市場調査レポート
商品コード
1135030
大学新学期準備品(Back to College)の世界市場規模調査、製品別(衣料品・アクセサリー、家電製品、寮・アパート家具、文具用品)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028Global Back to College Market Size study, By Product (Clothing & Accessories, Electronics, Dorm/Apartment Furnishings, Stationery Supplies), By Distribution Channel (Online, Offline), and Regional Forecasts 2022-2028 |
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大学新学期準備品(Back to College)の世界市場規模調査、製品別(衣料品・アクセサリー、家電製品、寮・アパート家具、文具用品)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の大学新学期準備品(Back to College)市場は、2021年に約3,586億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.2%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
大学への入学者数の増加や高等教育への関心の高まりが、市場の拡大を後押ししています。大学への入学者数は、教育機関の拡大やその拡張、継続的なインフラ投資によってプラスの影響を受け、それが市場の成長を刺激しています。さらに、予測期間中、小売業界では変化と進歩が市場の拡大を可能にしています。全米小売業協会の報告によると、2021年の大学関連商品・用品に対する家庭の支出は、2020年に比べて1世帯あたり141.0米ドル増加しました。正常な状態を取り戻すために教育機関がオフラインでの学習を再開していることから、予測期間中、市場は健全かつ安定的に成長すると予想されます。大学用品への支出の増加は、大学院生および大学院生の入学者数の増加に伴い、業界の成長に貢献します。中等後教育はキャリアや雇用にとって非常に重要であるため、その重要性はあらゆるところで増しています。例えば、欧州高等教育圏の重要なデータでは、入学者数が一貫して増加しており、2000年から2017年の間に90.0%の増加となっています。これとともに、スマート教室の傾向の高まりが、予測期間中の市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、製品の認知度の低さが、予測期間中の世界の大学新学期準備品(Back to College)市場の成長を制限しています。
大学新学期準備品(Back to College)の世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。欧州は、製品需要の増加、若年層の人口増加、教育機関の存在などにより、市場シェアで世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋は、予測期間2022年から2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。このような要因は、学校への復帰のための製品の需要の高まりをサポートしており、予測期間にわたって市場の拡大を促進することが予測されます。さらに、この地域における市場の進歩は、地理的拡大と主要なプレーヤーの成長の存在によって可能になったオフラインおよびオンラインショッピングを含む小売業界の成長に入金されます。、アジア太平洋地域全体の大学新学期準備品(Back to College)市場のための有利な成長の見通しを生み出します。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、レポートでは、市場の将来の成長を定義する駆動要因と課題などの重要な側面についての詳細を提供します。さらに、レポートはまた、主要な選手の競争環境や製品提供の詳細な分析とともに投資する利害関係者のためのマイクロ市場で利用可能な機会を組み込むものとします。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
衣料品およびアクセサリー
エレクトロニクス
寮・アパート用家具
文房具
流通チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
市場調査「大学新学期準備品(Back to College)の世界市場」の対象読者
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Back to College Market is valued approximately USD 358.6 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.2% over the forecast period 2022-2028.
Rising college enrollment and greater interest in pursuing higher education are driving the market's expansion. College enrollments are positively impacted by expanding educational institutions, their expansion, and continued infrastructure investments, which in turn stimulate market growth. The market's expansion is additionally made possible by the changes and advancements made in the retail sector throughout the course of the forecast period. The National Retail Federation reports that families spent USD 141.0 more per household on college-related goods and supplies in 2021 than they did in 2020. As institutions reopen to offline learning in an effort to restore normalcy, the market is anticipated to grow healthily and steadily during the projected period. The rise in expenditure on college supplies helps the industry grow as graduate and post-graduate student enrollments rise. Since postsecondary education is so important for careers and employment, its significance is growing everywhere. For instance, significant data from the European Higher Education Area show that enrolment is consistently growing; between 2000 and 2017, there was a 90.0% rise. Along with this, rising trend for smart classroom is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecasted period. However, lack of awareness of the product is limiting the market growth for the Global Back to College Market over the forecasted period.
The key regions considered for the global Back to College Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing demand for products, rising young population in the region and presence of educational institutes. Whereas, Asia-Pacific is anticipated to exhibit the highest CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the increasing supports the rising demand for products for return to school and is predicted to fuel market expansion over the forecast period. Additionally, market progress in the area is credited to the growth of the retail industry, including offline and online shopping, which has been made possible by the geographic expansion and growing presence of the key players., would create lucrative growth prospects for the Back to College Market across the Asia-Pacific region.
Major market players included in this report are:
The ODP Corporation
Amazon.com, Inc.
Acco Brands Corporation
Staples Inc.
Apple Inc.
HP Inc.
Faber Castell AG
Newell Brands Inc.
ITC Ltd.
Mitsubishi Pencil Co. Ltd.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed inProductation about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Clothing & Accessories
Electronics
Dorm/Apartment Furnishings
Stationery Supplies
By Distribution Channel
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Back To College Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors