市場調査レポート
商品コード
1236100
パーソナルケアワイプの世界市場規模調査&予測、製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Personal Care Wipes Market Size study & Forecast, by Product, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
パーソナルケアワイプの世界市場規模調査&予測、製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年02月27日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
パーソナルケアワイプの世界市場は、2021年に約112億5,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2 %以上の成長率で順調に成長すると予測されています。
利便性、清潔さ、廃棄の容易さ、消費者重視の美的感覚は、パーソナルケアワイプの主要な属性として、この分野の拡大を後押ししています。また、清潔感に対する意識の高まりも拡大の要因となっています。布や液体洗浄剤、ペーパータオルの代わりとして、より実用的な製品として使用されることが増えており、この分野の繁栄に貢献しています。
さらに、環境に配慮したオーガニックワイプの需要も高まっています。例えば、Walgreens Boots Alliance, Inc.は、2022年4月に、2022年末までに、プラスチックを含むワイプを、木質繊維や植物でできた代替品に置き換えると述べています。今後数年間、オーガニック製品の消費者の間で、この傾向はさらに高まることが予想されます。パーソナルケア用ウェットティッシュは、持ち運びが可能なため、個人の衛生状態を簡単に保つことができます。また、天然成分で作られたものが多く、環境に優しく、持続可能な商品に対する消費者の要望を満たしています。さらに、衛生、化粧品、美容など、さまざまな業界でスキンケアやパーソナルケア製品の需要が高まっています。携帯性に優れ、泡立てやすすぎが不要なため、顔や化粧品の拭き取りは消費者に役立っています。しかし、パーソナルケアワイプはコストが高いため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
パーソナルケアワイプの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他地域です。パーソナルケアワイプの北米市場は、2021年の市場シェアを独占しています。個人衛生や家庭での作業用ワイプのニーズが高まっているため。衛生用品に対する需要の高まりと、顧客の健康に対する意識の高まりにより、米国が2021年の北米市場でトップの座を占めました。さらに、この地域は多種多様な商品を入手しやすいため、さらなる拡大が促進されています。一方、アジア太平洋地域はCAGRが最も速く成長しています。この地域は新生児人口が多いため、今後数年間はその増加に拍車がかかると考えられます。例えば、東アジアフォーラム(EAF)は、2020年に中国だけで1,200万人の子供が生まれると予測しています。この地域の成長を後押しするもう一つの重要な側面は、幅広い商品を競合価格で入手できることです。
本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Personal Care Wipes Market is valued at approximately USD 11.25 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.2 % over the forecast period 2022-2029. Convenience, cleanliness, ease of disposal, and consumer-focused aesthetics are some of the key attributes of personal care wipes that are driving the expansion of the sector. The expansion is also being fueled by the increased awareness of cleanliness. The product is increasingly being used as a more practical substitute for cloth, liquid washes, and paper towels, which is helping the sector flourish.
Additionally, there has been an increase in demand for eco-friendly and organic wipes. For instance, Walgreens Boots Alliance, Inc. said in April 2022 that by the end of 2022, it would replace wipes containing plastic with replacements made of wood fibre or plants. In the upcoming years, it is anticipated that this trend among consumers of organic products would only continue to rise. Because they are portable, personal care wipes make it simple to maintain personal hygiene. Additionally, the majority of these are created using natural components, making them environmentally friendly and satisfying consumer demand for sustainable goods. Additionally, there has been an increase in demand for skin and personal care products in a number of industries, including hygiene, cosmetics, and beauty. Because they are portable and don't require lathering and rinsing, facial and cosmetic wipes help to consumers. However, the high cost of Personal Care Wipes stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Personal Care Wipes Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North American market for the personal care wipes is domination the market share in 2021. Due to the rise in the need for wipes for personal hygiene and home tasks. The U.S. held the top spot for the North American market in 2021 as a result of rising demand for hygiene goods and rising customer awareness of their health. Additionally, the region's accessibility to a wide variety of goods is fostering further expansion. Along with this, Asia-Pacific is growing with fastest CAGR. The region's large newborn population will aid in the rise during the next years. For example, the East Asia Forum (EAF) estimates that twelve million kids were born in China alone in 2020. Another important aspect fueling the region's growth is the accessibility of a broad range of goods at competitive rates.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: