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市場調査レポート
商品コード
1394010
アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場の2028年までの予測- 地域別分析- 剤形別、ペットタイプ別、流通チャネル別Asia Pacific Pet Supplements Market Forecast to 2028 - Regional Analysis - by Form (Chewable, Powder, and Others), Pet Type (Dogs, Cats, and Others), and Distribution Channel (Online and Offline) |
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アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場の2028年までの予測- 地域別分析- 剤形別、ペットタイプ別、流通チャネル別 |
出版日: 2023年10月10日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 95 Pages
納期: 即納可能
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アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場は、2022年の4億5,383万米ドルから2028年には6億7,408万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは6.8%と推定されます。
eコマースプラットフォームに対する消費者の嗜好がアジア太平洋地域のペット用サプリメント市場を牽引
eコマースプラットフォームは世界中で広く利用されています。スマートフォンとインターネットの普及率の増加、消費者の購買力の上昇、オンライン小売プラットフォームが提供する便利なショッピング体験は、eコマースプラットフォームを通じたペット用サプリメントなどの様々な製品の販売を促進する主な要因のいくつかです。さまざまなブランドのさまざまな製品を手頃な価格で購入できること、製品の詳細な説明、消費者の評価やレビュー、宅配サービスなどがあるため、ペット用サプリメントを購入するためにオンライン小売プラットフォームを好む人が増えています。COVID-19の大流行中、人々は家に閉じこもりがちであったため、オンラインショッピングへの傾倒が高まっています。例えば、Kerry Groupによると、ペット用サプリメントのeコマース売上は2019年の29%から2020年には42%へと大幅に増加しました。さまざまな地域でeコマースの浸透が高まる中、ペット用サプリメントメーカーは、Amazon.com、Lidl、Walmartなどの有名なeコマースプラットフォームを通じて製品を販売することで、オンラインでの存在感を高めています。例えば、オンラインペット薬局のPetMed Express Inc.は、ペット用サプリメントの販売を拡大し、顧客ベースを増やすために大幅な値下げを提供するためにアマゾンと協力しています。このように、eコマース・プラットフォームに対する消費者の嗜好の高まりは、eコマース・プラットフォームを通じて製品を提供し、顧客基盤を拡大する大きな機会を市場のメーカーに提供しています。
アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場概要
アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他アジア太平洋地域に区分されます。これらの国々は、ペット人口がますます増加していることを報告しており、この地域全体でペット用サプリメントなどのペット栄養剤の需要を後押ししています。さらに、中国やインドなどの新興諸国は、ペットの人口が多いです。国家統計局によると、中国はこの地域で最も急成長しているペット産業です。可処分所得の増加や動物の健康とウェルネスに関する意識の高まりといった要因も、ペット用サプリメントなどのペット用栄養製品の需要拡大に寄与しています。さらに、ペットの間で人獣共通感染症が多発していることも、ペット用サプリメントの需要を高めています。犬の鉤虫症、人獣共通感染症のインフルエンザ、ペスト、ライム病は、ペットによく見られる人獣共通感染症です。ペット用サプリメントの摂取は、このような病気のリスクを防ぎ、完全な栄養を提供します。したがって、ペット用サプリメントの需要は地域全体で増加しており、予測期間中の市場成長をさらに促進すると予測されます。
アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場の収益と2028年までの予測(金額)
アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場のセグメンテーション
アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場は、剤形、ペットタイプ、流通チャネル、国別に区分されます。
剤形に基づき、アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場はチュアブル、粉末、その他に区分されます。2022年には、チュアブルタイプのセグメントがアジア太平洋ペット用サプリメント市場で最大のシェアを記録しました。
ペットの種類に基づき、アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場は犬、猫、その他に区分されます。2022年には、犬セグメントがアジア太平洋ペット用サプリメント市場で最大のシェアを記録しました。
流通チャネルに基づき、アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場はオンラインとオフラインに二分されます。2022年には、オフラインセグメントがアジア太平洋ペット用サプリメント市場でより大きなシェアを記録しました。
国別に見ると、アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場は、中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、その他アジア太平洋地域に区分されます。2022年には、その他アジア太平洋地域セグメントがアジア太平洋地域のペット用サプリメント市場で最大のシェアを記録しました。
Dorwest Herbs Ltd、Nordic Naturals、Nutramax Laboratories Consumer Care Inc、Comfort Click Ltd、Zesty Paw LLCは、アジア太平洋地域のペット用サプリメント市場で事業を展開する大手企業です。
The Asia Pacific pet supplements market is expected to grow from US$ 453.83 million in 2022 to US$ 674.08 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 6.8% from 2022 to 2028.
Consumer Preferences for E-Commerce Platform Drive Asia Pacific Pet Supplements Market
E-commerce platforms are being used widely across the globe. The increase in penetration of smartphones and the internet, rise in purchasing power of consumers, and convenient shopping experiences provided by online retail platforms are a few of the key factors driving the sales of various products such as pet supplements through e-commerce platforms. People increasingly prefer online retail platforms to buy pet supplements owing to the availability of various products of different brands at affordable prices, detailed product descriptions, consumer ratings and reviews, and home delivery services. During the COVID-19 outbreak, individuals were restricted to their homes, which increased their inclination toward online shopping. For instance, according to the Kerry Group, the e-commerce sales of pet supplements increased substantially from 29% in 2019 to 42% in 2020. With the rising penetration of e-commerce across different geographies, pet supplement manufacturers are enhancing their online presence by selling their products through well-known e-commerce platforms, such as Amazon.com, Lidl, and Walmart. For instance, PetMed Express Inc, the online pet pharmacy, collaborated with Amazon to broaden the sales of pet supplements and offer a substantial price reduction to increase their customer base. Thus, increasing consumer preference for e-commerce platform provides huge opportunity to the manufacturers in the market to offer their products through e-commerce platform and increase their customer base.
Asia Pacific Pet Supplements Market Overview
The Asia Pacific pet supplements market is segmented into Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. These countries report increasingly high pet populations, which helps boost the demand for pet nutrition, such as pet supplements, across the region. Moreover, developing countries such as China and India have a significant population of pets. According to the National Bureau of Statistics, China has the fastest-growing pet industry in the region. Factors such as increasing disposable income and rising awareness regarding animal health and wellness are also contributing to the growing demand for pet nutritional products, such as pet supplements. Moreover, the high prevalence of zoonotic diseases among pets is increasing the demand for pet supplements. Hookworms in dogs, zoonotic influenza, plague, and Lyme are a few common zoonotic diseases in pets. The consumption of pet supplements prevents the risk of such diseases and provides complete nutrition. Thus, the demand for pet supplements is increasing across the region, which is further projected to fuel the market growth during the forecast period.
Asia Pacific Pet Supplements Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
Asia Pacific Pet Supplements Market Segmentation
The Asia Pacific pet supplements market is segmented into form, pet type, distribution channel, and country.
Based on form, the Asia Pacific pet supplements market is segmented into chewable, powder, and others. In 2022, the chewable segment registered the largest share in the Asia Pacific pet supplements market.
Based on pet type, the Asia Pacific pet supplements market is segmented into dogs, cats, and others. In 2022, the dogs segment registered the largest share in the Asia Pacific pet supplements market.
Based on distribution channel, the Asia Pacific pet supplements market is bifurcated into online and offline. In 2022, the offline segment registered the larger share in the Asia Pacific pet supplements market.
Based on country, the Asia Pacific pet supplements market is segmented into China, Japan, India, Australia, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. In 2022, the Rest of Asia Pacific segment registered the largest share in the Asia Pacific pet supplements market.
Dorwest Herbs Ltd, Nordic Naturals, Nutramax Laboratories Consumer Care Inc, Comfort Click Ltd, and Zesty Paw LLC are some of the leading companies operating in the Asia Pacific pet supplements market.