動向などの要因を検証します。

セグメンテーション分析:製品タイプ、用途、エンドユーザー、地域などの基準に基づき、市場を明確なセグメントに内訳。この分析により、各セグメントの業績と将来性を明らかにします。

競合情勢:市場シェア、製品ポートフォリオ、戦略的イニシアティブ、財務実績など、主要市場参入企業の包括的評価。主要企業が採用する競合力学と主要戦略に関する考察を記載しています。

市場予測:過去のデータと現在の市場状況に基づき、一定期間における市場規模と成長動向を予測します。これには、定量的分析と将来の市場軌跡を示すグラフ表示が含まれます。

地域分析:地域による市場パフォーマンスを評価し、主要市場や地域動向を明らかにします。地域の市場力学とビジネス機会を理解するのに役立ちます。

新たな動向と機会:現在の市場動向と新たな市場動向、技術革新、潜在的な投資対象セグメントを特定します。将来の開発と成長展望に関する洞察を記載しています。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 マーチャンダイジングユニット産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原料分析
    • 原料リスト
    • 原料メーカー一覧
    • 主要原料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 マーチャンダイジングユニットの世界市場分析:製品タイプ別

  • 製品タイプ別概要
  • 製品タイプ別過去・予測データ分析
  • スタンダード
  • カスタマイズ

第6章 マーチャンダイジングユニットの世界市場分析:最終用途産業別

  • 最終用途産業別概要
  • 最終用途産業別過去・予測データ分析
  • スーパーマーケット
  • ハイパーマーケット
  • 百貨店
  • 専門店
  • その他

第7章 マーチャンダイジングユニットの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカの売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第8章 マーチャンダイジングユニット企業の競合情勢

  • マーチャンダイジングユニット市場の競合
  • 提携・協力・契約
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Smurfit Kappa
  • Boxes And Packaging
  • Creative Displays Now
  • Expanda Stand
  • Print & Display
  • Acryl Design Ltd.
  • Panda Inspire
  • Tilsner Carton Company
  • Cheshire Packaging
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Product Type (USD MN)
  • Standard Market Sales By Geography (USD MN)
  • Customized Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By End-use Industry (USD MN)
  • Supermarkets Market Sales By Geography (USD MN)
  • Hypermarkets Market Sales By Geography (USD MN)
  • Departmental Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Specialty Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Merchandising Units Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Merchandising Units Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Merchandising Units Market Size, By Regions (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Product Type
  • Market Attractiveness Analysis By End-use Industry
  • Market Attractiveness Analysis By Regions
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Product Type (USD MN)
  • Standard Market Sales By Geography (USD MN)
  • Customized Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By End-use Industry (USD MN)
  • Supermarkets Market Sales By Geography (USD MN)
  • Hypermarkets Market Sales By Geography (USD MN)
  • Departmental Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Specialty Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11214784

Global Merchandising Units Market size is anticipated to grow from USD 554.08 Million in 2024 to USD 954.55 Million by 2033, showcasing a robust Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 6.23% during the forecast period of 2026 to 2033.

The merchandising units market is experiencing significant growth as retailers increasingly focus on enhancing the shopping experience and optimizing product displays. Merchandising units, which include fixtures, displays, and point-of-sale materials, play a crucial role in attracting customers and driving sales. As competition intensifies in the retail sector, businesses are investing in innovative merchandising solutions that not only showcase products effectively but also create engaging shopping environments. This trend is particularly evident in sectors such as fashion, electronics, and consumer goods, where visual appeal and product accessibility are paramount to capturing consumer attention.

Moreover, the rise of e-commerce is influencing the merchandising units market, as retailers seek to create cohesive omnichannel experiences. As consumers increasingly shop online and in-store, businesses are looking for ways to integrate their merchandising strategies across multiple platforms. This includes the use of digital displays and interactive kiosks that enhance the in-store experience while providing valuable data on customer preferences and behaviors. By leveraging technology, retailers can create dynamic merchandising units that adapt to changing consumer trends and preferences, ultimately driving sales and customer loyalty.

Additionally, sustainability is becoming a key consideration in the merchandising units market, as consumers increasingly demand eco-friendly products and practices. Retailers are exploring sustainable materials and designs for their merchandising units, aligning with broader corporate social responsibility initiatives. This shift not only addresses environmental concerns but also resonates with consumers who prioritize sustainability in their purchasing decisions. As the market continues to evolve, the combination of innovative merchandising solutions, the integration of e-commerce strategies, and a focus on sustainability positions the merchandising units market for sustained growth, catering to the diverse needs of retailers and consumers alike.

Our reports are meticulously crafted to provide clients with comprehensive and actionable insights into various industries and markets. Each report encompasses several critical components to ensure a thorough understanding of the market landscape:

Market Overview: A detailed introduction to the market, including definitions, classifications, and an overview of the industry's current state.

Market Dynamics: In-depth analysis of key drivers, restraints, opportunities, and challenges influencing market growth. This section examines factors such as technological advancements, regulatory changes, and emerging trends.

Segmentation Analysis: Breakdown of the market into distinct segments based on criteria like product type, application, end-user, and geography. This analysis highlights the performance and potential of each segment.

Competitive Landscape: Comprehensive assessment of major market players, including their market share, product portfolio, strategic initiatives, and financial performance. This section provides insights into the competitive dynamics and key strategies adopted by leading companies.

Market Forecast: Projections of market size and growth trends over a specified period, based on historical data and current market conditions. This includes quantitative analyses and graphical representations to illustrate future market trajectories.

Regional Analysis: Evaluation of market performance across different geographical regions, identifying key markets and regional trends. This helps in understanding regional market dynamics and opportunities.

Emerging Trends and Opportunities: Identification of current and emerging market trends, technological innovations, and potential areas for investment. This section offers insights into future market developments and growth prospects.

SEGMENTATION COVERED IN THE REPORT

By Product Type

  • Standard
  • Customized

By End-use Industry

  • Supermarkets
  • Hypermarkets
  • Departmental Stores
  • Specialty Stores
  • Others
  • COMPANIES PROFILED
  • Smurfit Kappa
  • Boxes and Packaging
  • Creative Displays Now
  • Expanda Stand
  • Print & Display
  • Acryl Design Ltd.
  • Panda Inspire
  • Tilsner Carton Company
  • Cheshire Packaging
  • The above list can be customized.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. MERCHANDISING UNITS INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By End-use Industry
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Regions

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL MERCHANDISING UNITS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Overview By Product Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Product Type
  • 5.3. Standard Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Customized Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL MERCHANDISING UNITS MARKET ANALYSIS BY END-USE INDUSTRY

  • 6.1. Overview By End-use Industry
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By End-use Industry
  • 6.3. Supermarkets Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Hypermarkets Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Departmental Stores Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Specialty Stores Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.7. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL MERCHANDISING UNITS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE MERCHANDISING UNITS COMPANIES

  • 8.1. Merchandising Units Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF MERCHANDISING UNITS INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Smurfit Kappa
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. Boxes And Packaging
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Creative Displays Now
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. Expanda Stand
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. Print & Display
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. Acryl Design Ltd.
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. Panda Inspire
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Tilsner Carton Company
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. Cheshire Packaging
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of privcompanies