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市場調査レポート
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1370769

ワークフォースアナリティクス市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、および予測、2018年~2028年、コンポーネントタイプ別、展開タイプ別、組織規模別、最終用途産業別、地域別、競合別分析

Workforce Analytics Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028 Segmented By Component Type, By Deployment Type, By Organization Size, By End-Use Industry, By Region and Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 190 Pages | 納期: 2~3営業日

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ワークフォースアナリティクス市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、および予測、2018年~2028年、コンポーネントタイプ別、展開タイプ別、組織規模別、最終用途産業別、地域別、競合別分析
出版日: 2023年10月03日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

ワークフォースアナリティクス市場は、特に新興諸国において、より強化された人的資源管理の発展とともに複雑さを増している状況を克服するために、企業によるクラウドベースのワークフォースアナリティクスソリューションの採用が増加していることから、予測期間中に急拡大すると予測されます。

ワークフォースアナリティクスは、従業員の行動、パフォーマンス、エンゲージメントの動向やパターンを特定するのに役立ちます。これらのパターンを理解することで、企業はリソースの配分方法や従業員の生産性向上について、より適切な意思決定を行うことができます。これにより企業は、パフォーマンス、信頼性、拡大性を高めながら、離職率を減らし、効率を高め、複数の拠点にまたがるデータを管理できるようになります。

さらに、ワークフォースアナリティクスにおける人工知能(AI)と機械学習(ML)の導入が進んでいることも、世界のワークフォースアナリティクス市場の需要を高めています。複雑なシステムの損失を補うため、企業は効果的な人材管理、給与計算活動、人材管理における労働力の能力向上を提供するワークフォースアナリティクス・サービスをますます活用するようになっています。アナリティクスで実施される数多くの技術革新と製品投入により、ワークフォースアナリティクスの機能が強化されると予想されます。このことが、予測期間中の市場成長を促進すると予想されます。

労働力の管理と意思決定を強化するためにデータ分析を採用するプロセスは、ワークフォースアナリティクスとして知られています。ワークフォースアナリティクスは、ワークフォースの行動と関連要因が全体的な業績に与える影響を測定します。労働力の動向や習慣に関する洞察を収集するために、人事システム、パフォーマンス管理ツール、従業員調査など、さまざまな情報源からデータを利用します。ビジネス目標を達成するために、HRリーダーは技術とビジネス洞察を統合しており、その中でスタッフアナリティクスは不可欠な要素となっています。ワークフォースアナリティクス市場は、より多くの組織がその価値を認識するにつれ、より広まりつつあります。ワークフォースアナリティクスは、採用や人材管理、従業員の定着、従業員の経験、従業員のパフォーマンス、トレーニングと能力開発に活用されています。ワークフォースアナリティクスの主な目的は、新しい部署や役職の必要性を特定し、個々の従業員の成功確率を予測することです。

市場概要
予測期間 2024~2028年
2022年の市場規模 24億3,000万米ドル
2028年の市場規模 59億9,000万米ドル
CAGR 2023~2028年 15.27%
急成長セグメント 医療
最大市場 北米

採用充足までの時間、1人当たりの採用コスト、入社までの時間、内定承諾率、入社率、定着率、追加率、代替率などの従来の比率に加え、採用、人材配置、トレーニングと能力開発、人事、報酬、福利厚生を評価します。これらのワークフォースアナリティクスは一般的に、ワークフォースレポートの強化、KPIの評価、データ収集、ワークフォースへの透明性の提供などに使用されます。

ワークフォースアナリティクスにおけるAIと機械学習の採用拡大

技術が急速に進化し、デジタルスキルの開発が重視されるようになった結果、未来に対応できる組織は、求める人材を継続的に再定義しています。現在、従業員に関するデータは膨大な量に上る。このデータには、業績評価や人口統計学的情報からソーシャルメディアの活動や電子メールによるコミュニケーションまで、あらゆるものが含まれます。このデータを理解し、重要なパターンやつながりを見つけるために、組織はAIや機械学習の助けを必要としています。AIと機械学習の統合により、企業はワークフォースアナリティクス関連のさまざまな業務を自動化し、従業員がこなす必要のある手作業を減らしています。従業員のパフォーマンス、エンゲージメントレベル、仕事の幸福度、キャリア目標、トレーニングの必要性などに関するリアルタイム洞察は、AIに対応したシステムを使用して収集することができます。

データ主導の意思決定(DDDM)に対する組織のニーズの高まり

パフォーマンスを最適化するためのリアルタイム洞察と予測の必要性は、データ駆動型意思決定(DDDM)の要件を浮き彫りにしています。従来、人材は直感と経験に頼って意思決定を行ってきたため、バイアスがかかり、最適な結果が得られません。バイアスを克服し、戦略に沿った最良の経営判断を下すために、データ主導の意思決定を行う組織は、適切なKPIとツールを使用することで、データに基づいた検証済みの意思決定を行うことができます。しかし、アマゾン、ウォルマート、サウスウエスト航空、ネットフリックスなどの企業は、データ主導の意思決定アルゴリズムを導入し、パフォーマンスの高い従業員や潜在的な将来のリーダーを特定することで定着率を高め、より良い管理と人材の育成を可能にし、競争力を維持しています。

さらに、多くの企業が、意思決定の改善、人材管理の改善、離職率の低下、従業員エンゲージメントの向上など、多くのメリットを得るために、データ駆動型の意思決定に基づく人事分析を統合しています。このように、企業がデータ主導の意思決定(DDDM)を行う必要性が高まっていることが、世界のワークフォースアナリティクス市場を牽引しています。

クラウドベースのワークフォースアナリティクスソリューションの採用増加

人事部門にとってクラウドサービスの重要性とアクセシビリティが高まることで、企業はより少ないコストで、より迅速に、より柔軟に、より多くのことを達成できるようになります。企業はクラウドプラットフォームをより頻繁に利用することで、ITオペレーションを適応性、拡大性、俊敏性に富んだものにすることができます。クラウドベースのシステムは、運用にハードウェアインフラを必要としないため、クラウド上で新しいビジネスモデルをシームレスかつコスト効率よく実装、管理、提供するための幅広い標準を採用することで、企業に優位性をもたらします。クラウドの統合は、新たな人材の獲得、現従業員の能力向上、新たな手順や技術による人材の調整など、ビジネスの需要に応じた人事プロセスのマッチングや継続的な改善など、新たな人事機会の創出を支援しています。さらに、クラウドベースのワークフォースアナリティクスソリューションは、人事/タレント部門が変化するビジネスニーズに劇的かつ迅速に適応する機会を提供します。例えば、International Data Corporation(IDC)によると、COVID-19パンデミックの発生以降、印刷インフラ内での技術採用が変化しています。約46%の企業が、近い将来にクラウドベースの印刷と印刷管理に移行しようとしています。

さらに、2025年までに、A2000の組織の65%では、業務データが保存、管理、分析される主要な場所として、クラウドがオンプレミスのインフラに取って代わると思われます。さらに、ユーザーは一貫した従業員情報にアクセスできるようになり、人事は管理業務から解放されます。さらに、クラウドベースのコア人事ソリューションやタレントマネジメントシステムを利用することで、タレントマネジメントプログラムのすべてを網羅し、人事データの価値を最適化できるようになっています。したがって、クラウドベースのワークフォースアナリティクスソリューションの導入が増加していることが、世界市場におけるワークフォースアナリティクスの成長の要因となっています。

企業プロファイル

Automatic Data Processing Inc.、Workday Inc.、IBM Corporation、Cornerstone OnDemand Inc.、Accenture Plc、Kronos Incorporated、Oracle Corporation、SAP SE、Workforce Software, LLC、Cisco Systems Inc.などが、世界のワークフォースアナリティクス市場の成長を牽引する主要企業です。

調査範囲:

本レポートでは、ワークフォースアナリティクスの世界市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています:

ワークフォースアナリティクスの世界市場:コンポーネントタイプ別

  • ソリューション
  • 人材獲得・育成最適化サービス
  • 給与管理とモニタリング
  • サービス
  • プロフェッショナルサービス
  • マネージドサービス

ワークフォースアナリティクスの世界市場:展開タイプ別

  • クラウド
  • オンプレミス

ワークフォースアナリティクスの世界市場:組織規模別

  • 中小企業
  • 大企業

ワークフォースアナリティクスの世界市場:最終用途産業別

  • BFSI
  • 製造業
  • IT&テレコム
  • 医療
  • 小売
  • その他

ワークフォースアナリティクスの世界市場:地域別

  • アジア太平洋
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • オーストラリア
  • 韓国
  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • フランス
  • スペイン
  • イタリア
  • 中東・アフリカ
  • カタール
  • 南アフリカ
  • サウジアラビア
  • アラブ首長国連邦
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • コロンビア

競合情勢

  • 企業プロファイル:世界のワークフォースアナリティクス市場に存在する主要企業の詳細分析。

利用可能なカスタマイズ:

  • TechSci Research社は、所定の市場データを用いて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

第1章 サービス概要

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声

第5章 世界のワークフォースアナリティクス市場の展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • コンポーネントタイプ別(ソリューション、サービス)
    • 展開タイプ別(クラウド、オンプレミス)
    • 組織規模別(中小企業、大企業)
    • 最終用途産業別(BFSI、製造、IT&テレコム、医療、小売、その他)
    • 地域別
  • 企業別(2022年)
  • 市場マップ

第6章 北米のワークフォースアナリティクス市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • コンポーネントタイプ別
    • 展開タイプ別
    • 組織規模別
    • 最終用途産業別
    • 国別
  • 北米:国別分析
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第7章 アジア太平洋のワークフォースアナリティクス市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • コンポーネントタイプ別
    • 展開タイプ別
    • 組織規模別
    • 最終用途産業別
    • 国別
  • アジア太平洋:国別分析
    • 中国
    • 日本
    • 韓国
    • インド
    • オーストラリア

第8章 欧州のワークフォースアナリティクス市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • コンポーネントタイプ別
    • 展開タイプ別
    • 組織規模別
    • 最終用途産業別
    • 国別
  • 欧州:国別分析
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン

第9章 南米のワークフォースアナリティクス市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • コンポーネントタイプ別
    • 展開タイプ別
    • 組織規模別
    • 最終用途産業別
    • 国別
  • 南米:国別分析
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア

第10章 中東・アフリカのワークフォースアナリティクス市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • コンポーネントタイプ別
    • 展開タイプ別
    • 組織規模別
    • 最終用途産業別
    • 国別
  • 中東・アフリカ:国別分析
    • カタール
    • 南アフリカ
    • アラブ首長国連邦
    • サウジアラビア

第11章 市場力学

  • 促進要因
  • 課題

第12章 市場動向と発展

第13章 企業プロファイル

  • Automatic Data Processing Inc.
  • Workday Inc.
  • IBM Corporation
  • Cornerstone OnDemand Inc.
  • Accenture Plc
  • Kronos Incorporated
  • Oracle Corporation
  • SAP SE
  • Workforce Software LLC
  • Cisco Systems Inc.

第14章 戦略的提言

第15章 調査会社について・免責事項

(注:企業リストはお客様のご要望に応じてカスタマイズ可能です。)

目次
Product Code: 3676

Workforce analytics market is predicted to proliferate during the forecast period due to the increasing adoption of cloud-based workforce analytics solutions, especially in developing countries by enterprises to overcome the growing complexity along with the development of more enhanced human resource management. Workforce analytics can help organizations identify trends and patterns in employee behaviour, performance, and engagement. By understanding these patterns, organizations can make better decisions about how to allocate resources and improve employee productivity. It allows businesses to reduce turnover, increase efficiency and manage data spread across several sites while enhancing performance, dependability, and scalability.

Additionally, the increasing uptake of Artificial Intelligence (AI) and Machine Learning (ML) in workforce analytics is increasing the demand for the global workforce analytics market. In an effort to compensate for the losses in complexity systems, businesses are increasingly utilizing workforce analytics services to provide effective talent management, payroll activities, and increasing workforce capability in people management. Numerous innovations and product launches carried out in analytics are expected to enhance the features of workforce analytics. This, in turn, is expected to drive market growth during the forecast period.

The process of employing data analysis to enhance workforce management and decision-making is known as workforce analytics. The practice measures the impact of workforce behavior and related factors on overall business performance. In order to gather insights on workforce trends and habits, it uses data from a variety of sources, including HR systems, performance management tools, and employee surveys. To achieve business goals, HR leaders are integrating technology and business insights in which staff analytics plays an essential component. The workforce analytics market is becoming more widespread as more organizations recognize its value. Workforce analytics is utilized for recruitment and talent management, employee retention, employee experience, employee performance, and training and development. The main purposes of workforce analytics are to identify the need for new departments and positions and predict the probability of an individual employee's success.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 2.43 Billion
Market Size 2028USD 5.99 Billion
CAGR 2023-202815.27%
Fastest Growing SegmentHealthcare
Largest MarketNorth America

In addition to conventional ratios such as time to fill, cost per hire, time to start, offer acceptance rate, accession rate, retention rate, add rate, and replacement rate, it evaluates hiring, staffing, training and development, personnel, compensation, and benefits. These workforce analytics are generally used in enhancing workforce reporting, evaluating KPIs, collecting data, providing transparency to the workforce, etc.

Increasing Adoption of AI and Machine Learning in Workforce Analytics

Future-ready organizations are continuously redefining the talent they seek as a result of quickly evolving technology and an increased emphasis on developing digital skills. Nowadays, there are enormous amounts of data available on employees. This data includes everything from performance reviews and demographic information to social media activity and email communications. To understand this data and find significant patterns and links, organizations require the aid of AI and machine learning. The integration of AI and machine learning are aiding enterprises to automate a variety of workforce analytics-related operations and reducing the number of manual tasks that employees need to complete. Real-time insights regarding employee performance, engagement levels, work happiness, career goals, training requirements, and other topics may be gathered using systems that are AI-enabled.

Moreover, AI algorithms are even capable of forecasting results for hiring, learning and development, and staff retention. For instance, a recent study by the World Economic Forum projects that by 2025, 75 million jobs worldwide will be automated by AI. Moreover, according to IBM Global AI Adoption Index 2022, in 35% of cases, enterprises reported employing AI in their operations, while 42% said they are investigating it in other cases. The advancement in technologies is aiding in replacing and upgrading workforce analytics enabling the enhancement of manual systems, and constantly balancing the overall management between employees and employers to maintain workforce stability. Therefore, the increasing adoption of AI and machine learning in workforce analytics is propelling the growth of the global workforce analytics market in the forecast period.

Growing need for Organizations to make Data-driven Decision Making (DDDM)

The need for real-time insights and predictions to optimize performance has highlighted the requirement for Data-driven Decision Making (DDDM). Traditionally human resources have relied on intuition and experience while making decisions, which has led to biases and suboptimal outcomes. To overcome the biases and make the best managerial rulings that are aligned with their strategies, data-driven decision-making organizations can use data to make informed and verified decisions by using the right KPIs and tools. However, companies, such as Amazon, Walmart, Southwest Airlines, and Netflix, are implementing data-driven decision-making algorithms to increase retention rates by identifying high-performing employees and potential future leaders, enabling them to manage better and develop their talent and stay competitive.

Moreover, many enterprises are integrating data-driven based decision-making HR analytics for numerous benefits such as improved decision-making, better talent management, reduced turnover, enhanced employee engagement, etc. Thus, the growing need for organizations to make Data-driven Decision Making (DDDM) is driving the global workforce analytics market.

Increasing Adoption of Cloud-Based Workforce Analytics Solutions

Cloud services growing importance and accessibility for the HR function gives businesses the possibility to accomplish more with less, faster, more affordably, and with more flexibility. Businesses can use cloud platforms more frequently to make their IT operations adaptable, scalable, and agile as the globe transitions to a hybrid future. As cloud-based systems do not require hardware infrastructure to operate, it provides an edge to enterprises to adopt a wide range of standards for seamlessly and cost-effectively implementing, managing, and delivering new business models on the cloud. The integration of the cloud is assisting in the creation of new HR opportunities for matching and continually improving HR processes in accordance with business demands by luring in new talent, enhancing the abilities of present employees, and coordinating personnel with new procedures and technology. In addition, cloud-based workforce analytics solutions provide the opportunity for HR/Talent functions to adapt to changing business needs dramatically and quickly. For instance, according to International Data Corporation (IDC), technology adoption within the print infrastructure has changed since the onset of the COVID-19 pandemic. Around 46% of businesses are seeking to move to cloud-based printing and print management in the near future.

Additionally, by 2025, the cloud will replace on-premises infrastructure as the principal place where operational data is stored, managed, and analyzed for 65% of A2000 organizations. Furthermore, the users can access consistent employee information that are freeing HR from administrative tasks. Moreover, organizations can now embrace the complete range of talent management programs and optimize the value of HR data to cloud-based core HR solutions and talent management systems. Therefore, the increasing uptake of cloud-based workforce analytics solutions is attributed to the growth of workforce analytics in the global market.

Market Segmentation

The global workforce analytics market is segmented by component type, deployment type, organization size, and end-use industry. Based on component type, the market is segmented into Solutions and Services. The solution segment is further bifurcated into talent acquisition and development optimization services and payroll and monitoring. The service segment is divided into professional services and managed services. Based on deployment type, the market is bifurcated into Cloud and On-premises. Based on organization size, the market is segmented into small- and medium-sized enterprises and large enterprises. Based on the end-use industry, the market is segmented into BFSI, manufacturing, IT & Telecom, healthcare, retail, and others. The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and the Middle East & Africa.

Company Profiles

Automatic Data Processing Inc., Workday Inc., IBM Corporation, Cornerstone OnDemand Inc., Accenture Plc, Kronos Incorporated, Oracle Corporation, SAP SE, Workforce Software, LLC, and Cisco Systems Inc. are among the major players that are driving the growth of the global workforce analytics market.

Report Scope:

In this report, the global workforce analytics market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Global Workforce Analytics Market, By Component Type:

  • Solutions
  • Talent Acquisition and Development Optimization Services
  • Pay Roll and Monitoring
  • Services
  • Professional Services
  • Managed Services

Global Workforce Analytics Market, By Deployment Type:

  • Cloud
  • On-premises

Global Workforce Analytics Market, By Organization Size:

  • Small- and Medium-Sized Enterprises
  • Large Enterprises

Global Workforce Analytics Market, By End-User Industry:

  • BFSI
  • Manufacturing
  • IT & Telecom
  • Healthcare
  • Retail
  • Other

Global Workforce Analytics Market, By Region:

  • Asia-Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • Australia
  • South Korea
  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • Middle East & Africa
  • Qatar
  • South Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Colombia

Competitive Landscape

  • Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global workforce analytics market.

Available Customizations:

  • With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Service Overview

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Voice of Customer

5. Global Workforce Analytics Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Component Type (Solutions and Services)
      • 5.2.1.1. By Solutions (Talent Acquisition and Development Optimization Services and Pay Roll and Monitoring)
      • 5.2.1.2. By Services (Professional Services and Managed Services)
    • 5.2.2. By Deployment Type (Cloud and On-premises)
    • 5.2.3. By Organization Size (Small- and Medium-Sized Enterprises and Large Enterprises)
    • 5.2.4. By End-User Industry (BFSI, Manufacturing, IT & Telecom, Healthcare, and Retail and Others)
    • 5.2.5. By Region
  • 5.3. By Company (2022)
  • 5.4. Market Map

6. North America Workforce Analytics Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Component Type
      • 6.2.1.1. By Solutions
      • 6.2.1.2. By Services
    • 6.2.2. By Deployment Type
    • 6.2.3. By Organization Size
    • 6.2.4. By End-User Industry
    • 6.2.5. By Country
  • 6.3. North America: Country Analysis
    • 6.3.1. United States Workforce Analytics Market Outlook
      • 6.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.1.1.1. By Value
      • 6.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.1.2.1. By Component Type
        • 6.3.1.2.1.1. By Solutions
        • 6.3.1.2.1.2. By Services
        • 6.3.1.2.2. By Deployment Type
        • 6.3.1.2.3. By Organization Size
        • 6.3.1.2.4. By End-User Industry
    • 6.3.2. Canada Workforce Analytics Market Outlook
      • 6.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.2.1.1. By Value
      • 6.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.2.2.1. By Component Type
        • 6.3.2.2.1.1. By Solutions
        • 6.3.2.2.1.2. By Services
        • 6.3.2.2.2. By Deployment Type
        • 6.3.2.2.3. By Organization Size
        • 6.3.2.2.4. By End-User Industry
    • 6.3.3. Mexico Workforce Analytics Market Outlook
      • 6.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.3.3.1.1. By Value
      • 6.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.3.3.2.1. By Component Type
        • 6.3.3.2.1.1. By Solutions
        • 6.3.3.2.1.2. By Services
        • 6.3.3.2.2. By Deployment Type
        • 6.3.3.2.3. By Organization Size
        • 6.3.3.2.4. By End-User Industry

7. Asia-Pacific Workforce Analytics Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Component Type
      • 7.2.1.1. By Solutions
      • 7.2.1.2. By Services
    • 7.2.2. By Deployment Type
    • 7.2.3. By Organization Size
    • 7.2.4. By End-User Industry
    • 7.2.5. By Country
  • 7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 7.3.1. China Workforce Analytics Market Outlook
      • 7.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.1.1.1. By Value
      • 7.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.1.2.1. By Component Type
        • 7.3.1.2.1.1. By Solutions
        • 7.3.1.2.1.2. By Services
        • 7.3.1.2.2. By Deployment Type
        • 7.3.1.2.3. By Organization Size
        • 7.3.1.2.4. By End-User Industry
    • 7.3.2. Japan Workforce Analytics Market Outlook
      • 7.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.2.1.1. By Value
      • 7.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.2.2.1. By Component Type
        • 7.3.2.2.1.1. By Solutions
        • 7.3.2.2.1.2. By Services
        • 7.3.2.2.2. By Deployment Type
        • 7.3.2.2.3. By Organization Size
        • 7.3.2.2.4. By End-User Industry
    • 7.3.3. South Korea Workforce Analytics Market Outlook
      • 7.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.3.1.1. By Value
      • 7.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.3.2.1. By Component Type
        • 7.3.3.2.1.1. By Solutions
        • 7.3.3.2.1.2. By Services
        • 7.3.3.2.2. By Deployment Type
        • 7.3.3.2.3. By Organization Size
        • 7.3.3.2.4. By End-User Industry
    • 7.3.4. India Workforce Analytics Market Outlook
      • 7.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.4.1.1. By Value
      • 7.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.4.2.1. By Component Type
        • 7.3.4.2.1.1. By Solutions
        • 7.3.4.2.1.2. By Services
        • 7.3.4.2.2. By Deployment Type
        • 7.3.4.2.3. By Organization Size
        • 7.3.4.2.4. By End-User Industry
    • 7.3.5. Australia Workforce Analytics Market Outlook
      • 7.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.5.1.1. By Value
      • 7.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.5.2.1. By Component Type
        • 7.3.5.2.1.1. By Solutions
        • 7.3.5.2.1.2. By Services
        • 7.3.5.2.2. By Deployment Type
        • 7.3.5.2.3. By Organization Size
        • 7.3.5.2.4. By End-User Industry

8. Europe Workforce Analytics Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Component Type
      • 8.2.1.1. By Solutions
      • 8.2.1.2. By Services
    • 8.2.2. By Deployment Type
    • 8.2.3. By Organization Size
    • 8.2.4. By End-User Industry
    • 8.2.5. By Country
  • 8.3. Europe: Country Analysis
    • 8.3.1. Germany Workforce Analytics Market Outlook
      • 8.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.1.1.1. By Value
      • 8.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.1.2.1. By Component Type
        • 8.3.1.2.1.1. By Solutions
        • 8.3.1.2.1.2. By Services
        • 8.3.1.2.2. By Deployment Type
        • 8.3.1.2.3. By Organization Size
        • 8.3.1.2.4. By End-User Industry
    • 8.3.2. United Kingdom Workforce Analytics Market Outlook
      • 8.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.2.1.1. By Value
      • 8.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.2.2.1. By Component Type
        • 8.3.2.2.1.1. By Solutions
        • 8.3.2.2.1.2. By Services
        • 8.3.2.2.2. By Deployment Type
        • 8.3.2.2.3. By Organization Size
        • 8.3.2.2.4. By End-User Industry
    • 8.3.3. France Workforce Analytics Market Outlook
      • 8.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.3.1.1. By Value
      • 8.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.3.2.1. By Component Type
        • 8.3.3.2.1.1. By Solutions
        • 8.3.3.2.1.2. By Services
        • 8.3.3.2.2. By Deployment Type
        • 8.3.3.2.3. By Organization Size
        • 8.3.3.2.4. By End-User Industry
    • 8.3.4. Italy Workforce Analytics Market Outlook
      • 8.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.4.1.1. By Value
      • 8.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.4.2.1. By Component Type
        • 8.3.4.2.1.1. By Solutions
        • 8.3.4.2.1.2. By Services
        • 8.3.4.2.2. By Deployment Type
        • 8.3.4.2.3. By Organization Size
        • 8.3.4.2.4. By End-User Industry
    • 8.3.5. Spain Workforce Analytics Market Outlook
      • 8.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.5.1.1. By Value
      • 8.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.5.2.1. By Component Type
        • 8.3.5.2.1.1. By Solutions
        • 8.3.5.2.1.2. By Services
        • 8.3.5.2.2. By Deployment Type
        • 8.3.5.2.3. By Organization Size
        • 8.3.5.2.4. By End-User Industry

9. South America Workforce Analytics Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Component Type
      • 9.2.1.1. By Solutions
      • 9.2.1.2. By Services
    • 9.2.2. By Deployment Type
    • 9.2.3. By Organization Size
    • 9.2.4. By End-User Industry
    • 9.2.5. By Country
  • 9.3. South America: Country Analysis
    • 9.3.1. Brazil Workforce Analytics Market Outlook
      • 9.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.1.1.1. By Value
      • 9.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.1.2.1. By Component Type
        • 9.3.1.2.1.1. By Solutions
        • 9.3.1.2.1.2. By Services
        • 9.3.1.2.2. By Deployment Type
        • 9.3.1.2.3. By Organization Size
        • 9.3.1.2.4. By End-User Industry
    • 9.3.2. Argentina Workforce Analytics Market Outlook
      • 9.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.2.1.1. By Value
      • 9.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.2.2.1. By Component Type
        • 9.3.2.2.1.1. By Solutions
        • 9.3.2.2.1.2. By Services
        • 9.3.2.2.2. By Deployment Type
        • 9.3.2.2.3. By Organization Size
        • 9.3.2.2.4. By End-User Industry
    • 9.3.3. Colombia Workforce Analytics Market Outlook
      • 9.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.3.1.1. By Value
      • 9.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.3.2.1. By Component Type
        • 9.3.3.2.1.1. By Solutions
        • 9.3.3.2.1.2. By Services
        • 9.3.3.2.2. By Deployment Type
        • 9.3.3.2.3. By Organization Size
        • 9.3.3.2.4. By End-User Industry

10. Middle East & Africa Workforce Analytics Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Component Type
      • 10.2.1.1. By Solutions
      • 10.2.1.2. By Services
    • 10.2.2. By Deployment Type
    • 10.2.3. By Organization Size
    • 10.2.4. By End-User Industry
    • 10.2.5. By Country
  • 10.3. Middle East & Africa: Country Analysis
    • 10.3.1. Qatar Workforce Analytics Market Outlook
      • 10.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.1.1.1. By Value
      • 10.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.1.2.1. By Component Type
        • 10.3.1.2.1.1. By Solutions
        • 10.3.1.2.1.2. By Services
        • 10.3.1.2.2. By Deployment Type
        • 10.3.1.2.3. By Organization Size
        • 10.3.1.2.4. By End-User Industry
    • 10.3.2. South Africa Workforce Analytics Market Outlook
      • 10.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.2.1.1. By Value
      • 10.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.2.2.1. By Component Type
        • 10.3.2.2.1.1. By Solutions
        • 10.3.2.2.1.2. By Services
        • 10.3.2.2.2. By Deployment Type
        • 10.3.2.2.3. By Organization Size
        • 10.3.2.2.4. By End-User Industry
    • 10.3.3. UAE Workforce Analytics Market Outlook
      • 10.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.3.1.1. By Value
      • 10.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.3.2.1. By Component Type
        • 10.3.3.2.1.1. By Solutions
        • 10.3.3.2.1.2. By Services
        • 10.3.3.2.2. By Deployment Type
        • 10.3.3.2.3. By Organization Size
        • 10.3.3.2.4. By End-User Industry
    • 10.3.4. Saudi Arabia Workforce Analytics Market Outlook
      • 10.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.4.1.1. By Value
      • 10.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.4.2.1. By Component Type
        • 10.3.4.2.1.1. By Solutions
        • 10.3.4.2.1.2. By Services
        • 10.3.4.2.2. By Deployment Type
        • 10.3.4.2.3. By Organization Size
        • 10.3.4.2.4. By End-User Industry

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
  • 11.2. Challenges

12. Market Trends & Developments

13. Company Profiles

  • 13.1. Automatic Data Processing Inc.
    • 13.1.1. Business Overview
    • 13.1.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.1.3. Recent Developments
    • 13.1.4. Key Personnel
    • 13.1.5. Key Product/Service Offered
  • 13.2. Workday Inc.
    • 13.2.1. Business Overview
    • 13.2.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.2.3. Recent Developments
    • 13.2.4. Key Personnel
    • 13.2.5. Key Product/Service Offered
  • 13.3. IBM Corporation
    • 13.3.1. Business Overview
    • 13.3.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.3.3. Recent Developments
    • 13.3.4. Key Personnel
    • 13.3.5. Key Product/Service Offered
  • 13.4. Cornerstone OnDemand Inc.
    • 13.4.1. Business Overview
    • 13.4.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.4.3. Recent Developments
    • 13.4.4. Key Personnel
    • 13.4.5. Key Product/Service Offered
  • 13.5. Accenture Plc
    • 13.5.1. Business Overview
    • 13.5.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.5.3. Recent Developments
    • 13.5.4. Key Personnel
    • 13.5.5. Key Product/Service Offered
  • 13.6. Kronos Incorporated
    • 13.6.1. Business Overview
    • 13.6.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.6.3. Recent Developments
    • 13.6.4. Key Personnel
    • 13.6.5. Key Product/Service Offered
  • 13.7. Oracle Corporation
    • 13.7.1. Business Overview
    • 13.7.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.7.3. Recent Developments
    • 13.7.4. Key Personnel
    • 13.7.5. Key Product/Service Offered
  • 13.8. SAP SE
    • 13.8.1. Business Overview
    • 13.8.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.8.3. Recent Developments
    • 13.8.4. Key Personnel
    • 13.8.5. Key Product/Service Offered
  • 13.9. Workforce Software LLC
    • 13.9.1. Business Overview
    • 13.9.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.9.3. Recent Developments
    • 13.9.4. Key Personnel
    • 13.9.5. Key Product/Service Offered
  • 13.10. Cisco Systems Inc.
    • 13.10.1. Business Overview
    • 13.10.2. Key Revenue (If Available)
    • 13.10.3. Recent Developments
    • 13.10.4. Key Personnel
    • 13.10.5. Key Product/Service Offered

14. Strategic Recommendations

15. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)