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市場調査レポート
商品コード
1547572

マーチャンダイジングユニットの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Merchandising Units Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 179 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
マーチャンダイジングユニットの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 179 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

マーチャンダイジングユニット市場の世界需要は、2023年の5億3,548万米ドルから2032年には9億3,984万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは6.45%です。

マーチャンダイジングユニットは小売店にとって不可欠な要素であり、消費者の関心を集めるのに役立ちます。マーチャンダイジングユニットの性質は業種によって異なるが、商品売上の増加はマーチャンダイジングユニットの基本原則です。小売業者の商品は、販売、広告、マーケティング戦略の調整を通じて、商品売上を高めるために革新的なマーチャンダイジングユニットを追求しています。マーチャンダイジングユニットは、コスト効率が高く、店舗内のスペースや材料、入手しやすい商品を利用できるため、経営者は好んで使用します。さらに、マーチャンダイジングユニットの生産者の間では、汎用性が主要な考慮事項のひとつであり、需要に応じた製品を作ることに重点を置いています。これとは別に、マーチャンダイジングユニットは、短期的な企業にとって最良の小売代替品として、膨大な需要を集めています。

市場力学

成長を促す要因は、コスト効率、ダイナミズム、革新性といった製品の優位性にあります。また、マーチャンダイジングの斬新なコンセプトが人気を集めており、店舗のショールームで遠近感を演出するための高さ偽装の効用も含まれています。さらに、都市部の人口増加により、大型小売店が倉庫や小規模な店舗を選択するようになっています。これらの重要な小売店は、少ない在庫を事前に把握できる店舗を設立することを重視しています。これは、今後数年間の市場を押し上げると思われます。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、マーチャンダイジングユニットの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。マーチャンダイジングユニット産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

マーチャンダイジングユニット市場レポートのこのセクションでは、国別および地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家が今後のビジネスチャンスとともに、それぞれの製品やサービスのターゲット層を特定するのに役立ちます。

製品タイプ別

  • スタンダード
  • カスタマイズ

最終用途産業別

  • スーパーマーケット
  • ハイパーマーケット
  • 百貨店
  • 専門店
  • その他

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカのマーチャンダイジングユニット市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、著名な全地域における個々のアプリケーションセグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 マーチャンダイジングユニット-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 マーチャンダイジングユニットの世界市場分析:製品タイプ別

  • 概要:製品タイプ別
  • 過去・予測データ分析:製品タイプ別
  • スタンダード
  • カスタマイズ

第6章 マーチャンダイジングユニットの世界市場分析:最終用途産業別

  • 概要:最終用途産業別
  • 過去および予測データ分析:最終用途産業別
  • スーパーマーケット
  • ハイパーマーケット
  • 百貨店
  • 専門店
  • その他

第7章 マーチャンダイジングユニットの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋セグメント別
    • アジア太平洋国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカセグメント別
    • ラテンアメリカ国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカセグメント別
    • 中東・アフリカ国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第8章 マーチャンダイジングユニット企業の競合情勢

