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市場調査レポート
商品コード
1463706
中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査:2030年までの市場予測 - 地域分析 - 検査タイプ、技術、流通チャネル別South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Test Type, Technology, and Distribution Channel |
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中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査:2030年までの市場予測 - 地域分析 - 検査タイプ、技術、流通チャネル別 |
出版日: 2024年02月07日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 61 Pages
納期: 即納可能
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中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場は、2022年には8,964万米ドルとなり、2030年には3億4,985万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは18.6%で成長すると予測されます。
一塩基多型(SNP)チップの採用拡大が中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場を後押し
近年、科学的知識の増加に伴い、伝統的医療から個別化医療へのパラダイムシフトが着実に進んでいます。このシフトは、遺伝子工学の進歩、一塩基多型(SNP)ジェノタイピング、マイクロアレイとバイオチップ技術の高い採用によるものです。何十万ものSNPを持つ遺伝子マイクロアレイ分析プラットフォームのイントロダクションは、より奥まった系譜関係を個人間でよりオープンに検査するための高度なアルゴリズムの導入を促すと思われます。さらに、悪性腫瘍の検出に対する需要も高まっています。小児科領域では、SNP変異を大量の欠失にハイブリダイズする必要がなく、短時間で結果が得られることが膨大な需要につながっています。その結果、より多くの遺伝子異常が検出され、治療されるようになり、市場は成長すると予想されます。
高い効率と精度を持つSNPチップは、技術的に高度でより洗練されたDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査への絶え間ないニーズにより、需要の増加を目の当たりにしています。SNPチップへの高い嗜好性は、がん研究に不可欠なSNPマイクロアレイ解析のような様々なアプリケーションとともに、投与量変化やDNA多型を測定するその能力に起因しています。さらに、DTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査におけるエラーを最小限に抑える必要性の高まりが、SNP技術の採用を促進し、市場成長の機会を提供すると予想されます。
中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場概要
中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米に区分されます。この地域の市場は、遺伝性疾患の急増、高齢者人口の増加、ヘルスケアシステムの市場開拓、遺伝子検査に対する意識の高まりなどの要因によって牽引されています。慢性疾患とともに遺伝性疾患の有病率が上昇していることが、ブラジルのDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場の成長を促す主な要因です。例えば、遺伝病と先天性異常は合わせて、ブラジルの乳幼児の死亡原因の第2位を占めています。個別化医療に対する需要の高まり、疾病診断における新技術のイントロダクション、高精度でより迅速な結果を提供するための新たな診断技術の開拓に業界各社が注力していることも、ブラジルのDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場の成長を後押しする注目すべき要因として期待されています。ブラジルでは、肥満や糖尿病といった現代病の治療に役立つ遺伝形質を突き止めようとする科学者の取り組みにより、医療遺伝学の分野が拡大しています。さらに、特に父子関係検査ソリューションを提供する非公開遺伝子検査会社の数はブラジルで増加傾向にあります。2019年、ブラジルの大手遺伝子検査機関の1つであるGENOMIKAは、予防医学と臨床遺伝学に関連するベリタスの全ゲノムおよびエクソームシーケンスサービスを自社のポートフォリオに組み込む契約をベリタスと締結しました。
中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場の収益と2030年までの予測(金額)
中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場セグメンテーション
中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場は、検査タイプ、技術、流通チャネル、国に区分されます。
検査タイプに基づき、中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場は、先祖検査、予測検査、ニュートリゲノミクス検査、キャリア検査、その他に区分されます。2022年には家系検査市場セグメントが最大のシェアを占めました。
技術面では、中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場は、全ゲノムシーケンス、一塩基多型チップ、標的分析、その他に分類されます。一塩基多型チップセグメントが2022年に最大のシェアを占めました。
中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場は、流通チャネルに基づいてオンラインとオフラインに二分されます。オンラインセグメントが2022年に大きなシェアを占めました。
国別では、中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米に区分されます。ブラジルは2022年の中南米DTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場を独占しました。
Ancestry Genomics Inc、Living DNA Ltd、23andMe Inc、Genetic Technologies Ltdは、中南米のDTC(Direct-To-Consumer)遺伝子検査市場で事業を展開している大手企業です。
目次
The South & Central America direct-to-consumer genetic testing market was valued at US$ 89.64 million in 2022 and is expected to reach US$ 349.85 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 18.6% from 2022 to 2030.
Growing Adoption of Single Nucleotide Polymorphism (SNP) Chips Fuels the South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market
There has been a steady paradigm shift from traditional medicine to personalized medicine with increasing scientific knowledge in recent years. This shift is due to advances in genetic engineering, single nucleotide polymorphism (SNP) genotyping, and the high adoption of microarrays and biochip technologies. The introduction of genetic microarray analysis platforms with hundreds of thousands of SNPs will encourage the implementation of advanced algorithms to test for more secluded genealogical relationships more openly between individuals. In addition, the demand for detecting malignant tumors has also increased. In the pediatric field, the short turnaround time without the need to hybridize SNP variations to massive deletions has led to enormous demand. As a result, the market is expected to grow as more genetic abnormalities are detected and treated.
SNP chips with high efficiency and accuracy are witnessing an increase in demand due to the constant need for technologically advanced and more sophisticated DTC genetic testing. A high preference for SNP chips can be attributed to their ability to measure dosage changes and DNA polymorphism, along with various applications such as the SNP microarray analysis that are vital for cancer research. Furthermore, an increasing need to minimize errors in DTC genetic testing is expected to drive the adoption of SNP technology, thereby providing an opportunity for the market growth.
South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market Overview
The South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The market in this region is driven by factors such as the burgeoning incidences of genetic disorders, the growing geriatric population, developments in healthcare systems, and rising awareness about genetic testing. The rising prevalence of the genetic disease, along with chronic illness, is the primary factor driving the growth of Brazil's DTC genetic testing market. For instance, genetic diseases and congenital abnormalities together represent the second most common cause of mortality among infants in Brazil. The growing demand for personalized medicines, introduction of novel technologies in disease diagnosis, and focus of industry players on developing new diagnostic techniques to provide faster results with high accuracy are expected to be other noteworthy factors to favor the growth of the direct-to-consumer genetic testing market in Brazil. The field of medical genetics has expanded in Brazil as scientists assure to track down genetic traits that will help to treat modern disease epidemics, such as obesity and diabetes. Moreover, the number of private genetic testing companies, particularly offering paternity testing solutions, is on the rise in Brazil. In 2019, GENOMIKA, one of the leading genetic testing laboratories in Brazil, signed an agreement with Veritas to incorporate the latter's Whole Genome and Exome Sequencing services associated with preventive medicine and clinical genetics into its portfolio.
South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
South & Central America Direct-to-Consumer Genetic Testing Market Segmentation
The South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is segmented into test type, technology, distribution channel, and country.
Based on test type, the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is segmented into ancestry testing, predictive testing, nutrigenomics testing, carrier testing, and others. The ancestry testing market segment held the largest share in 2022.
In terms of technology, the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is categorized into whole genome sequencing, single nucleotide polymorphism chips, targeted analysis, and others. The single nucleotide polymorphism chips segment held the largest share in 2022.
Based on distribution channel, the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is bifurcated into online , and offline. The online segment held a larger share in 2022.
Based on country, the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market is segmented the Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market in 2022.
Ancestry Genomics Inc, Living DNA Ltd, 23andMe Inc, and Genetic Technologies Ltd are some of the leading companies operating in the South & Central America direct-to-consumer genetic testing market.
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