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市場調査レポート
商品コード
1394032
冷凍ワッフルの中南米市場2030年予測:地域別分析 - タイプ・カテゴリー・流通チャネル別South & Central America Frozen Waffles Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type, Category, and Distribution Channel |
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冷凍ワッフルの中南米市場2030年予測:地域別分析 - タイプ・カテゴリー・流通チャネル別 |
出版日: 2023年09月25日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 83 Pages
納期: 即納可能
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中南米の冷凍ワッフル市場は、2023年の1億1,818万米ドルから2030年には1億6,376万米ドルに成長すると予測されます。2023年から2030年までのCAGRは4.8%と推定されます。
世界の冷凍・簡便食品需要の動向と家庭内消費の増加傾向が中南米の冷凍ワッフル市場に拍車をかける
COVID-19パンデミックは消費者の消費習慣に影響を与えました。ロックダウンや在宅勤務の義務化により、人々は家に閉じこもり、家庭内での消費を促しました。さらに、カフェ、レストラン、ファストフード店などの外食店舗の閉鎖により、調理済み製品、インスタント食品、冷凍食品の需要が大幅に増加しました。
COVID-19の大流行は、消費者の衛生に対する関心を著しく高め、消費者の購買行動に変化をもたらしました。消費者は、さまざまな感染症や食中毒から身を守るために、衛生的に包装された飲食品を好むようになっています。COVID-19感染者数は大幅に減少し、政府の規制も緩和されたとはいえ、多くの人々は外食店の衛生状態に不安を抱いています。そのため、外食よりも家庭での消費を好む人が多いです。この要因は、ワッフルやパンケーキのような冷凍朝食製品は家庭での消費に非常に適しているため、販売にプラスの影響を与えます。冷凍ワッフルは、手早く簡単に調理でき、家庭で手軽に食べられることから、消費者の間で人気が高まっています。このように、特にCOVID-19発生後の家庭内消費の動向の高まりは、冷凍ワッフルの需要を大幅に押し上げています。
中南米の冷凍ワッフル市場概要
中南米の冷凍ワッフル市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米で構成されます。消費者のライフスタイルや食事パターンの変化が、中南米、特にブラジルの冷凍ワッフル市場の成長を大きく後押ししています。ブラジルの多くの消費者層は、小麦粉のような健康的な材料を含むため、朝の朝食に冷凍ワッフルを好みます。上記のような要因がこの地域の冷凍ワッフル市場の成長を後押ししています。
中南米冷凍ワッフル市場の収益と2030年までの予測(金額)
中南米の冷凍ワッフル市場セグメンテーション
中南米の冷凍ワッフル市場は、タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国別に区分されます。
タイプ別では、中南米の冷凍ワッフル市場はフレーバー付きとノンフレーバー/プレーンに区分されます。2023年の中南米の冷凍ワッフル市場では、フレーバーセグメントが大きなシェアを占めています。
エンドカテゴリーに基づき、中南米の冷凍ワッフル市場はグルテンフリーと従来型に区分されます。従来型セグメントは2023年に中南米の冷凍ワッフル市場で最大のシェアを占めました。
流通チャネルに基づき、中南米の冷凍ワッフル市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に区分されます。スーパーマーケットとハイパーマーケットセグメントは、2023年に中南米の冷凍ワッフル市場で最大のシェアを占めました。
国別に見ると、中南米の冷凍ワッフル市場はブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。ブラジルは2023年に中南米の冷凍ワッフル市場を独占しました。
AVIETA S.A.、Dr Schar AG、Dely Wafels srl、Kellogg's Companyなどが中南米の冷凍ワッフル市場で事業を展開している大手企業です。
The South & Central America frozen waffles market is expected to grow from US$ 118.18 million in 2023 to US$ 163.76 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 4.8% from 2023 to 2030.
Surging demand for frozen and convenience food worldwide and rising trend of in-home consumption fuel South & Central America frozen waffles market
The COVID-19 pandemic influenced the consumption habits of consumers. Due to lockdowns and work-from-home mandates, people stayed home, prompting in-home consumption. Moreover, due to the closure of food service outlets such as cafes, restaurants, and fast-food outlets, the demand for ready-to-cook products, instant meals, and frozen food products increased significantly.
The COVID-19 pandemic significantly raised hygiene concerns among consumers, leading to changes in consumer buying behavior. Consumers increasingly prefer hygienically packaged food and beverages to prevent themselves from various infections and food-borne diseases. Although the number of COVID-19 cases has decreased significantly and the government restrictions are relaxed, many people are still concerned about hygiene conditions at foodservice outlets. Therefore, many people prefer in-home consumption over food service consumption. This factor positively impacts the sales of frozen breakfast products such as waffles and pancakes as they are highly suitable for in-home consumption. Frozen waffles are increasing in popularity among consumers as they are quick, easy to prepare, and conveniently consumed at home. Thus, the rising trend of in-home consumption, especially post-COVID-19 outbreak, is significantly boosting the demand for frozen waffles.
South & Central America Frozen Waffles Market Overview
The frozen waffles market in South and Central America comprises Brazil, Argentina, and the Rest of South and Central America. The shift in consumer lifestyle and dietary patterns significantly boost the frozen waffles market growth in South and Central America, especially in Brazil. A large consumer base in Brazil prefers frozen waffles for morning breakfast as it contains healthy ingredients such as wheat flour. These factors mentioned above drive the growth of the frozen waffles market in the region.
South & Central America Frozen Waffles Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
South & Central America Frozen Waffles Market Segmentation
The South & Central America frozen waffles market is segmented into type, category, and distribution channel, and country.
Based on type, the South & Central America frozen waffles market is segmented into flavored and unflavored/plain. The flavored segment held a larger share of the South & Central America frozen waffle market in 2023.
Based on end category, the South & Central America frozen waffles market is segmented into gluten-free and conventional. The conventional segment held the largest share of the South & Central America frozen waffles market in 2023.
Based on distribution channel, the South & Central America frozen waffles market is segmented into supermarkets and hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest share of the South & Central America frozen waffles market in 2023.
Based on country, the South & Central America frozen waffles market is segmented into the Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America frozen waffles market in 2023.
AVIETA S.A., Dr Schar AG, Dely Wafels srl, and Kellogg's Company are some of the leading companies operating in the South & Central America frozen waffles market.