|
市場調査レポート
商品コード
1267341
パーソナルケアワイプの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測Global Personal Care Wipes Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030 |
||||||
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。 |
パーソナルケアワイプの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 131 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
パーソナルケアワイプ市場の世界需要は、2023年~2030年の調査期間においてCAGR 9.32%で、2022年の154億7,000万米ドルから2030年には315億6,000万米ドル近くの市場規模に達すると推測されています。
パーソナルケアワイプは、個人衛生のために使用されるウェットティッシュの一種です。これらは、綿、ポリエステル、レーヨンなどの材料から作られています。パーソナルケアワイプの使用は、長年にわたって増加しています。これは、洗面器と石鹸を使ったり、シャワーを浴びたりするような他の洗浄方法よりも便利だからです。また、水を使う必要がないため、水へのアクセスが限られている方にも最適です。パーソナルケアワイプは、ほとんどの食料品店や薬局で購入することができます。ベビーワイプ、女性用衛生ワイプ、抗菌ハンドワイプなど、さまざまなブランドや種類があります。
パーソナルケア用ウェットティッシュ市場の成長は、新興国の消費者の可処分所得の増加や生活習慣の変化などの要因によって牽引されています。これらのウェットティッシュは衛生的で便利であり、廃棄も簡単です。石鹸に使用される化学物質による副作用を避けるために、より好まれるようになってきています。また、COVID-19の大流行により、人々の衛生意識が高まり、拭き取り用品の需要が高まっています。さらに、他の洗浄方法(洗顔料、石鹸、布ナプキン)よりも効果的な代替品として、拭き取り布の使用量が増加しています。このような利点がある一方で、コストが調査期間中の市場抑制要因になる可能性があります。
本調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について説明しています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、パーソナルケア用ウェットティッシュの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。パーソナルケアワイプス業界の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。
本セクションでは、国別・地域別の詳細なセグメントデータを提供し、各製品・サービスのターゲット層と今後のビジネスチャンスを特定します。
このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるパーソナルケアワイプ市場の現在および将来の需要について、地域別の展望を説明します。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測にも焦点をあてています。
また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。パーソナルケアワイプス市場の主要企業は、Edana、Diamond Wipes International Inc.、Medline Industries、The Honest Company Inc.、Procter and Gamble Co.、Edgewell Personal Care Co.、Johnson &Johnson Services Inc、Pluswipes、Rockline Industries、KCWWを含みます。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。
注)企業プロファイルにおいて、財務内容や最近の開発状況などは、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。
Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.
The global demand for Personal Care Wipes Market is presumed to reach the market size of nearly USD 31.56 BN by 2030 from USD 15.47 BN in 2022 with a CAGR of 9.32% under the study period 2023 - 2030.
Personal care wipes are a type of wet wipe that is used for personal hygiene. These are made from materials such as cotton, polyester, and rayon. The use of personal care wipes has been increasing over the years. This is because they are more convenient than other cleaning methods, such as using a washcloth and soap or taking a shower. They also do not require any water to be used, which makes them ideal for people with limited access to water. Personal care wipes can be found at most grocery stores and pharmacies. They come in many different brands and types, including baby wipes, feminine hygiene wipes, and antibacterial hand wipes.
The personal care wipes market growth is driven by factors such as increasing disposable income and changing lifestyle habits among consumers in emerging economies. These wipes are hygienic, convenient and easy to dispose of. They are being more preferred to avoid side effects from the chemicals used in soaps. Also, the COVID-19 pandemic has increased the demand for these wipes as people become more hygiene conscious. Additionally, the usage of these wipes is scaling up as they are more effective alternative to other cleaning options (facewash, soap, cloth napkin). Inspite of all the advantages, its cost might act as a market restraint during the study period.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of personal care wipes. The growth and trends of personal care wipes industry provide a holistic approach to this study.
This section of the personal care wipes market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Personal Care Wipes market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the personal care wipes market include Edana, Diamond Wipes International Inc., Medline Industries, The Honest Company Inc., Procter and Gamble Co., Edgewell Personal Care Co., Johnson & Johnson Services Inc, Pluswipes, Rockline Industries, KCWW. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies