表紙:新学期用品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2022年から2028年までの予測
市場調査レポート
商品コード
1166983

新学期用品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2022年から2028年までの予測

Global Back-to-school Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2022 to 2028

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 132 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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新学期用品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2022年から2028年までの予測
出版日: 2022年12月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 132 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

Value Market Researchは、今後数年間の業界の著しい成長を予見するため、世界の新学期用品の市場を深く調査しています。この調査レポートは、世界の新学期用品の市場分析、市場規模、市場シェア、成長動向、2023年から2028年までの予測などを掲載したものです。本レポートは、詳細な市場イントロダクションと、レポートの主な成長数値にハイライトを当てたエグゼクティブサマリーから始まります。続く章では、市場のバリューチェーン、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力度分析について論じています。また、COVID-19の影響分析に関する独自の章を設け、市場がパンデミックにどのように対応したかを理解していきます。

本レポートの市場力学のセクションでは、現在の市場の促進要因・抑制要因、課題・リスク、今後の機会について詳しく説明しています。このセクションは、企業の戦略担当者や新製品開発部門にとって非常に有益なものとなるでしょう。新学期用品の世界市場調査では、市場をセグメント化し、収益および/または売上高で市場規模を提供します。このデータは、地域別、後に国別に細分化されます。データは、世界中の詳細な一次インタビューや業界専門家を通じて収集されています。詳細な調査手法は、サンプルレポートでご覧いただけます。これらの市場予測は、この新学期用品市場に影響を与える現在の市場力学とともに、最新の社会的、政治的、経済的変化の影響も受けています。

新学期用品の市場レポートの次のセクションでは、市場競争力を調査し、いくつかの主要な市場プレイヤー/メーカーをプロファイルします。これらのセクションは、競合他社の製品ライン、財務、最近の市場開拓、業界トップシェアを誇る企業を理解するための情報が豊富です。

本レポートの対象国は以下の通りです。

北米:米国、カナダ、メキシコ

欧州:英国、ドイツ、フランス、イタリア、ロシア、スペイン、その他の欧州地域

アジア太平洋地域:中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他APACの諸国

ラテンアメリカ:ブラジル、アルゼンチン、ペルー、チリおよびその他のラテンアメリカ諸国

中東・アフリカ地域:サウジアラビア, UAE,イスラエル,南アフリカ

本レポートの市場セグメンテーションは以下の通りです。

製品タイプ別

バックパック

電子機器

文房具

衣料品

その他

流通チャネル別

ハイパーマーケット・スーパーマーケット

eコマース

ダラーストア

専門店

その他

目次

第1章 序文

  • 当レポートの内容
    • 目的
    • 対象読者
    • ユニークセリング・プロポジション(USP)および提供サービス
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査プロセス
    • 市場調査手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 新学期用品:産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ビジネスチャンス
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析
    • 製品タイプ別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料のリスト
    • 原材料の製造元リスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーリスト
  • 販売チャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネルの新興国市場開拓動向

第5章 COVID-19発生の影響分析

  • COVID-19の発生別影響分析
    • 生産への直接的影響
    • サプライチェーンと市場の混乱
    • 企業および金融市場への財務的影響
  • COVID-19の生産、輸入、輸出、需要別の影響分析
  • 市場COVID-19発生前/発生後
  • コロナウイルス(COVID-19)流行の影響予測
  • COVID-19:ミクロとマクロの要因分析

第6章 新学期用品の世界市場分析:製品タイプ別

  • 製品タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品タイプ別分析
  • バックパック地域別市場
  • 電子機器の地域別市場
  • 文房具の地域別市場
  • 衣料品の地域別市場
  • 靴の地域別市場
  • その他地域別市場

第7章 新学期用品の世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 実績データと予測データ
  • ディストリビューションチャネル別分析
  • ハイパーマーケット/スーパーマーケット地域別市場
  • eコマース市場:地域別内訳
  • ドルチェの地域別市場
  • スペシャリティストアの地域別市場
  • その他地域別市場

第8章 新学期用品の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米
    • 概要、過去実績と予測データ
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別データ
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 概要、過去実績と予測データ
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別データ
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域
    • 概要、過去実績と予測データ
    • アジア太平洋地域:セグメント別
    • アジア太平洋地域:国別データ
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
    • 概要、過去実績と予測データ
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別データ
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ地域
  • 中東・アフリカ地域
    • 概要、過去実績と予測データ
    • 中東・アフリカ地域:セグメント別
    • 中東・アフリカ地域:国別データ
    • サウジアラビア
    • UAE
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ地域

第9章 新学期用品:企業の競合情勢

  • 新学期用品市場の競合
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • Acco Brands
    • 企業概要
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • Faber-Castell
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • Harlequin International Group Pty Ltd.
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • ITC Limited
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Mitsubishi Pencil Co. Ltd.
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Pelikan International Corporation Berhad
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Schwan stabilo group
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Staedetler
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Wh Smith Plc
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Zebra Pen Corp.
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Other
    • 会社概要
    • 製品情報
    • 最新情報

企業プロファイルにおいて、財務内容や最近の開発状況は、入手可能な情報に基づくものであり、非公開会社の場合は掲載されていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • COVID-19 Impact Analysis by Production, Import, Export and Demand
  • Pre V/S Post COVID-19
  • Estimated Impact Of The Coronavirus (Covid-19) Epidemic
  • COVID-19: Micro and Macro Factor Analysis
  • Analysis by Product Type (USD MN)
  • Backpack Market by Geography (USD MN)
  • Electronics Market by Geography (USD MN)
  • Stationery Market by Geography (USD MN)
  • Clothing Market by Geography (USD MN)
  • Shoes Market by Geography (USD MN)
  • Others Market by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Distribution Channel (USD MN)
  • Hypermarket/Supermarket Market by Geography (USD MN)
  • E-commerce Market by Geography (USD MN)
  • Dollar Stores Market by Geography (USD MN)
  • Specialty Stores Market by Geography (USD MN)
  • Others Market by Geography (USD MN)
  • Global Back-To-School Market by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisiton

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Back-To-School Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Back-To-School Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product Type
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Product Type (USD MN)
  • Backpack Market by Geography (USD MN)
  • Electronics Market by Geography (USD MN)
  • Stationery Market by Geography (USD MN)
  • Clothing Market by Geography (USD MN)
  • Shoes Market by Geography (USD MN)
  • Others Market by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (USD MN)
  • Hypermarket/Supermarket Market by Geography (USD MN)
  • E-commerce Market by Geography (USD MN)
  • Dollar Stores Market by Geography (USD MN)
  • Specialty Stores Market by Geography (USD MN)
  • Others Market by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11216872

Value Market Research deeply researched the Global Back-to-school Market to foresee a significant growth in the industry over the upcoming years. The global back-to-school market report provides a complete industry analysis, market size, market share, growth trends, and forecasts for 2023 to 2028. The report starts with a detailed market introduction and an executive summary that highlights the report's key growth numbers. The subsequent chapters discuss the value chain of the market, Porter's Five Forces Model, and market attractiveness analysis. An exclusive chapter on COVID-19 impact analysis has been added to understand how the market has responded to the pandemic.

The market dynamics section of the report elaborates the current market drivers, restraints along with the challenges/risks and upcoming opportunities. This section can be of high interest for any company's strategists and new product development department. The global back-to-school market study segments the market and provides the market size in terms of revenue and/ or sales. This data is bifurcated by region and later by countries. The data is collected through detailed primary interviews and industry experts across the world. The detailed methodology can be seen in our sample reports. These market estimates are also influenced by the latest social, political and economic changes along with the current market dynamics that are affecting this back-to-school market.

The next sections of the back-to-school market report studies the market competitiveness and profiles some key market players/manufacturers. These sections are knowledgeable for understanding the competitor's product-line, their financials, recent developments and the top market share owners in the industry.

Countries Covered in the report are as below:

North America: United States, Canada, and Mexico

Europe: United Kingdom, Germany, France, Italy, Russia, Spain & Rest of Europe

Asia-Pacific: China, India, Japan, South Korea, Australia & Rest of APAC

Latin America: Brazil, Argentina, Peru, Chile & Rest of Latin America

Middle East and Africa: Saudi Arabia, UAE, Israel, South Africa

Market Segmentation in the report is as below-

By Product Type

Backpack

Electronics

Stationery

Clothing

Shoes

Others

By Distribution Channel

Hypermarket/Supermarket

E-Commerce

Dollar Stores

Specialty Stores

Others

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . BACK-TO-SCHOOL - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 By Product Type
    • 3.7.2 By Distribution Channel
    • 3.7.3 By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

  • 5.1. Impact Analysis of Covid-19 Outbreak
    • 5.1.1. Direct Impact on Production
    • 5.1.2. Supply Chain and Market Disruption
    • 5.1.3. Financial Impact on Firms and Financial Markets
  • 5.2. COVID-19 Impact Analysis by Production, Import, Export and Demand
  • 5.3. Market: Pre V/S Post COVID-19
  • 5.4. Estimated Impact of the Coronavirus (COVID-19) Epidemic
  • 5.5. COVID-19: Micro and Macro Factor Analysis

6 . GLOBAL BACK-TO-SCHOOL MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 6.1 Overview by Product Type
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Product Type
  • 6.4 Backpack Market by Regions
  • 6.6 Electronics Market by Regions
  • 6.5 Stationery Market by Regions
  • 6.7 Clothing Market by Regions
  • 6.8 Shoes Market by Regions
  • 6.9 Others Market by Regions

7 . GLOBAL BACK-TO-SCHOOL MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1 Overview by Distribution Channel
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Distribution Channel
  • 7.4 Hypermarket/Supermarket Market by Regions
  • 7.5 E-commerce Market by Regions
  • 7.6 Dollar Stores Market by Regions
  • 7.7 Specialty Stores Market by Regions
  • 7.8 Others Market by Regions

8 . GLOBAL BACK-TO-SCHOOL MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.3.2. North America By Segment
    • 8.3.3. North America By Country
    • 8.3.4. United State
    • 8.3.5. Canada
    • 8.3.6. Mexico
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.4.2. Europe by Segment
    • 8.4.3. Europe by Country
    • 8.4.4. United Kingdom
    • 8.4.5. France
    • 8.4.6. Germany
    • 8.4.7. Italy
    • 8.4.8. Russia
    • 8.4.9. Rest Of Europe
  • 8.5. Asia Pacific
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country
    • 8.5.4. China
    • 8.5.5. India
    • 8.5.6. Japan
    • 8.5.7. South Korea
    • 8.5.8. Australia
    • 8.5.9. Rest Of Asia Pacific
  • 8.6. Latin America
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.6.2. Latin America by Segment
    • 8.6.3. Latin America by Country
    • 8.6.4. Brazil
    • 8.6.5. Argentina
    • 8.6.6. Peru
    • 8.6.7. Chile
    • 8.6.8. Rest of Latin America
  • 8.7. Middle East & Africa
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country
    • 8.7.4. Saudi Arabia
    • 8.7.5. UAE
    • 8.7.6. Israel
    • 8.7.7. South Africa
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE BACK-TO-SCHOOL COMPANIES

  • 9.1. Back-To-School Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF BACK-TO-SCHOOL INDUSTRY

  • 10.1. Company Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Acco Brands
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Financials
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Faber-Castell
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Financials
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. Harlequin International Group Pty Ltd.
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Financials
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. ITC Limited
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Financials
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. Mitsubishi Pencil Co. Ltd.
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Financials
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. Pelikan International Corporation Berhad
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Financials
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Schwan stabilo group
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Financials
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Staedetler
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Financials
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. Wh Smith Plc
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Financials
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Zebra Pen Corp.
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Financials
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments
  • 10.13. Other
    • 10.13.1. Company Overview
    • 10.13.2. Financials
    • 10.13.3. Products
    • 10.13.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies