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市場調査レポート
商品コード
1494537
北米の家庭用品市場の2030年予測-地域別分析-製品タイプ別、流通チャネル別North America Housewares Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type and Distribution Channel |
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北米の家庭用品市場の2030年予測-地域別分析-製品タイプ別、流通チャネル別 |
出版日: 2024年04月05日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 即納可能
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北米の家庭用品市場は、2022年に650億2,275万米ドルと評価され、2030年には837億3,507万米ドルに達すると予測され、2022~2030年のCAGRは3.2%と推定されます。
世帯数の増加に伴う家庭用品購入の増加が北米家庭用品市場を牽引
ライフスタイルのダイナミックな変化と共働き家庭の増加により、可処分所得が急増し、世帯の生活水準が向上しています。可処分所得の増加に伴い、消費者は便利な生活を支える家庭用品やその他の電化製品に多額の支出をするようになりました。また、個性的なスタイルに惹かれて新商品を購入することも多く、購買頻度も高くなっています。さらに、単身世帯の急増が住宅改造の必要性を引き起こし、キッチン用品、調理器具、ベーカリー用品、食器、浴室用品などの家庭用品の需要を押し上げています。さらに、都市化の進展が住宅需要を押し上げ、ひいては家庭用品の需要も増加しています。米国国勢調査局と米国住宅都市開発省によると、米国は2021年に133万7800戸の住宅建設を完了したが、172万戸の住宅建設が進行中でした。このように、さまざまな国で住宅ユニットの建設が増加していることが、家庭用品の需要をさらに押し上げています。このように、住宅建設の増加は家庭用品の需要をさらに押し上げます。
北米家庭用品市場概要
北米は、世界家庭用品市場において企業にとって最も重要な地域の一つです。北米の家庭用品市場は、さらに米国、カナダ、メキシコに区分されます。これらの国の消費者は、過剰な油脂の必要性を減らすノンスティックやセラミックの調理器具を探し続けています。油脂の過剰使用に加え、持続可能性が最大の関心事となっているため、台所用品やベークウェアには環境に優しくリサイクル可能な材料が好まれるようになっています。そのため、メーカー各社は消費者の特別な需要に応えるべく、調理器具やベークウェアの発売を増やしています。例えば、2022年4月、米国のMeyer Corporationは調理器具の新製品「Meyer」を発売しました。主に「Hard-Anodized」と「Stainless Steel Collection」、「Spark Special Edition Set」が含まれます。北米ではスマートキッチン技術も普及し始めており、モノのインターネット(IoT)機器やアプリケーションを家庭用品に統合することで、ユーザーがキッチン用品を遠隔操作したりモニターしたりできるようになっています。このような消費者の嗜好の変化を受け、家庭用品市場の国際的な参入企業は、北米での事業拡大に向けた戦略的な取り組みを行っています。
北米家庭用品市場の収益と2030年までの予測(金額)
北米家庭用品市場のセグメンテーション
北米の家庭用品市場は、製品タイプ、流通チャネル、国によって区分されます。製品タイプ別に見ると、北米の家庭用品市場は調理器具・ベークウェア、食器、キッチン家電、浴室用品、その他に区分されます。2022年にはキッチン家電セグメントが最大の市場シェアを占めています。
流通チャネルでは、北米家庭用品市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分されます。スーパーマーケットとハイパーマーケットのセグメントが2022年に最大の市場シェアを占めました。
国別では、北米家庭用品市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。2022年の北米家庭用品市場シェアは米国が独占しました。
Bradshaw Home Inc、HF Coors Co Inc、Inter Ikea Holding Bv、Hutzler Manufacturing Co Inc、Newell Brands Inc、BSH Hausgerate Gmbh、Kohler Co、Haier US Appliance Solutions Incは、北米家庭用品市場で事業を展開する大手企業です。
The North America housewares market was valued at US$ 65,022.75 million in 2022 and is expected to reach US$ 83,735.07 million by 2030; it is estimated to record a CAGR of 3.2% from 2022 to 2030.
Increasing Purchase of Housewares with Rising Number of Households Fuels North America Housewares Market
Dynamic changes in lifestyle and the rising dual income families led to an upsurge in disposable incomes and improved living standards of households. With increasing disposable incomes, consumers spend significant amounts on housewares and other appliances supporting convenient living. They are often willing to purchase new products owing to their unique styles, which appeal to their individuality, resulting in a higher buying frequency. Moreover, a burgeoning number of single-person households triggers the need for home modifications, thereby driving the demand for housewares such as kitchen appliances, cookware, bakeware, tableware, and bathroom essentials. Further, a rise in urbanization has been bolstering the demand for residential units and, ultimately, homewares products. As per the US Census Bureau and the US Department of Housing and Urban Development, the US completed construction of ~1,337,800 housing units in 2021, whereas construction of 1,702,000 housing units was in progress. Thus, the increasing construction of housing units across various countries further boosts the demand for housewares. Thus, the increasing construction of housing units further boosts the demand for housewares.
North America Housewares Market Overview
North America is one of the most significant regions for companies in the global housewares market as there has been a noticeable shift in this region toward healthier and home-made cooking options. The housewares market in North America is further segmented into the US, Canada, and Mexico. Consumers in these countries are continuously looking for non-stick and ceramic cookware that reduces the need for excessive oil and fats. Besides the excessive use of oil and fats, sustainability has become a primary concern, leading to the popularity of eco-friendly and recyclable materials in kitchen utensils and bakeware. Hence, manufacturers are increasingly launching cooking and bakeware to cater to the consumers' particular demands. For instance, in April 2022, Meyer Corporation, US, launched Meyer, a new product line in cookware. It mainly involves the 'Hard-Anodized' and 'Stainless Steel Collection' and the 'Spark Special Edition Set.' Smart kitchen technology has also started to gain traction in North America, integrating Internet of Things (IoT) devices and applications with housewares that allow users to control and monitor their kitchen appliances remotely. Owing to such a transition in consumer preferences, international players in the housewares market take strategic initiatives to expand their businesses in North America.
North America Housewares Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
North America Housewares Market Segmentation
The North America housewares market is segmented based on product type, distribution channel, and country. Based on product type, the North America housewares market is segmented into cookware and bakeware, tableware, kitchen appliances, bathroom essentials, and others. The kitchen appliances segment held the largest market share in 2022.
In terms of distribution channel, the North America housewares market is segmented into supermarkets and hypermarkets, specialty stores, online retail, and others. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest market share in 2022.
By country, the North America housewares market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America housewares market share in 2022.
Bradshaw Home Inc, HF Coors Co Inc, Inter Ikea Holding Bv, Hutzler Manufacturing Co Inc, Newell Brands Inc, BSH Hausgerate Gmbh, Kohler Co, and Haier US Appliance Solutions Inc are some of the leading players operating in the North America housewares market.