表紙:広報・アドボカシーソフトウェア市場:現状分析と予測(2023~2030年)
市場調査レポート
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1380494

広報・アドボカシーソフトウェア市場:現状分析と予測(2023~2030年)

Public Affairs and Advocacy Software Market: Current Analysis and Forecast (2023-2030)

出版日: | 発行: UnivDatos Market Insights Pvt Ltd | ページ情報: 英文 152 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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広報・アドボカシーソフトウェア市場:現状分析と予測(2023~2030年)
出版日: 2023年10月30日
発行: UnivDatos Market Insights Pvt Ltd
ページ情報: 英文 152 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

広報・アドボカシーソフトウェア市場は約12%の急成長が見込まれています。これは、クラウドベースの広報・アドボカシーソフトウェアのメリットである、安価な所有コスト、拡大性、導入とアップグレードの容易さ、24時間365日の可用性によるところが大きいです。広報・アドボカシーソフトウェア市場の主要企業は、競争力を維持するために、ソフトウェア開発やイノベーションなどの有機的成長戦略に注力しています。例えば、2020年10月、Blackbaud Inc.は、日々のワークロード活動を管理するのに役立つクラウドソリューションを発表しました。

市場はタイプ別にクラウドベースとオンプレミスに区分されます。クラウドベースのセグメントは、予測期間中に堅調なCAGRで成長すると予想されます。これは主に、手頃な価格や迅速な導入など、さまざまなメリットがあるためです。さらに、クラウドは初期費用が不要で、クラウド技術により柔軟性が増し、需要に応じて容易に拡大できます。さらに、クラウドに移行することで、オンプレミスのサーバーに電力や保守費用を支払う必要がなくなります。その結果、毎月のエネルギーコストが大幅に削減されます。

用途別に見ると、市場は企業、団体、非営利団体に分けられます。企業向けセグメントはかなりの市場シェアを占めており、予測期間中に大きなCAGRで成長すると予想されています。これは、企業が公共政策に影響を与え、目標を達成するために、効果的なコミュニケーションとアドボカシーの重要性を認識しているためです。広報・アドボカシーソフトウェアは、こうした企業がステークホルダーと効果的にコミュニケーションを図り、法案を追跡し、アドボカシー活動を管理するために必要なツールを提供します。さらに、政府や政治における技術の利用が増加しているため、企業は時代の先端を行き、競合を維持しようとするため、これらのツールの需要が高まっています。

業界の市場導入に関する理解を深めるため、市場は北米(米国、カナダ、その他の北米地域)、欧州(ドイツ、英国、フランス、スペイン、イタリア、その他の欧州地域)、アジア太平洋(中国、日本、インド、その他のアジア太平洋)、世界のその他の中東・アフリカにおける世界のプレゼンスに基づいて分析されています。アジア太平洋は、予測期間中に大幅な成長率で成長する可能性が高いです。キャンペーン支援者、ボランティア、寄付者をエンゲージするソフトウェアは、アジア太平洋の新興国を中心に、予測期間中にアジア太平洋市場で大きな成長を遂げると予測されています。今後数年間のアジア太平洋市場の拡大は、政治キャンペーンへの投資の増加によっても促進されると予測されます。例えば、2019年にインドで行われたLok Sabha選挙は、過去最高の約80億米ドルを費やしました。北米における著名な市場参入企業の強力なプレゼンスに続き、キャンペーン管理のための最先端ITツールの広範な使用、およびアドボカシーと意識向上キャンペーンに置かれる重要性の高まりはすべて、予測期間における同地域の市場支配に寄与しています。

目次

第1章 市場イントロダクション

  • 市場の定義
  • 主な目標
  • ステークホルダー
  • 制限事項

第2章 調査手法または前提

  • 調査プロセス
  • 調査手法
  • 回答者プロファイル

第3章 市場の主要な洞察

第4章 エグゼクティブサマリー

第5章 広報・アドボカシーソフトウェア収益、2020~2030年

第6章 タイプ別の市場洞察

  • クラウドベース
  • オンプレミス

第7章 用途別の市場洞察

  • 企業
  • 団体
  • 非営利団体

第8章 地域別の市場洞察

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • その他の北米地域
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他のアジア太平洋
  • 世界のその他の中東・アフリカ

第9章 広報・アドボカシーソフトウェア力学

  • 市場促進要因
  • 市場の課題
  • 影響分析

第10章 広報・アドボカシーソフトウェアの機会

第11章 広報・アドボカシーソフトウェアの動向

第12章 需要側と供給側の分析

  • 需要側分析
  • 供給側分析

第13章 バリューチェーン分析

第14章 価格分析

第15章 戦略的洞察

第16章 競合シナリオ

  • 競合情勢
    • ポーターのファイブフォース分析

第17章 企業プロファイル

  • Influitive
  • Blackbaud, Inc.
  • PostBeyond
  • BlueUtopia
  • Quorum Analytics, Inc.
  • OneClickPolitics, Inc.
  • Salsa Labs, Inc.
  • Capitol Impact
  • The Soft Edge, Inc
  • DDC

第18章 免責事項\

目次
Product Code: UMTI212386

Public Affairs and Advocacy Software is software that assists organizations in managing their public affairs and advocacy campaigns. Users can use it to create, send, track, and analyze communications with elected officials, media, and other stakeholders. Additionally, it enables organizations to acquire, engage, and mobilize key audiences in legislative, regulatory, and electoral spaces for issue advocacy. The market's expansion is due to consumers' increased use of social media to share their experiences with goods and services, as well as brands' growing need for worldwide direct client input. Moreover, other growing factors are the rising need to manage public relations effectively, the emergence of big data and its utilization for public affairs, and stakeholder management is becoming more important in organizational strategy.

The Public Affairs and Advocacy Software market is expected to grow at a skyrocketing rate of around 12%. This is majorly due to the benefits of cloud-based public affairs and advocacy software, such as its cheap cost of ownership, scalability, ease of deployment & upgradation, and 24/7 availability. Major Public Affairs and Advocacy Software market companies are focusing on organic growth strategies, such as software development and innovation to sustain a competitive edge. For instance, In October 2020, Blackbaud Inc. introduced a cloud solution that helps to manage daily workload activities.

Based on type the market is segmented into cloud based and on-premises. The cloud based segment is expected to grow with a robust CAGR during the forecast period. This is mainly due to its various benefits like they are affordable and Quick deployment. Additionally, Cloud requires no upfront costs and cloud technologies give you more flexibility and allow you to easily scale to meet demand. Furthermore, you no longer have to pay to power or maintain on-premise servers when you move to the cloud. Your monthly energy costs will be significantly reduced as a result.

Based on application, the market is divided into enterprises, associations, and non-profits. The enterprises segment grabbed a considerable market share, and it is expected to grow at a significant CAGR during the forecast period. This is because enterprises are recognizing the importance of effective communication and advocacy in order to influence public policy and achieve their goals. Public Affairs and Advocacy Software provides these enterprises with the tools they need to effectively communicate with stakeholders, track legislation, and manage their advocacy efforts. Additionally, the increasing use of technology in government and politics is driving the demand for these tools, as enterprises seek to stay ahead of the curve and remain competitive.

For a better understanding of the market adoption of the industry, the market is analyzed based on its worldwide presence in countries such as North America (U.S., Canada, and the Rest of North America), Europe (Germany, U.K., France, Spain, Italy, Rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, Rest of Asia-Pacific), Rest of World. Asia Pacific is likely to grow at a substantial growth rate during the forecast period. It is anticipated that the software for engaging campaign supporters, volunteers, and donors will see significant growth in the Asia-Pacific market over the forecast period, particularly in the region's emerging economies. The expansion of APAC's market in the coming years is also anticipated to be driven by an increase in investments in political campaigns. For instance, the Lok Sabha elections in India in 2019 were the most expensive ever, costing approximately USD 8 billion. Followed by the strong presence of prominent market players in North America, the widespread use of cutting-edge IT tools for campaign management, and the growing importance placed on advocacy and awareness campaigns all contribute to the region's dominance of the market over the forecast period.

Some of the major players operating in the market include: Influitive; Blackbaud, Inc.; PostBeyond; BlueUtopia; Quorum Analytics, Inc.; OneClickPolitics, Inc.; Salsa Labs, Inc.; Capitol Impact; The Soft Edge, Inc; DDC. Several M&As along with partnerships have been undertaken by these players to facilitate customers with hi-tech and innovative products/technologies.

TABLE OF CONTENTS

1 MARKET INTRODUCTION

  • 1.1. Market Definitions
  • 1.2. Main Objective
  • 1.3. Stakeholders
  • 1.4. Limitation

2 RESEARCH METHODOLOGY OR ASSUMPTION

  • 2.1. Research Process of the Public Affairs and Advocacy Software Market
  • 2.2. Research Methodology of the Public Affairs and Advocacy Software Market
  • 2.3. Respondent Profile

3 MARKET KEY INSIGHTS

4 EXECUTIVE SUMMARY

5 PUBLIC AFFAIRS AND ADVOCACY SOFTWARE REVENUE, 2020-2030F

6 MARKET INSIGHTS BY TYPE

  • 6.1. Cloud Based
  • 6.2. On-Premises

7 MARKET INSIGHTS BY APPLICATION

  • 7.1. Enterprises
  • 7.2. Associations
  • 7.3. Non-profits

8 MARKET INSIGHTS BY REGION

  • 8.1. North America
    • 8.1.1. U.S.
    • 8.1.2. Canada
    • 8.1.3. Rest of North America
  • 8.2. Europe
    • 8.2.1. Germany
    • 8.2.2. U.K.
    • 8.2.3. France
    • 8.2.4. Italy
    • 8.2.5. Spain
    • 8.2.6. Rest of Europe
  • 8.3. Asia-Pacific
    • 8.3.1. China
    • 8.3.2. Japan
    • 8.3.3. India
    • 8.3.4. Rest of Asia-Pacific
  • 8.4. Rest of World

9 PUBLIC AFFAIRS AND ADVOCACY SOFTWARE DYNAMICS

  • 9.1. Market Drivers
  • 9.2. Market Challenges
  • 9.3. Impact Analysis

10 PUBLIC AFFAIRS AND ADVOCACY SOFTWARE OPPORTUNITIES

11 PUBLIC AFFAIRS AND ADVOCACY SOFTWARE TRENDS

12 DEMAND AND SUPPLY-SIDE ANALYSIS

  • 12.1. Demand Side Analysis
  • 12.2. Supply Side Analysis

13 VALUE CHAIN ANALYSIS

14 PRICING ANALYSIS

15 STRATEGIC INSIGHTS

16 COMPETITIVE SCENARIO

  • 16.1. Competitive Landscape
    • 16.1.1. Porters Fiver Forces Analysis

17 COMPANY PROFILED

  • 17.1. Influitive
  • 17.2. Blackbaud, Inc.
  • 17.3. PostBeyond
  • 17.4. BlueUtopia
  • 17.5. Quorum Analytics, Inc.
  • 17.6. OneClickPolitics, Inc.
  • 17.7. Salsa Labs, Inc.
  • 17.8. Capitol Impact
  • 17.9. The Soft Edge, Inc
  • 17.10. DDC

18 DISCLAIMER \