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市場調査レポート
商品コード
1463633
北米のつけ毛製品:2030年市場予測-地域別分析-製品タイプ、材料、エンドユーザー、流通チャネル別North America False Hair Products Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type, Material, End User, and Distribution Channel |
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北米のつけ毛製品:2030年市場予測-地域別分析-製品タイプ、材料、エンドユーザー、流通チャネル別 |
出版日: 2024年01月23日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 77 Pages
納期: 即納可能
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北米のつけ毛製品市場は、2022年には29億9,552万米ドルとなり、2030年には40億7,911万米ドルに達すると予測され、2022~2030年のCAGRは3.9%で成長すると予測されています。
消費財の生産量増加と自動化技術の採用増加が北米つけ毛製品市場を後押し
化学療法、放射線療法、その他のがん治療法の中には、急速に分裂する細胞を標的とするものがあり、残念ながらその中には毛包も含まれています。その結果、がん治療を受けている患者はしばしば著しい脱毛に見舞われ、精神的苦痛や自尊心に影響を及ぼすことがあります。
国際がん研究機関(IARC)の推定によると、2018年には世界中で1,700万人の新規がん患者と950万人のがん死亡者が報告されました。2040年には、ライフスタイルの変化、食生活、アルコール、喫煙などにより、新たながん患者数は2,750万人、死亡者数は1,630万人に増加すると予想されています。経済的に移行しつつある国々では、不健康な食生活の増加、喫煙中毒の増加、運動不足などにより、その負担は今後さらに大きくなると考えられます。
がん治療による脱毛の流行により、つけ毛製品の需要が大幅に増加しています。ウィッグ、エクステンションなどのつけ毛製品は、がんと闘う中で外見を維持し、平常心を取り戻したいと考えている患者に効果的な解決策を記載しています。がん患者のニーズを満たすため、つけ毛製品市場の参入企業は、天然毛ウィッグ、合成ウィッグ、合成ヘアエクステンションやヘアピース、天然ヘアエクステンションやヘアピース、個人向けデザインなど、幅広い製品を提供しています。つけ毛製品メーカーは製品の品質と快適性を向上させ、がん患者が快適でリアルなつけ毛製品を利用できるようにしており、課題となっている時期に自信を高めるのに役立っています。
北米のつけ毛製品市場の成長は、がんとその患者への影響に対する認識と理解の高まりによっても牽引されています。支援団体、医療センター、地域社会の取り組みが、がん患者のためにウィッグやエクステンションの利用可能性と利点を積極的に宣伝し、がん患者に力を与える選択肢としてつけ毛製品を受け入れるよう促しています。そのため、がん治療による脱毛症例の増加が北米のつけ毛製品市場の成長を牽引しています。
北米のつけ毛製品市場概要
北米のつけ毛製品市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。北米の小包仕分けシステム市場は着実に成長しています。北米諸国と他国との貿易協定と相まって、様々な消費財の膨大な輸出入量が市場を牽引しています。また、eコマースの台頭が小包数の増加をもたらし、航空輸送システムの堅牢な物流インフラも北米の小包仕分けシステム市場を後押ししています。さらに、UPS、FedEx、Amazon Logistics、DHL Expressなどの大手物流企業や、Bastian Solutions Inc、Honeywell Intelligrated、Tompkin Robotics、Dematicなどの小包仕分けシステムの大手メーカーの存在が、北米の小包仕分けシステム市場を後押ししています。
北米のつけ毛製品市場の収益と2030年までの予測(US$Mn)
北米のつけ毛製品市場のセグメンテーション
北米のつけ毛製品市場は、製品タイプ、材料、エンドユーザー、流通チャネル、国別に区分されます。
製品タイプに基づき、北米のつけ毛製品市場はヘアエクステンション、ヘアウィッグ、ヘアピースに区分されます。ヘアエクステンションセグメントが2022年に最大の市場シェアを占めました。
材料に基づいて、北米のつけ毛製品市場は人毛と合成毛に二分されます。2022年には合成毛髪セグメントがより大きな市場シェアを占めました。
エンドユーザーに基づき、北米のつけ毛製品市場は男性、女性、幼児に区分されます。女性セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めました。
流通チャネル別では、北米のつけ毛製品市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分されます。専門店セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めました。
国別では、北米のつけ毛製品市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。米国が2022年の北米つけ毛製品市場シェアを独占しました。
Balmain Hair Group BV、Easihair Pro、Evergreen Products Group Ltd、HairUWear Inc、Klix Hair Inc、Locks &Bonds、Shake-N-Go Incは北米のつけ毛製品市場で事業を展開している大手企業です。
The North America false hair products market was valued at US$ 2,995.52 million in 2022 and is expected to reach US$ 4,079.11 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 3.9% from 2022 to 2030.
Rising Production Volume of Consumer Goods and Increasing Adoption of Automated Technologies Fuels the North America False Hair Products Market
Chemotherapy, radiation therapy, and some other medical treatments for cancer are designed to target rapidly dividing cells, which unfortunately include hair follicles. As a result, patients undergoing cancer treatment often experience significant hair loss, which can be emotionally distressing and affect their self-esteem.
According to estimates from the International Agency for Research on Cancer (IARC), in 2018, 17.0 million new cancer cases and 9.5 million cancer deaths were reported across the world. By 2040, the new cancer cases and deaths are expected to grow to 27.5 million and 16.3 million, respectively, due to the changing lifestyles, dietary habits, alcohol, smoking, etc. The burden will probably be even more significant in economically transitioning countries in the future due to the increasing consumption of unhealthy diets, rising addiction to smoking, and physical inactivity.
The demand for false hair products has significantly increased due to the prevalent hair loss caused by cancer treatments. False hair products such as wigs, extensions, etc. provide an effective solution for patients looking to maintain their appearance and regain some sense of normalcy amidst their battle with cancer. To meet the needs of cancer patients, false hair products market players are offering a wide range of products, including natural hair wigs, synthetic wigs, synthetic hair extensions and hair pieces, natural hair extensions and hair pieces, and personalized designs. False hair products manufacturers have improved the quality and comfort of their products, ensuring that cancer patients have access to comfortable and realistic-looking false hair products that help boost their confidence during a challenging period.
The North America false hair products market growth is also driven by increasing awareness and understanding of cancer and its effects on patients. Support organizations, medical centers, and community initiatives have actively promoted the availability and benefits of wigs and extensions for cancer patients, encouraging them to embrace false hair products as an empowering option. Therefore, the increasing hair loss cases due to cancer treatments drive the North America false hair products market growth.
North America False Hair Products Market Overview
The North America false hair products market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The parcel sortation system market in North America has been growing steadily; it is driven by huge export-import volumes of various consumer goods, coupled with the trade agreements of North American countries with other countries. Also, the rise in e-commerce has resulted in a rise in the number of parcels, and a robust logistics infrastructure for air transportation systems has also boosted the parcel sortation system market in North America. Further, the presence of leading logistics companies such as UPS, FedEx, Amazon Logistics, and DHL Express, as well as a few major manufacturers of parcel sortation systems such as Bastian Solutions Inc; Honeywell Intelligrated; Tompkin Robotics; and Dematic, are boosting the parcel sortation system market in North America.
North America False Hair Products Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Mn)
North America False Hair Products Market Segmentation
The North America false hair products market is segmented product type, material, end user, distribution channel, and country.
Based on product type, the North America false hair products market is segmented into hair extension, hair wig, and hair pieces. The hair extension segment held the largest market share in 2022.
Based on material, the North America false hair products market is bifurcated into human hair and synthetic hair. The synthetic hair segment held a larger market share in 2022.
Based on end user, the North America false hair products market is segmented into men, women, and kids. The women segment held the largest market share in 2022.
Based on distribution channel, the North America false hair products market is segmented into supermarkets and hypermarkets, specialty stores, online retail, and others. The specialty stores segment held the largest market share in 2022.
Based on country, the North America false hair products market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America false hair products market share in 2022.
Balmain Hair Group BV, Easihair Pro, Evergreen Products Group Ltd, HairUWear Inc, Klix Hair Inc, Locks & Bonds, and Shake-N-Go Inc are some of the leading companies operating in the North America false hair products market.