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市場調査レポート
商品コード
1355244

飲用ヨーグルト市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年

Drinkable Yogurt Market- Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028F Segmented By Product Type, By Flavor, By Packaging (Bottles, Tetra Packs and Others), By Distribution Channel, By Region, By Company

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 185 Pages | 納期: 2~3営業日

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飲用ヨーグルト市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018~2028年
出版日: 2023年09月05日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 185 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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概要

世界の飲用ヨーグルト市場規模は、菜食主義者の増加に伴う植物性ヨーグルト飲用のイントロダクションの増加や、健康的で栄養価の高い飲用に関する消費者の意識の高まりにより、予測期間中に成長すると予測されます。

世界の飲用ヨーグルト市場スコープ

飲用ヨーグルトは液体状のヨーグルトです。カルシウム、タンパク質、ビタミン、カリウム、マグネシウムを含むため、免疫系や消化器系を高めるなど、飲用ヨーグルトには様々な健康効果があります。

市場概要
予測期間 2024~2028年
2022年の市場規模 391億2,000万米ドル
2028年の市場規模 512億6,000万米ドル
CAGR 2023~2028年 4.6%
急成長セグメント 非乳製品ベース
最大市場 アジア太平洋

世界の飲用市場は、乳製品ベースのヨーグルト飲用と非乳製品ベースのヨーグルト飲用の2種類に区分されます。乳製品ベースのヨーグルト飲用は、タンパク質が豊富で、人の免疫系強化に役立つアミノ酸を含む牛乳を使用して作られます。非乳製品ベースのヨーグルト飲用は、大豆、ココナッツ、オーツ麦、カシューナッツなどの植物性原料を使用して作られます。

世界の飲用ヨーグルト市場概要

世界の飲用ヨーグルト市場は、より健康的で便利な飲用への需要の高まりと、プロバイオティクスの人気の高まりにより、予測期間中に成長すると予想されます。また、幅広いフレーバーが入手可能であることや、外出先でのスナックや食事の代替としての飲用ヨーグルトの利便性も、市場の成長に寄与しています。さらに、幅広いフレーバーが入手可能であることも、市場の成長を促進する主な要因の1つです。消費者は、好みの味を選べる多様なフレーバーに魅力を感じています。ストロベリー、ブルーベリー、ピーチといった伝統的なフレーバーは依然として人気が高いが、マンゴー、パッションフルーツ、ライチといったエキゾチックでユニークなフレーバーへの需要も高まっています。また、消費者の嗜好の違いに対応するため、チョコレートやコーヒーなど、より斬新なフレーバーを導入する企業もあります。

さらに、地域別では、アジア太平洋が、健康的な食生活の重要性に関する消費者の意識の高まりと、同地域における製品の入手可能性の上昇により、予測期間中、市場で大きなシェアを占めています。また、同地域ではヘルシーなスナックや飲用に対する消費者の需要が急増しているため、メーカー各社は革新的で幅広い種類の飲用を製造するようになっています。アジア太平洋で最も急成長している市場は中国とインドで、これは乳製品をベースとした製品の需要が大きく、オンラインショッピングの利用が増加しているためです。

世界の飲用ヨーグルト市場促進要因

健康志向の消費者の間でプロバイオティクス食品と健康的な間食食品に対する需要が高まっていることが、予測期間中の世界の飲用ヨーグルト市場を牽引する主な要因です。さらに、オメガ3、コラーゲン、アロエベラ、植物ステロールを強化した飲用ヨーグルトなど、新しい風味の機能性製品の発売も世界市場を押し上げています。例えば、2022年には「アクティビア」ブランドから、免疫系を強化する亜鉛、ビタミンC、ビタミンD(1日当たり20%(DV))を配合した「アクティビア+マルチベネフィット・プロバイオティクス・ヨーグルトドリンク」が新発売されました。同社は、ストロベリー、ピーチ、ラズベリーなど、豊富なフレーバーのヨーグルトドリンクを提供しています。

ヨーグルト飲用は、カルシウム、ビタミン、リン、マグネシウム、カリウムなどのミネラルを多量に含み、栄養価の高い健康飲用と考えられています。したがって、ヨーグルト飲用は、過剰な炭水化物を含まず、体に必要な量のタンパク質を含むため、減量やタンパク質摂取に効果的な栄養飲用と考えられています。

同時に、消費者の需要に応えるために無脂肪ヨーグルト飲用のイントロダクションがメーカー各社によって市場に導入されつつあることも、予測期間中の世界の飲用ヨーグルト飲用市場の成長を後押ししています。例えば、Marigold社は、フィットネスフリークの消費者向けに、脂肪分0%のストロベリー風味の無脂肪飲用ヨーグルトを提供しています。これはヨーグルトの酸味と爽やかなフルーツジュースを組み合わせたもので、保存料を含まないヘルシーなドリンクです。したがって、これらすべての要因が予測期間中の世界の飲用ヨーグルト市場の成長を促進しています。

世界の飲用ヨーグルト市場の動向

世界の飲用ヨーグルト市場の主な動向は、多様なフレーバーの人気の高まり、乳製品の入手可能性の急増、ヨーグルトの利点に対する意識の高まり、乳製品を含まない製品(植物性製品としても知られる)の入手可能性です。植物性飲用のイントロダクションは、動物虐待に対する消費者の意識の高まりと菜食主義者の人口増加により拡大しています。例えば、2021年に英国で発行された週刊誌および有料オンラインサービスである「The Grocer」の調査によると、英国の消費者の約42%が乳製品の摂取量を減らし、約15%が食生活から乳製品を完全に排除し、20%が植物由来の製品を好んで購入すると回答しています。

この動向に対応し、消費者の要求を満たすために、メーカーは乳製品を含まない飲用ヨーグルトを市場に提供しています。例えば、Califia Farms社は、100億個の活性プロバイオティックコロニー形成単位(CFU)を配合した乳製品不使用のヨーグルト飲用を提供しており、消化器系と免疫系を改善し、処理します。これらのヨーグルトドリンクは、ストロベリー、スーパーベリー、マンゴー、無糖プレーンの4種類のフレーバーがあります。したがって、市場各社による乳製品不使用のヨーグルト飲用のイントロダクションが、予測期間中の世界の飲用ヨーグルト市場の成長を牽引しています。

世界の飲用ヨーグルト市場の課題

ヨーグルト飲用の製造に使用される様々な保存料や添加物は、世界の飲用ヨーグルト市場の成長を阻害する可能性があります。これらの保存料や添加物は、製品の味や香りを強化したり、免疫疾患のリスクを高める可能性のある安定性を高めるために使用されます。さらに、企業間の競争が激しいことも、予測期間中の世界の飲用ヨーグルト市場の成長を妨げます。

世界の飲用ヨーグルト市場の機会

消費者の間で菜食主義や乳製品不使用製品の動向が高まっているため、世界の飲用ヨーグルト市場で競合優位に立つために、乳製品不使用のヨーグルト飲用を製造するメーカーに大きな機会を提供しています。例えば、ビーガン協会が2021年に実施した調査によると、COVID-19の発生以来、英国人の4人に1人が動物性食品の摂取を減らし、約12%が乳製品と卵の摂取を減らしました。そのため、消費者によるビーガン食の採用が増加しており、世界の飲用ヨーグルト市場の成長を牽引しています。

さらに、世界中で乳糖不耐症の人が増えているため、無乳糖ヨーグルトの需要が高まっていることも、予測期間中の世界の飲用ヨーグルト市場の成長を促進しています。ボストン小児病院によると、米国では約3,000万人から5,000万人が乳糖不耐症です。従って、無乳糖ヨーグルトの需要の増加は、消費者の要求を満たすために無乳糖ヨーグルト飲用を製造する企業に大きな機会を提供します。

企業プロファイル

Danone S.A.、Nestle S.A.、General Mills Inc.、Chobani Global Holdings, LLC、株式会社明治ホールディングス、Lactalis Group、Benecol Limited、Arla Foods amba、Archway Food Group(Pillars Drinkable Yogurt)、Morinaga Nutritional Foods, Inc.などが、予測期間中の世界の飲用ヨーグルト市場における市場参入企業です。

市場セグメンテーション

製品タイプ別:飲用ヨーグルト市場

  • 乳製品ベース
  • 非乳製品ベース

飲用ヨーグルト市場:フレーバー別

  • フレーバー
  • 非フレーバー

飲用ヨーグルト市場:パッケージ別

  • ボトル
  • テトラパック
  • その他

飲用ヨーグルト市場:流通チャネル別

  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • 百貨店
  • オンライン
  • 非小売

飲用ヨーグルト市場、地域別

  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 北米
  • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • フランス
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • 南アフリカ
    • トルコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア

競合情勢

企業プロファイル:世界の飲用ヨーグルト市場に参入している主要企業の詳細分析

利用可能なカスタマイズ:

TechSci Research社は、所定の市場データを用いて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートでは以下のカスタマイズが可能です。

企業情報

  • 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 顧客の声分析(B2Cモデル分析)

  • 回答者の属性
    • 性別
    • 年齢別
    • 職業別
  • ブランド認知度
  • 購入決定要因
  • 購入後に直面する課題

第5章 世界の飲用ヨーグルト市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 製品タイプ別(乳製品ベース、非乳製品ベース)
    • フレーバー別(フレーバー、ノンフレーバー)
    • パッケージ別(ボトル、テトラパック、その他(缶、パウチ))
    • 流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、百貨店、オンライン、非小売)
    • 地域別
    • 上位5社別、その他(2022年)
  • 世界の飲用ヨーグルトマッピングと機会評価
    • 製品タイプ別
    • フレーバー別
    • パッケージ別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第6章 アジア太平洋の飲用ヨーグルト市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • フレーバー別
    • パッケージ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第7章 北米の飲用ヨーグルト市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • フレーバー別
    • パッケージ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第8章 欧州の飲用ヨーグルト市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • フレーバー別
    • パッケージ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 中東・アフリカの飲用ヨーグルト市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • フレーバー別
    • パッケージ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 南米の飲用ヨーグルト市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェア・予測
    • 製品タイプ別
    • フレーバー別
    • パッケージ別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第11章 市場力学

  • 促進要因
    • プロバイオティクスと健康食品に対する消費者の意識の高まり
    • 買収・合併の増加
    • 製品発売の増加
  • 課題
    • 企業間の競合の激化
    • 製造工程で使用される保存料

第12章 世界の飲用ヨーグルト市場へのCOVID-19の影響

  • 影響評価モデル
    • 影響を受ける主要セグメント
    • 影響を受ける主要地域
    • 影響を受ける主要国
    • 影響を受ける主要流通チャネル

第13章 市場動向と発展

  • 乳製品不使用ヨーグルト飲用の人気上昇
  • 消費者の乳糖不耐症の増加
  • 栄養価の高い飲用としての消費者の人気の高まり
  • フレーバーヨーグルト飲用の需要急増
  • オンラインショッピングの人気の高まり

第14章 ポーターのファイブ・フォース・モデル

  • 競争企業間の敵対関係
  • 買い手の交渉力
  • 供給企業の交渉力
  • 新規参入業者の脅威
  • 代替品の脅威

第15章 SWOT分析

  • 強み
  • 弱み
  • 機会
  • 脅威

第16章 競合情勢

  • Danone S.A.
  • Nestle S.A.
  • General Mills Inc.
  • Chobani Global Holdings, LLC
  • Meiji Holdings Co., Ltd.
  • Lactalis Group
  • Benecol Limited
  • Arla Foods amba
  • Archway Food Group(Pillars Drinkable Yogurt)
  • Morinaga Nutritional Foods, Inc.

第17章 戦略的提言/アクションプラン

  • ターゲット地域と国
  • ターゲット製品タイプ
  • ターゲット流通チャネル

第18章 調査会社・免責事項

(注:企業リストは、クライアントの要件に基づいてカスタマイズすることができます)

目次
Product Code: 15071

Global drinkable yogurt's market size is anticipated to grow during the forecast period due to rising introduction of plant-based yogurt drinks with the growing number of vegans and increasing consumer awareness regarding healthy & nutritious drinks.

Global Drinkable Yogurt Market Scope

Drinkable yogurt is a liquid form of yogurt. There are various health benefits of drinkable yogurt such as boosting immune system and digestive system because it contains calcium, protein, vitamins, potassium, and magnesium.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 39.12 Billion
Market Size 2028USD 51.26 Billion
CAGR 2023-20284.6%
Fastest Growing SegmentNon-Dairy Based
Largest MarketAsia Pacific

The global drinkable market is segmented into two types: dairy-based yogurt drinks and non-dairy based yogurt drinks. The dairy-based yogurt drinks are made with the use of milk that are rich in protein and contain amino acids which help to strengthen a person's immune system. Non-dairy based yogurt drinks are made with the use of plant-based ingredients such as soy, coconut, oats, and cashews.

Global Drinkable Yogurt Market Overview

The global drinkable yogurt market is anticipated to grow during the forecast period due to the increasing demand for healthier and convenient beverages, as well as the rising popularity of probiotics. The availability of a wide range of flavors, and the convenience of drinkable yogurt as an on-the-go snack or meal replacement, are also contributing to the market's growth. Moreover, the availability of a wide range of flavors is one of the key factors driving the market's growth. Consumers are attracted to the variety of flavors available, which allow them to choose their preferred taste. Traditional flavors such as strawberry, blueberry, and peach remain popular choices, but there is also a growing demand for more exotic and unique flavors such as mango, passion fruit, and lychee. Some companies are also introducing more innovative flavors, such as chocolate and coffee, to cater to different consumer preferences.

Furthermore, in terms of regions, Asia Pacific has a significant share in the market during the forecast period due to growing consumer awareness regarding importance of healthy diet and rising product availability in the region. Also, manufacturers have been encouraged to innovate and produce a wide range of drinks in the region, owing to surging consumers' demand for healthy snacks and beverages. The fastest-growing markets within Asia-Pacific are China and India, owing to significant demand of dairy based products and rising use of online shopping.

Global Drinkable Yogurt Market Drivers

The growing demand for probiotic foods and healthy snacking food items among health-conscious consumers is the key factor driving the global drinkable yogurt market during the forecast period. Moreover, the global market has also been boosted by launches of functional products with new flavors, such as drinkable yogurt that has been fortified with omega 3, collagen, aloe vera, plant sterols. For instance, in the year 2022, the brand "Activia" launched the new "Activia+ Multi-Benefit Probiotic Yogurt Drink", which contains zinc, vitamin C, and vitamin D (20% Daily Value (DV)) to strengthen the immune system. The company offers yogurt drink in wide varieties of flavors such as strawberry, peach, and raspberry.

Yogurt drinks are considered to be a healthy drink that contains significant amounts of calcium, vitamins, and minerals such as phosphorus, magnesium, and potassium which also makes the yogurt drink, nutritious Therefore, yogurt drinks are considered to be an effective nutritional drink for weight loss and for protein because they include essential amounts of protein for the body without having excessive carbohydrates.

Simultaneously, increasing introduction of fat-free yogurt drink by the manufacturers in the market to cater the demand of the consumers, also drives the global drinkable yogurt drink market growth during the forecast period. For instance, Marigold offers fat-free drinkable yogurt in strawberry flavor with 0% fat for fitness freak consumers. It combines the sourness of yogurt with refreshing fruit juice to produce a healthy drink that doesn't include any preservatives. Therefore, all these factors are driving the global drinkable yogurt market growth during the forecast period.

Global Drinkable Yogurt Market Trends

Major trends in global drinkable yogurt drink market are rising popularity of variety of flavors, surging availability of dairy products, rising awareness for benefits of yogurts, and availability of dairy-free products (which is also known as plant-based products). The introduction of plant-based drinks is growing due to increasing consumer awareness regarding animal cruelty and rising vegan population. For instance, according to the survey of "The Grocer" which is the weekly magazine and paid online service in the UK in 2021, around 42% of UK consumers had reduced the dairy consumption, around 15% had fully eliminated the dairy products from their diet, and 20% stated that they prefer buying more plant-based products.

In order to cater to this trend and fulfil the requirements of the consumers, manufacturers are providing dairy-free drinkable yogurt in the market. For instance, Califia Farms offers dairy-free yogurt drinks that are made with 10 billion active probiotic Colony Forming Units (CFU) to improve and process digestive and immune system. These yogurt drinks are available in four flavors such as Strawberry, Super Berry, Mango, and Unsweetened Plain. Therefore, the introduction of dairy-free yogurt drinks by the companies in the market is driving the global drinkable yogurt market growth during the forecast period.

Global Drinkable Yogurt Market Challenges

Various preservatives or additives used in the manufacturing of yogurt drinks may impede the growth of global drinkable yogurt market. These preservatives or additives are used to enhance the flavor and aroma of the product or make them more consistent which can increases the risk of immune diseases. Furthermore, high competition among the companies also hinders the growth of the global drinkable yogurt market during the forecast period.

Global Drinkable Yogurt Market Opportunities

Increasing trend of veganism & dairy-free products among the consumers, provides great opportunities to the manufacturers to produce dairy free yogurt drink in order to have a competitive edge in the global drinkable yogurt market. For instance, according to a survey conducted by The Vegan Society in 2021, 1 in 4 Brits had reduced their intake of animal-based products since the COVID-19 outbreak began, and around 12% had reduced their consumption of dairy and eggs. Therefore, rising adoption of vegan diets by the consumers is driving the global drinkable yogurt market growth.

Furthermore, rising demand of lactose-free yogurts due to increasing number of lactose intolerant people around the world, also fuels the global drinkable yogurt market growth during the forecast period. According to Boston Children's Hospital, around 30 to 50 million people are lactose intolerant in the United States. Therefore, growing demand of lactose free yogurt provides a great opportunity for companies to manufacture lactose-free yogurt drink in order to fulfil the requirements of the consumers.

Company Profiles

Danone S.A., Nestle S.A., General Mills Inc., Chobani Global Holdings, LLC, Meiji Holdings Co., Ltd., Lactalis Group, Benecol Limited, Arla Foods amba, Archway Food Group (Pillars Drinkable Yogurt), Morinaga Nutritional Foods, Inc., etc. are the market players in the global drinkable yogurt market during the forecast period.

Market Segmentation:

The global drinkable yogurt market is segmented into product type, flavor, packaging, distribution channel, and region. Based on product type, the market is segmented into dairy-based and non-dairy based. Based on the flavor, the market is segmented into flavored and non-flavored. Based on packaging, the market is segmented into bottles, tetra packs, and others (cans, pouches). Based on the distribution channel, the market is segmented into supermarkets/hypermarkets, convenience stores, departmental stores, online and non-retail. The market analysis also studies regional segmentation to devise regional market segmentation.

Report Scope:

In this report, the global drinkable yogurt market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Drinkable Yogurt Market, By Product Type:

  • Dairy Based
  • Non-Dairy Based

Drinkable Yogurt Market, By Flavor:

  • Flavored
  • Non-Flavored

Drinkable Yogurt Market, By Packaging:

  • Bottles
  • Tetra Packs
  • Others

Drinkable Yogurt Market, By Distribution Channel:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Convenience Stores
  • Departmental Stores
  • Online
  • Non-Retail

Drinkable Yogurt Market, By Region:

  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
    • North America
  • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • France
    • United Kingdom
    • Italy
    • Spain
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • South Africa
    • Turkey
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global drinkable yogurt market.

Available Customizations:

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Product Overview
  • 1.2. Key Highlights of the Report
  • 1.3. Market Coverage
  • 1.4. Market Segments Covered
  • 1.5. Research Tenure Considered

2. Research Methodology

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Baseline Methodology
  • 2.3. Key Industry Partners
  • 2.4. Major Association and Secondary Sources
  • 2.5. Forecasting Methodology
  • 2.6. Data Triangulation & Validation
  • 2.7. Assumptions and Limitations

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Overview
  • 3.2. Market Forecast
  • 3.3. Key Regions
  • 3.4. Key Segments

4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)

  • 4.1. Respondent Demographics
    • 4.1.1. By Gender
    • 4.1.2. By Age
    • 4.1.3. By Occupation
  • 4.2. Brand Awareness
  • 4.3. Factors Influencing Purchase Decision
  • 4.4. Challenges Faced After Purchase

5. Global Drinkable Yogurt Market Outlook

  • 5.1. Market Size & Forecast
    • 5.1.1. By Value
  • 5.2. Market Share & Forecast
    • 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Dairy Based and Non-Dairy Based)
    • 5.2.2. By Flavor Market Share Analysis (Flavored and Non-Flavored)
    • 5.2.3. By Packaging Market Share Analysis (Bottles, Tetra Packs and Others (Cans, Pouches))
    • 5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Departmental Stores, Online, and Non-Retail)
    • 5.2.5. By Regional Market Share Analysis
      • 5.2.5.1. Asia-Pacific Market Share Analysis
      • 5.2.5.2. North America Market Share Analysis
      • 5.2.5.3. Europe Market Share Analysis
      • 5.2.5.4. Middle East & Africa Market Share Analysis
      • 5.2.5.5. South America Market Share Analysis
    • 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
  • 5.3. Global Drinkable Yogurt Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.2. By Flavor Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.3. By Packaging Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.4. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
    • 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment

6. Asia-Pacific Drinkable Yogurt Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 6.2.2. By Flavor Market Share Analysis
    • 6.2.3. By Packaging Market Share Analysis
    • 6.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 6.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 6.2.5.1. China Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 6.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.5.1.1.1. By Value
        • 6.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.5.1.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 6.2.5.1.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 6.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.5.2. India Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 6.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.5.2.1.1. By Value
        • 6.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.5.2.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 6.2.5.2.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 6.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.5.3. Japan Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 6.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.5.3.1.1. By Value
        • 6.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.5.3.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 6.2.5.3.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 6.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.5.4. South Korea Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 6.2.5.4.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.5.4.1.1. By Value
        • 6.2.5.4.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.5.4.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 6.2.5.4.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 6.2.5.4.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 6.2.5.5. Australia Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 6.2.5.5.1. Market Size & Forecast
        • 6.2.5.5.1.1. By Value
        • 6.2.5.5.2. Market Share & Forecast
        • 6.2.5.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 6.2.5.5.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 6.2.5.5.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 6.2.5.5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

7. North America Drinkable Yogurt Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 7.2.2. By Flavor Market Share Analysis
    • 7.2.3. By Packaging Market Share Analysis
    • 7.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 7.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 7.2.5.1. United States Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 7.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.5.1.1.1. By Value
        • 7.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.5.1.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 7.2.5.1.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 7.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.5.2. Canada Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 7.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.5.2.1.1. By Value
        • 7.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.5.2.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 7.2.5.2.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 7.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 7.2.5.3. Mexico Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 7.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.2.5.3.1.1. By Value
        • 7.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 7.2.5.3.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 7.2.5.3.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 7.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

8. Europe Drinkable Yogurt Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 8.2.2. By Flavor Market Share Analysis
    • 8.2.3. By Packaging Market Share Analysis
    • 8.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 8.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 8.2.5.1. Germany Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 8.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.1.1.1. By Value
        • 8.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.1.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 8.2.5.1.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 8.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.5.2. France Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 8.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.2.1.1. By Value
        • 8.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.2.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 8.2.5.2.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 8.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.5.3. United Kingdom Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 8.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.3.1.1. By Value
        • 8.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.3.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 8.2.5.3.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 8.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.5.4. Italy Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 8.2.5.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.4.1.1. By Value
        • 8.2.5.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.4.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 8.2.5.4.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 8.2.5.4.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 8.2.5.5. Spain Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 8.2.5.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.2.5.5.1.1. By Value
        • 8.2.5.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.2.5.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 8.2.5.5.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 8.2.5.5.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 8.2.5.5.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

9. Middle East & Africa Drinkable Yogurt Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 9.2.2. By Flavor Market Share Analysis
    • 9.2.3. By Packaging Market Share Analysis
    • 9.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 9.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 9.2.5.1. Saudi Arabia Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 9.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.5.1.1.1. By Value
        • 9.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.5.1.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 9.2.5.1.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 9.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.5.2. UAE Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 9.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.5.2.1.1. By Value
        • 9.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.5.2.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 9.2.5.2.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 9.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.5.3. South Africa Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 9.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.5.3.1.1. By Value
        • 9.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.5.3.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 9.2.5.3.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 9.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 9.2.5.4. Turkey Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 9.2.5.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.2.5.4.1.1. By Value
        • 9.2.5.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.2.5.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 9.2.5.4.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 9.2.5.4.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 9.2.5.4.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

10. South America Drinkable Yogurt Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis
    • 10.2.2. By Flavor Market Share Analysis
    • 10.2.3. By Packaging Market Share Analysis
    • 10.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
    • 10.2.5. By Country Market Share Analysis
      • 10.2.5.1. Brazil Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 10.2.5.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.5.1.1.1. By Value
        • 10.2.5.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.5.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.5.1.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 10.2.5.1.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 10.2.5.1.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.5.2. Colombia Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 10.2.5.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.5.2.1.1. By Value
        • 10.2.5.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.5.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.5.2.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 10.2.5.2.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 10.2.5.2.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis
      • 10.2.5.3. Argentina Drinkable Yogurt Market Outlook
        • 10.2.5.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.2.5.3.1.1. By Value
        • 10.2.5.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.2.5.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
        • 10.2.5.3.2.2. By Flavor Market Share Analysis
        • 10.2.5.3.2.3. By Packaging Market Share Analysis
        • 10.2.5.3.2.4. By Distribution Channel Market Share Analysis

11. Market Dynamics

  • 11.1. Drivers
    • 11.1.1. Rising consumer awareness regarding probiotic & healthy food
    • 11.1.2. Increasing acquisitions & mergers
    • 11.1.3. Growing product launches
  • 11.2. Challenges
    • 11.2.1. High competition among companies
    • 11.2.2. Preservatives used in manufacturing process

12. Impact of COVID-19 on the Global Drinkable Yogurt Market

  • 12.1. Impact Assessment Model
    • 12.1.1. Key Segments Impacted
    • 12.1.2. Key Regions Impacted
    • 12.1.3. Key Countries Impacted
    • 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Rising popularity of dairy-free yogurt drink
  • 13.2. Increasing lactose intolerance among consumers
  • 13.3. Growing popularity as nutritious drink among consumers
  • 13.4. Surging demand of flavored yogurt drink
  • 13.5. Growing popularity of online shopping

14. Porter's Five Forces Model

  • 14.1. Competitive Rivalry
  • 14.2. Bargaining Power of Buyers
  • 14.3. Bargaining Power of Suppliers
  • 14.4. Threat of New Entrants
  • 14.5. Threat of Substitutes

15. SWOT Analysis

  • 15.1. Strengths
  • 15.2. Weaknesses
  • 15.3. Opportunities
  • 15.4. Threats

16. Competitive Landscape

  • 16.1. Company Profiles
    • 16.1.1. Danone S.A.
      • 16.1.1.1. Company Details
      • 16.1.1.2. Product & Services
      • 16.1.1.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.1.5. Recent Developments
      • 16.1.1.6. Key Management Personnel
    • 16.1.2. Nestle S.A.
      • 16.1.2.1. Company Details
      • 16.1.2.2. Product & Services
      • 16.1.2.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.2.5. Recent Developments
      • 16.1.2.6. Key Management Personnel
    • 16.1.3. General Mills Inc.
      • 16.1.3.1. Company Details
      • 16.1.3.2. Product & Services
      • 16.1.3.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.3.5. Recent Developments
      • 16.1.3.6. Key Management Personnel
    • 16.1.4. Chobani Global Holdings, LLC
      • 16.1.4.1. Company Details
      • 16.1.4.2. Product & Services
      • 16.1.4.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.4.5. Recent Developments
      • 16.1.4.6. Key Management Personnel
    • 16.1.5. Meiji Holdings Co., Ltd.
      • 16.1.5.1. Company Details
      • 16.1.5.2. Product & Services
      • 16.1.5.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.5.5. Recent Developments
      • 16.1.5.6. Key Management Personnel
    • 16.1.6. Lactalis Group
      • 16.1.6.1. Company Details
      • 16.1.6.2. Product & Services
      • 16.1.6.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.6.5. Recent Developments
      • 16.1.6.6. Key Management Personnel
    • 16.1.7. Benecol Limited
      • 16.1.7.1. Company Details
      • 16.1.7.2. Product & Services
      • 16.1.7.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.7.5. Recent Developments
      • 16.1.7.6. Key Management Personnel
    • 16.1.8. Arla Foods amba
      • 16.1.8.1. Company Details
      • 16.1.8.2. Product & Services
      • 16.1.8.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.8.5. Recent Developments
      • 16.1.8.6. Key Management Personnel
    • 16.1.9. Archway Food Group (Pillars Drinkable Yogurt)
      • 16.1.9.1. Company Details
      • 16.1.9.2. Product & Services
      • 16.1.9.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.9.5. Recent Developments
      • 16.1.9.6. Key Management Personnel
    • 16.1.10. Morinaga Nutritional Foods, Inc.
      • 16.1.10.1. Company Details
      • 16.1.10.2. Product & Services
      • 16.1.10.3. Financials (As Per Availability)
      • 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
      • 16.1.10.5. Recent Developments
      • 16.1.10.6. Key Management Personnel

17. Strategic Recommendations/Action Plan

  • 17.1. Target Regions & Countries
  • 17.2. Target Product Type
  • 17.3. Target Distribution Channel

18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)