  • マーチャンダイジングユニット市場の競合
  • 提携・協力・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Smurfit Kappa
  • STI Group
  • Boxes And Packaging
  • Creative Displays Now
  • Expanda Stand
  • Print & Display
  • Acryl Design Ltd.
  • Panda Inspire
  • Tilsner Carton Company
  • Cheshire Packaging
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Product Type (Units and USD MN)
  • Standard Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Customized Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Analysis By End-use Industry (Units and USD MN)
  • Supermarkets Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Hypermarkets Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Departmental Stores Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Specialty Stores Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Global Merchandising Units Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • North America Market Analysis (Units and USD MN)
  • United States Market Analysis (Units and USD MN)
  • Canada Market Analysis (Units and USD MN)
  • Mexico Market Analysis (Units and USD MN)
  • Europe Market Analysis (Units and USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (Units and USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (Units and USD MN)
  • France Market Analysis (Units and USD MN)
  • Germany Market Analysis (Units and USD MN)
  • Italy Market Analysis (Units and USD MN)
  • Russia Market Analysis (Units and USD MN)
  • Spain Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (Units and USD MN)
  • China Market Analysis (Units and USD MN)
  • Japan Market Analysis (Units and USD MN)
  • India Market Analysis (Units and USD MN)
  • South Korea Market Analysis (Units and USD MN)
  • Australia Market Analysis (Units and USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (Units and USD MN)
  • Latin America Market Analysis (Units and USD MN)
  • Brazil Market Analysis (Units and USD MN)
  • Argentina Market Analysis (Units and USD MN)
  • Peru Market Analysis (Units and USD MN)
  • Chile Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (Units and USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (Units and USD MN)
  • UAE Market Analysis (Units and USD MN)
  • Israel Market Analysis (Units and USD MN)
  • South Africa Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (Units and USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Merchandising Units Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Merchandising Units Market Size, By Region (Units and USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Product Type
  • Market Attractiveness Analysis By End-use Industry
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Product Type (Units and USD MN)
  • Standard Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Customized Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Global Market Analysis By End-use Industry (Units and USD MN)
  • Supermarkets Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Hypermarkets Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Departmental Stores Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Specialty Stores Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (Units and USD MN)
  • Global Market Sales (Units and USD MN)
  • North America Market Sales (Units and USD MN)
  • Europe Market Sales (Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (Units and USD MN)
  • Latin America Market Sales (Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (Units and USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11214784

The global demand for Merchandising Units Market is presumed to reach the market size of nearly USD 939.84 Million by 2032 from USD 535.48 Million in 2023 with a CAGR of 6.45% under the study period 2024-2032.

Merchandising Units are an essential part of retail stores, which help to gain consumer attraction. Rising product sales is a basic principle of merchandising units, although the nature of these units varies from industry to industry. Retailer merchandise progressively pursues innovative merchandising units for boosting their product sales through coordination of sales, advertising, and marketing strategies. Business owners prefer merchandising units as they are cost-efficient and use space, materials, and readily available products in the store. In addition, versatility is among the major considerations among the merchandising unit producers, and they highlight on creating products as per the demand. Apart from this, merchandising units have garnered humungous demand with the best retail alternative for short-term firms.

MARKET DYNAMICS

The growth-inducing factor can be attributed to product advantages such as cost-efficiency, dynamism, and innovativeness. Also, a novel concept in merchandising is becoming popular, and it includes utility of height deception for appending perspective in the showroom of the store. Further, the rising population in cities has resulted in big-box retailers selecting warehouses and small retail fronts. These significant retail stores are emphasizing establishing stores that can pre-figure fewer inventories. This will boost the market in the upcoming years.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Merchandising Units. The growth and trends of Merchandising Units industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Merchandising Units market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product Type

  • Standard
  • Customized

By End-use Industry

  • Supermarkets
  • Hypermarkets
  • Departmental Stores
  • Specialty Stores
  • Others

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Merchandising Units market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Merchandising Units market include Smurfit Kappa, STI Group, Boxes And Packaging, Creative Displays Now, Expanda Stand, Print & Display, Acryl Design Ltd., Panda Inspire, Tilsner Carton Company, Cheshire Packaging. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. MERCHANDISING UNITS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By End-use Industry
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL MERCHANDISING UNITS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Overview By Product Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Product Type
  • 5.3. Standard Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Customized Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL MERCHANDISING UNITS MARKET ANALYSIS BY END-USE INDUSTRY

  • 6.1. Overview By End-use Industry
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By End-use Industry
  • 6.3. Supermarkets Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Hypermarkets Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Departmental Stores Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Specialty Stores Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.7. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL MERCHANDISING UNITS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE MERCHANDISING UNITS COMPANIES

  • 8.1. Merchandising Units Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF MERCHANDISING UNITS INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Smurfit Kappa
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. STI Group
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Boxes And Packaging
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. Creative Displays Now
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. Expanda Stand
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. Print & Display
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. Acryl Design Ltd.
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Panda Inspire
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. Tilsner Carton Company
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments
  • 9.12. Cheshire Packaging
    • 9.12.1 Company Overview
    • 9.12.2 Company Revenue
    • 9.12.3 Products
    • 9.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies