市場調査レポート
商品コード
1267341

パーソナルケアワイプの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Personal Care Wipes Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 131 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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パーソナルケアワイプの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 131 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

パーソナルケアワイプ市場の世界需要は、2023年~2030年の調査期間においてCAGR 9.32%で、2022年の154億7,000万米ドルから2030年には315億6,000万米ドル近くの市場規模に達すると推測されています。

パーソナルケアワイプは、個人衛生のために使用されるウェットティッシュの一種です。これらは、綿、ポリエステル、レーヨンなどの材料から作られています。パーソナルケアワイプの使用は、長年にわたって増加しています。これは、洗面器と石鹸を使ったり、シャワーを浴びたりするような他の洗浄方法よりも便利だからです。また、水を使う必要がないため、水へのアクセスが限られている方にも最適です。パーソナルケアワイプは、ほとんどの食料品店や薬局で購入することができます。ベビーワイプ、女性用衛生ワイプ、抗菌ハンドワイプなど、さまざまなブランドや種類があります。

市場力学:

パーソナルケア用ウェットティッシュ市場の成長は、新興国の消費者の可処分所得の増加や生活習慣の変化などの要因によって牽引されています。これらのウェットティッシュは衛生的で便利であり、廃棄も簡単です。石鹸に使用される化学物質による副作用を避けるために、より好まれるようになってきています。また、COVID-19の大流行により、人々の衛生意識が高まり、拭き取り用品の需要が高まっています。さらに、他の洗浄方法(洗顔料、石鹸、布ナプキン)よりも効果的な代替品として、拭き取り布の使用量が増加しています。このような利点がある一方で、コストが調査期間中の市場抑制要因になる可能性があります。

本調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について説明しています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、パーソナルケア用ウェットティッシュの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。パーソナルケアワイプス業界の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション:

本セクションでは、国別・地域別の詳細なセグメントデータを提供し、各製品・サービスのターゲット層と今後のビジネスチャンスを特定します。

製品別

  • ベビーワイプ
  • フェイシャル&コスメティックワイプ
  • ハンド&ボディワイプ
  • 水に流せるワイプ
  • その他

流通チャネル別

  • スーパーマーケット&ハイパーマーケット
  • 薬局・薬店
  • eコマース
  • その他

地域別分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるパーソナルケアワイプ市場の現在および将来の需要について、地域別の展望を説明します。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測にも焦点をあてています。

また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。パーソナルケアワイプス市場の主要企業は、Edana、Diamond Wipes International Inc.、Medline Industries、The Honest Company Inc.、Procter and Gamble Co.、Edgewell Personal Care Co.、Johnson &Johnson Services Inc、Pluswipes、Rockline Industries、KCWWを含みます。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

目次

第1章 序文

  • レポート内容
    • 目的
    • 対象読者
    • USP(ユニーク・セリング・プロポジション)と提供するもの
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査の流れ
    • 市場調査手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 パーソナルケアワイプの産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界の動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析
    • 製品別市場魅力度分析
    • 流通チャネル別市場魅力度分析
    • 市場魅力度分析:地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料一覧
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • バイヤー候補のリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • 市場開拓の動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 パーソナルケアワイプの世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 過去と未来のデータ
  • 製品別分析
  • ベビーワイプ
  • フェイシャル&コスメティックワイプ
  • ハンド&ボディワイプ
  • 水に流せるワイプ
  • その他

第7章 パーソナルケアワイプの世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 過去と未来のデータ
  • 流通チャネル別分析
  • スーパーマーケット&ハイパーマーケット
  • 薬局・薬店
  • eコマース
  • その他

第8章 パーソナルケアワイプの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • 北米セグメント別売上分析
    • 北米国別売上分析
    • 米国販売分析
    • カナダの売上分析
    • メキシコの売上分析
  • 欧州の売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • 欧州のセグメント別売上分析
    • 欧州の国別売上分析
    • 英国の売上分析
    • フランスの売上分析
    • ドイツの売上分析
    • イタリアの売上分析
    • ロシア売上高分析
    • その他欧州の売上分析
  • アジア太平洋地域の売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • アジア太平洋地域のセグメント別売上分析
    • アジア太平洋地域国別売上分析
    • 中国売上高分析
    • インド売上高分析
    • 日本の売上分析
    • 韓国の売上分析
    • オーストラリア売上高分析
    • その他アジア太平洋地域売上分析
  • ラテンアメリカの売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • ラテンアメリカのセグメント別売上分析
    • ラテンアメリカの国別売上分析
    • ブラジル売上高分析
    • アルゼンチン売上高分析
    • ペルー売上高分析
    • チリの売上分析
    • その他ラテンアメリカの売上分析
  • 中東・アフリカの売上分析
    • 概要、歴史的および予測的な売上分析
    • 中東・アフリカのセグメント別売上分析
    • 中東・アフリカ国別売上分析
    • サウジアラビアの売上分析
    • UAE販売分析
    • イスラエル売上高分析
    • 南アフリカ共和国の売上分析
    • その他中東とアフリカの売上分析

第9章 パーソナルケアワイプス企業の競合情勢

  • パーソナルケアワイプス市場競争
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • M&A(合併・買収
  • 新商品発表会
  • その他の展開

第10章 企業プロファイル

  • トップ企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Edana
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Diamond Wipes International Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Medline Industries
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • The Honest Company Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Procter and Gamble Co.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Edgewell Personal Care Co.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Johnson & Johnson Services Inc
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Pluswipes
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Rockline Industries
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • KCWW
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の動向

注)企業プロファイルにおいて、財務内容や最近の開発状況などは、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Product (USD MN)
  • Baby Wipes Market Sales by Geography (USD MN)
  • Facial & Cosmetic Wipes Market Sales by Geography (USD MN)
  • Hand & Body Wipes Market Sales by Geography (USD MN)
  • Flushable Wipes Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Distribution Channel (USD MN)
  • Supermarkets & Hypermarkets Market Sales by Geography (USD MN)
  • Pharmacies & Drugstores Market Sales by Geography (USD MN)
  • E-commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Personal Care Wipes Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Personal Care Wipes Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Personal Care Wipes Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Product (USD MN)
  • Baby Wipes Market Sales by Geography (USD MN)
  • Facial & Cosmetic Wipes Market Sales by Geography (USD MN)
  • Hand & Body Wipes Market Sales by Geography (USD MN)
  • Flushable Wipes Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (USD MN)
  • Supermarkets & Hypermarkets Market Sales by Geography (USD MN)
  • Pharmacies & Drugstores Market Sales by Geography (USD MN)
  • E-commerce Market Sales by Geography (USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Top Companies Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112110143

The global demand for Personal Care Wipes Market is presumed to reach the market size of nearly USD 31.56 BN by 2030 from USD 15.47 BN in 2022 with a CAGR of 9.32% under the study period 2023 - 2030.

Personal care wipes are a type of wet wipe that is used for personal hygiene. These are made from materials such as cotton, polyester, and rayon. The use of personal care wipes has been increasing over the years. This is because they are more convenient than other cleaning methods, such as using a washcloth and soap or taking a shower. They also do not require any water to be used, which makes them ideal for people with limited access to water. Personal care wipes can be found at most grocery stores and pharmacies. They come in many different brands and types, including baby wipes, feminine hygiene wipes, and antibacterial hand wipes.

Market Dynamics:

The personal care wipes market growth is driven by factors such as increasing disposable income and changing lifestyle habits among consumers in emerging economies. These wipes are hygienic, convenient and easy to dispose of. They are being more preferred to avoid side effects from the chemicals used in soaps. Also, the COVID-19 pandemic has increased the demand for these wipes as people become more hygiene conscious. Additionally, the usage of these wipes is scaling up as they are more effective alternative to other cleaning options (facewash, soap, cloth napkin). Inspite of all the advantages, its cost might act as a market restraint during the study period.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of personal care wipes. The growth and trends of personal care wipes industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation:

This section of the personal care wipes market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product

  • Baby Wipes
  • Facial & Cosmetic Wipes
  • Hand & Body Wipes
  • Flushable Wipes
  • Others

By Distribution Channel

  • Supermarkets & Hypermarkets
  • Pharmacies & Drugstores
  • E-Commerce
  • Others

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Personal Care Wipes market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the personal care wipes market include Edana, Diamond Wipes International Inc., Medline Industries, The Honest Company Inc., Procter and Gamble Co., Edgewell Personal Care Co., Johnson & Johnson Services Inc, Pluswipes, Rockline Industries, KCWW. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . PERSONAL CARE WIPES - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL PERSONAL CARE WIPES MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 6.1 Overview by Product
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Product
  • 6.4 Baby Wipes Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Facial & Cosmetic Wipes Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Hand & Body Wipes Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.7 Flushable Wipes Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.8 Others Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL PERSONAL CARE WIPES MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1 Overview by Distribution Channel
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Distribution Channel
  • 7.4 Supermarkets & Hypermarkets Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Pharmacies & Drugstores Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 E-commerce Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.7 Others Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL PERSONAL CARE WIPES MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4. United State Sales Analysis
    • 8.3.5. Canada Sales Analysis
    • 8.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 8.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 8.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5. France Sales Analysis
    • 8.4.6. Germany Sales Analysis
    • 8.4.7. Italy Sales Analysis
    • 8.4.8. Russia Sales Analysis
    • 8.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 8.5.4. China Sales Analysis
    • 8.5.5. India Sales Analysis
    • 8.5.6. Japan Sales Analysis
    • 8.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8. Australia Sales Analysis
    • 8.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 8.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 8.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6. Peru Sales Analysis
    • 8.6.7. Chile Sales Analysis
    • 8.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Sales Analysis
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 8.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5. UAE Sales Analysis
    • 8.7.6. Israel Sales Analysis
    • 8.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE PERSONAL CARE WIPES COMPANIES

  • 9.1. Personal Care Wipes Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF PERSONAL CARE WIPES INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Edana
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Company Revenue
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Diamond Wipes International Inc.
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Company Revenue
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. Medline Industries
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Company Revenue
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. The Honest Company Inc.
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Company Revenue
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. Procter and Gamble Co.
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Company Revenue
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. Edgewell Personal Care Co.
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Company Revenue
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Johnson & Johnson Services Inc
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Company Revenue
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Pluswipes
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Company Revenue
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. Rockline Industries
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Company Revenue
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. KCWW
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Company Revenue
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies