デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1547882

ホームデコの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Home Decor Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 128 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.36円
ホームデコの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ホームデコ市場の世界需要は、2023年の9,053億7,000万米ドルから2032年には約1兆6,686億9,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは7.03%です。

ホームデコとは、家庭、オフィス、その他の空間のインテリアやエクステリアに家具を置いたり、要素を追加したりすることで、部屋をスタイリングしたり装飾したりすることを指します。室内を装飾するために使用されるアイテムには、ランプ、キャンドル、カーテン、クッション、工芸品、カーペット、部屋の美しさを高める壁の装飾品などがあります。インテリアのスタイルには、モダン、コンテンポラリー、トラディショナル、ミッドセンチュリー、スカンジナビアン・スタイル、ラスティック・スタイルなどがあり、顧客の好みに合わせて選ぶことができます。

市場力学

ホームアクセサリーやその他の関連製品がホームデコ市場で高い支持を得ている新興国を含め、ホームデコ市場の成長は著しく増加しています。大都市における不動産産業の成長と伝統的な生活から都市生活への転換により、ホームデコ市場におけるこの要因の影響は予測期間中に増大すると予想されます。新興経済諸国の消費者は、自宅をより魅力的で暮らしやすい場所にするために、ホームインテリアの力を借りて自宅を改装・再設計することを学んでいるため、ホームインテリア市場は世界的に人気を集めています。消費者は、ホームデコのアイデアを精神性や美的快楽と結びつけており、ブランドショップも同様の方法でアイデアや製品を提供しています。しかし、家の装飾製品は高価であり、それは全世界が途方もない価格で最高の家の装飾をつかむために少し難しくなります。アジア太平洋やラテンアメリカ国々では都市化が進み、個人の購買力も高まっています。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ホームデコの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ホームデコ業界の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

ホームデコ市場レポートのこのセクションでは、国と地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家は、今後の機会で、それぞれの製品やサービスの対象層を識別するのに役立ちます。

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるホームデコ市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測にも焦点を当てています。

ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 ホームデコ-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 ホームデコの世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品別分析
  • 家具
  • テキスタイル
  • フローリング
  • その他

第6章 ホームデコの世界市場分析:用途別

  • 用途別概要
  • 実績データと予測データ
  • 用途別分析
  • 屋内
  • 屋外

第7章 ホームデコの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第8章 ホームデコ企業の競合情勢

  • ホームデコ市場の競合
  • 提携・協力・契約
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Inter IKEA Systems B.V.
  • Kimball International Inc.
  • Herman Miller Inc.
  • Home24
  • Hanssem Corporation
  • Koninklijke Philips N.V.
  • Conair Corporation
  • Suofeiya Home
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Product (USD MN)
  • Furniture Market Sales By Geography (USD MN)
  • Textile Market Sales By Geography (USD MN)
  • Flooring Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Application (USD MN)
  • Indoor Market Sales By Geography (USD MN)
  • Outdoor Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Home Decor Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Home Decor Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Home Decor Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Product
  • Market Attractiveness Analysis By Application
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Product (USD MN)
  • Furniture Market Sales By Geography (USD MN)
  • Textile Market Sales By Geography (USD MN)
  • Flooring Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Application (USD MN)
  • Indoor Market Sales By Geography (USD MN)
  • Outdoor Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11212613

The global demand for Home Decor Market is presumed to reach the market size of nearly USD 1668.69 Billion by 2032 from USD 905.37 Billion in 2023 with a CAGR of 7.03% under the study period 2024-2032.

Home decor refers to styling or decorating room through furnishing or adding additional elements in the interior as well as exterior across the home, office and other spaces. Some of the items used for decorating the interior includes lamps, candles, curtains, cushions, artifacts, carpets, wall decor items to enhance the beauty of the room. Different home decor style includes modern, contemporary, traditional, mid-century design, scandinavian style, rustic style and many more according to taste of the customer.

MARKET DYNAMICS

The growth of the home decor market is increasing significantly, including the emerging economies where home accessories and other related products are gaining high acceptance in the home decor market. The impact of this factor in home decor market is expected to increase during the forecast period due to the growth of the real estate industry in the large cities and transformation from traditional to urban living. Consumers in the developing economies are learning to renovate and redesign their homes with the help of home decor in order to make it more attractive and a better place to live in. therefore the market of home decor is gaining popularity globally. Consumers are connecting the idea of home decor with that of spirituality and aesthetic pleasures and the branded stores are offering their ideas and products in the similar manner. However, the home decor products are costly and it becomes slightly difficult for the whole world to grab the best home decor at a stupendous price. It is certainly a matter of fact that the urbanization in countries of the Asia Pacific, Latin America are increasing where the purchasing power of individuals are also increasing to afford such luxuries in life.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Home Decor . The growth and trends of Home Decor industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Home Decor market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product

  • Furniture
  • Textile
  • Flooring
  • Others

By Application

  • Indoor
  • Outdoor

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Home Decor market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Home Decor market include Inter IKEA Systems B.V., Kimball International Inc., Herman Miller Inc., Home24, Hanssem Corporation, Koninklijke Philips N.V., Conair Corporation, Suofeiya Home. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. HOME DECOR - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL HOME DECOR MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 5.1. Overview By Product
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By Product
  • 5.4. Furniture Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Textile Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.6. Flooring Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.7. Others Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL HOME DECOR MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 6.1. Overview By Application
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By Application
  • 6.4. Indoor Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Outdoor Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL HOME DECOR MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE HOME DECOR COMPANIES

  • 8.1. Home Decor Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF HOME DECOR INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Inter IKEA Systems B.V.
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. Kimball International Inc.
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Herman Miller Inc.
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. Home24
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. Hanssem Corporation
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. Koninklijke Philips N.V.
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. Conair Corporation
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Suofeiya Home
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies