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市場調査レポート
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1481827

ファーマジングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Pharmerging Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


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ページ情報
英文 175 Pages
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即日から翌営業日
カスタマイズ可能
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.82円
ファーマジングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年05月06日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 175 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 図表
  • 目次
概要

ファーマジング市場の世界需要は、2023年の18億9,000万米ドルから2032年には約47億5,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは10.78%です。

新興諸国とは、医薬品・医療セグメントで急速な経済成長と発展を遂げ、ファーマジング企業や医療プロバイダーに新たな機会をもたらしている国々を指します。これらの国々は一般的に人口が多く、医療支出が増加し、医療インフラが整備され、医療サービスや医薬品に対する需要が高まっています。これらの市場には、ブラジル、ロシア、インド、中国、メキシコ、トルコ、韓国、南アフリカなどの国々が含まれます。これらの市場は、ファーマジング企業がプレゼンスを拡大し、新製品を投入し、多様な治療セグメントにおけるアンメット・メディカル・ニーズに対応するための魅力的な機会を提供しています。

市場力学

新興国では都市化が進み、所得が増加しているため、医療サービスへのアクセスが向上し、医薬品需要が高まっています。これには、慢性疾患や感染症を含むさまざまな治療領域向けのジェネリック医薬品やブランド医薬品が含まれます。さらに、医療インフラの拡充や、医療へのアクセスと手ごろな価格を実現するための政府の取り組みも、新興国における医薬品市場の成長をさらに後押ししています。さらに、これらの地域では、生活習慣病の蔓延や人口の高齢化が進んでおり、革新的な治療法や特殊医薬品を含む医薬品への需要が高まっています。さらに、新興国市場の国内ファーマジング企業や多国籍ファーマジング企業による研究開発(R&D)や技術革新への投資が増加していることも、市場拡大に寄与しています。一部の医薬品新興国では、競合環境と知的財産制度改革が医薬品産業への投資を誘致し、イノベーションを促進することで、市場の成長と競争を促進しています。しかし、新興市場における医療政策、規制の枠組み、経済状況の変化は、今後数年間の市場成長の課題となる可能性があります。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析を取り上げています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ファーマジングの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ファーマジング産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

ファーマジング市場レポートのこのセクションでは、国と地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家がそれぞれの製品またはサービスの対象層を特定する上で、今後の機会を支援します。

製品タイプ別

  • 医薬品(ブランド処方薬、ジェネリック医薬品(ブランドジェネリック、ノーブランドジェネリック)、OTC医薬品)
  • 医療(医療機器、診断機器、その他(IT・記録管理))

適応症別

  • 生活習慣病
  • がんと自己免疫疾患
  • 感染症
  • その他

販売チャネル別

  • 病院
  • クリニック
  • 小売薬局
  • eコマース
  • ドラッグストア

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカのファーマジング市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、著名な全地域にわたる個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 ファーマジング産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 ファーマリングの世界市場分析:製品タイプ別

  • 製品タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品タイプ別分析
  • 医薬品(ブランド処方薬、ジェネリック医薬品(ブランドジェネリック、ノーブランドジェネリック)、OTC医薬品)
  • 医療(医療機器、診断機器、その他(IT・記録管理))

第6章 医薬品新興市場の世界分析:適応症別

  • 適応症別概要
  • 実績データと予測データ
  • 適応症別分析
  • 生活習慣病
  • がんと自己免疫疾患
  • 感染症
  • その他

第7章 医薬品製造の世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 実績データと予測データ
  • 流通チャネル別分析
  • 病院
  • クリニック
  • 小売薬局
  • eコマース
  • ドラッグストア

第8章 ファーミングの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第9章 ファーマジング企業の競合情勢

  • ファーマジング市場の競合
  • 提携・協力・協定
  • 合併・買収
  • 新製品の上市
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Abbott Laboratories
  • Koninklijke Philips N.V.
  • F. Hoffmann-La Roche Ltd.
  • Merck & Co. Inc.
  • Novartis AG
  • Johnson & Johnson
  • Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
  • AstraZeneca
  • GlaxoSmithKline Plc
  • Lupin
  • Tata Consultancy Services Ltd.
  • Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
  • Huadong Medicine Co. Ltd
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Product Type (USD MN)
  • Pharmaceuticals (Branded Prescription Drugs, Generic Drugs (Branded Generics, Unbranded Generics), OTC Drugs) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Healthcare (Medical Devices, Diagnostic Instruments, Others (IT and Record Management)) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Indication (USD MN)
  • Lifestyle Diseases Market Sales By Geography (USD MN)
  • Cancer and Autoimmune Diseases Market Sales By Geography (USD MN)
  • Infectious Diseases Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • Hospitals Market Sales By Geography (USD MN)
  • Clinics Market Sales By Geography (USD MN)
  • Retail Pharmacies Market Sales By Geography (USD MN)
  • E-commerce Market Sales By Geography (USD MN)
  • Drugs Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Pharmerging Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Pharmerging Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Pharmerging Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Product Type
  • Market Attractiveness Analysis By Indication
  • Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Product Type (USD MN)
  • Pharmaceuticals (Branded Prescription Drugs, Generic Drugs (Branded Generics, Unbranded Generics), OTC Drugs) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Healthcare (Medical Devices, Diagnostic Instruments, Others (IT and Record Management)) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Indication (USD MN)
  • Lifestyle Diseases Market Sales By Geography (USD MN)
  • Cancer and Autoimmune Diseases Market Sales By Geography (USD MN)
  • Infectious Diseases Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • Hospitals Market Sales By Geography (USD MN)
  • Clinics Market Sales By Geography (USD MN)
  • Retail Pharmacies Market Sales By Geography (USD MN)
  • E-commerce Market Sales By Geography (USD MN)
  • Drugs Stores Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112114455

The global demand for Pharmerging Market is presumed to reach the market size of nearly USD 4.75 Billion by 2032 from USD 1.89 Billion in 2023 with a CAGR of 10.78% under the study period 2024-2032.

Pharmerging refers to countries experiencing rapid economic growth and development in their pharmaceutical and healthcare sectors, leading to emerging opportunities for pharmaceutical companies and healthcare providers. These countries typically have large populations, increasing healthcare spending, improving healthcare infrastructure, and rising demand for healthcare services and pharmaceutical products. These markets include countries such as Brazil, Russia, India, China, Mexico, Turkey, South Korea, and South Africa, among others. These markets offer attractive opportunities for pharmaceutical companies to expand their presence, introduce new products, and address unmet medical needs in diverse therapeutic areas.

MARKET DYNAMICS

Increasing urbanization and rising incomes in emerging economies lead to improved access to healthcare services, which drives demand for pharmaceutical products. This includes generic and branded drugs for various therapeutic areas, including chronic and infectious diseases. They are additionally expanding healthcare infrastructure and government initiatives to enhance healthcare access & affordability, further fueling pharmaceutical market growth in pharmerging countries. Moreover, the growing prevalence of lifestyle-related diseases and aging populations in these regions drives demand for pharmaceuticals, including innovative treatments and specialty drugs. Furthermore, rising investment in research and development (R&D) and innovation by domestic and multinational pharmaceutical companies in pharmerging markets contribute to market expansion. Favorable regulatory environments and intellectual property reforms in some pharmerging countries attract investment and foster innovation in the pharmaceutical industry, driving market growth and competition. However, changes in healthcare policies, regulatory frameworks, and economic conditions in emerging markets may challenge market growth in the coming years.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Pharmerging. The growth and trends of Pharmerging industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Pharmerging market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product Type

  • Pharmaceuticals (Branded Prescription Drugs, Generic Drugs (Branded Generics, Unbranded Generics), OTC Drugs)
  • Healthcare (Medical Devices, Diagnostic Instruments, Others (IT and Record Management))

By Indication

  • Lifestyle Diseases
  • Cancer and Autoimmune Diseases
  • Infectious Diseases
  • Others

By Distribution Channel

  • Hospitals
  • Clinics
  • Retail Pharmacies
  • E-commerce
  • Drugs Stores

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Pharmerging market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Pharmerging market include Abbott Laboratories, Koninklijke Philips N.V., F. Hoffmann-La Roche Ltd., Merck & Co. Inc., Novartis AG, Johnson & Johnson, Teva Pharmaceutical Industries Ltd., AstraZeneca, GlaxoSmithKline Plc, Lupin, Tata Consultancy Services Ltd., Sun Pharmaceutical Industries Ltd., Huadong Medicine Co. Ltd. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. PHARMERGING - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Indication
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL PHARMERGING MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Overview By Product Type
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By Product Type
  • 5.4. Pharmaceuticals (Branded Prescription Drugs, Generic Drugs (Branded Generics, Unbranded Generics), OTC Drugs) Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Healthcare (Medical Devices, Diagnostic Instruments, Others (IT and Record Management)) Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL PHARMERGING MARKET ANALYSIS BY INDICATION

  • 6.1. Overview By Indication
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By Indication
  • 6.4. Lifestyle Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Cancer and Autoimmune Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Infectious Diseases Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.7. Others Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL PHARMERGING MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Overview By Distribution Channel
  • 7.2. Historical and Forecast Data
  • 7.3. Analysis By Distribution Channel
  • 7.4. Hospitals Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Clinics Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.6. Retail Pharmacies Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.7. E-commerce Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.8. Drugs Stores Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL PHARMERGING MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4 United States Sales Analysis
    • 8.3.5 Canada Sales Analysis
    • 8.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 8.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 8.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5 France Sales Analysis
    • 8.4.6 Germany Sales Analysis
    • 8.4.7 Italy Sales Analysis
    • 8.4.8 Russia Sales Analysis
    • 8.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 8.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 8.5.4 China Sales Analysis
    • 8.5.5 India Sales Analysis
    • 8.5.6 Japan Sales Analysis
    • 8.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8 Australia Sales Analysis
    • 8.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 8.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 8.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6 Peru Sales Analysis
    • 8.6.7 Chile Sales Analysis
    • 8.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 8.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 8.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5 UAE Sales Analysis
    • 8.7.6 Israel Sales Analysis
    • 8.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE PHARMERGING COMPANIES

  • 9.1. Pharmerging Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10. COMPANY PROFILES OF PHARMERGING INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Abbott Laboratories
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Revenue
    • 10.3.3 Products
    • 10.3.4 Recent Developments
  • 10.4. Koninklijke Philips N.V.
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Revenue
    • 10.4.3 Products
    • 10.4.4 Recent Developments
  • 10.5. F. Hoffmann-La Roche Ltd.
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Revenue
    • 10.5.3 Products
    • 10.5.4 Recent Developments
  • 10.6. Merck & Co. Inc.
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Revenue
    • 10.6.3 Products
    • 10.6.4 Recent Developments
  • 10.7. Novartis AG
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Revenue
    • 10.7.3 Products
    • 10.7.4 Recent Developments
  • 10.8. Johnson & Johnson
    • 10.8.1 Company Overview
    • 10.8.2 Company Revenue
    • 10.8.3 Products
    • 10.8.4 Recent Developments
  • 10.9. Teva Pharmaceutical Industries Ltd.
    • 10.9.1 Company Overview
    • 10.9.2 Company Revenue
    • 10.9.3 Products
    • 10.9.4 Recent Developments
  • 10.10. AstraZeneca
    • 10.10.1 Company Overview
    • 10.10.2 Company Revenue
    • 10.10.3 Products
    • 10.10.4 Recent Developments
  • 10.11. GlaxoSmithKline Plc
    • 10.11.1 Company Overview
    • 10.11.2 Company Revenue
    • 10.11.3 Products
    • 10.11.4 Recent Developments
  • 10.12. Lupin
    • 10.12.1 Company Overview
    • 10.12.2 Company Revenue
    • 10.12.3 Products
    • 10.12.4 Recent Developments
  • 10.13. Tata Consultancy Services Ltd.
    • 10.13.1 Company Overview
    • 10.13.2 Company Revenue
    • 10.13.3 Products
    • 10.13.4 Recent Developments
  • 10.14. Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
    • 10.14.1 Company Overview
    • 10.14.2 Company Revenue
    • 10.14.3 Products
    • 10.14.4 Recent Developments
  • 10.15. Huadong Medicine Co. Ltd
    • 10.15.1 Company Overview
    • 10.15.2 Company Revenue
    • 10.15.3 Products
    • 10.15.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies