デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1548112

選手トラッキングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Player Tracking Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 128 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.36円
選手トラッキングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

選手トラッキング市場の世界需要は、2023年の69億4,000万米ドルから2032年には約546億9,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは25.78%です。

選手トラッキングは、スポーツイベントやトレーニングセッション中のアスリートの動きや行動に関するデータを収集・分析します。センサー、カメラ、ウェアラブルデバイスを使用して、スピード、移動距離、加速度、ポジショニングなどのパフォーマンス指標を取得します。このトラッカーは、サッカー、バスケットボール、フットボールなどのスポーツにおいて、コーチングの決定、選手育成、戦略的プランニングのため洞察を記載しています。これらのデータ駆動型洞察は、トレーニングを最適化し、選手のフィットネスを評価し、戦術的な調整を知らせます。さらに、このトラッカーは、放送中またはデジタルプラットフォームを通じて、視聴者にリアルタイムの統計分析と没入型体験を提供することにより、ファンエンゲージメントを高め、全体的なスポーツ体験を豊かにします。

市場力学

スポーツや陸上競技におけるデータ駆動型洞察やパフォーマンス分析に対する需要の高まりが、トレーニング、コーチング、スポーツ分析の目的での選手トラッキング技術の採用を後押ししています。コーチ、チーム、スポーツ組織が競争上の優位性を追求し、選手のパフォーマンスを最適化する中、選手トラッキングシステムは、戦略的分析と意思決定のために、選手の変動、生体認証、パフォーマンス測定基準をリアルタイムで追跡します。さらに、センサー技術、ワイヤレス通信、データ分析アルゴリズムの進歩は、選手トラッキングソリューションの精度、信頼性、拡大性を高め、市場拡大をさらに促進します。さらに、アスリートやフィットネス愛好家の間でウェアラブルデバイスやスマートスポーツ用品の人気が高まっていることから、このトラッカーをスポーツアパレル、用具、アクセサリーに組み込む機会が生まれています。さらに、スポーツリーグ、技術プロバイダー、スポーツ用品メーカー間の提携は、プロのアスリート、大学のスポーツプログラム、アマチュアのスポーツ愛好家の多様なニーズに対応し、技術革新と市場浸透を促進します。しかし、データプライバシー、倫理的な影響、規制の遵守に関する懸念が、今後数年間の市場成長の妨げになる可能性があります。

本レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析を取り上げています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、選手トラッキングの世界市場における各用途/製品セグメントを包括的に評価することもできます。

市場セグメンテーション

選手トラッキング市場全体は、提供、タイプ、用途にサブ分類されています。当レポートでは、地域区分に関してこれらのサブセットの分析を提供しています。この調査はマーケティング担当者に情報を提供し、製品やサービスの対象層を特定するのに役立ちます。

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおける選手トラッキング市場の現在と将来の需要に重点を置いた地域セグメンテーションをカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 選手トラッキング-業界分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 選手トラッキングの世界市場分析:オファリング別

  • オファリング別概要
  • 実績データと予測データ
  • オファリング別分析
  • ソリューション
  • サービス別

第6章 選手トラッキングの世界市場分析:タイプ別

  • タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • タイプ別分析
  • ウェアラブル
  • 光学式

第7章 選手トラッキングの世界市場分析:用途別

  • 用途別概要
  • 実績データと予測データ
  • 用途別分析
  • フィットネス
  • パフォーマンス
  • 行動
  • 選手の安全性

第8章 選手トラッキングの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第9章 選手トラッキング企業の競合情勢

  • 選手トラッキング市場競合
  • パートナーシップ/提携/合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Catapult Group International Limited
  • JOHAN Sports(Demcon)
  • Kinexon
  • PlayGineering Systems Ltd
  • Polar Electro Oy
  • SPT Group Pty Ltd
  • Stats Perform
  • STATSports Group
  • The Chyron Corporation
  • Xampion And Zebra Technologies Corporation
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Offering (USD MN)
  • Solution Market Sales By Geography (USD MN)
  • Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Type (USD MN)
  • Wearable Market Sales By Geography (USD MN)
  • Optical Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Application (USD MN)
  • Fitness Market Sales By Geography (USD MN)
  • Performance Market Sales By Geography (USD MN)
  • Behavior Market Sales By Geography (USD MN)
  • Player Safety Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Player Tracking Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Player Tracking Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Player Tracking Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Offering
  • Market Attractiveness Analysis By Type
  • Market Attractiveness Analysis By Application
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Offering (USD MN)
  • Solution Market Sales By Geography (USD MN)
  • Services Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Type (USD MN)
  • Wearable Market Sales By Geography (USD MN)
  • Optical Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Application (USD MN)
  • Fitness Market Sales By Geography (USD MN)
  • Performance Market Sales By Geography (USD MN)
  • Behavior Market Sales By Geography (USD MN)
  • Player Safety Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11211399

The global demand for Player Tracking Market is presumed to reach the market size of nearly USD 54.69 Billion by 2032 from USD 6.94 Billion in 2023 with a CAGR of 25.78% under the study period 2024 - 2032.

Player tracking involves collecting and analyzing data on athletes' movements and actions during sports events or training sessions. It uses sensors, cameras, or wearable devices to capture performance metrics like speed, distance covered, acceleration, and positioning. This tracker offers insights for coaching decisions, player development, and strategic planning in sports like soccer, basketball, and football. These data-driven insights optimize training, assess player fitness, and inform tactical adjustments. Moreover, this tracker enhances fan engagement by providing viewers with real-time statistical analysis and immersive experiences during broadcasts or through digital platforms, enriching the overall sports experience.

Market Dynamics

The growing demand for data-driven insights and performance analytics in sports and athletics fuels the adoption of player tracking technologies for training, coaching, and sports analytics purposes. As coaches, teams, and sports organizations seek competitive advantages and optimize player performance, player tracking systems offer real-time tracking of player movements, biometrics, and performance metrics for strategic analysis and decision-making. Additionally, advancements in sensor technology, wireless communication, and data analytics algorithms enhance player tracking solutions' accuracy, reliability, and scalability, further driving market expansion. Moreover, the increasing popularity of wearable devices and smart sports equipment among athletes and fitness enthusiasts creates opportunities for integrating this tracker into sports apparel, equipment, and accessories. Furthermore, partnerships between sports leagues, technology providers, and sports equipment manufacturers drive innovation and market penetration, catering to the diverse needs of professional athletes, collegiate sports programs, and amateur sports enthusiasts. However, concerns about data privacy, ethical implications, and regulatory compliance may hinder market growth in the coming years.

The report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give inclusive assessment of each application/product segment in the global market of Player Tracking.

Market Segmentation

The entire Player Tracking market has been sub-categorized into offering, type and application. The report provides an analysis of these subsets with respect to the geographical segmentation. This research study will keep marketer informed and helps to identify the target demographics for a product or service.

By Offering

  • Solution
  • Services
  • By Type
  • Wearable
  • Optical
  • By Application
  • Individual (Tennis, Golf, Others)
  • Team Sports (Football, Basketball, Rugby, Others)

By Application

  • Fitness
  • Performance
  • Behavior
  • Player Safety
  • Regional Analysis

This section covers regional segmentation which accentuates on current and future demand for Player Tracking market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand for individual application segment across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Player Tracking market include Catapult Group International Ltd., ChyronHego Corporation, Kinexon GmbH, Polar Electro Oy., Sonda Sports Ltd., SPT Group Pty Ltd., STATS LLC, STATSports Group Limited, Xampion and Zebra Technologies Corporation. This section includes a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers& acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. PLAYER TRACKING - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Offering
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL PLAYER TRACKING MARKET ANALYSIS BY OFFERING

  • 5.1. Overview By Offering
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By Offering
  • 5.4. Solution Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Services Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL PLAYER TRACKING MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 6.1. Overview By Type
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By Type
  • 6.4. Wearable Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Optical Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL PLAYER TRACKING MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 7.1. Overview By Application
  • 7.2. Historical and Forecast Data
  • 7.3. Analysis By Application
  • 7.4. Fitness Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Performance Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.6. Behavior Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.7. Player Safety Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL PLAYER TRACKING MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4 United States Sales Analysis
    • 8.3.5 Canada Sales Analysis
    • 8.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 8.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 8.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5 France Sales Analysis
    • 8.4.6 Germany Sales Analysis
    • 8.4.7 Italy Sales Analysis
    • 8.4.8 Russia Sales Analysis
    • 8.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 8.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 8.5.4 China Sales Analysis
    • 8.5.5 India Sales Analysis
    • 8.5.6 Japan Sales Analysis
    • 8.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8 Australia Sales Analysis
    • 8.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 8.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 8.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6 Peru Sales Analysis
    • 8.6.7 Chile Sales Analysis
    • 8.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 8.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 8.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5 UAE Sales Analysis
    • 8.7.6 Israel Sales Analysis
    • 8.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE PLAYER TRACKING COMPANIES

  • 9.1. Player Tracking Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10. COMPANY PROFILES OF PLAYER TRACKING INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Catapult Group International Limited
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Revenue
    • 10.3.3 Products
    • 10.3.4 Recent Developments
  • 10.4. JOHAN Sports (Demcon)
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Revenue
    • 10.4.3 Products
    • 10.4.4 Recent Developments
  • 10.5. Kinexon
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Revenue
    • 10.5.3 Products
    • 10.5.4 Recent Developments
  • 10.6. PlayGineering Systems Ltd
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Revenue
    • 10.6.3 Products
    • 10.6.4 Recent Developments
  • 10.7. Polar Electro Oy
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Revenue
    • 10.7.3 Products
    • 10.7.4 Recent Developments
  • 10.8. SPT Group Pty Ltd
    • 10.8.1 Company Overview
    • 10.8.2 Company Revenue
    • 10.8.3 Products
    • 10.8.4 Recent Developments
  • 10.9. Stats Perform
    • 10.9.1 Company Overview
    • 10.9.2 Company Revenue
    • 10.9.3 Products
    • 10.9.4 Recent Developments
  • 10.10. STATSports Group
    • 10.10.1 Company Overview
    • 10.10.2 Company Revenue
    • 10.10.3 Products
    • 10.10.4 Recent Developments
  • 10.11. The Chyron Corporation
    • 10.11.1 Company Overview
    • 10.11.2 Company Revenue
    • 10.11.3 Products
    • 10.11.4 Recent Developments
  • 10.12. Xampion And Zebra Technologies Corporation.
    • 10.12.1 Company Overview
    • 10.12.2 Company Revenue
    • 10.12.3 Products
    • 10.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies