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市場調査レポート
商品コード
1370828

ニアアイディスプレイ市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年、コンポーネント別、デバイスタイプ別(拡張現実、仮想現実、その他)、技術別、エンドユーザー別、地域別、競合

Near-Eye Display Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F Segmented By Component, By Device Type (Augmented Reality, Virtual Reality, Others ), By Technology, By End User, By Region and Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 170 Pages | 納期: 2~3営業日

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ニアアイディスプレイ市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年、コンポーネント別、デバイスタイプ別(拡張現実、仮想現実、その他)、技術別、エンドユーザー別、地域別、競合
出版日: 2023年10月03日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 170 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のニアアイディスプレイ市場は、企業の成長ニーズに対応するため、最新のアプリケーションでOLEDマイクロディスプレイの使用が増加していることから、予測期間中に急拡大すると予測されています。

世界的にベンダーは、仮想現実(VR)、拡大現実(AR)、ウェアラブル・コンピューティングなどの新興分野の技術を統合することで、顧客ニーズや市場要件に応えるべく、大幅な製品革新を行っています。さらに、高い業務効率とリアルタイムの状況認識を強化するため、企業はより信頼性が高く安全なソリューションを検討するようになっています。クラウド・コンピューティング、インターネット接続の強化、北米、欧州、アジア太平洋を含む複数の地域における政府による情報通信技術(ICT)支出の増加によって、産業システムにおけるデジタル技術の体系的な統合が進み、ニアアイディスプレイの機能が強化されると予想されます。その結果、予測期間中の市場成長が促進されると予想されます。

ニアアイディスプレイは、ヘッドマウントディスプレイと呼ばれることもあり、人々にバーチャル画像を提供する上で重要な役割を果たしています。クロス/エクステンデッド・リアリティ」(XR)領域では、ニアアイディスプレイは、デジタル情報を重ね合わせることによって、ユーザーを仮想環境(VR)に没入させたり、現実世界(AR)を拡大したりします。さらに、ニアアイディスプレイは頭の動きに反応し、操作やオブジェクトとのインタラクションを可能にします。それはさておき、新しく普及したニアアイディスプレイは、製造、医療、コミュニケーション、エンターテインメントなど、さまざまな市場を変えるかもしれない最先端の体験を生み出す可能性を秘めています。商業的なニアアイディスプレイの最終的なイテレーションには、超広視野(FOV)、明確な奥行きの手がかり、許容できる重量の小型フォーム・ファクターが必要です。広視野だけでなく、より良好で軽量な画像を生成するために自由形状の表面部品を使用することは有益な戦略かもしれないが、その重量と体積のために装着できないです。このシステムは、反射ミラー、球面レンズのカテゴリーに代わるくさび形の自由曲面プリズム、または勾配指数レンズを含むように拡大することができます。

市場概要
予測期間 2024~2028年
2022年の市場規模 17億7,000万米ドル
2028年の市場規模 79億8,000万米ドル
CAGR 2023~2028年 28.54%
急成長セグメント 医療
最大市場 北米

技術大手別投資の増加がニアアイディスプレイ製品の採用を後押し

デジタル革新とデジタル化の急速な進展により、Near-Eye Displayの需要が高まっています。ニアアイディスプレイは、デジタルトランスフォーメーションの導入に熱心な企業の間で人気が高まっています。世界中のメーカーが、業務を最適化し、効率を向上させるためのソリューションや方策を模索しています。技術大手は、顧客に価値を創造し提供する企業との協力やパートナーシップの形成に力を注いでいます。効果的かつ効率的な性能を提供する革新的なニアアイディスプレイ・モジュールは、メタ、アップル、マイクロソフト・コーポレーション、サムスン・グループによって開発されています。例えば、2022年2月、マイクロディスプレイ技術のリーダーであるPorotechは、世界の拡大を急ぎ、その特徴的なマイクロLED製品の大量生産を増やすために2,000万米ドルの投資を得た。XRメガネの商業化とユーザーインターフェース革新の最新波は、この投資によって加速されると思われます。さらに、複数の研究機関が、さまざまな製品や用途へのAR技術の利用を検討しています。これに伴い、市場に出回る近未来型ディスプレイの数が急増しているのは、メーカーや企業の研究開発努力が増加しているためと考えられます。したがって、ニアアイディスプレイ製品の採用を促進するための技術大手による投資の増加は、予測期間において世界のニアアイディスプレイ市場を成長させると予想されます。

最新アプリケーションにおけるOLEDマイクロディスプレイの使用の増加

OLEDの新技術は、マイクロディスプレイを活性化させる可能性のある新しいアプリケーションを有望視しています。OLEDoSマイクロディスプレイは、他のどのLCDよりも高いコントラスト、高速応答時間、軽量、広い動作温度範囲などの高度な機能により、勢いを増しています。より良い色品質と視野角の拡大により、ニアアイアプリケーションのOLEDoSマイクロディスプレイは、ニアアイシステムがディスプレイ市場で主要な役割を果たすことを妨げてきたすべての問題に対する潜在的な解決策を提供します。さらに、OLEDoSマイクロディスプレイは、ウルトラポータブルのデジタル家電や娯楽製品に新たな機会を生み出す可能性を秘めています。そのため、多くの企業がOLEDoSとLEDoS技術を製品に組み込んでいます。これらの技術は応答速度が速く、薄くて軽い製造能力があるからです。デジタル化の普及に伴い、スマートデバイスやマイクロディスプレイベースのデバイスの採用が過去数年間より増加しています。例えば、The Elecのレポートによると、サムスンや韓国のLG Display Co Ltd.などの大企業は、アップル社向けに新しいOLEDエッチング技術を開発しています。同社はこの技術を複合現実型ヘッドセットに使用する予定です。さらに、高品質のディスプレイを開発するための協力的な取り組みや自動車産業との統合が進んでおり、最新のアプリケーションへのOLEDマイクロディスプレイの採用が拡大しています。2023年5月24日、Kopinのパートナー・パートナーシップは、OLED成膜能力を改善・拡大するために成膜能力を拡大し、サプライチェーンを強化し、米国国防総省やNATOに適した複数の拠点への主権供給の継続性を確保します。サプライチェーンの二重化と冗長性は、中断の可能性を減らし、防衛関係の顧客に安心感を与えます。そのため、様々な企業がOLEDマイクロディスプレイをイメージング、プロジェクション、スマートウェアラブルなどのアプリケーションに採用し、製品効率を最適化しています。

AR/VRデバイスの需要増加が成長を促進

AR(拡大現実)とVR(仮想現実)は、高速伝送と高速処理の急速な進歩により、人間とデジタルがより深く相互作用するための次世代ディスプレイプラットフォームとして発展しています。これらの技術は、日常生活を向上させる無数のARアプリケーションへの入り口を提供する次世代スマートデバイスに応用される可能性があるため、大きな注目を集めています。ホログラフィーやリソグラフィーのような新しい技術は、AR/VRディスプレイ・システムを再構築しました。VRやARデバイスの多くは、ヘッドマウント型やアイグラス型のウェアラブルデバイスです。これらのデバイスにおいて、ディスプレイは没入感を高めるために重要です。なぜなら、ほとんどの人間は、聴覚、触覚、嗅覚、味覚などの他のモダリティに比べて、視覚モダリティの情報をより受容しやすいからです。この技術はまだ初期段階にあるため、企業はより良い顧客体験のための先進的な提案を可能にするため、自社のビジネスとの統合に多大な努力を払っています。例えば、BOE Technology Group Co., Ltd.は、バーチャルリアリティグラス、Pancake Particle/BOE Pancake Optic 250gオールインワンVRヘッドセットを発表しました。未来のオールインワンVRヘッドセットは、重さわずか250gで、厚さは従来のVRヘッドセットの1/4です。2023年2月28日、シャオミコーポレーションは、カラーマイクロOLEDスクリーン、ジェスチャーコントロール、完全没入のためのVRモードスイッチを内蔵した軽量ARメガネの発売を発表しました。さらに、VRヘッドセットには、快適なユーザー体験のために必要な小型・軽量のニアアイディスプレイが必要であるため、ニアアイディスプレイの需要が高まっています。このように、AR/VR機器に対する需要の高まりが、予測期間におけるニアアイディスプレイ市場の成長を後押ししています。

航空宇宙・防衛分野でのヘッドマウントディスプレイの利用拡大

ヘッドマウントディスプレイ(HMD)技術は、パイロットが必要とするすべての重要な情報をヘルメットのバイザーに表示することで、情報の表示方法に革命をもたらしています。これらの技術は、反応時間を大幅に改善し、負担を軽くすることで、目的を遂行する能力を劇的に向上させます。航空業界でヘッドマウントディスプレイの採用が進むにつれ、パイロットは操作能力を高めながら、ディスプレイを通して映し出されるテキスト、画像、高度などの情報を簡単に見ることができます。リアルタイムで重要なフライトやミッションの情報を外界の視界に重ねて投影することで、ユーザーに重要な状況認識(SA)を提供します。イスラエル研究所の調査によると、HMDで武装した戦闘機の作戦能力は3倍に向上しています。例えば、米国陸軍は、全地球測位システム(GPS)、無線、ニアアイディスプレイまたはヘルメット・マウント・ディスプレイ(HMD)などの電子システムの最新の進歩を、リアルタイムの状況認識を提供するために、戦闘員の身体装着機器に組み込んでいます。ヘッド・マウント・ディスプレイの近代化に伴い、多くの企業がこのニアアイディスプレイ技術を先進的なアビオニクス・システムの大半の主要ソリューションとして統合しています。F-35のような戦闘機では、最新のHMDSを使用することで、パイロットがあらゆる方向を見ることができるようになっています。このヘルメットは非常に洗練された印象的なもので、F-35のパイロットはコックピットとヘルメットの2つのディスプレイだけで飛行しています。そのため、航空宇宙・防衛分野におけるヘッドマウントディスプレイの使用拡大が、世界市場におけるニアアイディスプレイの成長に寄与しています。

企業プロファイル

Sony Group Corporation、Himax Technologies, Inc.、Kopin Corporation、eMagin Corporation、MICROOLED Technologies、BOE Technology Group Co.Ltd.、Syndiant, Inc.、JBD Xianyao Display Technology、TriLite Technologies GmbH、Texas Instruments Incorporatedなどが、世界のニアアイディスプレイ市場の成長を牽引する主要企業です。

調査範囲:

本レポートでは、世界のニアアイディスプレイ市場を以下のカテゴリに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:

ニアアイディスプレイ市場:コンポーネント別

  • イメージジェネレータ
  • オプティカルコンバイナー
  • イメージングオプティクス

ニアアイディスプレイ市場:デバイスタイプ別

  • 拡大現実(AR)
  • 仮想現実(VR)
  • その他(EVF、複合現実(MR))

ニアアイディスプレイ市場:技術別

  • TFT LCD
  • OLED
  • LCO
  • マイクロLED
  • AMOLED
  • DLP
  • レーザービーム走査方式

ニアアイディスプレイ市場:エンドユーザー別

  • 自動車
  • 航空宇宙・防衛
  • コンシューマー
  • 医療
  • その他

ニアアイディスプレイ市場:地域別

  • アジア太平洋
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • オーストラリア
  • 韓国
  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • スペイン
  • イタリア
  • 中東&アフリカ
  • イスラエル
  • カタール
  • サウジアラビア
  • アラブ首長国連邦
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • コロンビア

競合情勢

  • 企業プロファイル:世界のニアアイディスプレイ市場に参入している主要企業の詳細分析

利用可能なカスタマイズ:

  • TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。
  • 企業情報
  • 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

第1章 概要

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声

第5章 世界のニアアイディスプレイ市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • コンポーネント別(イメージジェネレーター、オプティカルコンバイナー、イメージングオプティクス)
    • デバイスタイプ別(拡大現実(AR)、仮想現実(VR)、その他(EVF、複合現実(MR)))
    • 技術別(TFT LCD、OLED、LCO、マイクロLED、AMOLED、DLP、レーザービーム走査方式)
    • エンドユーザー別(自動車、航空宇宙・防衛、コンシューマー、医療、その他)
    • 地域別
    • 企業別
  • 市場マップ

第6章 北米のニアアイディスプレイ市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • コンポーネント別
    • デバイスタイプ別
    • 技術別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 北米:国別分析
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第7章 アジア太平洋のニアアイディスプレイ市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • コンポーネント別
    • デバイスタイプ別
    • 技術別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • アジア太平洋:国別分析
    • 中国
    • 日本
    • 韓国
    • インド
    • オーストラリア

第8章 欧州のニアアイディスプレイ市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • コンポーネント別
    • デバイスタイプ別
    • 技術別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 欧州:国別分析
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン

第9章 南米のニアアイディスプレイ市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • コンポーネント別
    • デバイスタイプ別
    • 技術別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 南米:国別分析
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア

第10章 中東・アフリカのニアアイディスプレイ市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • コンポーネント別
    • デバイスタイプ別
    • 技術別
    • エンドユーザー別
    • 国別
  • 中東・アフリカ:国別分析
    • イスラエル
    • カタール
    • アラブ首長国連邦
    • サウジアラビア

第11章 市場力学

  • 促進要因
  • 課題

第12章 市場動向と発展

第13章 企業プロファイル

  • Sony Group Corporation
  • BOE Technology Group Co., Ltd.
  • TriLite Technologies GmbH
  • Himax Technologies, Inc.
  • Texas Instruments Incorporated
  • MICROOLED Technologies
  • Kopin Corporation
  • eMagin Corporation
  • JBD Xianyao Display Technology
  • Syndiant, Inc.

第14章 戦略的提言

第15章 調査会社について・免責事項

(注:企業リストはお客様のご要望に応じてカスタマイズ可能です。)

目次
Product Code: 15651

Global near-eye display (NED) market is predicted to proliferate during the forecast period due to the increasing use of OLED micro displays in latest applications by enterprises to meet the need for growing businesses. Globally, vendors are making significant product innovations by integrating technologies in emerging fields such as virtual reality (VR), augmented reality (AR), and wearable computing to cater to customer needs and market requirements. Additionally, to enhance the high operational efficiency and real-time situational awareness, enterprises are increasingly considering more reliable and secure solutions. The systematic integration of digital technologies in industrial systems carried out with cloud computing, enhanced internet connectivity, and rise in Information, Communication, & Technology (ICT) expenditure by governments in the several regions, including North America, Europe, and Asia-Pacific are expected to enhance the features of Near-Eye Display (NED). This, in turn, is expected to drive the market growth during the forecast period.

A near-eye display, sometimes referred to as a head-mounted display, has played a crucial role in delivering virtual images to people. In the "cross/extended reality" (XR) spectrum, near-eye displays immerses the user in a virtual environment (VR) or enhances the actual world (AR) by superimposing digital information. Additionally, near-eye displays react to head movement and enable manipulation and object interaction. Aside from that, newly popular near-eye displays have the potential to create cutting-edge experiences that might alter a variety of markets, including manufacturing, healthcare, communication, and entertainment. For the final iteration of the commercial near eye display an ultra-wide field of vision (FOV), clear depth cues, and a small form factor with tolerable weight are needed. Although using freeform surface components to produce not just a wide field of vision but a better and lighter image may be a beneficial strategy, their weight and volume make them unwearable. The system may be extended to include reflecting mirrors, a wedge-shaped freeform prism in place of the spherical lens category, or gradient index lenses.

The popularity of VR and AR technologies is rising, notably in gaming-related goods and events, because of the developing and expanding gaming culture among millennials and members of generation Z. To improve the experience for spectators and players, some gaming tournaments use goods utilising near-eye display technology. The increased use of VR and AR technologies in the entertainment sector to produce various forms of content will hasten the demand for and expansion of the near-eye display market over the next several years.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 1.77 Billion
Market Size 2028USD 7.98 Billion
CAGR 2023-202828.54%
Fastest Growing SegmentHealthcare
Largest MarketNorth America

Increasing Investment by Technology Giants to Boost the Adoption of Near-Eye Display (NED) Products

The current surge of digital innovation and digitalization has increased the demand for Near-Eye Display (NED) which has caused businesses to reevaluate their product specifications. Near-Eye Display (NED) is becoming increasingly popular among organizations that are eager to embrace digital transformation. Manufacturers worldwide are looking for solutions and measures to optimize their operations and improve efficiency. Technology giants are focusing their efforts on collaborating and forming partnerships with companies that create and provide value for their customers. Innovative near-eye display modules that offer effective and efficient performance are being developed by Meta, Apple, Microsoft Corporation, and the Samsung Group. For instance, on Feb 2022, Porotech, a leader in microdisplay technology, obtained a USD 20 million investment to hasten its worldwide expansion and increase mass manufacturing of its distinctive micro-LED products. The commercialization of XR glasses and the most recent wave of user interface innovation will be sped up by this investment. Additionally, several research organizations are looking into the use of AR technology for a range of products and applications. Along with this, a surge in the number of near-year display items on the market may be attributed to manufacturers and firms increased R&D efforts. Therefore, increasing investment by technology giants to boost the adoption of near-eye display (NED) products is expected to grow the global Near-Eye Display (NED) market in the forecast period.

Increasing use of OLED Microdisplays in latest applications

Emerging technologies in OLEDs are promising new applications with the potential to revitalize microdisplay. OLEDoS microdisplays are gaining momentum due to advanced features such as higher contrast, faster response time, lighter weight, and a wider operating temperature range than any other LCDs. With better color quality, and increased viewing angles, the near-eye application's OLEDoS micro-displays offer a potential solution to all the issues that have kept near-eye systems from taking a major role in the display marketplace. In addition, OLEDoS microdisplays have the potential for creating new opportunities for ultraportable digital appliances and entertainment products. Therefore, many enterprises are integrating OLEDoS and LEDoS technologies in their products as these technologies have fast response time and thin & light manufacturing capacity. With the proliferation of digitalization, the growth in the adoption of smart devices and microdisplay based devices have increased from the past years. For instance, according to the report by The Elec, large enterprise such as Samsung and South Korea's LG Display Co Ltd. are developing new OLED etching technology for Apple Inc. The company will use the technology in mixed-reality headsets. Furthermore, the growing cooperative efforts to develop high-quality display and integrating with the automotive industries are proliferating the adoption of OLED Microdisplays in latest applications. On May 24, 2023, Kopin's partner partnerships extend their deposition capabilities to improve and expand its OLED deposition capabilities, strengthening their supply chain and ensuring continuity of sovereign supply to several US Department of Defense and NATO-friendly locations. The supply chain's duplication and redundancy reduce the likelihood of interruptions and provide its defence clients with peace of mind. Therefore, various enterprises are adopting the OLED microdisplays into applications such as imaging, projection, smart wearable etc. to optimize the product efficiency.

Rising Demand for AR/VR Devices Propelling Growth

Augmented reality (AR) and virtual reality (VR) are developing as next-generation display platforms for deeper human-digital interactions as a result of the quick advancements in high-speed transmission and processing. These technologies have attracted significant attention, owing to their potential application in next-generation smart devices providing a gateway to countless AR applications that are improving daily lives. Emerging technologies like holography and lithography have reshaped the AR/VR display systems. Most VR and AR devices are head-mounted or eye-glass-type wearable devices. In these devices, displays are important for enhancing immersion, because most humans are more receptive to information in the visual modality, compared with other modalities such as auditory, tactile, olfactory, and gustatory. As the technology is still in the initial stage, enterprises are enormously trying to integrate with their businesses enabling an advance offering for better customer experience. For instance, BOE Technology Group Co., Ltd. unveiled a Virtual Reality Glasses, Pancake Particle/BOE Pancake Optic 250g All-In-One VR Headset. The all-in-one VR headset of the future weighs only 250g and is 1/4 as thick as a conventional VR headset. On 28 Feb 2023, Xiaomi corporation announced the launch of lightweight AR glasses, which have built-in color microOLED screens, gesture control, and a VR mode switch for total immersion. Moreover, VR headsets require small, lightweight near eye displays since they are necessary for a comfortable user experience, therefore the demand for the near eye display is growing. Thus, rising demand for AR/VR devices are propelling the growth of the near eye display (NED) market in the forecasting period.

Growing use of Head Mounted Display in Aerospace & Defence

Head Mounted Display (HMD) technology is revolutionizing the way information is displayed by providing pilots with all the crucial information they require on the helmet's visor. These technologies significantly improve reaction times and lighten the burden, which dramatically improves the capacity to carry out their objectives. With the growing adoption of head mounted displays in the aviation industries, pilots can easily see the information such as text, image, altitude, etc. which is projected through the display while enhancing the operational capabilities. It provides its user with significant situational awareness (SA) by projecting real-time, critical flight and mission information overlaid onto their view of the outside world. According to a study by the Israeli Research Institute, operational capacities of fighter planes armed with HMDs have increased by three times. For instance, the US Army has incorporated the latest advances in electronic systems including global positioning system (GPS), radio, and a near-eye or Helmet-Mounted Display (HMD) into the Warfighter's body-worn equipment to provide real-time situation awareness. With the modernization of head mounted displays, many enterprises are integrating this near eye display technology as a primary solution for most of the advanced avionics systems. Fighter aircraft such as the F-35, with the use of modern HMDS aids in enabling pilots to look in any direction. This helmet is so sophisticated and impressive that F-35 pilots fly with only two displays, one in their cockpit, the other on their helmet. Therefore, the growing use of head mounted display in aerospace & defense is attributed to the growth of near eye display (NED) in the global market.

Market Segmentation

The Global Near Eye Display (NED) market is segmented into component, device type, technology, end-user, and region. Based on component, the market is segmented into image generators, optical combiners, and imaging optics. Based on device type, the market is further divided into augmented reality (AR), virtual reality (VR), others further bifurcated into EVF and mixed reality (MR). Based on technology, the market is divided into TFT LCD (thin film transistor liquid-crystal display), OLEDoS (organic light-emitting diode on silicon), LCos (liquid crystal on silicon), Micro-LED (light-emitting diodes), AMOLED (active-matrix organic light-emitting diodes), DLP (digital light processing), and laser beam scanning. Based on end user, the market is segmented into automotive, aerospace & defense, consumer, healthcare, and others.

Company Profiles

Sony Group Corporation, Himax Technologies, Inc., Kopin Corporation, eMagin Corporation, MICROOLED Technologies, BOE Technology Group Co., Ltd., Syndiant, Inc., JBD Xianyao Display Technology, TriLite Technologies GmbH, Texas Instruments Incorporated are among the major players that are driving the growth of the Global Near-Eye Display (NED) Market.

Report Scope:

In this report, the global Near-Eye Display (NED) market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Near-Eye Display (NED) Market, By Component:

  • Image Generator
  • Optical Combiners
  • Imaging Optics

Near-Eye Display (NED) Market, By Device Type:

  • Augmented Reality (AR)
  • Virtual Reality (VR)
  • Others (EVF and Mixed Reality (MR))

Near-Eye Display (NED) Market, By Technology:

  • TFT LCD
  • OLEDs
  • LCOs
  • Micro-LED
  • AMOLED
  • DLP
  • Laser Beam Scanning

Near-Eye Display (NED) Market, By End User:

  • Automotive
  • Aerospace & Defense
  • Consumer
  • Healthcare
  • Others

Near-Eye Display (NED) Market, By Region:

  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Australia
  • South Korea
  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • Middle East & Africa
  • Israel
  • Qatar
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Colombia

Competitive Landscape

  • Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Near-Eye Display (NED) Market.

Available Customizations:

  • With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
  • Company Information
  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Product Overview

  • 1.1. Market Definition
  • 1.2. Scope of the Market
    • 1.2.1. Markets Covered
    • 1.2.2. Years Considered for Study
    • 1.2.3. Key Market Segmentations

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Voice of Customer

5. Global Near-Eye Display (NED) Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Component (Image Generator, Optical Combiners, Imaging Optics)
    • 5.2.2. By Device Type (Augmented Reality (AR), Virtual Reality (VR), Other (EVF and Mixed Reality (MR)))
    • 5.2.3. By Technology (TFT LCD, OLEDs, LCOs, Micro-LED, AMOLED, DLP, Laser Beam Scanning)
    • 5.2.4. By End User (Automotive, Aerospace & Defense, Consumer, Healthcare, Others)
    • 5.2.5. By Region
    • 5.2.6. By Company
  • 5.3. Market Map

6. North America Near-Eye Display (NED) Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Component
    • 6.2.2. By Device Type
    • 6.2.3. By Technology
    • 6.2.4. By End User
    • 6.2.5. By Country
  • 6.3. North America: Country Analysis
    • 6.3.1. United States Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 6.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.1.1.1. By Value
      • 6.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.1.2.1. By Component
        • 6.3.1.2.2. By Device Type
        • 6.3.1.2.3. By Technology
        • 6.3.1.2.4. By End User
    • 6.3.2. Canada Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 6.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.2.1.1. By Value
      • 6.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.2.2.1. By Component
        • 6.3.2.2.2. By Device Type
        • 6.3.2.2.3. By Technology
        • 6.3.2.2.4. By End User
    • 6.3.3. Mexico Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 6.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.3.1.1. By Value
      • 6.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.3.2.1. By Component
        • 6.3.3.2.2. By Device Type
        • 6.3.3.2.3. By Technology
        • 6.3.3.2.4. By End User

7. Asia-Pacific Near-Eye Display (NED) Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Component
    • 7.2.2. By Device Type
    • 7.2.3. By Technology
    • 7.2.4. By End User
    • 7.2.5. By Country
  • 7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 7.3.1. China Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 7.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.1.1.1. By Value
      • 7.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.1.2.1. By Component
        • 7.3.1.2.2. By Device Type
        • 7.3.1.2.3. By Technology
        • 7.3.1.2.4. By End User
    • 7.3.2. Japan Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 7.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.2.1.1. By Value
      • 7.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.2.2.1. By Component
        • 7.3.2.2.2. By Device Type
        • 7.3.2.2.3. By Technology
        • 7.3.2.2.4. By End User
    • 7.3.3. South Korea Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 7.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.3.1.1. By Value
      • 7.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.3.2.1. By Component
        • 7.3.3.2.2. By Device Type
        • 7.3.3.2.3. By Technology
        • 7.3.3.2.4. By End User
    • 7.3.4. India Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 7.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.4.1.1. By Value
      • 7.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.4.2.1. By Component
        • 7.3.4.2.2. By Device Type
        • 7.3.4.2.3. By Technology
        • 7.3.4.2.4. By End User
    • 7.3.5. Australia Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 7.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.5.1.1. By Value
      • 7.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.5.2.1. By Component
        • 7.3.5.2.2. By Device Type
        • 7.3.5.2.3. By Technology
        • 7.3.5.2.4. By End User

8. Europe Near-Eye Display (NED) Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Component
    • 8.2.2. By Device Type
    • 8.2.3. By Technology
    • 8.2.4. By End User
    • 8.2.5. By Country
  • 8.3. Europe: Country Analysis
    • 8.3.1. Germany Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 8.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.1.1.1. By Value
      • 8.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.1.2.1. By Component
        • 8.3.1.2.2. By Device Type
        • 8.3.1.2.3. By Technology
        • 8.3.1.2.4. By End User
    • 8.3.2. United Kingdom Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 8.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.2.1.1. By Value
      • 8.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.2.2.1. By Component
        • 8.3.2.2.2. By Device Type
        • 8.3.2.2.3. By Technology
        • 8.3.2.2.4. By End User
    • 8.3.3. France Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 8.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.3.1.1. By Value
      • 8.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.3.2.1. By Component
        • 8.3.3.2.2. By Device Type
        • 8.3.3.2.3. By Technology
        • 8.3.3.2.4. By End User
    • 8.3.4. Italy Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 8.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.4.1.1. By Value
      • 8.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.4.2.1. By Component
        • 8.3.4.2.2. By Device Type
        • 8.3.4.2.3. By Technology
        • 8.3.4.2.4. By End User
    • 8.3.5. Spain Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 8.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.5.1.1. By Value
      • 8.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.5.2.1. By Component
        • 8.3.5.2.2. By Device Type
        • 8.3.5.2.3. By Technology
        • 8.3.5.2.4. By End User

9. South America Near-Eye Display (NED) Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Component
    • 9.2.2. By Device Type
    • 9.2.3. By Technology
    • 9.2.4. By End User
    • 9.2.5. By Country
  • 9.3. South America: Country Analysis
    • 9.3.1. Brazil Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 9.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.1.1.1. By Value
      • 9.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.1.2.1. By Component
        • 9.3.1.2.2. By Device Type
        • 9.3.1.2.3. By Technology
        • 9.3.1.2.4. By End User
    • 9.3.2. Argentina Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 9.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.2.1.1. By Value
      • 9.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.2.2.1. By Component
        • 9.3.2.2.2. By Device Type
        • 9.3.2.2.3. By Technology
        • 9.3.2.2.4. By End User
    • 9.3.3. Colombia Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 9.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.3.1.1. By Value
      • 9.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.3.2.1. By Component
        • 9.3.3.2.2. By Device Type
        • 9.3.3.2.3. By Technology
        • 9.3.3.2.4. By End User

10. Middle East & Africa Near-Eye Display (NED) Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Component
    • 10.2.2. By Device Type
    • 10.2.3. By Technology
    • 10.2.4. By End User
    • 10.2.5. By Country
  • 10.3. Middle East & Africa: Country Analysis
    • 10.3.1. Israel Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 10.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.1.1.1. By Value
      • 10.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.1.2.1. By Component
        • 10.3.1.2.2. By Device Type
        • 10.3.1.2.3. By Technology
        • 10.3.1.2.4. By End User
    • 10.3.2. Qatar Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 10.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.2.1.1. By Value
      • 10.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.2.2.1. By Component
        • 10.3.2.2.2. By Device Type
        • 10.3.2.2.3. By Technology
        • 10.3.2.2.4. By End User
    • 10.3.3. UAE Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 10.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.3.1.1. By Value
      • 10.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.3.2.1. By Component
        • 10.3.3.2.2. By Device Type
        • 10.3.3.2.3. By Technology
        • 10.3.3.2.4. By End User
    • 10.3.4. Saudi Arabia Near-Eye Display (NED) Market Outlook
      • 10.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.4.1.1. By Value
      • 10.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.4.2.1. By Component
        • 10.3.4.2.2. By Device Type
        • 10.3.4.2.3. By Technology
        • 10.3.4.2.4. By End User

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
  • 11.2. Challenges

12. Market Trends & Developments

13. Company Profiles

  • 13.1. Sony Group Corporation
    • 13.1.1. Business Overview
    • 13.1.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.1.3. Recent Developments
    • 13.1.4. Key Personnel
    • 13.1.5. Key Product/Service Offered
  • 13.2. BOE Technology Group Co., Ltd.
    • 13.2.1. Business Overview
    • 13.2.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.2.3. Recent Developments
    • 13.2.4. Key Personnel
    • 13.2.5. Key Product/Service Offered
  • 13.3. TriLite Technologies GmbH
    • 13.3.1. Business Overview
    • 13.3.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.3.3. Recent Developments
    • 13.3.4. Key Personnel
    • 13.3.5. Key Product/Service Offered
  • 13.4. Himax Technologies, Inc.
    • 13.4.1. Business Overview
    • 13.4.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.4.3. Recent Developments
    • 13.4.4. Key Personnel
    • 13.4.5. Key Product/Service Offered
  • 13.5. Texas Instruments Incorporated
    • 13.5.1. Business Overview
    • 13.5.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.5.3. Recent Developments
    • 13.5.4. Key Personnel
    • 13.5.5. Key Product/Service Offered
  • 13.6. MICROOLED Technologies
    • 13.6.1. Business Overview
    • 13.6.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.6.3. Recent Developments
    • 13.6.4. Key Personnel
    • 13.6.5. Key Product/Service Offered
  • 13.7. Kopin Corporation
    • 13.7.1. Business Overview
    • 13.7.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.7.3. Recent Developments
    • 13.7.4. Key Personnel
    • 13.7.5. Key Product/Service Offered
  • 13.8. eMagin Corporation
    • 13.8.1. Business Overview
    • 13.8.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.8.3. Recent Developments
    • 13.8.4. Key Personnel
    • 13.8.5. Key Product/Service Offered
  • 13.9. JBD Xianyao Display Technology
    • 13.9.1. Business Overview
    • 13.9.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.9.3. Recent Developments
    • 13.9.4. Key Personnel
    • 13.9.5. Key Product/Service Offered
  • 13.10. Syndiant, Inc.
    • 13.10.1. Business Overview
    • 13.10.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.10.3. Recent Developments
    • 13.10.4. Key Personnel
    • 13.10.5. Key Product/Service Offered

14. Strategic Recommendations

15. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)