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市場調査レポート
商品コード
1135030

大学新学期準備品(Back to College)の世界市場規模調査、製品別(衣料品・アクセサリー、家電製品、寮・アパート家具、文具用品)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028

Global Back to College Market Size study, By Product (Clothing & Accessories, Electronics, Dorm/Apartment Furnishings, Stationery Supplies), By Distribution Channel (Online, Offline), and Regional Forecasts 2022-2028

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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大学新学期準備品(Back to College)の世界市場規模調査、製品別(衣料品・アクセサリー、家電製品、寮・アパート家具、文具用品)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界の大学新学期準備品(Back to College)市場は、2021年に約3,586億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.2%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

大学への入学者数の増加や高等教育への関心の高まりが、市場の拡大を後押ししています。大学への入学者数は、教育機関の拡大やその拡張、継続的なインフラ投資によってプラスの影響を受け、それが市場の成長を刺激しています。さらに、予測期間中、小売業界では変化と進歩が市場の拡大を可能にしています。全米小売業協会の報告によると、2021年の大学関連商品・用品に対する家庭の支出は、2020年に比べて1世帯あたり141.0米ドル増加しました。正常な状態を取り戻すために教育機関がオフラインでの学習を再開していることから、予測期間中、市場は健全かつ安定的に成長すると予想されます。大学用品への支出の増加は、大学院生および大学院生の入学者数の増加に伴い、業界の成長に貢献します。中等後教育はキャリアや雇用にとって非常に重要であるため、その重要性はあらゆるところで増しています。例えば、欧州高等教育圏の重要なデータでは、入学者数が一貫して増加しており、2000年から2017年の間に90.0%の増加となっています。これとともに、スマート教室の傾向の高まりが、予測期間中の市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、製品の認知度の低さが、予測期間中の世界の大学新学期準備品(Back to College)市場の成長を制限しています。

大学新学期準備品(Back to College)の世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。欧州は、製品需要の増加、若年層の人口増加、教育機関の存在などにより、市場シェアで世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋は、予測期間2022年から2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。このような要因は、学校への復帰のための製品の需要の高まりをサポートしており、予測期間にわたって市場の拡大を促進することが予測されます。さらに、この地域における市場の進歩は、地理的拡大と主要なプレーヤーの成長の存在によって可能になったオフラインおよびオンラインショッピングを含む小売業界の成長に入金されます。、アジア太平洋地域全体の大学新学期準備品(Back to College)市場のための有利な成長の見通しを生み出します。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。

  • The ODP Corporation
  • Amazon.com, Inc.
  • Acco Brands Corporation
  • Staples Inc.
  • Apple Inc.
  • HP Inc.
  • Faber Castell AG
  • Newell Brands Inc.
  • ITC Ltd.
  • Mitsubishi Pencil Co. Ltd.

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、レポートでは、市場の将来の成長を定義する駆動要因と課題などの重要な側面についての詳細を提供します。さらに、レポートはまた、主要な選手の競争環境や製品提供の詳細な分析とともに投資する利害関係者のためのマイクロ市場で利用可能な機会を組み込むものとします。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。

製品別

衣料品およびアクセサリー

エレクトロニクス

寮・アパート用家具

文房具

流通チャネル別

オンライン

オフライン

地域別

北米

米国

カナダ

欧州

英国

ドイツ

フランス

スペイン

イタリア

その他欧州

アジア太平洋地域

中国

インド

日本

オーストラリア

韓国

その他アジア太平洋

ラテンアメリカ

ブラジル

メキシコ

世界のその他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。

実績年-2018年、2019年、2020年

基準年-2021

予測期間-2022年から2028年まで

市場調査「大学新学期準備品(Back to College)の世界市場」の対象読者

主要なコンサルティング会社・アドバイザー

大企業、中堅企業、中小企業

ベンチャーキャピタル

付加価値再販業者(VAR)

サードパーティナレッジプロバイダー

投資銀行家

投資家

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界市場・セグメンテーション別市場推定・予測、2020年~2028年
    • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場:地域別、2020-2028年
    • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場:製品別、2020-2028年
    • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場:流通チャネル別、2020-2028年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場力学

  • 大学新学期準備品(Back to College)市場のインパクト分析(2020年~2028年)
    • 市場促進要因
      • 学校への入学者数の増加
      • 小売業の発展
    • 市場の課題
      • 製品認知度の低さ
    • 市場機会
      • スマート教室の動向の高まり

第4章 世界の大学新学期準備品(Back to College)市場の産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2018-2028年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

    • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
    • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場:製品別

  • 市場スナップショット
  • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場:製品別実績-ポテンシャル分析
  • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場、製品別推定・予測2018~2028年
  • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場、サブセグメント別分析
    • 衣料品とアクセサリー
    • エレクトロニクス
    • 寮/アパート用家具
    • 文房具用品

第7章 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場:流通チャネル別

  • 市場スナップショット
  • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場:流通チャネル別実績・ポテンシャル分析
  • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場、流通チャネル別推定・予測2018~2028年
  • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場、サブセグメント別分析
    • オンライン
    • オフライン

第8章 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場:地域別分析

  • 大学新学期準備品(Back to College)の世界市場:地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品の推定・予測、2018年~2028年
      • 流通チャネル推定・予測、2018年~2028年
    • カナダ
  • 欧州大学新学期準備品(Back to College)市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域の大学新学期準備品(Back to College)市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカの大学新学期準備品(Back to College)市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第9章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • The ODP Corporation
      • 主な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合)
      • 製品概要
      • 最近の開発状況
    • Amazon.com, Inc.
    • Acco Brands Corporation
    • Staples Inc.
    • Apple Inc.
    • HP Inc.
    • Faber Castell AG
    • Newell Brands Inc.
    • ITC Ltd.
    • Mitsubishi Pencil Co. Ltd.

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Back To College Market, report scope
  • TABLE 2. Global Back To College Market estimates & forecasts by Region 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Back To College Market estimates & forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Back To College Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Back To College Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Back To College Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Back To College Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Back To College Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Back To College Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Back To College Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Back To College Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Back To College Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Back To College Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Back To College Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 15. U.S. Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 18. Canada Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 21. UK Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 24. Germany Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 27. RoE Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 28. RoE Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 29. RoE Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 30. China Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 31. China Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 32. China Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 33. India Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 34. India Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 35. India Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 36. Japan Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 37. Japan Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 38. Japan Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoAPAC Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 40. RoAPAC Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 41. RoAPAC Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 42. Brazil Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 43. Brazil Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 44. Brazil Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 45. Mexico Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 46. Mexico Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 47. Mexico Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 48. RoLA Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 49. RoLA Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 50. RoLA Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 51. Row Back To College Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 52. Row Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 53. Row Back To College Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 54. List of secondary sources, used in the study of global Back To College Market
  • TABLE 55. List of primary sources, used in the study of global Back To College Market
  • TABLE 56. Years considered for the study
  • TABLE 57. Exchange rates considered

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Back To College Market, research methodology
  • FIG 2. Global Back To College Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Back To College Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Back To College Market, growth prospects 2022-2028
  • FIG 6. Global Back To College Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Back To College Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Back To College Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Back To College Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Back To College Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Back To College Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Back To College Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Back To College Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Back To College Market, regional snapshot 2018 & 2028
  • FIG 15. North America Back To College Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Back To College Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Back To College Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Back To College Market, company Market share analysis (2021)
目次

Global Back to College Market is valued approximately USD 358.6 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.2% over the forecast period 2022-2028.

Rising college enrollment and greater interest in pursuing higher education are driving the market's expansion. College enrollments are positively impacted by expanding educational institutions, their expansion, and continued infrastructure investments, which in turn stimulate market growth. The market's expansion is additionally made possible by the changes and advancements made in the retail sector throughout the course of the forecast period. The National Retail Federation reports that families spent USD 141.0 more per household on college-related goods and supplies in 2021 than they did in 2020. As institutions reopen to offline learning in an effort to restore normalcy, the market is anticipated to grow healthily and steadily during the projected period. The rise in expenditure on college supplies helps the industry grow as graduate and post-graduate student enrollments rise. Since postsecondary education is so important for careers and employment, its significance is growing everywhere. For instance, significant data from the European Higher Education Area show that enrolment is consistently growing; between 2000 and 2017, there was a 90.0% rise. Along with this, rising trend for smart classroom is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecasted period. However, lack of awareness of the product is limiting the market growth for the Global Back to College Market over the forecasted period.

The key regions considered for the global Back to College Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing demand for products, rising young population in the region and presence of educational institutes. Whereas, Asia-Pacific is anticipated to exhibit the highest CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the increasing supports the rising demand for products for return to school and is predicted to fuel market expansion over the forecast period. Additionally, market progress in the area is credited to the growth of the retail industry, including offline and online shopping, which has been made possible by the geographic expansion and growing presence of the key players., would create lucrative growth prospects for the Back to College Market across the Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:

The ODP Corporation

Amazon.com, Inc.

Acco Brands Corporation

Staples Inc.

Apple Inc.

HP Inc.

Faber Castell AG

Newell Brands Inc.

ITC Ltd.

Mitsubishi Pencil Co. Ltd.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed inProductation about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product

Clothing & Accessories

Electronics

Dorm/Apartment Furnishings

Stationery Supplies

By Distribution Channel

Online

Offline

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year - 2018, 2019, 2020

Base year - 2021

Forecast period: - 2022 to 2028

Target Audience of the Global Back To College Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors

Large, medium-sized, and small enterprises

Venture capitalists

Value-Added Resellers (VARs)

Third-party knowledge providers

Investment bankers

Investors

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.1. Global Back To College Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.2. Global Back To College Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.3. Global Back To College Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Back To College Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Back To College Market Dynamics

  • 3.1. Back To College Market Impact Analysis (2020-2028)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rising school enrolment
      • 3.1.1.2. Development of retail industry
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Lack of awareness of the product
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Growing trend of smart classroom

Chapter 4. Global Back To College Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2018-2028)
  • 4.2. PEST Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
  • 4.3. Investment Adoption Model
  • 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.5. Top investment opportunity
  • 4.6. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

    • 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
    • 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Back To College Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Back To College Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Back To College Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
  • 6.4. Back To College Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Clothing & Accessories
    • 6.4.2. Electronics
    • 6.4.3. Dorm/Apartment Furnishings
    • 6.4.4. Stationery Supplies

Chapter 7. Global Back To College Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Back To College Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Back To College Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion)
  • 7.4. Back To College Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Online
    • 7.4.2. Offline

Chapter 8. Global Back To College Market, Regional Analysis

  • 8.1. Back To College Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Back To College Market
    • 8.2.1. U.S. Back To College Market
      • 8.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028
      • 8.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028
    • 8.2.2. Canada Back To College Market
  • 8.3. Europe Back To College Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Back To College Market
    • 8.3.2. Germany Back To College Market
    • 8.3.3. France Back To College Market
    • 8.3.4. Spain Back To College Market
    • 8.3.5. Italy Back To College Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Back To College Market
  • 8.4. Asia-Pacific Back To College Market Snapshot
    • 8.4.1. China Back To College Market
    • 8.4.2. India Back To College Market
    • 8.4.3. Japan Back To College Market
    • 8.4.4. Australia Back To College Market
    • 8.4.5. South Korea Back To College Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Back To College Market
  • 8.5. Latin America Back To College Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Back To College Market
    • 8.5.2. Mexico Back To College Market
  • 8.6. Rest of The World Back To College Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. The ODP Corporation
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Amazon.com, Inc.
    • 9.2.3. Acco Brands Corporation
    • 9.2.4. Staples Inc.
    • 9.2.5. Apple Inc.
    • 9.2.6. HP Inc.
    • 9.2.7. Faber Castell AG
    • 9.2.8. Newell Brands Inc.
    • 9.2.9. ITC Ltd.
    • 9.2.10. Mitsubishi Pencil Co. Ltd.

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption