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市場調査レポート
商品コード
1274372

女性用顔用カミソリの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Women Face Razor Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 180 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円
女性用顔用カミソリの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年05月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 180 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

女性用顔用カミソリ市場の世界需要は、2022年の46億2,000万米ドルから2030年にはほぼ82億1,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、2022年から2030年の調査期間においてCAGRは7.45%になると予測されています。

女性用顔用カミソリは、上唇、あご、上ひげなどの顔の産毛を処理するための刃を備えた道具です。最も頻繁に使用される、従来の脱毛ツールです。女性用顔用カミソリは、様々な形とユニークな品質で提供されています。女性用フェイストリマーや脱毛器、レーザーなど、顔用の他の脱毛処理やツールと比較すると、フェイスカミソリは実用的で手頃なツールです。

市場力学:

女性が過剰に毛を生やす特定の条件の普及が、女性用顔用カミソリ市場の拡大に寄与する可能性があります。女性用顔用カミソリ市場は、ソーシャルメディアの影響力の増大と、それに伴う美意識の高まりが牽引しています。女性用顔用カミソリは、脱毛器やレーザー脱毛器などの代替品よりも安価であるため、市場拡大の原動力となっています。多くのメーカーが研究開発に投資し、多機能で持続可能な、環境に優しい新しい顔用カミソリを開発しています。持続可能性が重視されるようになったことで、再利用可能な女性用顔用カミソリの利用が増え、女性用顔用カミソリ市場が拡大すると予測されます。また、オンラインプレゼンスや流通の拡大も進んでおり、女性用顔用カミソリ市場の急増につながっています。

本レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、女性用顔用カミソリの世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。女性用顔用カミソリ産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション:

本セクションでは、女性用顔用カミソリ市場の国別・地域別セグメントを分析し、セグメントに関する詳細なデータを提供します。

タイプ別

  • 使い捨て(1本入り、2本入り、3本入り、3本以上入り)
  • 再利用可能

価格別

  • 低価格(Us$5まで)
  • 中位(5~10USドル)
  • 高価格帯(10米ドル以上)

販売チャネル別

  • オンライン(自社サイト、eコマースサイト)
  • オフライン(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、その他小売店)

地域別分析:

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカの女性用顔用カミソリ市場の現在および将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての著名な地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

また、この調査レポートは、市場の主要プレイヤーの包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解をカバーしています。女性用顔用カミソリ市場の主要企業は、Sirona Hygiene Private Limited、Shiseido Company, Limited、Revlon、Edgewell Personal Care、Tweezerman International, LLC、Bombay Shaving Company、Plush Inc、Sanfe(Redroom Technology Pvt. Ltd.)、BeBodywise、LetsShave、Kitsch、およびCarmesiです。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

目次

第1章 序文

  • 当レポートの内容
    • 目的
    • 対象読者
    • 独自の販売提案(USP)と提供するもの
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査プロセス
    • 市場調査の手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 女性用顔用カミソリ- 産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析
    • タイプ別市場魅力度分析
    • 価格別市場魅力度分析
    • 市場別魅力度分析:流通チャネル別
    • 市場別魅力度分析:地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料のリスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネルの動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 女性用顔用カミソリの世界市場分析:タイプ別

  • タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • タイプ別分析
  • 使い捨てタイプ(1個入り、2個入り、3個入り、3個以上入り)
  • 再利用可能

第7章 女性用顔用カミソリの世界市場分析:価格別

  • 価格別の概要
  • 実績データと予測データ
  • 価格別分析
  • 低価(5米ドルまで)
  • 中位(US$5~US$10まで)
  • 高値(10米ドル以上)

第8章 女性用顔用カミソリの世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 過去と未来のデータ
  • 流通チャネル別分析
  • オンライン(直営サイト、eコマースサイト)
  • オフライン(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、その他小売店)

第9章 女性用顔用カミソリの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上高分析
    • 北米セグメント別売上分析
    • 北米国別売上分析
    • 米国の売上分析
    • カナダ売上高分析
    • メキシコの売上分析
  • 欧州売上高分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上高分析
    • 欧州のセグメント別売上分析
    • 欧州の国別売上分析
    • 英国売上高分析
    • フランス売上高分析
    • ドイツの売上分析
    • イタリアの売上分析
    • ロシア売上高分析
    • その他欧州売上高分析
  • アジア太平洋地域の売上分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上高分析
    • アジア太平洋地域セグメント別売上分析
    • アジア太平洋地域国別売上分析
    • 中国の売上分析
    • インドの売上分析
    • 日本の売上分析
    • 韓国の売上分析
    • オーストラリア売上高分析
    • その他アジア太平洋地域売上高分析
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上高分析
    • ラテンアメリカのセグメント別売上分析
    • ラテンアメリカの国別売上分析
    • ブラジル売上高分析
    • アルゼンチン売上高分析
    • ペルーの売上分析
    • チリの売上分析
    • その他ラテンアメリカの売上分析
  • 中東・アフリカ地域の売上分析
    • 概要、売上実績と予測分析売上高分析
    • 中東・アフリカセグメント別売上分析
    • 中東・アフリカ国別売上分析
    • サウジアラビアの売上分析
    • UAE売上高分析
    • イスラエル売上高分析
    • 南アフリカ共和国の売上分析
    • その他中東とアフリカの売上分析

第10章 女性用顔用カミソリ企業の競合情勢

  • 女性用顔用カミソリの市場競合
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第11章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • Sirona Hygiene Private Limited
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • Shiseido Company
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Revlon
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Edgewell Personal Care
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Tweezerman International LLC
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Bombay Shaving Company
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Plush Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Sanfe(Redroom Technology Pvt. Ltd.)
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • BeBodywise
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • LetsShave
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Kitsch
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Carmesi
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の動向

注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • COVID-19 Impact Analysis by Production, Import, Export and Demand
  • Pre V/S Post COVID-19
  • Estimated Impact Of The Coronavirus (Covid-19) Epidemic
  • COVID-19: Micro and Macro Factor Analysis
  • Analysis by Type (Million Units and USD MN)
  • Disposable (Pack Of 1, Pack Of 2, Pack Of 3, More than 3) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Reusable Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Analysis Market by Price (Million Units and USD MN)
  • Low (Up To US$ 5) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Medium (US$ 5 To US$ 10) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • High (More than US$ 10) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Analysis by Distribution Channel (Million Units and USD MN)
  • Online (Company-owned Websites, E-commerce Websites) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Offline (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty STores, Other Retail Stores) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Global Women Face Razor Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • North America Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • United State Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Canada Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Mexico Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Europe Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (Million Units and USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • France Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Germany Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Italy Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Russia Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Spain Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • China Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Japan Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • India Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • South Korea Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Australia Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Latin America Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Brazil Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Argentina Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Peru Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Chile Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • UAE Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Israel Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • South Africa Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (Million Units and USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Women Face Razor Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Women Face Razor Market Size, by Region (Million Units and USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Type
  • Market Attractiveness Analysis by Price
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Type (Million Units and USD MN)
  • Disposable (Pack Of 1, Pack Of 2, Pack Of 3, More than 3) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Reusable Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Price (Million Units and USD MN)
  • Low (Up To US$ 5) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Medium (US$ 5 To US$ 10) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • High (More than US$ 10) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (Million Units and USD MN)
  • Online (Company-owned Websites, E-commerce Websites) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Offline (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty STores, Other Retail Stores) Market Sales by Geography (Million Units and USD MN)
  • Global Market Sales (Million Units and USD MN)
  • North America Market Sales (Million Units and USD MN)
  • Europe Market Sales (Million Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (Million Units and USD MN)
  • Latin America Market Sales (Million Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (Million Units and USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11219978

The global demand for Women Face Razor Market is presumed to reach the market size of nearly USD 8.21 BN by 2030 from USD 4.62 BN in 2022 with a CAGR of 7.45% under the study period of 2022 - 2030. Regarding volume, the market was calculated XX Million Units in 2022 and forecast to touch XX Million Units by 2030 with a CAGR of XX% during 2023-2030.

Women's face razors are blade-equipped tools designed to remove facial hair from places including the upper lip, chin, and upper chick. It is the most frequent and conventional hair removal tool. Women's face razors are available in various forms and with unique qualities. In comparison to other hair removal treatments and tools for the face, such as women's face trimmers or epilators and lasers, a face razor is a practical and affordable tool.

Market Dynamics:

The prevalence of certain conditions in which women have excessive hair growth may contribute to expanding the women's face razor market. The market for women's face razors is driven by social media's growing impact and the resulting rise in attention to aesthetic appeal. Women's face razors are less expensive than alternatives like epilators and laser hair removal tools, driving market expansion. Many manufacturers are investing in R&D to create new facial hair razors that are multifunctional, sustainable, and environmentally friendly. The increased emphasis on sustainability is projected to increase the use of reusable women's face razors, increasing the women's face razor market. They are also extending their online presence and distribution, leading to a surge in the market for women's face razors.

The report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of women face razor. The growth and trends of Women Face Razor Industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation:

This section of the women face razor market report provides detailed data on the segments by analyzing them at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Type

  • Disposable (Pack Of 1, Pack Of 2, Pack Of 3, More Than 3)
  • Reusable

By Price

  • Low (Up To Us$ 5)
  • Medium (Us$ 5 To Us$ 10)
  • High (More Than Us$ 10)

By Distribution Channel

  • Online (Company-Owned Websites, E-Commerce Websites)
  • Offline (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Other Retail Stores)

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Women Face Razor market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the women face razor market include Sirona Hygiene Private Limited, Shiseido Company, Limited, Revlon, Edgewell Personal Care, Tweezerman International, LLC, Bombay Shaving Company, Plush Inc., Sanfe (Redroom Technology Pvt. Ltd.), BeBodywise, LetsShave, Kitsch, and Carmesi. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . WOMEN FACE RAZOR - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Price
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL WOMEN FACE RAZOR MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 6.1 Overview by Type
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Type
  • 6.4 Disposable (Pack Of 1, Pack Of 2, Pack Of 3, More than 3) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Reusable Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL WOMEN FACE RAZOR MARKET ANALYSIS BY PRICE

  • 7.1 Overview by Price
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Price
  • 7.4 Low (Up To US$ 5) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Medium (US$ 5 To US$ 10) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 High (More than US$ 10) Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL WOMEN FACE RAZOR MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1 Overview by Distribution Channel
  • 8.2 Historical and Forecast Data
  • 8.3 Analysis by Distribution Channel
  • 8.4 Online (Company-owned Websites, E-commerce Websites) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.5 Offline (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty STores, Other Retail Stores) Historic and Forecast Sales by Regions

9 . GLOBAL WOMEN FACE RAZOR MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Regional Outlook
  • 9.2. Introduction
  • 9.3. North America Sales Analysis
    • 9.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 9.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 9.3.4. United State Sales Analysis
    • 9.3.5. Canada Sales Analysis
    • 9.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 9.4. Europe Sales Analysis
    • 9.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 9.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 9.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 9.4.5. France Sales Analysis
    • 9.4.6. Germany Sales Analysis
    • 9.4.7. Italy Sales Analysis
    • 9.4.8. Russia Sales Analysis
    • 9.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 9.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 9.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 9.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 9.5.4. China Sales Analysis
    • 9.5.5. India Sales Analysis
    • 9.5.6. Japan Sales Analysis
    • 9.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 9.5.8. Australia Sales Analysis
    • 9.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 9.6. Latin America Sales Analysis
    • 9.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 9.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 9.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 9.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 9.6.6. Peru Sales Analysis
    • 9.6.7. Chile Sales Analysis
    • 9.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 9.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 9.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 9.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 9.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 9.7.5. UAE Sales Analysis
    • 9.7.6. Israel Sales Analysis
    • 9.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 9.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

10 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE WOMEN FACE RAZOR COMPANIES

  • 10.1. Women Face Razor Market Competition
  • 10.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 10.3. Merger And Acquisitions
  • 10.4. New Product Launch
  • 10.5. Other Developments

11 . COMPANY PROFILES OF WOMEN FACE RAZOR INDUSTRY

  • 11.1. Company Share Analysis
  • 11.2. Market Concentration Rate
  • 11.3. Sirona Hygiene Private Limited
    • 11.3.1. Company Overview
    • 11.3.2. Company Revenue
    • 11.3.3. Products
    • 11.3.4. Recent Developments
  • 11.4. Shiseido Company
    • 11.4.1. Company Overview
    • 11.4.2. Company Revenue
    • 11.4.3. Products
    • 11.4.4. Recent Developments
  • 11.5. Revlon
    • 11.5.1. Company Overview
    • 11.5.2. Company Revenue
    • 11.5.3. Products
    • 11.5.4. Recent Developments
  • 11.6.Edgewell Personal Care
    • 11.6.1. Company Overview
    • 11.6.2. Company Revenue
    • 11.6.3. Products
    • 11.6.4. Recent Developments
  • 11.7. Tweezerman International LLC
    • 11.7.1. Company Overview
    • 11.7.2. Company Revenue
    • 11.7.3. Products
    • 11.7.4. Recent Developments
  • 11.8. Bombay Shaving Company
    • 11.8.1. Company Overview
    • 11.8.2. Company Revenue
    • 11.8.3. Products
    • 11.8.4. Recent Developments
  • 11.9. Plush Inc.
    • 11.9.1. Company Overview
    • 11.9.2. Company Revenue
    • 11.9.3. Products
    • 11.9.4. Recent Developments
  • 11.10. Sanfe (Redroom Technology Pvt. Ltd.)
    • 11.10.1. Company Overview
    • 11.10.2. Company Revenue
    • 11.10.3. Products
    • 11.10.4. Recent Developments
  • 11.11. BeBodywise
    • 11.11.1. Company Overview
    • 11.11.2. Company Revenue
    • 11.11.3. Products
    • 11.11.4. Recent Developments
  • 11.12. LetsShave
    • 11.12.1. Company Overview
    • 11.12.2. Company Revenue
    • 11.12.3. Products
    • 11.12.4. Recent Developments
  • 11.13. Kitsch
    • 11.13.1. Company Overview
    • 11.13.2. Company Revenue
    • 11.13.3. Products
    • 11.13.4. Recent Developments
  • 11.14.Carmesi
    • 11.14.1. Company Overview
    • 11.14.2. Company Revenue
    • 11.14.3. Products
    • 11.14.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies