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市場調査レポート
商品コード
1463607
北米の粉末フレーバー:2030年までの市場予測 - 地域分析 - タイプ、カテゴリー、用途別North America Powdered Flavors Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type, Category, and Application |
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北米の粉末フレーバー:2030年までの市場予測 - 地域分析 - タイプ、カテゴリー、用途別 |
出版日: 2024年01月23日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 86 Pages
納期: 即納可能
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北米の粉末フレーバー市場は、2022年に27億7,071万米ドルと評価され、2030年には37億2,526万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までのCAGRは3.8%と推定されます。
粉末フレーバーの利点が北米の粉末フレーバー市場を後押し
粉末フレーバーは、液体、顆粒、ペーストなど他の形態と比較していくつかの利点があります。粉末フレーバーは優れた風味増強剤です。液体やペースト状のフレーバーよりも保存性が高いです。粉末フレーバーは、ドライであれ液体であれ、さまざまな配合に容易に溶け込み、ブレンドできます。輸送や保管が容易で、倉庫保管や輸送コストを削減できます。液体やペースト状のフレーバーとは異なり、パウダー状のフレーバーは酸化や微生物の腐敗、温度変化に弱いため、食品メーカーにアピールすることができます。
粉末フレーバーは高濃度であるため、少量で望ましい結果を得ることができます。そのため、飲食品メーカーは全体的な製造コストを削減することができます。また、粉末フレーバーは、食感や口当たりが一定しているため、風味調味料、スープ、ソース、乳製品、アイスクリーム、焼き菓子などの製品に魅力的な材料となります。さらに、粉末フレーバーは通常、保存料やその他の合成成分を含まないため、クリーンラベルの食品や飲食品に適しています。液体やペースト状のフレーバーは、粉末フレーバーに比べて保存期間が短いです。保存性を高めるために防腐剤が添加されるため、ドライ製品の配合には適していないです。
粉末フレーバーは顆粒フレーバーよりも強い強度を持っています。顆粒ニンニクは微粉ニンニクよりも粒子が大きいため、風味の強さは粉末ニンニクよりも弱いです。さらに、顆粒フレーバーとは異なり、ファインフレーバーパウダーは均質な混合物を生成します。このように、液体やペースト状よりも粉末フレーバーの方が優れていることが、粉末フレーバー市場の成長を後押ししています。
北米の粉末フレーバー市場概要
北米の粉末フレーバー市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。北米は粉末フレーバーの重要な市場の1つです。その理由は、確立された飲食品産業の存在、コンビニエンスフードの需要増加、ベーカリー&菓子類、風味スナック、肉および肉代替製品、スープ、ソース、調理済み食品、乳製品&冷凍デザートなど様々な製品における粉末フレーバーの需要増加です。北米の飲食品産業は、人口の増加と多忙なライフスタイルによって急速に成長しており、パッケージ食品と飲食品の消費拡大に繋がっています。さらに、同地域で働く女性人口が増加し、共働き世帯が増加していることが、コンビニエンス・フードの需要を牽引しています。米国農務省経済調査局(USDA ERS)によると、小売店での飲食品および外出先での食事やスナックへの支出は、2021年に2兆1,200億米ドルを占めました。飲食品小売販売の成長は、粉末フレーバー市場を含む食品添加物市場に大きな成長の可能性をもたらしています。粉末フレーバーは濃縮され、流動性があり、液体であれ乾燥物であれ、さまざまな製品の配合に組み込みやすいため、焼き菓子、菓子、乳製品、アイスクリーム、スープ、スプレッド、ソース、肉スナック、風味スナック、押し出しスナック、RTEミールなど、さまざまな飲食品メーカーの間で人気が高まっています。
北米の粉末フレーバー市場の収益と2030年までの予測(US$Mn)
北米の粉末フレーバー市場のセグメンテーション
北米の粉末フレーバー市場は、タイプ、カテゴリー、用途、国に区分されます。
タイプ別では、北米の粉末フレーバー市場はスイート、セイボリー、その他に区分されます。セイボリーセグメントは2022年に最大の市場シェアを占めました。
カテゴリー別では、北米の粉末フレーバー市場は天然と合成に分けられます。合成セグメントは2022年に大きな市場シェアを占めました。天然セグメントはオーガニックと従来型に二分されます。
用途別では、北米の粉末フレーバー市場はベーカリー・菓子類、乳製品・冷菓、スープ・ソース・ドレッシング、食肉・食肉代替品、スナック・RTEミール、栄養補助食品、その他に区分されます。スナックとRTEミール分野は2022年に最大の市場シェアを占めました。
国別に見ると、北米の粉末フレーバー市場は米国、カナダ、メキシコに区分されます。米国が2022年の北米の粉末フレーバー市場シェアを独占しました。
Bell Flavors &Fragrances Inc、Blue Pacific Flavors Inc、Custom Flavors、Flavorcan International Inc、Flavorchem Corp、Fona International Inc、Gold Coast Ingredients Inc、Renaissance Flavors Inc、Robertet SA、Symrise AG、Synergy Flavours Ltdは、北米の粉末フレーバー市場で事業を展開する大手企業です。
The North America powdered flavors market was valued at US$ 2,770.71 million in 2022 and is expected to reach US$ 3,725.26 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 3.8% from 2022 to 2030.
Advantages of Powder Flavors Fuels the North America Powdered Flavors Market
Powdered flavors offer several advantages over other forms, such as liquid, granules, and paste. Powdered flavors are excellent flavor enhancers. They have a better shelf-life than flavors in liquid and paste forms. Powdered flavors easily dissolve and blend in different formulations, whether dry or liquid. They are easy to transport and store, reducing warehousing and transportation costs. Unlike liquid or paste flavors, powdered flavors are less vulnerable to oxidation, microbial decay, and temperature fluctuations, which increases their appeal among food manufacturers.
Powdered flavors are highly concentrated and can be used in small quantities to achieve desired results. This allows food and beverage manufacturers to reduce their overall production costs. Also, powdered flavors result in consistent texture and mouthfeel, making them attractive ingredients in products such as savory snacks, soups, sauces, dairy products, ice creams, and baked goods. Moreover, powdered flavors are usually free of preservatives and other synthetic components, which makes them suitable for clean-labeled food and beverages. Liquid and paste flavors have a shorter shelf life than powdered flavors. They are not suitable for dry product formulations owing to which preservatives are added to increase their shelf-life.
Powdered flavors have strong intensity than granulated flavors. Granulated garlic has a bigger particle size than fine garlic powder owing to which its flavor intensity is less compared to powdered garlic. Moreover, unlike granulated flavors, fine flavor powders produce a homogenous mixture. Thus, the benefits of powder flavor formats over liquid and paste formats are driving the powdered flavors market growth.
North America Powdered Flavors Market Overview
The North America powdered flavors market is segmented into the US, Canada, and Mexico. North America is one of the significant markets for powdered flavors due to the presence of well-established food & beverages industry, rising demand for convenience food, and increasing demand for powdered flavors in various products such as Bakery & Confectionery, savory snacks, meat and meat substitute products, soups, sauces, ready-to-eat meals, and Dairy & Frozen Desserts. The North America food & beverages industry is growing rapidly owing to the increasing population and busy lifestyle, leading to increased consumption of packaged food and beverages. Moreover, rising working women population in the region and increasing number of dual-income households are driving the demand for convenience food. According to the United States Department of Agriculture Economic Research Service (USDA ERS), the expenditure on food and beverages at retail stores and on away-from-home meals and snacks accounted for US$ 2.12 trillion in 2021. The growth of food and beverage retail sales is providing strong growth potential for the food additives market, including the powdered flavors market. Powdered flavors are concentrated, free-flowing, and easy to incorporate in different product formulations, whether liquid or dry, which is driving their popularity among the manufacturers of various food and beverages, including baked goods, confections, dairy products, ice creams, soups, spreads, sauces, meat snacks, savory, and extruded snacks, and RTE meals.
North America Powdered Flavors Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Mn)
North America Powdered Flavors Market Segmentation
The North America powdered flavors market is segmented into type, category, application, and country.
Based on type, the North America powdered flavors market is segmented into sweet, savory, and others. The savory segment held the largest market share in 2022.
Based on category, the North America powdered flavors market is divided into natural and synthetic. The synthetic segment held a larger market share in 2022. Natural segment is bifurcated into organic and conventional.
Based on application, the North America powdered flavors market is segmented into bakery and confectionery; dairy and frozen desserts; soups, sauces, and dressings; meat and meat substitute products; snacks and RTE meals; nutritional supplements; and others. The snacks and RTE Meals segment held the largest market share in 2022.
Based on country, the North America powdered flavors market is segmented to the US, Canada, Mexico. The US dominated the North America powdered flavors market share in 2022.
Bell Flavors & Fragrances Inc, Blue Pacific Flavors Inc, Custom Flavors, Flavorcan International Inc, Flavorchem Corp, Fona International Inc, Gold Coast Ingredients Inc, Renaissance Flavors Inc, Robertet SA, Symrise AG, and Synergy Flavours Ltd are some of the leading companies operating in the North America powdered flavors market.