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市場調査レポート
商品コード
1448700

産後健康サプリメントの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Postpartum Health Supplements Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 265 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
産後健康サプリメントの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年02月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 265 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

産後健康サプリメント市場の世界需要は、2023年の22億6,000万米ドルから2032年には49億7,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは9.16%です。

産後健康サプリメントは、産後の母親の栄養ニーズをサポートするために設計された栄養補助食品です。これらのサプリメントには、産後の回復を助けるビタミン、ミネラル、その他の必須栄養素が含まれていることが多いです。

市場力学

産後健康サプリメント市場は、出産後の母親の健康ニーズに対応する様々な要因に後押しされ、力強い成長を目の当たりにしています。特に授乳期の母親に対する産後の栄養サポートの重要性に対する意識の高まりが、特殊なサプリメントの需要を後押ししています。ビタミン、ミネラル、オメガ3脂肪酸などの必須栄養素は、産後の回復をサポートし、潜在的な栄養不足に対処する上で重要な役割を果たします。遅発性母性の動向の高まりと、産褥期に最適な健康を求める願望が、市場の拡大に寄与しています。さらに、産後健康サプリメントを推奨する医療専門家の影響力が、市場の普及を促進しています。産後の特定のニーズに合わせた製剤を含む製品イノベーションへの注力は、市場の提供をさらに多様化しています。幅広い産後用健康サプリメントへの便利なアクセスを提供するeコマースプラットフォームも、世界の新米母親の進化する嗜好や要件に対応し、市場の成長に寄与しています。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、産後健康サプリメントの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。産後健康サプリメント産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

産後健康サプリメント市場レポートのこのセクションでは、国と地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家が今後の機会で、それぞれの製品やサービスの対象層を特定するのに役立ちます。

製品タイプ別

  • 単一栄養サプリメント(ビタミン、ミネラル、ハーブサプリメント、タンパク質、オメガ3、プロバイオティクス、その他)
  • 複合栄養サプリメント

製剤別

  • カプセル/錠剤
  • ソフトジェル
  • 粉末
  • 液体
  • その他

販売チャネル別

  • オンライン販売チャネル
  • 直販チャネル
  • 薬局・薬店
  • その他オフラインチャネル

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカの産後健康サプリメント市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、本レポートでは、すべての主要地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 産後健康サプリメント-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 産後健康サプリメントの世界市場分析:製品タイプ別

  • 製品タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品タイプ別分析
  • 単一栄養サプリメント(ビタミン、ミネラル、ハーブサプリメント、タンパク質、オメガ3、プロバイオティクス、その他)
  • 複合栄養サプリメント

第6章 産後健康サプリメントの世界市場分析:製剤別

  • 製剤別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製剤別分析
  • カプセル/錠剤
  • ソフトジェル
  • 粉末
  • 液体
  • その他

第7章 産後健康サプリメントの世界市場分析:販売チャネル別

  • 販売チャネル別概要
  • 実績データと予測データ
  • 販売チャネル別分析
  • オンライン販売チャネル
  • 直販チャネル
  • 薬局・ドラッグストア
  • その他オフラインチャネル

第8章 産後健康サプリメントの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第9章 産後健康サプリメント企業の競合情勢

  • 産後健康サプリメント市場の競合
  • 提携・協力・契約
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • New Chapter Inc.
  • Mama's Select
  • ACTIF USA
  • Nutraceutical Wellness Inc.
  • Anya
  • DSM
  • Pink Stork
  • Mommy's Bliss Inc.
  • The Honest Company Inc.
  • Nordic Naturals
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Product Type (USD MN)
  • Single Nutritional Supplements (Vitamins, Minerals, Herbal Supplements, Proteins, Omega-3, Probiotics, Others) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Combined Nutritional Supplements Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Formulation (USD MN)
  • Capsules/Tablets Market Sales by Geography (USD MN)
  • Softgels Market Sales by Geography (USD MN)
  • Powder Market Sales by Geography (USD MN)
  • Liquid Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Sales Channel (USD MN)
  • Online Sales Channel Market Sales by Geography (USD MN)
  • Direct Sales Channel Market Sales by Geography (USD MN)
  • Pharmacies/Drug Stores Market Sales by Geography (USD MN)
  • Other Offline Channels Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Postpartum Health Supplements Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Postpartum Health Supplements Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Postpartum Health Supplements Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product Type
  • Market Attractiveness Analysis by Formulation
  • Market Attractiveness Analysis by Sales Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Product Type (USD MN)
  • Single Nutritional Supplements (Vitamins, Minerals, Herbal Supplements, Proteins, Omega-3, Probiotics, Others) Market Sales by Geography (USD MN)
  • Combined Nutritional Supplements Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Formulation (USD MN)
  • Capsules/Tablets Market Sales by Geography (USD MN)
  • Softgels Market Sales by Geography (USD MN)
  • Powder Market Sales by Geography (USD MN)
  • Liquid Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Sales Channel (USD MN)
  • Online Sales Channel Market Sales by Geography (USD MN)
  • Direct Sales Channel Market Sales by Geography (USD MN)
  • Pharmacies/Drug Stores Market Sales by Geography (USD MN)
  • Other Offline Channels Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112113640

The global demand for Postpartum Health Supplements Market is presumed to reach the market size of nearly USD 4.97 Billion by 2032 from USD 2.26 Billion in 2023 with a CAGR of 9.16% under the study period 2024 - 2032.

Postpartum Health Supplements are dietary supplements designed to support the nutritional needs of mothers after childbirth. These supplements often include vitamins, minerals, and other essential nutrients to aid in postpartum recovery.

MARKET DYNAMICS

The postpartum health supplements market is witnessing robust growth, propelled by various factors addressing maternal health needs post-childbirth. Increased awareness of the importance of postpartum nutritional support, particularly for lactating mothers, drives the demand for specialized supplements. Essential nutrients like vitamins, minerals, and omega-3 fatty acids play a crucial role in supporting postpartum recovery and addressing potential nutritional deficiencies. The rising trend of delayed motherhood and the desire for optimal health during the postpartum period contribute to the market's expansion. Additionally, the influence of healthcare professionals recommending postpartum health supplements enhances market adoption. The focus on product innovation, including formulations tailored to specific postpartum needs, further diversifies the market offerings. E-commerce platforms providing convenient access to a wide range of postpartum health supplements also contribute to the market's growth, meeting the evolving preferences and requirements of new mothers globally.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of postpartum health supplements. The growth and trends of postpartum health supplements industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the postpartum health supplements market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product Type

  • Single Nutritional Supplements (Vitamins, Minerals, Herbal Supplements, Proteins, Omega-3, Probiotics, Others)
  • Combined Nutritional Supplements

By Formulation

  • Capsules/Tablets
  • Softgels
  • Powder
  • Liquid
  • Others

By Sales Channel

  • Online Sales Channel
  • Direct Sales Channel
  • Pharmacies/Drug Stores
  • Other Offline Channels

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Postpartum Health Supplements market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Postpartum Health Supplements market include New Chapter, Inc., Mama's Select, ACTIF USA, Nutraceutical Wellness Inc., Anya, DSM, Pink Stork, Mommy's Bliss, Inc., The Honest Company, Inc., Nordic Naturals. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . POSTPARTUM HEALTH SUPPLEMENTS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Formulation
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . GLOBAL POSTPARTUM HEALTH SUPPLEMENTS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 5.1 Overview by Product Type
  • 5.2 Historical and Forecast Data
  • 5.3 Analysis by Product Type
  • 5.4 Single Nutritional Supplements (Vitamins, Minerals, Herbal Supplements, Proteins, Omega-3, Probiotics, Others) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.5 Combined Nutritional Supplements Historic and Forecast Sales by Regions

6 . GLOBAL POSTPARTUM HEALTH SUPPLEMENTS MARKET ANALYSIS BY FORMULATION

  • 6.1 Overview by Formulation
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Formulation
  • 6.4 Capsules/Tablets Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Softgels Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Powder Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.7 Liquid Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.8 Others Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL POSTPARTUM HEALTH SUPPLEMENTS MARKET ANALYSIS BY SALES CHANNEL

  • 7.1 Overview by Sales Channel
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Sales Channel
  • 7.4 Online Sales Channel Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Direct Sales Channel Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 Pharmacies/Drug Stores Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.7 Other Offline Channels Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL POSTPARTUM HEALTH SUPPLEMENTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4. United State Sales Analysis
    • 8.3.5. Canada Sales Analysis
    • 8.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 8.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 8.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5. France Sales Analysis
    • 8.4.6. Germany Sales Analysis
    • 8.4.7. Italy Sales Analysis
    • 8.4.8. Russia Sales Analysis
    • 8.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 8.5.4. China Sales Analysis
    • 8.5.5. India Sales Analysis
    • 8.5.6. Japan Sales Analysis
    • 8.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8. Australia Sales Analysis
    • 8.5.9. South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 8.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 8.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6. Peru Sales Analysis
    • 8.6.7. Chile Sales Analysis
    • 8.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 8.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5. UAE Sales Analysis
    • 8.7.6. Israel Sales Analysis
    • 8.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE POSTPARTUM HEALTH SUPPLEMENTS COMPANIES

  • 9.1. Postpartum Health Supplements Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF POSTPARTUM HEALTH SUPPLEMENTS INDUSTRY

  • 10.1. Company Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. New Chapter Inc.
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Company Revenue
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Mama's Select
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Company Revenue
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. ACTIF USA
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Company Revenue
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. Nutraceutical Wellness Inc.
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Company Revenue
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. Anya
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Company Revenue
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. DSM
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Company Revenue
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Pink Stork
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Company Revenue
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Mommy's Bliss Inc.
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Company Revenue
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. The Honest Company Inc.
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Company Revenue
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Nordic Naturals
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Company Revenue
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies