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市場調査レポート
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1547720

スポーツアナリティクスの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Sports Analytics Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 181 Pages
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即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.64円
スポーツアナリティクスの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 181 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

スポーツアナリティクス市場の世界需要は、2023年の38億7,000万米ドルから2032年には244億7,000万米ドル近くの市場規模に達し、調査期間2024~2032年のCAGRは22.73%に達すると推定されます。

スポーツアナリティクスとは、選手のパフォーマンス、ビジネスパフォーマンス、リクルートなど、さまざまなスポーツ産業の要素を、データと統計分析の両方を用いて分析し、十分に調査された意思決定を行うことです。スポーツアナリティクスには、オンフィールドアナリティクスとオフフィールドアナリティクスの2つの側面があります。オンフィールドアナリティクスは、チームや選手のフィールド上でのパフォーマンスを研究するために使用され、ゲームの戦術や選手のフィットネスを扱います。オフフィールド分析は、より高い収益性につながるビジネス上の意思決定を行うために使用されます。オフフィールドアナリティクスは主に、チケットやグッズの売上、ファンのエンゲージメントなどを扱うデータに重点を置いています。特定のタイプの予測分析は、専門のデータ可視化ツールを使用して実行され、方法論はスポーツごとに異なります。

市場力学

スポーツアナリティクスは新興市場であり、チームが競争優位に立つための定量的データへの依存は、AIが普及した現代において幅広く受け入れられています。健康評価ソリューション、フィットネスバンド、ウェアラブルデバイスの人気の高まりは、この市場の成長に恩恵をもたらすと考えられます。スポーツアナリティクスは、スポーツギャンブルの成長産業に大きく貢献しています。データ収集技術の継続的な進歩は、ファン獲得やマーケティングの改善、さらにはスポンサーシップが各チームやファンに与える影響の把握に役立つため、この市場の開拓を拡大すると考えられます。クラウドベースの技術ソリューションの登場も市場を後押しすると考えられます。アナリティクスツールに関する深い知識を持つ熟練労働者の不足と、これらのサービスの高コストが、市場成長の妨げとなると考えられます。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、競合の魅力を世界レベルで評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、スポーツアナリティクスの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。スポーツアナリティクス産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

スポーツアナリティクスの市場セグメンテーションでは、国別と地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、各製品サービスの対象層と今後のビジネス機会を特定します。

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるスポーツアナリティクス市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 スポーツアナリティクス-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 スポーツアナリティクスの世界市場分析:コンポーネント別

  • コンポーネント別概要
  • 実績データと予測データ
  • コンポーネント別分析
  • ソフトウェア
  • サービス

第6章 スポーツアナリティクスの世界市場分析:アナリティクスタイプ別

  • アナリティクスタイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • アナリティクスタイプ別分析
  • オンフィールド(選手・チーム分析、映像分析、健康診断)
  • オフフィールド(ファンエンゲージメント、チケット価格)

第7章 世界のスポーツアナリティクス市場分析:スポーツ別

  • スポーツ別概要
  • 実績データと予測データ
  • スポーツ別分析
  • サッカー
  • クリケット
  • 野球
  • バスケットボール
  • ラグビー
  • その他

第8章 スポーツアナリティクスの世界市場分析:エンドユーザー別

  • エンドユーザー別概要
  • 実績データと予測データ
  • エンドユーザー別分析
  • スポーツチーム
  • スポーツリーグ/協会
  • 個人選手/コーチ
  • メディア団体
  • スポーツベッティング
  • その他

第9章 スポーツアナリティクスの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第10章 スポーツアナリティクス企業の競合情勢

  • スポーツアナリティクス市場競合
  • パートナーシップ/提携/合意
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第11章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Agile Sports Analytics LLC
  • Catapult Sports
  • ChyronHego Corporation
  • Deltatre
  • Experfy Inc.
  • Genius Sports Group
  • IBM Corporation
  • Oracle Corporation
  • SAP SE
  • SAS Institute Inc.
  • Sportradar AG
  • Stats Perform
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Component (USD MN)
  • Software Market Sales By Geography (USD MN)
  • Service Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Analysis Type (USD MN)
  • On-field (Player & Team Analysis, Video Analysis, Health Assessment) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Off-field (Fan Engagement, Ticket Pricing) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Sports (USD MN)
  • Football Market Sales By Geography (USD MN)
  • Cricket Market Sales By Geography (USD MN)
  • Baseball Market Sales By Geography (USD MN)
  • Basketball Market Sales By Geography (USD MN)
  • Rugby Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By End-user (USD MN)
  • Sports Teams Market Sales By Geography (USD MN)
  • Sports Leagues/Associations Market Sales By Geography (USD MN)
  • Individual Players/Coaches Market Sales By Geography (USD MN)
  • Media Organizations Market Sales By Geography (USD MN)
  • Sports Betting Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Sports Analytics Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Sports Analytics Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Sports Analytics Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Component
  • Market Attractiveness Analysis By Analysis Type
  • Market Attractiveness Analysis By Sports
  • Market Attractiveness Analysis By End-user
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Component (USD MN)
  • Software Market Sales By Geography (USD MN)
  • Service Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Analysis Type (USD MN)
  • On-field (Player & Team Analysis, Video Analysis, Health Assessment) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Off-field (Fan Engagement, Ticket Pricing) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Sports (USD MN)
  • Football Market Sales By Geography (USD MN)
  • Cricket Market Sales By Geography (USD MN)
  • Baseball Market Sales By Geography (USD MN)
  • Basketball Market Sales By Geography (USD MN)
  • Rugby Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By End-user (USD MN)
  • Sports Teams Market Sales By Geography (USD MN)
  • Sports Leagues/Associations Market Sales By Geography (USD MN)
  • Individual Players/Coaches Market Sales By Geography (USD MN)
  • Media Organizations Market Sales By Geography (USD MN)
  • Sports Betting Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11213652

The global demand for Sports Analytics Market is presumed to reach the market size of nearly USD 24.47 Billion by 2032 from USD 3.87 Billion in 2023 with a CAGR of 22.73% under the study period 2024-2032.

Sports analytics is a practice of analyzing various sports industry components like player performance, business performance, recruitment, etc., using both data and statistical analysis to make well-researched decisions. The two aspects of sports analytics include on-field and off-field analytics. On-field analytics is used to study teams/players' on-field performance and deals with game tactics and player fitness. Off-field analytics is used to make business decisions that can lead to higher profitability. Off-field analytics primarily focuses on data dealing with ticket and merchandise sales, fan engagement, etc. A specific type of predictive analysis is performed using specialized data visualization tools and varies for each sport in methodology.

MARKET DYNAMICS

Sports analytics is an emerging market since reliance on quantitative data to help teams gain a competitive advantage is gaining a wide range of acceptance in the current age of AI. The increased popularity of health assessment solutions, fitness bands, and wearable devices will benefit this market's growth. Sports analytics plays a significant contribution to the growing industry of sports gambling. Continuously advancing data collection techniques will expand this market's development since they help improve fan acquisition, marketing, and even understand the impact of sponsorship on each team and its fans. The advent of cloud-based technology solutions will be a market booster. Lack of a skilled workforce with in-depth knowledge of analytical tools and high costs of these services will hinder the market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Sports Analytics. The growth and trends of Sports Analytics industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Sports Analytics market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Component

  • Software
  • Service

By Analysis Type

  • On-field (Player & Team Analysis, Video Analysis, Health Assessment)
  • Off-field (Fan Engagement, Ticket Pricing)

By Sports

  • Football
  • Cricket
  • Baseball
  • Basketball
  • Rugby
  • Others

By End-user

  • Sports Teams
  • Sports Leagues/Associations
  • Individual Players/Coaches
  • Media Organizations
  • Sports Betting
  • Others

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Sports Analytics market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Sports Analytics market include Agile Sports Analytics LLC, Catapult Sports, ChyronHego Corporation, Deltatre, Experfy Inc., Genius Sports Group, IBM Corporation, Oracle Corporation, SAP SE, SAS Institute Inc., Sportradar AG, Stats Perform. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. SPORTS ANALYTICS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Component
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Analysis Type
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Sports
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By End-user
    • 3.7.5 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL SPORTS ANALYTICS MARKET ANALYSIS BY COMPONENT

  • 5.1. Overview By Component
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By Component
  • 5.4. Software Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Service Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL SPORTS ANALYTICS MARKET ANALYSIS BY ANALYSIS TYPE

  • 6.1. Overview By Analysis Type
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By Analysis Type
  • 6.4. On-field (Player & Team Analysis, Video Analysis, Health Assessment) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Off-field (Fan Engagement, Ticket Pricing) Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL SPORTS ANALYTICS MARKET ANALYSIS BY SPORTS

  • 7.1. Overview By Sports
  • 7.2. Historical and Forecast Data
  • 7.3. Analysis By Sports
  • 7.4. Football Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Cricket Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.6. Baseball Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.7. Basketball Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.8. Rugby Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.9. Others Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL SPORTS ANALYTICS MARKET ANALYSIS BY END-USER

  • 8.1. Overview By End-user
  • 8.2. Historical and Forecast Data
  • 8.3. Analysis By End-user
  • 8.4. Sports Teams Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.5. Sports Leagues/Associations Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.6. Individual Players/Coaches Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.7. Media Organizations Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.8. Sports Betting Historic and Forecast Sales By Regions
  • 8.9. Others Historic and Forecast Sales By Regions

9. GLOBAL SPORTS ANALYTICS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Regional Outlook
  • 9.2. Introduction
  • 9.3. North America Sales Analysis
    • 9.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 9.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 9.3.4 United States Sales Analysis
    • 9.3.5 Canada Sales Analysis
    • 9.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 9.4. Europe Sales Analysis
    • 9.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 9.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 9.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 9.4.5 France Sales Analysis
    • 9.4.6 Germany Sales Analysis
    • 9.4.7 Italy Sales Analysis
    • 9.4.8 Russia Sales Analysis
    • 9.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 9.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 9.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 9.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 9.5.4 China Sales Analysis
    • 9.5.5 India Sales Analysis
    • 9.5.6 Japan Sales Analysis
    • 9.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 9.5.8 Australia Sales Analysis
    • 9.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 9.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 9.6. Latin America Sales Analysis
    • 9.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 9.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 9.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 9.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 9.6.6 Peru Sales Analysis
    • 9.6.7 Chile Sales Analysis
    • 9.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 9.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 9.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 9.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 9.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 9.7.5 UAE Sales Analysis
    • 9.7.6 Israel Sales Analysis
    • 9.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 9.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

10. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE SPORTS ANALYTICS COMPANIES

  • 10.1. Sports Analytics Market Competition
  • 10.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 10.3. Merger And Acquisitions
  • 10.4. New Product Launch
  • 10.5. Other Developments

11. COMPANY PROFILES OF SPORTS ANALYTICS INDUSTRY

  • 11.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 11.2. Market Concentration Rate
  • 11.3. Agile Sports Analytics LLC
    • 11.3.1 Company Overview
    • 11.3.2 Company Revenue
    • 11.3.3 Products
    • 11.3.4 Recent Developments
  • 11.4. Catapult Sports
    • 11.4.1 Company Overview
    • 11.4.2 Company Revenue
    • 11.4.3 Products
    • 11.4.4 Recent Developments
  • 11.5. ChyronHego Corporation
    • 11.5.1 Company Overview
    • 11.5.2 Company Revenue
    • 11.5.3 Products
    • 11.5.4 Recent Developments
  • 11.6. Deltatre
    • 11.6.1 Company Overview
    • 11.6.2 Company Revenue
    • 11.6.3 Products
    • 11.6.4 Recent Developments
  • 11.7. Experfy Inc.
    • 11.7.1 Company Overview
    • 11.7.2 Company Revenue
    • 11.7.3 Products
    • 11.7.4 Recent Developments
  • 11.8. Genius Sports Group
    • 11.8.1 Company Overview
    • 11.8.2 Company Revenue
    • 11.8.3 Products
    • 11.8.4 Recent Developments
  • 11.9. IBM Corporation
    • 11.9.1 Company Overview
    • 11.9.2 Company Revenue
    • 11.9.3 Products
    • 11.9.4 Recent Developments
  • 11.10. Oracle Corporation
    • 11.10.1 Company Overview
    • 11.10.2 Company Revenue
    • 11.10.3 Products
    • 11.10.4 Recent Developments
  • 11.11. SAP SE
    • 11.11.1 Company Overview
    • 11.11.2 Company Revenue
    • 11.11.3 Products
    • 11.11.4 Recent Developments
  • 11.12. SAS Institute Inc.
    • 11.12.1 Company Overview
    • 11.12.2 Company Revenue
    • 11.12.3 Products
    • 11.12.4 Recent Developments
  • 11.13. Sportradar AG
    • 11.13.1 Company Overview
    • 11.13.2 Company Revenue
    • 11.13.3 Products
    • 11.13.4 Recent Developments
  • 11.14. Stats Perform
    • 11.14.1 Company Overview
    • 11.14.2 Company Revenue
    • 11.14.3 Products
    • 11.14.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies