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市場調査レポート
商品コード
1420169
中南米のヘアウィッグ市場の2030年予測-地域別分析:タイプ、エンドユーザー、流通チャネルSouth & Central America Hair Wig Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - Type (Human Hair and Synthetic Hair), End User (Men and Women), and Distribution Channel (Specialty Stores, Online Retail, and Others) |
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中南米のヘアウィッグ市場の2030年予測-地域別分析:タイプ、エンドユーザー、流通チャネル |
出版日: 2023年12月04日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 60 Pages
納期: 即納可能
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中南米のヘアウィッグ市場は、2022年の1億6,727万米ドルから2030年には2億3,654万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2030年までのCAGRは4.4%と推定されます。
ソーシャルメディアにおけるヘアウィッグのプロモーションの増加が中南米のヘアウィッグ市場を牽引
ソーシャルメディアのプラットフォームにはショッピング機能が統合されており、複数のインフルエンサーやヘアスタイリストがオンラインでヘアウィッグを宣伝・販売できるようになっています。消費者はソーシャル・メディア・プラットフォーム上で自分の外見をより良くするためにヘアウィッグや皮膚関連製品を購入する傾向があります。いくつかのヘアヘアウィッグ会社は、Instagram、Facebook、Pinterest、YouTube、その他のソーシャルメディアプラットフォームを好み、自社のブランドや作品を推奨しています。そのような企業は、クライアントの最高の変身ビデオを録画し、ソーシャルメディアプラットフォームにアップロードして、彼らの仕事を紹介し、ターゲット消費者に到達します。シークレットヘアーは、そのような企業の1つであり、ソーシャルメディアを通じて成長しました。Instagramは、ヘアウィッグを販売するために最も使用されているソーシャルメディアのプラットフォームの一つです。ヘアウィッグは、ビデオや写真のチュートリアルでヘアウィッグを展示する消費者生成コンテンツで披露するのが最適です。そのため、ヘアウィッグの販売促進にソーシャルメディアの利用が増加しており、中南米のヘアウィッグ市場は今後数年で活性化すると予想されます。
中南米のヘアウィッグ市場概要
中南米のヘアウィッグ市場はブラジル、アルゼンチン、その他中南米に区分されます。市場は活気に満ちており、速いペースで成長しています。人口の可処分所得の増加と身だしなみへの関心の高まりが、中南米における美容・パーソナルケア製品やヘアウィッグなどのアクセサリーの需要を押し上げています。ヘアウィッグはファッション業界で人気のアクセサリーとなっており、有名人やインフルエンサーがソーシャルメディアやその他の販促チャネルで推奨しています。ファッションや美容の動向に敏感でありたいという願望が、この地域でのヘアウィッグ需要の急増につながっています。
中南米のヘアウィッグ市場の収益と2030年までの予測(金額)
中南米のヘアウィッグ市場セグメンテーション
中南米のヘアウィッグ市場は、タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、国別に区分されます。
タイプ別では、中南米のヘアウィッグ市場は人毛と合成毛に二分されます。2022年の中南米のヘアウィッグ市場では、合成毛髪分野が大きなシェアを占めています。
エンドユーザー別に見ると、中南米のヘアウィッグ市場は男性と女性に二分されます。2022年の中南米のヘアウィッグ市場は女性市場が大きなシェアを占めています。
流通チャネル別では、中南米の専門店、オンライン小売、その他です。専門店セグメントが2022年の中南米のヘアウィッグ市場で最大のシェアを占めました。
国別に見ると、中南米のヘアウィッグ市場はブラジル、アルゼンチン、その他中南米に区分されます。その他中南米が2022年の中南米のヘアウィッグ市場を独占しました。
Evergreen Products Group Ltd、Aleriana SRL、LolaSilk(Peeprfly)、Luvmehair South Africa、A Few Grey Hairsなどが中南米のヘアウィッグ市場で事業を展開している大手企業です。
The South & Central America hair wig market is expected to grow from US$ 167.27 million in 2022 to US$ 236.54 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 4.4% from 2022 to 2030.
Increased Promotion of Hair Wigs on Social Media Fuel South & Central America Hair Wig Market
Social media platforms have integrated shopping facilities, which allow several influencers and hairstylists to promote and sell hair wigs online. Consumers tend to purchase hair wigs and skin-related products to enhance their appearance on social media platforms. Several hair wig companies prefer Instagram, Facebook, Pinterest, YouTube, and other social media platforms to endorse their brand and work. Such organizations record clients' best hair transformation videos and upload them on social media platforms to showcase their work and reach target consumers. Secret Hair is one such company that has grown through social media by showcasing its work and using appropriate hashtags to reach the desired consumers. Instagram is among the most used social media platforms to sell hair wigs. Hair wigs are best shown off in consumer-generated content, where they exhibit their hair wig in video and picture tutorials. Therefore, the rising use of social media platforms to promote hair wigs is expected to bolster the South & Central America Hair Wig Market in the coming years.
South & Central America Hair Wig Market Overview
The South & Central America Hair Wig Market in South & Central America is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The market is vibrant and growing at a fast pace, with great potential for innovation and expansion in the coming years. Rising disposable incomes of the population and the growing interest in personal grooming boost the demand for beauty and personal care products and accessories, such as hair wig, in South & Central America. Hair wigs have become popular accessories in the fashion industry, with celebrities and influencers endorsing them on social media and other promoting channels. The desire to keep up with fashion and beauty trends has led to an upsurge in demand for hair wig in the region.
South & Central America Hair Wig Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
South & Central America Hair Wig Market Segmentation
The South & Central America hair wig market is segmented into type, end user, distribution channel, and country.
Based on type, the South & Central America hair wig market is bifurcated into human hair and synthetic hair. The synthetic hair segment held a larger share of the South & Central America hair wig market in 2022.
Based on end user, the South & Central America hair wig market is bifurcated into men and women. The women segment held a larger share of the South & Central America hair wig market in 2022.
Based on distribution channel, the South & Central America Specialty Stores, Online Retail, and Others. The specialty stores segment held the largest share of the South & Central America hair wig market in 2022.
Based on country, the South & Central America hair wig market is segmented int o the Brazil, Argentina, and the Rest of South and Central America. The Rest of South and Central America dominated the South & Central America hair wig market in 2022.
Evergreen Products Group Ltd, Aleriana SRL, LolaSilk (Peeprfly), Luvmehair South Africa, and A Few Grey Hairs are some of the leading companies operating in the South & Central America hair wig market.