表紙:仮想網膜ディスプレイ市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年
市場調査レポート
商品コード
1348817

仮想網膜ディスプレイ市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年

Virtual Retinal Display Market - Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028 Segmented By Technology, By End-User Industries, By Region, Competition

出版日: | 発行: TechSci Research | ページ情報: 英文 190 Pages | 納期: 2~3営業日

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仮想網膜ディスプレイ市場- 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028年
出版日: 2023年09月05日
発行: TechSci Research
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

仮想網膜ディスプレイの世界市場は予測期間2024-2028年に成長すると予測されています。

仮想網膜ディスプレイの需要は、シミュレーション&トレーニング、エンターテインメント、ヘルスケア分野で仮想網膜ディスプレイ(VRD)の利用が増加すると予想されます。仮想網膜ディスプレイの市場は、主に低消費電力やリアルタイムで高解像度の画像を生成する能力などの便利な機能によって牽引されています。

さらに、ユーザーに必要なデータをリアルタイムで提供できる小型軽量のウェアラブルに対する需要もあります。ゲーム、エンターテインメント、スポーツ業界では、こうした機器の需要が増加しています。さまざまな用途で、このような技術はエンジニアリングや医療分野でも必要とされています。VRDを使えば、自然光だけでなく、周囲の昼光でも見ることができる画像を簡単に作成できます。高輝度、高コントラスト、高解像度であるため、手術用ディスプレイはVRDの使用から大きな恩恵を受けると思われます。さらに、調査によると、VRDは視力の弱い人のためのディスプレイ・オプションとして、商業的に大きな可能性を秘めています。

市場概要
予測期間 2024-2028
市場規模2022年 5億1,000万米ドル
2028年の市場規模 39億9,000万米ドル
CAGR 41.39%
急成長セグメント エレクトロニクス
最大市場 北米

バーチャル網膜ディスプレイ(VRD)と呼ばれる新しいヘッドマウント・ディスプレイ・デバイスは、網膜プロジェクターとも呼ばれ、変調レーザーや走査型低電力液晶ディスプレイ(LCD)を利用して、人間の目の網膜に直接映像を投影します。コヒーレント光源から網膜上に赤、緑、青の光ビームを投射することで、ユーザーは高解像度の画像をリアルタイムで見ることができます。VRDを使えば、明るく、フルカラーで、高コントラスト、高解像度のダイナミック・ディスプレイをわずかな消費電力で作ることができます。さらに、空中に浮かぶ大型ディスプレイを見ているような印象を人々に与えます。そのため、VRDは視覚障害者の治療や視力改善に頻繁に使用されています。このほかにも、軍事、航空、戦術、エンジニアリング、ゲーム、エンターテインメント、スポーツ、ヘルスケアなど、幅広い分野で利用されています。

高画質画像投影技術への需要の高まり

拡張現実や仮想現実(AR/VR)アプリケーション、特にエンターテインメントやゲーム産業におけるVRD機器の需要は、高品質な画像投影技術に対する要求の高まりによって実現されており、これが市場拡大の大きな原動力となっています。これに伴い、視野角(FoV)の拡大、コンテンツ接続、プライバシーレベルの高さにより、多くの産業でVRDの使用が増加していることが成長に寄与しています。さらに、手術用ディスプレイでのVRDの普及や、治療治療での使用の可能性により、市場は拡大しています。さらに、現場作業員が操作プロトコルや回路図などの重要なデータを即座に入手できるエンジニアリング分野での技術利用の増加により、市場の拡大が見込まれています。さらに、航空宇宙産業では、訓練やシミュレーションにVRDの利用が拡大しており、実物の小道具の必要性をなくし、体験をシミュレートすることで、市場の成長を後押ししています。さらに、広角で高解像度のディスプレイを搭載した軽量でポータブルな機器の市場開拓や、網膜損傷のリスクを軽減する放射線保護を提供するディスプレイ技術の進歩も、市場成長に好影響を与えています。

スクリーン・ベース・デバイスを超える技術の利点

スクリーンベースのディスプレイと比較して、スクリーンレス・ディスプレイは視野角が広く、ハードウェア部品の使用量も少ないため、市場の成長が見込まれます。他のスクリーン・ベース・デバイス・プロバイダーと比較すると、光源、光学系、コントローラーで構成されるVRDシステムはメガネフレームに取り付けることができるため、市場ベンダーにとって設計上のメリットが高まる。VRD技術は、その低消費電力(消費者の目に画像を伝えるために使用するダイオードの数が少ないため)により、既存のスクリーン・ベースのARゲーム・デバイスを駆逐すると予想されています。さらに、網膜プロジェクターは、フラットパネルディスプレイでは対応できない高解像度の画像や映像を提供します。

利用可能なカスタマイズ

TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。レポートでは以下のカスタマイズが可能です:

企業情報

  • 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

目次

第1章 概要

第2章 調査手法

第3章 仮想網膜ディスプレイの世界市場に対するCOVID-19の影響

第4章 エグゼクティブサマリー

第5章 顧客の声

第6章 仮想網膜ディスプレイの世界市場展望

  • 市場規模と予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 技術別(光学、 促進要因・コントローラ、エレクトロニクス、光源、その他)
    • エンドユーザー産業別(メディア・エンターテインメント、航空宇宙・防衛、ヘルスケア、その他)
    • 地域別
  • 企業別(2022年)
  • 市場マップ

第7章 北米の仮想網膜ディスプレイ市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 技術別
    • エンドユーザー産業別
    • 国別
  • 北米国別分析
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ

第8章 アジア太平洋地域の仮想網膜ディスプレイ市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 技術別
    • エンドユーザー産業別
    • 国別
  • アジア太平洋地域国別分析
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • シンガポール
    • マレーシア

第9章 欧州バーチャル網膜ディスプレイ市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 技術別
    • エンドユーザー産業別
    • 国別
  • 欧州国別分析
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • ロシア
    • スペイン
    • ベルギー
    • イタリア

第10章 南米の仮想網膜ディスプレイ市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 技術別
    • エンドユーザー産業別
    • 国別
  • 南米::国別分析
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • コロンビア
    • ペルー
    • チリ

第11章 中東・アフリカの仮想網膜ディスプレイ市場展望

  • 市場規模・予測
    • 金額別
  • 市場シェアと予測
    • 技術別
    • エンドユーザー産業別
    • 国別
  • 中東・アフリカ::国別分析
    • サウジアラビア
    • 南アフリカ
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • トルコ

第12章 市場力学

  • 促進要因
    • 高画質画像投影技術への需要の高まり
    • スクリーンベースのデバイスを超える技術の利点
    • ダイナミックで魅力的なテキストと画像へのニーズの高まり
  • 課題
    • データ準備における組織の壁
    • 複雑な画像の手作業によるラベリングに伴う高コスト

第13章 市場動向と発展

  • ヘルスケア産業におけるアプリケーションの増加
  • 技術開発の上昇
  • 政府の取り組み
  • ユーザーエクスペリエンス向上への要求
  • エンジニアリング業界におけるVRDの採用増加

第14章 企業プロファイル

  • Avegant Corporation
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Magic Leap Inc.
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • QD Laser Co. Ltd
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Himax Technologies Inc.,
    • Corporation
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Innovega Inc.,
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Omnivision Technologies Inc.
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Optinvent
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Vuzix Corporation
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Texas Instruments Inc.
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services
  • Analogix Semiconductor
    • Business Overview
    • Key Revenue and Financials
    • Recent Developments
    • Key Personnel
    • Key Product/Services

第15章 戦略的提言

第16章 調査会社・免責事項

目次
Product Code: 14744

Global Virtual Retinal Display market is anticipated to grow during the forecast period, 2024-2028. The demand for Virtual Retinal Display is expected to increase the use of virtual retina displays (VRD) in the simulation & training, entertainment, and healthcare sectors. The market for virtual retinal displays is primarily driven by convenient features including low power consumption and the capacity to produce high-resolution images in real time.

Moreover, the demand for small, lightweight wearables that can provide users with the required data in real-time. The gaming, entertainment, and sports industries are seeing an increase in demand for these devices. For a range of applications, such technology is also necessary in the engineering and medical fields. VRD makes it simple to produce images that may be viewed in ambient daylight as well as in natural light. A surgical display would benefit greatly from using VRD because of its high brightness, contrast, and resolution. Moreover, research indicates that VRDs have a substantial commercial potential as a display option for persons with poor vision.

The widespread use of VRD technology is also anticipated in training and simulation activities since it reduces training costs by simulating the experience and does not require a physical setup. The application of virtual retinal display technology is constrained by a few issues. Due to the lack of radiation protection in VRD technology, the possibility of retinal injury continues to be a concern. The images transmitted through virtual retinal displays could conflict with actual objects, distracting users. Future applications for virtual retinal display technologies include instant message viewing, presenting with notes streamed to your eyes, getting directions while driving to a location, and viewing recipes while cooking.

Market Overview
Forecast Period2024-2028
Market Size 2022USD 0.51 Billion
Market Size 2028USD 3.99 Billion
CAGR (2023-2028)41.39%
Fastest Growing SegmentElectronics
Largest MarketNorth America

A new head-mounted display device called a virtual retinal display (VRD), also known as a retinal projector, projects visual pictures utilising modulated lasers or scanning, low-power liquid crystal displays (LCDs) directly onto the retina of the human eye. Users can view high-resolution images in real time thanks to the device's probing of red, green, and blue light beams over the retina from a coherent photon source. Bright, full-color, high-contrast, and resolution dynamic displays can be produced with VRD with little power consumption. Additionally, they give people the impression that they are viewing a large display floating in the air. As a result, VRD is frequently used to treat and improve the vision of people with visual impairments. In addition to this, it has a wide range of uses in the military, aviation and tactical, engineering, gaming and entertainment, sports, and healthcare industries.

Increasing Demand For Higher-Quality Image Projection Technologies

The demand for VRD devices in augmented and virtual reality (AR/VR) applications, particularly in the entertainment and gaming industries, has been enabled by the increased requirement for improved quality picture projection technologies, which is majorly driving the market expansion. In keeping with this, the increasing use of VRDs across numerous industries is contributing to growth due to their enlarged field of view (FoV), content connection, and high levels of privacy. Additionally, the market is expanding due to the widespread use of VRDs in surgical displays and their potential for use in therapeutic treatments. In addition, the market is expected to grow owing to the increasing use of technology in the engineering sector, which enables field workers to obtain critical data like operational protocols and circuit diagrams instantly. Additionally, the growing use of VRDs for training and simulation in the aerospace industry is boosting market growth by simulating the experience and doing away with the need for actual props. In addition, the development of lightweight, portable devices with wide-angle, high-resolution displays, and the advancement of display technologies that offer radiation protection to reduce risks of retinal damage are having a favourable impact on market growth.

Advantages of Technology Over Screen-Based Devices

In comparison to a screen-based display, a screenless display has a wider viewing angle and uses less hardware components, which is expected to boost market growth. When compared to other screen-based device providers, the VRD system, which consists of light sources, optics, and controllers, may be fitted on a spectacle frame, enhancing design benefits for market vendors. The VRD technology is anticipated to displace existing screen-based AR gaming devices owing to its low power consumption feature (caused by the use of fewer diodes to convey images to the consumer's eye). Additionally, retinal projectors offer images and video with a high resolution that flat panel displays are unable to match.

Market Segmentation

Global Virtual Retinal Display market is segmented on the basis of technology and end-user industries. Based on technology, the market is segmented into optics, driver and controller electronics, light source, and others. Based on end-user industries, the market is further segmented into media and entertainment, aerospace and defense, healthcare, and others.

Market Player

Major market players in the global virtual retinal display market are Avegant Corporation, Magic Leap Inc., QD Laser Co. Ltd, Himax Technologies Inc., Innovega Inc., Omnivision Technologies Inc., Optinvent, Vuzix Corporation, Texas Instruments Inc., and Analogix Semiconductor.

Report Scope:

In this report, the Global Virtual Retinal Display market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

Virtual Retinal Display Market, By Technology:

  • Optics
  • Driver and Controller
  • Electronics
  • Light Source
  • Others

Virtual Retinal Display Market, By Industry Vertical:

  • Media And Entertainment
  • Aerospace And Defense
  • Healthcare
  • Others

Virtual Retinal Display Market, By Region:

  • North America
    • United States
    • Canada
    • Mexico
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
    • Singapore
    • Malaysia
  • Europe
    • Germany
    • United Kingdom
    • France
    • Russia
    • Spain
    • Belgium
    • Italy
  • South America
    • Brazil
    • Argentina
    • Colombia
    • Peru
    • Chile
  • Middle East
    • Saudi Arabia
    • South Africa
    • UAE
    • Israel
    • Turkey

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Virtual Retinal Display market.

Available Customizations

With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:

Company Information

  • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).

Table of Contents

1. Product Overview

2. Research Methodology

3. Impact of COVID-19 on Global Virtual Retinal Display Market

4. Executive Summary

5. Voice of Customers

6. Global Virtual Retinal Display Market Outlook

  • 6.1. Market Size & Forecast
    • 6.1.1. By Value
  • 6.2. Market Share & Forecast
    • 6.2.1. By Technology (Optics, Driver and Controller, Electronics, Light Source, Others)
    • 6.2.2. By End-User Industries (Media And Entertainment, Aerospace And Defense, Healthcare, Others)
    • 6.2.3. By Region
  • 6.3. By Company (2022)
  • 6.4. Market Map

7. North America Virtual Retinal Display Market Outlook

  • 7.1. Market Size & Forecast
    • 7.1.1. By Value
  • 7.2. Market Share & Forecast
    • 7.2.1. By Technology
    • 7.2.2. By End-User Industries
    • 7.2.3. By Country
  • 7.3. North America: Country Analysis
    • 7.3.1. United States Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 7.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.1.1.1. By Value
      • 7.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.1.2.1. By Technology
        • 7.3.1.2.2. By End-User Industries
    • 7.3.2. Canada Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 7.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.2.1.1. By Value
      • 7.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.2.2.1. By Technology
        • 7.3.2.2.2. By End-User Industries
    • 7.3.3. Mexico Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 7.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 7.3.3.1.1. By Value
      • 7.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 7.3.3.2.1. By Technology
        • 7.3.3.2.2. By End-User Industries

8. Asia-Pacific Virtual Retinal Display Market Outlook

  • 8.1. Market Size & Forecast
    • 8.1.1. By Value
  • 8.2. Market Share & Forecast
    • 8.2.1. By Technology
    • 8.2.2. By End-User Industries
    • 8.2.3. By Country
  • 8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
    • 8.3.1. China Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 8.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.1.1.1. By Value
      • 8.3.1.2. Market Share & Forecast
      • 8.3.1.3. By Technology
      • 8.3.1.4. By End-User Industries
    • 8.3.2. India Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 8.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.2.1.1. By Value
      • 8.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.2.2.1. By Technology
        • 8.3.2.2.2. By End-User Industries
    • 8.3.3. Japan Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 8.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.3.1.1. By Value
      • 8.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.3.2.1. By Technology
        • 8.3.3.2.2. By End-User Industries
    • 8.3.4. South Korea Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 8.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.4.1.1. By Value
      • 8.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.4.2.1. By Technology
        • 8.3.4.2.2. By End-User Industries
    • 8.3.5. Australia Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 8.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.5.1.1. By Value
      • 8.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.5.2.1. By Technology
        • 8.3.5.2.2. By End-User Industries
    • 8.3.6. Singapore Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 8.3.6.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.6.1.1. By Value
      • 8.3.6.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.6.2.1. By Technology
        • 8.3.6.2.2. By End-User Industries
    • 8.3.7. Malaysia Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 8.3.7.1. Market Size & Forecast
        • 8.3.7.1.1. By Value
      • 8.3.7.2. Market Share & Forecast
        • 8.3.7.2.1. By Technology
        • 8.3.7.2.2. By End-User Industries

9. Europe Virtual Retinal Display Market Outlook

  • 9.1. Market Size & Forecast
    • 9.1.1. By Value
  • 9.2. Market Share & Forecast
    • 9.2.1. By Technology
    • 9.2.2. By End-User Industries
    • 9.2.3. By Country
  • 9.3. Europe: Country Analysis
    • 9.3.1. Germany Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 9.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.1.1.1. By Value
      • 9.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.1.2.1. By Technology
        • 9.3.1.2.2. By End-User Industries
    • 9.3.2. United Kingdom Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 9.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.2.1.1. By Value
      • 9.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.2.2.1. By Technology
        • 9.3.2.2.2. By End-User Industries
    • 9.3.3. France Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 9.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.3.1.1. By Value
      • 9.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.3.2.1. By Technology
        • 9.3.3.2.2. By End-User Industries
    • 9.3.4. Russia Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 9.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.4.1.1. By Value
      • 9.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.4.2.1. By Technology
        • 9.3.4.2.2. By End-User Industries
    • 9.3.5. Spain Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 9.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.5.1.1. By Value
      • 9.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.5.2.1. By Technology
        • 9.3.5.2.2. By End-User Industries
    • 9.3.6. Belgium Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 9.3.6.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.6.1.1. By Value
      • 9.3.6.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.6.2.1. By Technology
        • 9.3.6.2.2. By End-User Industries
    • 9.3.7. Italy Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 9.3.7.1. Market Size & Forecast
        • 9.3.7.1.1. By Value
      • 9.3.7.2. Market Share & Forecast
        • 9.3.7.2.1. By Technology
        • 9.3.7.2.2. By End-User Industries

10. South America Virtual Retinal Display Market Outlook

  • 10.1. Market Size & Forecast
    • 10.1.1. By Value
  • 10.2. Market Share & Forecast
    • 10.2.1. By Technology
    • 10.2.2. By End-User Industries
    • 10.2.3. By Country
  • 10.3. South America: Country Analysis
    • 10.3.1. Brazil Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 10.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.1.1.1. By Value
      • 10.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.1.2.1. By Technology
        • 10.3.1.2.2. By End-User Industries
    • 10.3.2. Argentina Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 10.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.2.1.1. By Value
      • 10.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.2.2.1. By Technology
        • 10.3.2.2.2. By End-User Industries
    • 10.3.3. Colombia Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 10.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.3.1.1. By Value
      • 10.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.3.2.1. By Technology
        • 10.3.3.2.2. By End-User Industries
    • 10.3.4. Peru Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 10.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.4.1.1. By Value
      • 10.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.4.2.1. By Technology
        • 10.3.4.2.2. By End-User Industries
    • 10.3.5. Chile Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 10.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 10.3.5.1.1. By Value
      • 10.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 10.3.5.2.1. By Technology
        • 10.3.5.2.2. By End-User Industries

11. Middle East & Africa Virtual Retinal Display Market Outlook

  • 11.1. Market Size & Forecast
    • 11.1.1. By Value
  • 11.2. Market Share & Forecast
    • 11.2.1. By Technology
    • 11.2.2. By End-User Industries
    • 11.2.3. By Country
  • 11.3. Middle East & Africa: Country Analysis
    • 11.3.1. Saudi Arabia Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 11.3.1.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.1.1.1. By Value
      • 11.3.1.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.1.2.1. By Technology
        • 11.3.1.2.2. By End-User Industries
    • 11.3.2. South Africa Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 11.3.2.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.2.1.1. By Value
      • 11.3.2.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.2.2.1. By Technology
        • 11.3.2.2.2. By End-User Industries
    • 11.3.3. UAE Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 11.3.3.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.3.1.1. By Value
      • 11.3.3.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.3.2.1. By Technology
        • 11.3.3.2.2. By End-User Industries
    • 11.3.4. Israel Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 11.3.4.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.4.1.1. By Value
      • 11.3.4.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.4.2.1. By Technology
        • 11.3.4.2.2. By End-User Industries
    • 11.3.5. Turkey Virtual Retinal Display Market Outlook
      • 11.3.5.1. Market Size & Forecast
        • 11.3.5.1.1. By Value
      • 11.3.5.2. Market Share & Forecast
        • 11.3.5.2.1. By Technology
        • 11.3.5.2.2. By End-User Industries

12. Market Dynamics

  • 12.1. Drivers
    • 12.1.1. Increasing Demand For Higher-Quality Image Projection Technologies
    • 12.1.2. Advantages Of Technology Over Screen-Based Devices
    • 12.1.3. Increasing Need For Dynamic And Engaging Text And Images
  • 12.2. Challenges
    • 12.2.1. Organizational barriers to data preparation
    • 12.2.2. High costs associated with manual labeling of complex images.

13. Market Trends & Developments

  • 13.1. Increasing application in Healthcare Industry
  • 13.2. Rise In Technological Development
  • 13.3. Government Initiatives
  • 13.4. Demand for enhanced user experience
  • 13.5. Elevating employment of VRD in the engineering industry

14. Company Profiles

  • 14.1. Avegant Corporation
    • 14.1.1. Business Overview
    • 14.1.2. Key Revenue and Financials
    • 14.1.3. Recent Developments
    • 14.1.4. Key Personnel
    • 14.1.5. Key Product/Services
  • 14.2. Magic Leap Inc.
    • 14.2.1. Business Overview
    • 14.2.2. Key Revenue and Financials
    • 14.2.3. Recent Developments
    • 14.2.4. Key Personnel
    • 14.2.5. Key Product/Services
  • 14.3. QD Laser Co. Ltd
    • 14.3.1. Business Overview
    • 14.3.2. Key Revenue and Financials
    • 14.3.3. Recent Developments
    • 14.3.4. Key Personnel
    • 14.3.5. Key Product/Services
  • 14.4. Himax Technologies Inc.,
    • 14.4.1. Corporation
    • 14.4.2. Business Overview
    • 14.4.3. Key Revenue and Financials
    • 14.4.4. Recent Developments
    • 14.4.5. Key Personnel
    • 14.4.6. Key Product/Services
  • 14.5. Innovega Inc.,
    • 14.5.1. Business Overview
    • 14.5.2. Key Revenue and Financials
    • 14.5.3. Recent Developments
    • 14.5.4. Key Personnel
    • 14.5.5. Key Product/Services
  • 14.6. Omnivision Technologies Inc.
    • 14.6.1. Business Overview
    • 14.6.2. Key Revenue and Financials
    • 14.6.3. Recent Developments
    • 14.6.4. Key Personnel
    • 14.6.5. Key Product/Services
  • 14.7. Optinvent
    • 14.7.1. Business Overview
    • 14.7.2. Key Revenue and Financials
    • 14.7.3. Recent Developments
    • 14.7.4. Key Personnel
    • 14.7.5. Key Product/Services
  • 14.8. Vuzix Corporation
    • 14.8.1. Business Overview
    • 14.8.2. Key Revenue and Financials
    • 14.8.3. Recent Developments
    • 14.8.4. Key Personnel
    • 14.8.5. Key Product/Services
  • 14.9. Texas Instruments Inc.
    • 14.9.1. Business Overview
    • 14.9.2. Key Revenue and Financials
    • 14.9.3. Recent Developments
    • 14.9.4. Key Personnel
    • 14.9.5. Key Product/Services
  • 14.10. Analogix Semiconductor
    • 14.10.1. Business Overview
    • 14.10.2. Key Revenue and Financials
    • 14.10.3. Recent Developments
    • 14.10.4. Key Personnel
    • 14.10.5. Key Product/Services

15. Strategic Recommendations

16. About Us & Disclaimer