表紙:装飾入りアパレル市場:現状分析と予測(2023-2030年)
市場調査レポート
商品コード
1408707

装飾入りアパレル市場:現状分析と予測(2023-2030年)

Decorated Apparel Market: Current Analysis and Forecast (2023-2030)

出版日: | 発行: UnivDatos Market Insights Pvt Ltd | ページ情報: 英文 149 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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装飾入りアパレル市場:現状分析と予測(2023-2030年)
出版日: 2023年12月30日
発行: UnivDatos Market Insights Pvt Ltd
ページ情報: 英文 149 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
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概要

装飾入りアパレル市場は、アパレルへの刺繍、スクリーンプリント、昇華、熱転写の増加により、2023年から2030年にかけてCAGR約12%の安定した成長が見込まれています。装飾入りアパレルの需要を促進すると予想される主な要因は、個人の可処分所得の増加、スマートフォンユーザーの増加、ファッションアクセサリーをオンラインで購入する消費者の嗜好の高まり、装飾入りアパレル市場の技術開拓が業界の拡大に拍車をかけていることです。例えば、米国を拠点とする宝石のサプライヤーGem Fix Inc.は最近、様々なサイズや形の装飾品を衣服に縫い付ける装置を開発し、衣服やアクセサリーのデザイナーやメーカーがより複雑で魅力的な装飾モチーフを製作できるようにしました。

市場セグメンテーションは、用途別に男性、女性、子供に区分されます。2022年の装飾入りアパレル市場は女性セグメントが圧倒的です。Tシャツ、トップス、クルタ、ガウンなど、さまざまな製品の入手可能性と需要が、このセグメントの成長を後押ししています。また、セミフォーマルやカジュアルドレスとして人気のグラフィックTシャツの需要は、消費者の嗜好の変化による婦人服業界の製品革新の結果、増加しています。例えば、装飾が施された衣料品への需要の高まりと女性のファッション動向の変化により、2022年の市場シェアは女性用アプリケーションが42.20%で首位を占めました。

製品タイプに基づき、市場は刺繍、スクリーン印刷、昇華型、衣服への直接印刷、デジタル印刷に区分されます。スクリーン印刷が最も高いCAGRで成長すると予測されています。スクリーン印刷は、シャープで長持ちし、洗濯にも耐えるデザインができるため、人気のある印刷技術です。しかし、この方法はセットアップ料が高く、注文が大量でない場合は割高になる可能性があります。スクリーン印刷技術の発展は、手動のスクリーン印刷機から自動スクリーン印刷機への切り替えによって急がれました。最も広く使われている印刷技術のひとつがスクリーン印刷です。有名なスクリーン印刷企業には、オレゴン・スクリーン・インプレッションズやデラックス・スクリーン印刷などがあります。例えば、2023年1月、M&R Printing Equipmentは、ポラリス工業用インライン高速DTG印刷システム、および最新のCOBRA TSE 20ステーション/18色高性能自動カルーセルスクリーン印刷機を導入し、最新世代の衣服装飾技術で新たな基準を打ち立てた。

装飾入りアパレル市場の採用をよりよく理解するために、市場は北米(米国、カナダ、その他北米地域)、欧州(ドイツ、英国、フランス、スペイン、イタリア、その他欧州地域)、アジア太平洋地域(中国、日本、インド、その他アジア太平洋地域)、世界のその他の地域における世界の存在に基づいて分析されています。2020年の市場シェアはアジア太平洋が圧倒的。この地域では、中間層の可処分所得が増加するにつれて、初めて高級装飾服を購入する人の数が増加しています。顧客は、高品質な商品への要求と、ファッション動向に対するソーシャルメディアの影響力の高まりにより、装飾服により魅力を感じています。世界の他の地域と比較して、アジア太平洋地域の顧客の服装は非常に異なっています。アジア太平洋の優位性は、メーカーがこの地域に投資することを引き付ける。例えば、2019年5月、スクリーン印刷技術を使用して装飾された衣類を作成するGildanというカナダの企業は、2つの大規模な繊維施設と関連する縫製事業のためにバングラデシュの不動産を購入するために4,500万米ドルを費やす計画を明らかにしました。

目次

第1章 市場イントロダクション

  • 市場の定義
  • 主な目標
  • ステークホルダー
  • 制限事項

第2章 調査手法または前提条件

  • 調査プロセス
  • 調査手法
  • 回答者プロファイル

第3章 市場要約

第4章 エグゼクティブサマリー

第5章 COVID-19が装飾入りアパレル市場に与える影響

第6章 装飾入りアパレル市場収益 、2020-2028年

第7章 用途タイプ別の市場洞察

  • 男性
  • 女性
  • 子供

第8章 製品タイプ別の市場洞察

  • 刺繍
  • スクリーン印刷
  • 昇華型染料
  • 衣類への直接プリント
  • デジタル印刷

第9章 地域別の市場洞察

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • その他北米地域
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州地域
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他アジア太平洋地域
  • 世界のその他の地域

第10章 装飾入りアパレル市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場の課題
  • 影響分析

第11章 装飾入りアパレル市場機会

第12章 装飾入りアパレル市場動向

第13章 需要側と供給側の分析

  • 需要側分析
  • 供給側分析

第14章 バリューチェーン分析

第15章 価格分析

第16章 競合シナリオ

  • 競合情勢
  • ポーターのファイブフォース分析

第17章 企業プロファイル

  • Gildan Activewear S.R.L.
  • Fruit of Loom, Inc.
  • Downtown Custom Print wear
  • Hanes brands Inc.
  • Master Print wear
  • Delta Apparel, Inc.
  • Target Decorated Apparel
  • Advance Print wear Limited
  • Lynka
  • New England Print wear

第18章 免責事項

目次
Product Code: UMCG212519

A category of goods known as "decorated apparel" includes clothing and accessories that have been adorned with artwork, logos, or other decorations. Numerous techniques, such as printing, embroidery, applique, and embroidery, can be used to apply the decorations. Decorated clothing is a popular option for team uniforms, corporate gifts, and promotional items. The most significant driver of the decorated apparel market is consumer demand. People are more likely to buy decorated clothing as they become more aware of the options available to them for personalising their attire which surge the demand of decorated apparel among consumers.

The decorated apparel market is expected to grow at a steady rate of around CAGR of 12% from 2023 to 2030 owing to rise in embroidery, screen printing, sublimation, and heat transfer activities on apparel. The main factors anticipated to drive demand for the decorated apparel is rise in personal disposable income, an increase in the number of smartphone users, and a greater preference among consumers for purchasing fashion accessories online and technological development in decorated apparel market surge the industry's expansion. For instance, a U.S. based supplier of gemstones named Gem Fix Inc. recently created a device to sew embellishments of various sizes and shapes onto clothing, enabling designers and manufacturers of clothing and accessories to produce more intricate and intriguing decorated motifs.

Based on application type, the market is segmented into men, women and children. Women segment is the dominant for Decorated Apparel Market in 2022. The availability and demand for different products, including t-shirts, tops, kurtas, and gowns, are what's fueling the segment's growth. The demand for graphic t-shirts, which have become popular as semi-formal and casual dresses, is also increasing as a result of product innovations in the women's clothing industry due to changing consumer preferences. For instance, Due to the rising demand for decorated clothing and changing fashion trends among women, the women's application held the top spot in the market with a market share of 42.20% in 2022.

Based on product type, the market is segmented into embroidery, screen printing, dye sublimation, direct to garment printing and digital printing. Screen printing is anticipated to grow at the highest CAGR. The screen-printing process is a popular printing technique because it produces sharp, long-lasting designs that tolerate many washings. However, this approach has a high setup fee and might be pricey if orders are not placed in large quantities. The development of screen-printing technology has been hastened by the switch from manual to automatic screen-printing presses. One of the most widely used printing techniques is screen printing. Some of the well-known screen printing businesses include Oregon Screen Impressions and Deluxe Screen Printing. For Instance, in January 2023, M&R Printing Equipment introduce polaris industrial inline high-speed DTG printing system, and the brand-new COBRA TSE 20 station/18 color high performance automatic carousel screen-printing press to set a new standard with the latest generation of garment decoration technology.

For a better understanding of the market adoption of the decorated apparel market, the market is analyzed based on its worldwide presence in the countries such as North America (U.S., Canada, and the Rest of North America), Europe (Germany, U.K., France, Spain, Italy, Rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, Rest of Asia-Pacific), Rest of World. Asia Pacific dominant market share in 2020. In this region, as the middle-class population's disposable income has grown, the number of people purchasing high-end embellished clothing for the first time has risen. Customers are more attracted to decorated clothing due to their demand for high-quality goods and the growing influence of social media on fashion trends. In comparison to the rest of the globe, Asian Pacific customers dress very differently. The dominance of Asia Pacific attracts the manufacturers to invest in the region. For Instance, in May 2019, a Canadian company called Gildan that uses screen printing technology to create embellished clothing has revealed plans to spend $45.0 million to buy property in Bangladesh for two sizable textile facilities and associated sewing businesses.

Some of the major players operating in the market include: Gildan Activewear S.R.L.; Fruit of Loom, Inc.; Downtown Custom Print wear; Hanes brands Inc.; Master Print wear; Delta Apparel, Inc.; Target Decorated Apparel; Advance Print wear Limited; Lynka; New England Print wear.

TABLE OF CONTENTS

1 MARKET INTRODUCTION

  • 1.1. Market Definitions
  • 1.2. Main Objective
  • 1.3. Stakeholders
  • 1.4. Limitation

2 RESEARCH METHODOLOGY OR ASSUMPTION

  • 2.1. Research Process of the Decorated Apparel Market
  • 2.2. Research Methodology of the Decorated Apparel Market
  • 2.3. Respondent Profile

3 MARKET SYNOPSIS

4 EXECUTIVE SUMMARY

5 IMPACT OF COVID-19 ON THE DECORATED APPAREL MARKET

6 DECORATED APPAREL MARKET REVENUE (USD BN), 2020-2028F

7 MARKET INSIGHTS BY APPLICATION TYPE

  • 7.1. Men
  • 7.2. Women
  • 7.3. Children

8 MARKET INSIGHTS BY PRODUCT TYPE

  • 8.1. Embroidery
  • 8.2. Screen Printing
  • 8.3. Dye Sublimation
  • 8.4. Direct to Garment Printing
  • 8.5. Digital Printing

9 MARKET INSIGHTS BY REGION

  • 9.1. North America
    • 9.1.1. U.S.
    • 9.1.2. Canada
    • 9.1.3. Rest of North America
  • 9.2. Europe
    • 9.2.1. Germany
    • 9.2.2. U.K.
    • 9.2.3. France
    • 9.2.4. Italy
    • 9.2.5. Spain
    • 9.2.6. Rest of Europe
  • 9.3. Asia-Pacific
    • 9.3.1. China
    • 9.3.2. Japan
    • 9.3.3. India
    • 9.3.4. Rest of Asia-Pacific
  • 9.4. Rest of World

10 DECORATED APPAREL MARKET DYNAMICS

  • 10.1. Market Drivers
  • 10.2. Market Challenges
  • 10.3. Impact Analysis

11 DECORATED APPAREL MARKET OPPORTUNITIES

12 DECORATED APPAREL MARKET TRENDS

13 DEMAND AND SUPPLY-SIDE ANALYSIS

  • 13.1. Demand Side Analysis
  • 13.2. Supply Side Analysis

14 VALUE CHAIN ANALYSIS

15 PRICING ANALYSIS

16 COMPETITIVE SCENARIO

  • 16.1. Competitive Landscape
  • 16.2. Porters Fiver Forces Analysis

17 COMPANY PROFILED

  • 17.1. Gildan Activewear S.R.L.
  • 17.2. Fruit of Loom, Inc.
  • 17.3. Downtown Custom Print wear
  • 17.4. Hanes brands Inc.
  • 17.5. Master Print wear
  • 17.6. Delta Apparel, Inc.
  • 17.7. Target Decorated Apparel
  • 17.8. Advance Print wear Limited
  • 17.9. Lynka
  • 17.10. New England Print wear

18 DISCLAIMER