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市場調査レポート
商品コード
1549493

フットケア製品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Foot Care Products Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 178 Pages
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即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
フットケア製品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年08月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 178 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

フットケア製品市場の世界需要は、2023年の131億8,000万米ドルから2032年には190億9,000万米ドル近くの市場規模に達し、調査期間2024年~2032年のCAGRは4.2%に達すると推定されます。

フットケア製品は、足の健康、快適さ、衛生を維持・改善するために設計された専門製品です。このカテゴリーには、保湿剤、角質除去剤、抗真菌治療、装具インソールなど多くの製品が含まれます。これらの製品は、乾燥、角質、足の臭い、構造的なサポートといった一般的な問題に対処し、治療と予防の効果をもたらします。不快感を和らげ、足の病気を予防し、足全体の健康を促進するために欠かせないものです。効果的なフットケアは運動能力を高め、日常生活をサポートし、長期的な健康を保証します。

市場力学

より良い美観と衛生状態を維持するためのフットケア製品に対する要求が高まっています。ライフスタイルの急速な変化やファッションの変化により、足の皮膚の露出が増加しているため、フットケア製品に対する需要が高まっています。足の感染症に悩む人の増加が、フットケア製品の必要性をさらに押し上げています。さらに、フットケア製品市場の拡大は、ミレニアル世代からの需要の急増、マーケティング手法の強化、流通チャネルの改善によって促進されています。中小の食品製造会社による投資の増加により、市場は劇的に成長する可能性が高いです。フットケア製品の使用法を改善するため、メーカーは革新的な製品パッケージに注力しています。各社は、フットケア製品市場において、変化し続ける顧客のニーズを満たすために、新しい製品ラインを生み出す研究開発業務に注力しています。消費者の間で最大限の認知度を獲得するため、これらの企業はパッケージングやマーケティング事業への投資を増やしています。しかし、フットケア製品市場の成長は、効果的なサプライチェーン管理の欠如による偽造品の増加によって阻害される可能性が高いです。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析を取り上げています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはフットケア製品の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。フットケア製品産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

フットケア製品の市場セグメンテーションでは、国別および地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、各製品・サービスのターゲット層と今後のビジネスチャンスを特定します。

製品別

  • フットクリームとローション
  • フットマスクとピーリング
  • フットスクラブと角質除去剤
  • フットリペア軟膏
  • フットウェア(中敷き、保湿ソックス、その他(つま先保護・セパレーターなど))
  • その他フットケア製品(マッサージオイルなど)

流通チャネル別

  • スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
  • 薬局・ドラッグストア
  • eコマース/オンライン
  • その他

用途別

  • 治療
  • アスレチック/スポーツフットケア
  • パーソナルユース
  • 地域別分析

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカのフットケア製品市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 フットケア製品-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 フットケア製品の世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品別分析
  • フットクリームとローション
  • フットマスクとピーリング
  • フットスクラブ・角質除去剤
  • フットリペア軟膏
  • フットウェア(インサート・インソール、保湿ソックス、その他(つま先保護・セパレーターなど))
  • その他のフットケア製品(マッサージオイルなど)

第6章 フットケア製品の世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 実績データと予測データ
  • 流通チャネル別分析
  • スーパーマーケット&ハイパーマーケット
  • 薬局・ドラッグストア
  • eコマース・オンライン
  • その他

第7章 フットケア製品の世界市場分析:用途別

  • 概要:用途別
  • 実績データと予測データ
  • 分析:用途別
  • 治療
  • アスレチック/スポーツフットケア
  • パーソナルユース

第8章 フットケア製品の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 フットケア製品企業の競合情勢

  • フットケア製品市場の競合
  • 提携/協力/合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • Scholl's Wellness Co.
  • Johnson & Johnson
  • Natura & Co
  • The Clorox Company
  • GlobalBees Brands Pvt. Ltd.
  • Revlon Inc.
  • Sanofi Consumer Healthcare
  • O'Keeffe's Company
  • L'Oreal S.A.
  • Baby Foot
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Product (USD MN)
  • Foot Creams And Lotions Market Sales by Geography (USD MN)
  • Foot Masks And Peels Market Sales by Geography (USD MN)
  • Foot Scrubs And Exfoliants Market Sales by Geography (USD MN)
  • Foot Repair Ointments Market Sales by Geography (USD MN)
  • Footwear (Inserts And Insoles, Moisturizing Socks, Others (Toe Protectors And Separators, Etc.)) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Other Footcare Products (Massage Oils, etc.) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Distribution Channel (USD MN)
  • Supermarkets & Hypermarkets Market Sales by Geography (USD MN)
  • Pharmacies & Drugstores Market Sales by Geography (USD MN)
  • E-commerce/Online Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Application (USD MN)
  • Medical Treatment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Athletic/Sports Footcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • Personal Use Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Foot Care Products Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Foot Care Products Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Foot Care Products Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Application
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Product (USD MN)
  • Foot Creams And Lotions Market Sales by Geography (USD MN)
  • Foot Masks And Peels Market Sales by Geography (USD MN)
  • Foot Scrubs And Exfoliants Market Sales by Geography (USD MN)
  • Foot Repair Ointments Market Sales by Geography (USD MN)
  • Footwear (Inserts And Insoles, Moisturizing Socks, Others (Toe Protectors And Separators, Etc.)) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Other Footcare Products (Massage Oils, etc.) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (USD MN)
  • Supermarkets & Hypermarkets Market Sales by Geography (USD MN)
  • Pharmacies & Drugstores Market Sales by Geography (USD MN)
  • E-commerce/Online Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Application (USD MN)
  • Medical Treatment Market Sales by Geography (USD MN)
  • Athletic/Sports Footcare Market Sales by Geography (USD MN)
  • Personal Use Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11216779

The global demand for Foot Care Products Market is presumed to reach the market size of nearly USD 19.09 Billion by 2032 from USD 13.18 Billion in 2023 with a CAGR of 4.2% under the study period 2024 - 2032.

Foot care products are specialized items designed to maintain and improve the feet' health, comfort, and hygiene. This category includes many products, such as moisturizers, exfoliants, antifungal treatments, and orthotic insoles. These products address common issues like dryness, calluses, foot odor, and structural support, providing therapeutic and preventative benefits. They are essential for alleviating discomfort, preventing foot ailments, and promoting overall foot health. Effective foot care enhances mobility, supports daily activities, and ensures long-term well-being.

Market Dynamics

There is a rising requirement for foot care products that can help to maintain better esthetics and hygiene. Fast-changing lifestyles and changing fashion have increased the skin exposure of feet, thus leading to growing demands for foot care products. The rise in the number of people suffering from foot infections has pushed the need for foot care products even more. Furthermore, the expansion of the foot care products market is fueled by a surge in demand from millennials, enhanced marketing methods, and improved distribution channels. Due to an increase in investments by small and medium-sized food production companies, the market is likely to grow dramatically. For improving the usage of foot care products, manufacturers are focusing on innovative product packaging. Companies are focusing on R&D operations to create a new product line in the foot care products market to fulfil customers' ever-changing needs. To attain maximum visibility among consumers, these corporations are increasing their investments in packaging and marketing operations. However, the growth of the foot care products market is likely to be hampered by growing counterfeit activities due to a lack of effective supply chain management.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of foot care products. The growth and trends of foot care products industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation

This section of the foot care products market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product

  • Foot Creams And Lotions
  • Foot Masks And Peels
  • Foot Scrubs And Exfoliants
  • Foot Repair Ointments
  • Footwear (Inserts And Insoles, Moisturizing Socks, Others (Toe Protectors And Separators, Etc.))
  • Other Footcare Products (Massage Oils, etc.)

By Distribution Channel

  • Supermarkets & Hypermarkets
  • Pharmacies & Drugstores
  • E-commerce/Online
  • Others

By Application

  • Medical Treatment
  • Athletic/Sports Footcare
  • Personal Use
  • Regional Analysis

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Foot Care Products market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Foot Care Products market include Scholl's Wellness Co., Johnson & Johnson, Natura & Co, The Clorox Company, GlobalBees Brands Pvt. Ltd., Revlon Inc., Sanofi Consumer Healthcare, O'Keeffe's Company, L'Oreal S.A., Baby Foot. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . FOOT CARE PRODUCTS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . GLOBAL FOOT CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 5.1 Overview by Product
  • 5.2 Historical and Forecast Data
  • 5.3 Analysis by Product
  • 5.4 Foot Creams And Lotions Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.5 Foot Masks And Peels Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.6 Foot Scrubs And Exfoliants Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.7 Foot Repair Ointments Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.8 Footwear (Inserts And Insoles, Moisturizing Socks, Others (Toe Protectors And Separators, Etc.)) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.9 Other Footcare Products (Massage Oils, etc.) Historic and Forecast Sales by Regions

6 . GLOBAL FOOT CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1 Overview by Distribution Channel
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Distribution Channel
  • 6.4 Supermarkets & Hypermarkets Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Pharmacies & Drugstores Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 E-commerce/Online Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.7 Others Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL FOOT CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 7.1 Overview by Application
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Application
  • 7.4 Medical Treatment Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Athletic/Sports Footcare Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 Personal Use Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL FOOT CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4. United State Sales Analysis
    • 8.3.5. Canada Sales Analysis
    • 8.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 8.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 8.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5. France Sales Analysis
    • 8.4.6. Germany Sales Analysis
    • 8.4.7. Italy Sales Analysis
    • 8.4.8. Russia Sales Analysis
    • 8.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 8.5.4. China Sales Analysis
    • 8.5.5. India Sales Analysis
    • 8.5.6. Japan Sales Analysis
    • 8.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8. Australia Sales Analysis
    • 8.5.9. South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 8.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 8.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6. Peru Sales Analysis
    • 8.6.7. Chile Sales Analysis
    • 8.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 8.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5. UAE Sales Analysis
    • 8.7.6. Israel Sales Analysis
    • 8.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE FOOT CARE PRODUCTS COMPANIES

  • 9.1. Foot Care Products Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF FOOT CARE PRODUCTS INDUSTRY

  • 10.1. Company Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Scholl's Wellness Co.
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Company Revenue
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Johnson & Johnson
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Company Revenue
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. Natura & Co
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Company Revenue
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. The Clorox Company
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Company Revenue
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. GlobalBees Brands Pvt. Ltd.
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Company Revenue
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. Revlon Inc.
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Company Revenue
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Sanofi Consumer Healthcare
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Company Revenue
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. O'Keeffe's Company
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Company Revenue
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. L'Oreal S.A.
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Company Revenue
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Baby Foot
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Company Revenue
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies